husqvarna_svartpilen_801_2




Triumph Sprint GT

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Brůča. (0) napsal 25.09.2016 v 22:45

Tak jsem dostal tu čest, abych se svezl...no a porovnal jsem to se svou archaickou motorkou která nese také označení GT. Rozdíl v letech byl ve prospěch Triumpha - o deset let mladší - bohužel to nebylo při jízdě znát. Ani cca 30kg úspory hmotnosti oproti mému stroji se nikterak nepodepsala na lepší ovladatelnosti. Staré BMW K 1200 GT (rok 2004) - výkon stejný 96KW - těžší o cca 30kg - přesto lepší ovladatelnost a i projev motoru - pružnější bez cukání při podtočení. Škoda - jednoho Triumpha mám v garáži a má tam své čestné místo.

Brutto (25) napsal 03.05.2013 v 13:06

Zdary, tak som si poridil Sprint GT 2012 ABS; fungl nova z prazskeho Triumphu; je to supr motorka, keby niekdo chcel zdielat dojmy s tejto motorky , tak nevahajte a piste; Bruto

bledemon (126) napsal 31.12.2010 v 17:34

ještě že zústává ve výrobě i stčko

Sir_Jim (6) napsal 01.06.2010 v 23:14

Souhlasím s redaktorem - trochu prechvaleny clanek (na nekterych mistech) ale s tim se dopredu pocita. Jinak myslim ze tech 3 vyfuku pod sedlem je skoda... a jak tu uz nekde zaznelo - mozna by to chtelo trochu vic nez jen "facelift" ale porad se mi libi. (a taky bych byl pro kardan...)

Rady (9) napsal 31.05.2010 v 21:18

Tak ten retez mne dostal. Na tenhle model by uz mohli dat kardan

Marex (2570) napsal 31.05.2010 v 20:21

Je to bez nápadu. Pouhý facelift je dneska pro zmlsaný lidi poměrně málo. Po stránce designu to sice má logiku,ale klidně by mohlo jít o 5-10 let starej model.

dunric (0) napsal 31.05.2010 v 19:48

FilipT> Podle údajů na oficiálním webu Triumphu je pohotovostní hmotnost modelu ST 241 kg a GT 268 kg. Od roku '07 jsou kufry standardní součástí.
Je ale možný že tam maj celý ty roky chybu, našel jsem recenzi na Motorcycle USA, podle který by změřili pohotovostní vč. kufrů na cca 251 kg. Pořád by to bylo cca 17 kg pod GT.

Jack82 (0) napsal 31.05.2010 v 17:18

sorry ale me se mnohem víc líbil "starší" Sprint ST, tohle je hnus velebnosti, ani ryba ani rak Měli oprášit opravdickýho cesťáka Trophy, převrtat třívál na 1200, přidat kardan a konkurovat FJR, Panu, BMW GT a dalším. A ST měli nechat žít vlastním životem. Tohle je paskvil. Dokonce bych to nazval marketingovým přehmatem, šetřili na nesprávném místě. A ten lauf je jak z nějaký laciný rejže, 3 trumpety byla klasika, která Triumph odlišovala od ostatních. Za mě tedy rozhodně nee!

Soudce-v-kápi (0) napsal 31.05.2010 v 17:16

Ten článek začíná nějak divně, že by skoro od prostředku?
Mašina je to moc pěkná (i když ST se mi líbí víc), ale popravdě na VFR 1200F nemá. 130 koní z liru není ani při zvýšené hmotnosti málo a na cesťák bohatě stačí, ale 172 koní a 129 Nm u VFR, při objemu válců větším o pouhých 200 kubíků, mluví samo za sebe. Takže s VFR bych tuhle motorku nesrovnával, i s ohledem na princip sekundárního pohonu, duální šestipístkové brzdy a další odlišnosti. Co je pravda je menší dojezd na nádrž u Hondy, a to o cca 60 km, což je opravdu hodně a tuhle mouchu Japonci neodchytli, což je škoda.

FilipT (16) napsal 31.05.2010 v 16:52

>duric: neni ten hmotnostni narust danej tim, ze se nyni vazi i se standardni vybavou, tedy s kuframa? V clanku je neco takoveho zmineno...

Tondaxjr1300 (0) napsal 31.05.2010 v 16:26

líbí se mi.

Dave.OL (5) napsal 31.05.2010 v 16:10

Až na ten řetaz a budíky celkem pěkná motorka.

dunric (0) napsal 31.05.2010 v 15:52

- od '08 vyrábí Sprinta s předělanými světlomety a minimálně potkávačky svítěj víc než dostatečně, jen to dálkový chtělo trochu vylepšit
- od '07 výrobce odstranil problém s izolací tepla od výfuku. Jediný problem je s odvodem tepla od motoru na nohy, ale to zřejmě u nového GT zůstalo beze změn. Navíc ty tři píšťaly pod sedlem byla stylovka se kterou se Triumph chlubí ve všech reklamních materiálech. Teď je ta roura na straně daleko víc tuctová, i když praktičtější.
- tovární nastavení odskoku zadního tlumiče u modelu ST je sice "jen" 1,5 otáčky z max, ale i čtvrtotáčka udělá velkou změnu. Nedokážu si po zkušenostech představit, že by se dostalo na limit.
- nové GT přibralo oproti ST neuvěřitelných 27 kg (resp. 24 kg u verze s ABS). Částečně to lze připsat delší kyvce, ale stejně to je nepřiměřený. Rozvor se tím zvýšil o celých 8 cm, což se musí spolu s o tolik vyšší hmotností podepsat na sportovním charakteru a ovladatelnosti v utažených zatáčkách.

Petr Guzzi> Kardan je bezesporu praktičtější, ale tenhle převod má nižší hmotnost a promazání řetězu nebo napnutí přes excentr s motem na centrálním stojanu je záležitost na 5 min. Navíc Sprint není čistokrevnej cesťák, ale sportovně-cestovní hybrid. Já vím, slovo _sportovní_ se u současných Guzzin moc nenosí ;)

Interceptor (108) napsal 31.05.2010 v 15:42

Já dám přednost rozhodně VFR, ale i tak se mi to zamlouvá. Jen to světlo vypadá víc jako od GSXR než ST a to je hnus.

enusim2 (21) napsal 31.05.2010 v 15:30

je videt ze britove jsou konzervativni a ve 2 mileniu umeji udelat normalni nevystredni motocykl ktery neurazi. za me palec nahoru

Italofil (41) napsal 31.05.2010 v 11:00

Pěknej cesťák. Rozhodně bych asi šáhl po tomhle, než novém VFR. Výtku bych měl pouze k řetazce...to bych na cesťáku už mít fakt nechtěl

Petr-Guzzi (0) napsal 31.05.2010 v 10:09

cesťák s řetězem je tak dobré řešení, jako enduro se slickama

Cooker (2) napsal 31.05.2010 v 10:08

Hlavně ta stříbrná ji suší ...líbí se mi víc nežnový VFRko, ale nemůžu do těch Hondařů zase moc popichovat

FilipT (16) napsal 31.05.2010 v 09:21

Test jsme převzali od britského kolegy Kevina Ashe. Místy mi jeho recenze přišla až moc pochvalná, ale co naplat, nadšení pro domácí výrobek se někde musí projevit. Taky bych rád v testu jednou chválil kvalitní litrový cesťák od Jawy...




TOPlist