Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
tak Primaveru 125 jsem koupil primarne pro manzelku, v modre azuro, sice jak tu zminujete ty 12" kola, byl sme velice prekvapeny odpruzenim tohoto prcka.Proste, pokud se sami nezvezete, je tezke o tom psat. Po Praze, uplne idelani dostacujici a hlavne totalne stylovy skutr. Jo cena, hold je to jedno z nej mezi skutrama, a neni to vyrobeno v Cine, cili cena odpovida kapitalistickemu vyrobnimu zavodu. S DeLight se to vazne srovnat neda, jako pises MajoKE. Na ten jsem pokukoval tez, ale Vespa to vyhrala.
Ked som sa bol na nu pozriet, kvalita licovania dielov plus chromove listy...no v mieste spajania sa sem tam nasli oderky laku. Bolo to na salone. Bocny stojan stal okolo 45€. Cena skutra bola 3700€.
Kolesa pod 12 hodnotim ako tragediu. Sem tam zoberiem manzelke Yamahu Delight a tie kolieska 12 su ozaj zla volba.
Coz o to, vypada to luxusne a svezeni bude urcite prijemny. Akorát me porad mrzi, ze maloktery skutr vyuziva maxima moznosti - konkretne strop vykonu 11kW/15k. Ne ze by 8kW/11k bylo zrovna malo, koneckonců to zhruba odpovida dveapuli kejvacce/panelce jak vykonem, tak vahou (a diky variatoru je ten vykon podstatne lepe vyuzitelny), jenze v realu to znamena strop cestovni rychlosti nekde mezi 80 a 90 (podle obsazeni v jednom nebo ve dvou) a tedy na státovce me na tomhle skutru dřív nebo pozdecj zacne před sebou tlacit nejakej kamion.
Mate někdo tip na nejaky skutr, který by byl vykonove aspoň kolem tech 10kW a mel reálne využitelnou rychlost kolem stovky (= aby se kamionu dalo ujet)? Optimalne nejakej takovejhle dizajnove prijemnej...
Je to sice kapánek dražší,ale morálně vlastně vůbec nestárne a sehnat se dá taky bez problémů všechno.Za mě je Vespa furt výbornej skútr,ne-li do města uplně ideální
tak Primaveru 125 jsem koupil primarne pro manzelku, v modre azuro, sice jak tu zminujete ty 12" kola, byl sme velice prekvapeny odpruzenim tohoto prcka.Proste, pokud se sami nezvezete, je tezke o tom psat. Po Praze, uplne idelani dostacujici a hlavne totalne stylovy skutr. Jo cena, hold je to jedno z nej mezi skutrama, a neni to vyrobeno v Cine, cili cena odpovida kapitalistickemu vyrobnimu zavodu. S DeLight se to vazne srovnat neda, jako pises MajoKE. Na ten jsem pokukoval tez, ale Vespa to vyhrala.
Diky za tipy.
SuperSic58 > skutra bych porizoval z nejakych 60% pro mladou, která ridicak nemá, takze mi jde o omezeni na 125/11kw v automatu.
Ked som sa bol na nu pozriet, kvalita licovania dielov plus chromove listy...no v mieste spajania sa sem tam nasli oderky laku. Bolo to na salone. Bocny stojan stal okolo 45€. Cena skutra bola 3700€.
Kolesa pod 12 hodnotim ako tragediu. Sem tam zoberiem manzelke Yamahu Delight a tie kolieska 12 su ozaj zla volba.
Sim: dělaj se i skútry s vyšším obsahem, třeba 150, 200, 250, 300 atd. Tam už se kamionů nemusíš obávat
Vespa LX125 se mnou(nad 100kg a 194cm) kamionu ujede.Měli sme model 2009,takže ještě 2V,tak nevim,jestli neproběhla změna k horšímu ale snad ne
Přesně tak VESPA GTS 125 je o něco dražší ale výkon ma na max hranici, nebo SCARABEO 125 výkon 10,8kW cena cca 84.900,-, GILERA RUNNER 125
SIME tak si kup Vespu GTS 125 ie, ta má 11kw a maximálka je přes 100 km /h Zdar
Vespa 946
Coz o to, vypada to luxusne a svezeni bude urcite prijemny. Akorát me porad mrzi, ze maloktery skutr vyuziva maxima moznosti - konkretne strop vykonu 11kW/15k. Ne ze by 8kW/11k bylo zrovna malo, koneckonců to zhruba odpovida dveapuli kejvacce/panelce jak vykonem, tak vahou (a diky variatoru je ten vykon podstatne lepe vyuzitelny), jenze v realu to znamena strop cestovni rychlosti nekde mezi 80 a 90 (podle obsazeni v jednom nebo ve dvou) a tedy na státovce me na tomhle skutru dřív nebo pozdecj zacne před sebou tlacit nejakej kamion.
Mate někdo tip na nejaky skutr, který by byl vykonove aspoň kolem tech 10kW a mel reálne využitelnou rychlost kolem stovky (= aby se kamionu dalo ujet)? Optimalne nejakej takovejhle dizajnove prijemnej...
Vespy se mi líbi cím dál tím více i tahle je pěkná
Na tých pidi kolečkách je to ozaj ideálny skúter do mesta , ale niekde v Nemecku, nie na náš rozbitý asfalt...
Je to sice kapánek dražší,ale morálně vlastně vůbec nestárne a sehnat se dá taky bez problémů všechno.Za mě je Vespa furt výbornej skútr,ne-li do města uplně ideální