Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
je to paráda, sám mám staršieho triumpha a spokojnosť. Na sprintovi som sa povozil a spokojnosť akurát pod sedlom to nemá žiadny odkladací priestor lebo sú tam výfuky a to je škoda, lebo treba tým pádom trepať stále kufre so sebou. Inak paráda
Kamarád ho má, najeli jsme spolu pár set km. Je to moc hezká motorka, bohužel na ní není u nás možno sehnat jakékoli doplňky, kámoš si stěžoval na české zastoupení Triumphu. Sám ho kupoval v Německu a přístup byl prý nesrovnatelný. Cena taky, tedy nižší. Jen jednu poznámku - ve dvoustovce mu upadlo zrcátko a zůstalo viset na drátech blinkru, prý nějaká konstrukční vada, výměna byla bez problémů. Taky byla svolávací akce na výměnu ložiska (snad) kyvky, ale jinak prý v pohodě.
Cena je uvedená na stránkách českého zastoupení i dealera Marimoto. Shoduje se i s cenou v Německu po přepočtu z Eura. Přepočet z liber možná teď vychází výhodněji, protože libra poslední měsíc hodně klesla...
testu třech cesťáků myslimže v zářiovým motoráju jsem se nevěnoval, protože tohle neni mý kafe, i když dlouhý štreky jezdím rád. test jsem zběžně prolítl ale to čeho jsem si všimnout rozhodně stačil tak to že designově tenhle angličan svý konkurenty naprosto zastínil
Krása nádhera-kam se oko podívá.Orig.kufry se zdají dostatečně vysoko/na R1100s je pořád brousím v zatáčkách/Jen ta spotřeba mi příjde vysoká.Sedlo se dá upravit.Cena za anglického plnokrevníka nikterak přemrštěná.Budu o ní přemýšlet
Na Intermotu to sice nebyla žádná senzace, ale pozornost vzbudil. Byla to první vlaštovka nového směru Triumphu - další Daytona 675 je z jiného hnízda, ovšem ve své sřídě snad ještě úžasnější!
Pro mě se stal Sprint vítězem výstavy Intermoto. Je to ideální kompromis pro nadšence, kteří rádi, daleko a se spolujezdcem(-kyní) cestují, přičemž výlety na závodní okruh berou jako třešničku na dortu. Do takové kategorie se také počítám. Je to prostě takové "jiné" a lepší evropské CBR F
je to paráda, sám mám staršieho triumpha a spokojnosť. Na sprintovi som sa povozil a spokojnosť akurát pod sedlom to nemá žiadny odkladací priestor lebo sú tam výfuky a to je škoda, lebo treba tým pádom trepať stále kufre so sebou. Inak paráda
Kamarád ho má, najeli jsme spolu pár set km. Je to moc hezká motorka, bohužel na ní není u nás možno sehnat jakékoli doplňky, kámoš si stěžoval na české zastoupení Triumphu. Sám ho kupoval v Německu a přístup byl prý nesrovnatelný. Cena taky, tedy nižší. Jen jednu poznámku - ve dvoustovce mu upadlo zrcátko a zůstalo viset na drátech blinkru, prý nějaká konstrukční vada, výměna byla bez problémů. Taky byla svolávací akce na výměnu ložiska (snad) kyvky, ale jinak prý v pohodě.
Cena je uvedená na stránkách českého zastoupení i dealera Marimoto. Shoduje se i s cenou v Německu po přepočtu z Eura. Přepočet z liber možná teď vychází výhodněji, protože libra poslední měsíc hodně klesla...
Ahoj všichni, ten Triumph se mi čím dál více zamlouvá! Není ale ta cena uvedena chybně? viz stránky výrobce. Jinak je ten článek i stroj O.K.
testu třech cesťáků myslimže v zářiovým motoráju jsem se nevěnoval, protože tohle neni mý kafe, i když dlouhý štreky jezdím rád. test jsem zběžně prolítl ale to čeho jsem si všimnout rozhodně stačil tak to že designově tenhle angličan svý konkurenty naprosto zastínil
Krásná, univerzální, nevšední, . Jinak si myslím, že kdyby mělo VFR 1050ccm na místo stávajících 781 strčí Sprinta i s celým tříválcem hravě do kapsy
Cekal bych 3 kufry.
Ha, to mi uteklo, dikes, opravim
"Zrcátka ve směrovkách jsou dnes obvyklým a osvědčeným řešením"
Tohle asi nemá být tak jak je psáno?
Krása nádhera-kam se oko podívá.Orig.kufry se zdají dostatečně vysoko/na R1100s je pořád brousím v zatáčkách/Jen ta spotřeba mi příjde vysoká.Sedlo se dá upravit.Cena za anglického plnokrevníka nikterak přemrštěná.Budu o ní přemýšlet
Na Intermotu to sice nebyla žádná senzace, ale pozornost vzbudil. Byla to první vlaštovka nového směru Triumphu - další Daytona 675 je z jiného hnízda, ovšem ve své sřídě snad ještě úžasnější!
Pro mě se stal Sprint vítězem výstavy Intermoto. Je to ideální kompromis pro nadšence, kteří rádi, daleko a se spolujezdcem(-kyní) cestují, přičemž výlety na závodní okruh berou jako třešničku na dortu. Do takové kategorie se také počítám. Je to prostě takové "jiné" a lepší evropské CBR F
Malý objem. Zasoužil by si aspoň 1400 ccm :)
Ani to nebudu cist, thle se me vzdycky libilo.