yamaha_demo_tour




Triumph Scrambler 1200: Crossover na druhou

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pedl (178) napsal 15.05.2020 v 11:38

Ta modro-zlatá je krásná Snad v důchodu pořídím
Jinak bych to nebral vůbec jako motorku do terénu, ale prostě jako spíš ty starší klasické motorky, se kterýma se nemusíte bát projet nějakou poľnačku či šotolinu nebo horší silnici. Né jako na dnešní typické silniční motorce se širokou gumou.

Spazik (28) napsal 10.04.2019 v 15:03

Krásná motorka.
Přesně na takovou jsem čekal a na trhu chyběla
Mám totiž 192cm a jiné Scramblery jsou dost malé...

Plameňák01 (24) napsal 19.01.2019 v 08:30+1

Za mě moc povedená motorka, kdyby vyšla o rok dřív, byl by to pro mě hodně žhavej kandidát, žádný zbytečný kapotáže. Ale článek sem dočetl do pasáže, jak moc odlehčili motor. Víka beru, ale jak sem dočetl jak odlehčili kliku a další díly, tak sem to vzdal a dál nečet. Tohle bláznivý snižování hmotnosti má hlavně za následek i snížení životnosti dílů, stejně jako u aut. Slabší váčky ( jen ať praskají), užší rozvodový řetězy) jen ať se trhají). Je to následek snižování emisí, jenom aby se snížil vnitřní odpor motoru, mohly se dát řidší oleje. Je to stejný, jako s těma rádoby nařízenejma pomocníčkama, proč je mám pokaždým nastartování vypínat. Nevím nevím, asi sem zamrznul v80. a 90. letech.

Petr59 (8) napsal 17.01.2019 v 11:38+1

Hezká recenze a podle mne nádherná motorka

hrochi (155) napsal 16.01.2019 v 20:03

Mig35: K těm hadrům bych to viděl na motokrosové boty zde klidně i kožené, kevlarové džíny s chráničem kolen přes boty a né dovnitř, enduro chráničovou košili vepředu se zipem a přes ni lehkou retro bundu již bez chráničů ale s odnímatelnou termovložkou. Jezdím takhle celej rok i hard cenduro. Člověk nevypadá jak na Dakaru. Hlavně všechno bez membrán, které dýchají jen když se nepotím, a já se potím v terénu hodně. Ale za ty prachy si to koupí stejně někdo, kdo se určitě nepotí, tak je to jedno.

maraton (180) napsal 14.01.2019 v 20:28

Krásnej a v terénu pojede skvěle Mimochodem - ty polňačky jsem zvládnul i se Sportsterem, kterej je o 50 kilo těžší, měl třetinové zdvihy a silniční gumy.
Zarazil mě ten překlad, "punčochový" zvuk? Blbost! Stačí zadat do překladače "punch" a vyjede vám "úder", takže spíš "úderný" zvuk, ne?

splasenytrubky (117) napsal 14.01.2019 v 19:56

Destroyer: Pravda pravdoucí. Asi všem těm bláznům co o nich píšeš nestačili říct, že jejich motorky nefungují, a oni na nich jezdili. Nebo je nenapadlo se na to zeptat na m.cz.

zincica (7) napsal 14.01.2019 v 16:58

je super ze clovek si moze kupit kvalitnu motorku, ktora pritom vyzera ako keby si ju niekto poskladal v garazi z toho co tam nasiel :)

PetrXIX (22) napsal 14.01.2019 v 11:34

Co to je za modifikaci předního blatníčku na fotce 82? To už přišli na to, že se ten nízko nad kolem hltí blátem? Vypadá to, že nechali výztuhu dole a blatníček přidělali nahoru na jiný držák. Pochybuju, že je to tak myšleno, že si to do terénu na dvou šroubkách přehodíš...

yeuop (41) napsal 14.01.2019 v 06:33

ale jo, pekne to je, asi bych se na tom i svezl nekdy...
jsem zvedavy, jak to bude vypadat, kdyz nekdo na tom bude chtit cestovat...

HiddenSnake (27) napsal 14.01.2019 v 06:28

Mig35 ... sucha hmotnost 205 kg a ten vykon na pomalym kroutakovym dvouvalci ... mno nevim. Zdvihy nejsou vsechno. Bude to takovy prase co se muze podivat na polnacku. Samozejme jak soudruzi zvladli cviceni z centralizace hmoty, ale i prez peni od nad Bonevilly me prisly vzdycky nemotorny.

