yamaha_mt09




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Alen (0) napsal 21.02.2018 v 08:05

Zlatá Sport1000

PasarloPipa (-22) napsal 20.02.2018 v 19:24

Deluxa - jeden traumatolog mi řekl - u otevřených přileb se po pádu láme čelist, u integrálek se lámou častěji krční obratle. A teď si vyberte.

lešenář (7) napsal 20.02.2018 v 13:20+3

Zdravím všechny.Vlastním tuhle motorku od loňského roku a musím napsat,že jsem z ní nadšenej.V každém detailu je vidět opravdu preciznost,pokud někdo píše pro srovnání HD Street Rod,je Street Cup zpracováním úplně někde jinde .Výkon do města akorát,spodek pecka.Tahle motorka je o stylu a myslím,že ho má na rozdávání.Samozřejmě každý má svůj názor,ale pro mě britské motorky vždy byly a budou mezi klasickými motorkami nejlepší na světě.

Capan (190) napsal 20.02.2018 v 11:05

martin88,čo sa ti na nich nepáči?

Beast1186 (9) napsal 20.02.2018 v 08:58+1

Konečně se zase dělají pěkný motorky. Parametry bych v tom případě neřešil.

ProchyTom (190) napsal 20.02.2018 v 08:55

Jezdim na moto od malicka, zavodil sem i na kole a deset let jezdil po dopravnich nehodach. A nejak mi to neprijde pres čáru. Rad si jizdu vychutnavam. Dle chuti kazdeho soudruha ;)

martin88 (31) napsal 20.02.2018 v 08:54

Motorka krásná, ale řidítka a jejich uchycení

JoskaH (439) napsal 20.02.2018 v 07:57+1

deluxa...Určitě je bezpečnější nejezdit na motorce vůbec. A co teprv na kole, když jedeš z kopce 90 v trenkách a tílku...

deluxa (347) napsal 20.02.2018 v 06:23+1

Zas mimo temu ale zaujima ma vas nazor...Nebojite sa jazdit s otvorenou prilbou na hlave? Chapem ze sa to hodi k tej motorke, ale teraz hodim tak od boku statisticke cislo ktore som zazil, pre priklad videl som 15nehod z toho pri jednej som sa valal aj ja a pri kazdej jednej zo 100% istotou to jazdec schytal do prednej/spodnej alebo bocnej casti v oblasti brady pri naraze alebo neskor po nom. Nebyt integralnych prilieb na hlavach nechcel by som vidiet ako dopadne clovek s tym otvorenym serblom. Po tych km co mam za sebou a toho co som videl/zazil by som si v zivote taku prilbu na hlavu nedal ani by ma k tomu nikto nedonutil. Ten co sa niekedy fakt vazne valal mi da za pravdu...

sered (113) napsal 20.02.2018 v 06:21+1

Old England

Frankie (717) napsal 19.02.2018 v 21:26

Na to, že nemám rád kafáče a retro mi nic neříká, musím uznat že se jedná o opravdu krásnou motorku !
Jednoduchý tvary, je to nepřeplácaný, svěží barvy. Jako 4.motorku do garáže jen tak pro radost...proč ne

Capan (190) napsal 19.02.2018 v 20:34

Jazdil som trocha len na T 120 a zdalo sa mi to akési sterilné.

IvanDvoutakťák (5047) napsal 19.02.2018 v 20:14+1

V současnosti , když člověk po dlouhé době uvidí něco,
normálnímu motocyklu podobnýho, tak má hned lepší náladu ...

Destroyer (237) napsal 19.02.2018 v 19:51

krásny stroj, teda farebne "not my cup of tee" ale fakt krásny stroj. A že vodník môže vyzerať aj dobre - ten motor je skrátka užasný...

JoskaH (439) napsal 19.02.2018 v 18:59

Jasně, pokud jde člověk po výkonu nebo poměru cena/výkon, tak i ta XSR700 jede víc, že.
Ale tady jde ještě o trochu něco jinýho, co XSR ve vší úctě nemá...
Nicméně z této rodinky bych volil jednoznačně Street twin. Tohle už je na můj vkus krapet moc "navoněný"

Motorbike_Challenge (17) napsal 19.02.2018 v 16:23

Yama XSR900 ve stejném objemu dvojnásobný výkon za 259 990 Kč? Není co řešit

ProchyTom (190) napsal 19.02.2018 v 15:52

Ten motor by mohl jet víc, to jo, ale zas to může mít pro někoho svoje kouzlo. Prostě makat a nečekat jen, že otočim plynem a sem pryč. Srovnání se Street Rodem asi spíš něco s vyššíma řídítkama, Street twin, Scrambler..?

Thulle (6) napsal 19.02.2018 v 13:00-1

Udělejte srovnávačku se Street Rodem od HD. Stejná cena, stejnej styl, stejnej výkon.

MaraVFR (17) napsal 19.02.2018 v 12:46+1

Je to krasna motorka, ale po testovaci jizde velke zklamani. Vsechno je az moc dokonale az ztracite prehled o tom co se deje. Je to vic hipster nez caferacer. Motor ma krasny rozjezd, kroutak vas rozjede kupredu, ale pak je konec, zadna gradace vykonu, proste mrtvo. Buh zehnej starymu Thruxtonu! Chapu o co v Triumphu slo, o univerzalnost, privetivost, stylovem jezdeni na kafe. Ale bohuzel nic pro ty co chcou trosku staryho dobryho adrenalinu. Vzdyt me s prehledem roztrhala moja na staricky MZ660 :D

panTerek (82) napsal 19.02.2018 v 12:27

Vzhledově moc pěkný, ale není ten motor na devítikilo nějakej utahanej?

Krakatau (45) napsal 19.02.2018 v 12:16

Krásna motorka, jedine tie zvláštne rajdy mi trochu kazia dojem z detailov. Ale chápem, že niekde sa ten spoločný základ musel prejaviť a zase kto bude chcieť, nebude ťažké ich vymeniť za delené.




TOPlist