yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Hog (11) napsal 15.10.2016 v 09:01-1

Dobrý komentáře!
Ale až malinko elektronika zestárne, tak s tím dojedete akorát tak do zádele ! (n
Už mě ty "výtvory" serou !

sasos69 (4) napsal 05.09.2016 v 19:56

Veľký favorit (XR) - 200 km pod plným plynom na Eisenstadskej Babe, gumy zodraté po okraj, veľká spokojnosť za oboch. Vyrovnal sa nadšeniu z Aprilia 1200 Caponnord. Ale ešte pred finálnym rozhodnutím musím vyskúšať BMW S 1000 XR.

vencysta (78) napsal 30.08.2016 v 10:26

Co se týká výkonnějších konkurentů, tak autor článku pozapomněl na Adventure od KTM, kde 1190 má 150 koní a 1290 160 koní.
Nádrž 20 l je dle mýho pro cestovní motorku málo
Jinak celkem fajn mašina, ale ve velké konkurenci velkých cendur to nebude mít lehký.

Destroyer (237) napsal 29.08.2016 v 17:39

vilemx> no to je pravda, najmä keď väčšinu cestovných endúr majitelia do terénu nevytiahnu. Veková skupina majiteľov, pravdepodobne kvôli cene je 50+ a kvôli tomu je aj komfort... Mňa len trápi jediná vec, chcel by som si kúpiť novú motorku ale nieje nič čo by mi vyhovovalo, pretože nič, v tej triede ako mám teraz, sa už nedá kúpiť bez voliteľných máp a režimov a neviem čoho všetkého, skrátka tam ani nieje možnosť kúpiť si "surovú" moto. Posledným mohykánom bola R1200 GS vzducháč, to mi prišlo férové, že ak chceš serepetičky tak si ich kúpiš, ak nie tak si kúpiš základ... toto sa niekam stratilo

vilemx (228) napsal 29.08.2016 v 16:46

Destroyer> Teoreticky je internet plný proseb o surové motorky. V reálu si ale holou verzi moc lidí nekoupí (takže je importéři často ani neobjednávají) a naopak si připlácí těžké prachy za (mnohdy zbytečné) doplňky.

Destroyer (237) napsal 29.08.2016 v 15:59-2+1

pekná moto, ale ja by som bol rád keby aspoň jedna firma vytvorí cestovné enduro bez tých všetkých fičúrii, ktoré by sa dalo v pohode opraviť v garáži alebo na ceste hocikde. Bez obrovských displejov a tisícov tlačidiel, bez jazdných režimov, režimov ABS, bez režimov podvozku, ESP režimy a ak som na niečo zabudol tak sa ospravedlňujem. Ja by som chcel nové cestovné endurko s hmotnosťou okolo 200kg úplne surový zážitok z jazdy, žiadny drive-by-fucking-wire, nebodaj ešte asistent pohýnania alebo asistent ponýnania do kopca, keď to nevieš/nedáš/nezvládaš tak si kúp inú moto. Každý vie naložiť v apexe plný kotol a potom čakať že kontrola trakcie mu zachráni prdel, nebodaj ho šmykne tak panika strhne volant a pád... takýchto vodičov nám tu treba, ťa zloží v zákrute ani nebude vedieť ako, lebo je nesmrteľný s tými systémami.

ivulino (5) napsal 29.08.2016 v 15:52

Jel jsem na tom. Je to super stroj. Ještě tomu mohli dát dopředu LED světla a bylo by to 100%. Tak tomu dávám pouhých 98%.

martinn1313 (55) napsal 28.08.2016 v 11:02

SammyCZ:
- nejen vysoká hmotnost, ale hlavně taky hodně vysoké těžiště (pro mě asi hlavní slabina tohohle stroje). Ta motoka padá na bok jen se na ní člověk koukne ;o)

Ale jen pro vysoké podle mě není. Nekoukejte jen na papírové proporce. Každý měří výšku sedla trochu jinak, záleží na jeho konkrétním tvarování a tuhosti ... Je potřeba na to sednout. Mě připadal Explorer stále nízký, i po úpravě sedla. Zkuste někdy sednout na KTM, abyste věděli, co je vysoká motorka ...

Design nevím. První generace měla zvláštní charizma díky své hranatosti. Tady mám pocit, že se snažíme více kulatit a vyhlazovat a Explorer nám trochu tuctovatí ... Jen to do budoucna nepřehnat!

Tech (43) napsal 27.08.2016 v 10:25

SuperSic58 Ale houby, i jednička má elektroniky dost a jak říkáš normálně to funguje i po 15ti letech. A stejně to bude fungovat i u trojky. Že dvojky už nejsou takový držáky je pravda, ale nemůže za to elektronika. Spíš mezidobí, kdy se VW pokoušel udržet PD...

SuperSic58 (1307) napsal 27.08.2016 v 09:22

Další 3válec nabízí i MV Agusta Veloce a Yamaha Tracer 900. Jinak nevim, jak tyhle elektronikou prošpikovaný stroje budou fungovat třeba jako 10letý ojetiny.. To máte jako např. s oktávkama, jedničková je držák i po 15 letech, dvojková 10 let stará už je průser, trojková bude po 10 letech jezdit už jen na laně...

Plameňák01 (24) napsal 27.08.2016 v 08:17

Máme doma 800 XC model 2014, bez elektronickejch nesmyslů, není to spatná motorka, ale spodek nic moc, ale díky vyšším otáčkám motoru mi vždycky natrhne prdel. Jinak je ten tříhrnek úžasný, jenom si člověk musí zvyknout na jinou charakteristiku motoru, jo a tříválec nabízí i Benelli Amazon, což je taky takový SUV jako ostatní endura. Dvanáctku posoudit nemůžu, ale kámoš ji má a nemůže si stěžovat velká pohodlná motorka.

kawa...pavel (101) napsal 26.08.2016 v 21:30

Co jsou turbolence?

newjohn (0) napsal 26.08.2016 v 15:33-1+1

Mám půl roku menšího bráchu 800 xrx a fakt super. Motor - prostě 3 válec a cestování je radost. ABS lze vypnout, tempomat a jízdní režimy - to vše je udělané kvalitně a dává smysl. TRIUMPH motorky fakt umí. Kdo na to má, tak do toho jděte

Gurun (71) napsal 26.08.2016 v 14:28

Mám Explorera XC 2013 a když to čtu, tak vidím, že tento model urazil velký kus cesty ve vývoji. Po těch třech letech musím říct,opravdu skvělá motorka s neuvěřitelným motorem. Kdo nezkusil tříválec, nepochopí.

31081 (670) napsal 26.08.2016 v 10:40+1

Za mě jedno z nejhezčích cestovních endur,kdyby byli penízky,už ho mám v garáži

Kukkan (19) napsal 26.08.2016 v 10:14

Jo tak tomu bych také rozuměl . Zadní kolo 170 - cajk, ale do terénu to samozřejmě není, ta hmotnost je fakt limitující. Na cestování (kardan) asi výborné.
Jen by mne ještě zajímaly servisní intervaly...

SammyCZ (-2) napsal 26.08.2016 v 09:12

Krasna masina, mel jsem kdysi Triumph Tiger 800 a to jelo krasne, ale tohle je nadhera takova trosku stihacka v tehle dobe. 108 kw??? To bude trhat koule

-vysoka hmotnost,
-jen pro vysoke
-CENA!

Zelinář (292) napsal 26.08.2016 v 08:38

Dobra videohra...




TOPlist