Destroyer (237) napsal 13.01.2019 v 20:10+5

Zaráža ma to že aj tento článok a táto motorka môže mať negatívne komentáre. Komentáre bývajú zväčša negatívne pretože najviac majú čo povedať tí, ktorí si to asi potrebujú takto ventilovať. V takej dobe žijeme.
Aby som uzatvoril tému všetkých odborníkov ktorí tvrdia na čom sa cestovať dá a nedá a ako Triumph "nefunguje" pripájam odkazy:
1. Ted Simon - v roku 1973-1977 precestoval 64.000 míľ na motorke Triumph Tiger T100
https://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Simon
2. Sjaak Lucassen - R1 okolo sveta
//www.sjaaklucassen.nl/en
3. Peter a Kay Forewoodovci precestovali svet na Harley Davidson Electra Glide
//www.horizonsunlimited.com/forwood/general1.shtml
4. Marek Slobodník na pionieri - Rumunsko / Mongolsko / JAR
//afrika.napionieri.sk/
5. Pavel Suchý precestoval s Jawou 350 okolo sveta, v druhom dieli precestoval celú Austráliu
https://jawakolemsveta.cz/
6. v neposlednom rade spomeniem užívateľa "milfordoj" ktorý precestoval Kanadu na ČZ 150C
https://www.motorkar...act=clanky&scr=0
A je ich omnoho viac, týchto bláznov, ktorí cestujú na strojoch ktoré nefungujú alebo čo? Ako teda na tom mohli cestovať keď je to prakticky nemožné? Mám kamoša čo najazdil vyše 100 000 km celou Európou na naháčoch, jeho slovami "keby som nechcel aby na mňa fúkalo, tak jazdím v aute".
...a teraz sa vrátim k VECI, teda článku A. Cathcarta o Triumph Scrambler 1200:
Triumph majú spracovaný marketing a je to skutočne veľmi dobrá moderná motocyklovňa! klobúk dole koľko za tie roky spravili práce. Mať ten management v ranných sedemdesiatych rokoch tak sa nemuseli zavrieť dvere NVT v 1978. Krásne rezanému retro štýlu pasuje nový kabát veľmi slušne, digitálna prístrojovka je bohužiaľ daň za nízku hmotnosť a dobu modernú. Osobne tipujem že zrovnanie Afriky Twin a Scrambler 1200 v teréne bude v prospech Triumph-u.
Obrovské zdvihy, predná USD mi príde dosť nepraktická pretože dezén je hneď vedľa klzáku. Pri jazde v teréne mám paranoidnú predstavu obitej klznej plochy - dá sa to riešiť návlekmi samozrejme. Každopádne zadné tlmiče sú iné kafé, síce fakt krásne ale trpiace tým istým problémom zanášania. Prepákovanie má v tomto veľkú výhodu. Životnosť prachoviek ktoré by boli dlhodobo vystavené blatu a špine je radikálne nižšia.
Každopádne sa pre mňa jedná o najľahšie, najpoužiteľnejšie a najštýlovejšie cestovné enduro - samozrejme uhol pohľadu.
Na záver: spomenul tu niekto že za 5.000 Eur máš pravého Angličana z 60-tych / 70-tych? áno, možno nejaké BSA Lightning 650 nájdeš (pre Triumph treba siahnuť hlbšie do vačku) ale skús na ňom cestovať. Skús ho servisovať. Skús zháňať diely. Novú a starú motorku nemá zmysel porovnávať.

zmulin (371) napsal 13.01.2019 v 19:17

Pěkná motorka,250mm zdvihy je výborný a i ten budík respektuje tvary min generace.Za mě super počin.
Cestovat na tom určitě půjde.Kdo bude chtít,tak na to placne plexi i nějaký brašny/kufry.To neni problém.

Technick:tohle neni určitě o nic min scrambler,než ten cos měl.Kdyby měli před padesáti lety tyhle možnosti,tak sou na těch tehdejších strojích taky dlouhý vidle a i ty silnější motory

mira592 (35) napsal 13.01.2019 v 18:37

Triumph dělat moto umí. Tohle je pro určitou skupinu nadšenců. Podle mě by se to mělo osekat o veškrý nepotřebný elektronický sračky. Tacho-rafika, hotovo.

hasic89 (7) napsal 13.01.2019 v 13:44+3

Motorky maju pekne detaily.. Ale ako celok nefunguju.. Digitalny displej na retro motorke.. Ako aj vsetky krosovery.. Do mesta velke do terenu slabe.. Porovnavat tieto motorky s cestovnym endurom a ani na jednej fotke nemat kufre alebo aspon tasky.. O nicom.. Motor 1200 je zbytocny do terenu a na dialnice bez plexi ist dlhsiu cestu dakujem pekne.. Pred kaviaren ok ale dalej zbohom zdravy rozum...

Simitom (119) napsal 13.01.2019 v 09:43

Super silniční kroska. Sice na to nemám prachy, ale už se těším do Prahy na výstavu, abych si mohl nejen tuhle krasavici prohlídnout na živo.

splasenytrubky (117) napsal 13.01.2019 v 09:22+3

K debatám o čistokrevném Scrambleru bych snad napsal jen to, že vždycky bude existovat nad prachsprostou technikou nějaký obchodní příběh. Ten se buď líbí, nebo nelíbí, nebo na něj sere pes. U téhle motorky se mi líbí, že provedení respektuje ucelenou linii značky, je technicky nejspíš perfektní, a při tom všem ta motorka nevypadá jak rozzuřená moucha.
No, komu se to nelíbí, případně dbá na čistotu pojmu Scrambler, což ano, je to v posledních letech obchodním tahem, tak si prostě koupí něco jinýho. Případně může začít vyrábět podle svého mínění "čistokrevného scramblera", a hlavně ho někomu i prodávat. Pak sem může písnout, jak mu ten jeho byznys dopadl.
Za mě je to pěkná motorka, a smekám klobouk před Triumphem, jak si drží svoji tvář a vlastní cestu.

Anti (390) napsal 13.01.2019 v 08:11

Nejdřív jsem se "čílil",proč Alan mluví o Scrambleru jako o Crossoveru.Jenže jak to shrnul kolega pode mnou,slovo Scrambler se použilo spíše pro nalákání a jako odkaz na dobře prodávaný model z dob minulých.Takže označení Crossover je na místě.Něco jako když Endura metamorfovaly v Cendura...

technick (41) napsal 12.01.2019 v 23:42-2

Když pomineme pár kompromisů, tak je to skoro lepší enduro, než některá endura. A to už není Scrambler přátelé. To už je hra na Scramblera, hra na Retro. Co s tím ? Za 150000 si koupím krásnou anglickou motorku z 60-tých let. Nebudu jí říkat ani Scrambler, ani Retro. Budu si jí neskutečně užívat a nebudu si nic předstírat. Ještě trošku jsem si připadal dobře na mém bývalém Scrambleru 900, aspoň díky malým zdvihům, mizerným brzdám a vzduchem chlazenému motoru.

Ta touha po dokonalém retroenduru to podle mě zabila. A to že slůvko Scrambler vytváří prodejní hity už mě jen mrzí a degraduje touhu po individualitě.

Tak to vidím já, nezlobte se na mě za to

kozka (66) napsal 12.01.2019 v 22:25-2+6

Asi tomu nerozumim. Proč to musi mit objem 1200, vazit 200 kilo za "sucha" a misto budiku mit tablet? Nebavi.

SuperSic58 (1306) napsal 12.01.2019 v 20:49+3

přijde mi to jako onanie pro homouše s pěstěnym plnovousem a patkou, jinak pěknej retrobajk. Do terénu raději něco jinýho

Mig_35 (345) napsal 12.01.2019 v 20:48

Snake: se zdvihy 250 mm by nepochybně mělo.

Brukev (850) napsal 12.01.2019 v 19:57

Frankie... protože muži zrají . Mam to stejne a jelikož se opiraš o Tripla tak asi vím jak to myslíš . Jinak hezký test a bude to parádní stroj...

Frankie (731) napsal 12.01.2019 v 18:45+1

Nikdy se mi nelíbily scramblery a jejich současná módní retro vlna mě naprosto míjí.

Tak proč sakra na tu motorku už přes pět minut zírám a přemýšlím jak se na ní asi jezdí ?

Líbí se mi moc, sám se tomu divím, ale opravdu se Triumphu velice zajímavě podařil mix retra a moderny.

Těším se na svezení...

Mig_35 (345) napsal 12.01.2019 v 18:24

Snake - naopak, je to velmi lehké, lehčí než současné cendura...

HiddenSnake (27) napsal 12.01.2019 v 18:24-1

Mig35 a ty mas pocit, ze se tahle pozerina nekdy podiva do terenu?

HiddenSnake (27) napsal 12.01.2019 v 18:23

Hele nechci vam kazit den, ale nebude to tezky jako prase?

Mig_35 (345) napsal 12.01.2019 v 16:32

asi je to 3,14čovina, ale... v jakejch hadrech se na tom bude jezdit? v enduro pyžamu na tom člověk vypadá jak kkt, do terénu v riflích a kožárně bych zase těžko hledal odvahu válet se...

mari (36) napsal 12.01.2019 v 16:29

krásnej stroj, víc by mi k tomu ale pasovaly klasické analogy...

Milan1963 (272) napsal 12.01.2019 v 16:23

Opravdu hezká motorka. Žeby další moto v pořadí k Jawě v mojí garáži ?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist