yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ZdeněkS (18) napsal 04.10.2016 v 11:37

Cukání u Yamahy je už pořešení. Tak i tak to není níc hrozného, dá se na to zvyknout po 30 km. Člověk zvyklý z V2 to nevnímá vůbec.
Podvozek je nastavený komfortně. Pro naše silnice naprosto luxus

pacin (2) napsal 04.09.2015 v 07:56

Testoval jsem letošní model streeta verzi R (cca 300km) a byla to pecka, na té motorce se mi líbí úplně vše, vzhled,zvuk, jízdní vlastnosti ... Neměnil bych vůbec nic... Už se těším ale na speeda

Blackforce (661) napsal 20.12.2014 v 11:18+2

S mínusem za slabší motor u Triumphu jste mě dostali .
Připomíná mě to test steaku z argentýnskýho býčka s paštikou od Hamé. - mínus u paštiky za nižší poměr masa .

Ritchy (30) napsal 27.11.2014 v 10:19+1

To, že se dva testovači neshodnou na podvozcích je opravdu zvláštní.

Měl jsem obě motorky k dispozici na celý den s tím, že MTčko jsem už několikrát před tím sedlal. A podvozek na ní je opravdu divný, nejistý, ale nestihl jsem ji projet po přitvrzení podvozku. Motor je opravdu jinak pecka a to neklidné cuknutí mi taky nějak nesedělo a pořád přepínat režimy je opruz.

Street byl hned při prvním osedlání podvozkově o hodně jistější , posez příjemný a pohodlný, zvuk motoru mě hodně bavil , jen je potřeba ho trochu víc točit, ale to je tím objemem.

Doufám, že se na jaře dostanu k projetí Speed tripla, myslím, že to by mohl být můj favorit.

Marex (2570) napsal 26.11.2014 v 19:18

Líbí se mi obě. Ale nekoupím.

Romanko (1206) napsal 26.11.2014 v 17:35+1

Nejvyšší čas, aby Triumph udělal StreetTriple 800. Motor má, tak na co čekají?

neznamyScooterD (1088) napsal 20.11.2014 v 22:10+1

Bazalka> naprostej souhlas, mě už to kňučení všech test riderů na Ačkovou mapu dost leze krkem, mi to připadá jak kdyby si stěžovali, že maj prázdný zadní kolo, prostě přepnu ajeto. Navíc mám dost intenzivní pocit, že první dvě "mapy" se liší právě pouze reakcí RBW. Ovšem je evidentní že ani autor netuší jaký je mezi nimi přesný rozdíl. Bohužel Yamaha dělá přesně stejné chyby jako u FZ8ky, do cestovního podvozku narvou divokej motor, ikdyž FZ8 tak jen vypadala, tady je to realita. Přední vidle dlouhý jak tejden před vejplatou, ale dá se s nima aspoň trochu pohrát, ovšem ta katastrofa vzadu Ve dvou lidech na trošku horší silnici má člověk co dělat aby to vůbec udržel na cestě. A design samozřejmě triumph, ovšem je to dáno tím, že všechny prachy na vývoj MT padly na motor Pak už to vypadá, že co kde doma našel tam přišroubil viz zadní světlo. Budu se opakovat, ale kdyby udělali opravdu nějakou ostrou verzi s pořádnym podvozkem a brzdama tak by to byla neskutečná petelice, jinak je to jen takový oblbovátko

Interceptor (108) napsal 20.11.2014 v 16:01

Yamaha vypadá díky tomu krytu řídítek ze předu jak nepovedený cruiser

Bazalka (34) napsal 20.11.2014 v 10:32

Rosso: Protože jsou za stejnou cenu? Rozdíl u MTčka mezi holou verzí a SR je jen v plastech, stupačkách a sedle. Na jízdní vlastnosti to nemá vliv. Stavitelnej podvozek má i ta základní verze. V každým případě jsou obě hodně povedený. Ale když už Triumph, tak bych volil radši Speeda, nicméně ten už je finančně někde jinde.

ddemo (12) napsal 19.11.2014 v 19:31

mam dotaz..pocas testu, resp ked isiel testovat Tomas2 sa hybalo s nastavenim tlmicov u Yamahy..lebo ak ano, vysvetlovalo by to zjavnu protichodnost nazorov na tlmenie

Stenboy (54) napsal 19.11.2014 v 12:28+1

Obě mašinky jsou dobré Každá nabídne něco jiného,a každej vybírá podle svého gusta oběma mašinkám dávám dávám za 1* Jen MTéčko mohlo bejt normální a v oranžové barvě aby v testu zářilo jak Triumphík

Perkelnik (2) napsal 19.11.2014 v 10:56

Jak můžete dát Triumphu mínus, že je slabší než Yamaha s většim objemem? To je argument jak prase. Případně by u obou mělo být že jsou slabší než R1.
To samý se stavitelným podvozkem. Proč teda neporovnáte R verzi?

Rosso (4) napsal 19.11.2014 v 10:08+4

vy jste ale vocáskové...dát nejlepší z emtéček proti nejhoršímu ze streetů...to je hovadina ;) zamyslete se ;)

Bazalka (34) napsal 19.11.2014 v 08:55

K tomu cukání - nemám pocit, že by to bylo něco tak hroznýho, aby o tom byla půlka článku. Pravdou je, že ze zavřenýho plynu v "Ačkovým" modu po přidání přijde DROBNÝ kopanec. Ale to samý jsem měl na R1. Jel jsem na pár dvouválcích, kde ten kopanec přišel daleko větší a nikde se o tom nepíše. Navíc když tahám, tak si toho vůbec nevšimnu a při ploužení se třeba měsem není problém jednou kliknout a přepnout na "Béčko" a cukání je pryč. A když s tím počítáš, tak pokud nejsi úplnej trotl, tak se dá přidávat jemněji a necuká to ani v "Ačku". K tuhosti podvozku - ve fabrickým nastavení je fakt měkoučkej. Já si ho postupem času přitvrdil téměř až na doraz a je to úplně jiná motorka. Od toho tam to štelování je.

edm_0185 (8) napsal 18.11.2014 v 23:25

no mt09 je trhak - ma niekolko verzii predava sa ako teple rozky neda sa zohnat to o niecom svedci. kazdopadne dizajnom umna vedie triumph ale to asi aj preto ze mam k tejto znacke velke sympatie koli tomu ze sa odlisuju a robia veci inak zamna by to bol triumph najlepsie v Rku ako tu uz niekto pisal ale otom mozem zatial snivat ale to ze yamaha ako japonec sa pustila do 3V je odvazny a dobry krok.. akurat ta politika s tim ze vytvorme 4 modely MT09 je trosku zvlastna ale potrebuju zarobit chapem zamna triumph ale maju umna oboje

VladaM (141) napsal 18.11.2014 v 21:53

Kua, čím to mažete ty řetězy?
Je tam nerovnoměrně rozmatlaná jakási hnusná bílá sračka!
Děs!
Hlavně je to vidět na MT-09.
To už lehce orezlý řetěz vypadá líp.

trigr (280) napsal 18.11.2014 v 20:37

Bral bych MT-09 to říkám zcela nezaujatě Ale ve výsledku ten desing Triplů je prostě bomba.

RoumenS (153) napsal 18.11.2014 v 19:37

Taky mě ten rozpor v tuhosti obou strojů vcelku rozhodil. Jakož to majitel Triumphu můžu říct, že pro mě je tuhý akorát, na horších cestách možná až dost Jinak Rko bych bral taky, kvůli štelování předku.

RenekD (48) napsal 18.11.2014 v 19:27

u Yamahy plastový hnus, teda pokud to beru jako designový prvek...možná jako pluh na sníh, jak už zde bylo napsáno...

FicoKiller (3) napsal 18.11.2014 v 18:12-2+1

Tu máme príklad ako sa nemajú vyrábať naháče, dizajn humus. MT - dobrý motor ale na trojval moc cukavý proste ride-by-wire. Triumph 675 nemám skúsenosť, ale keby som chcel Triumph určite 1050 ten je veľmi dobrý!

mirecek. (6) napsal 18.11.2014 v 16:22

skoušel jsem yamahu o jakém cukání je řeč ničeho jsem si nevšimnul je možné to trochu rozvinout

JA-NE (767) napsal 18.11.2014 v 15:55

Ta vec na tych rajdoch na tej Yamahy, to preco, naco, zaco??? za kazdu cenu byt zaujimavy sa nevyplaca..

seniordriver (-2) napsal 18.11.2014 v 15:43

Sice to je cenove nekde malinko jinde, ale co udelat test MVAgusty Rivale 800. Ma to byt stejne jako Yamaha trivalcovy nahac-motard.

seikos (975) napsal 18.11.2014 v 14:02+4

Omg, co to má ta yamaha vpředu za sněžný pluh?
To vypadá víc než strašně.

VladaM (141) napsal 18.11.2014 v 13:51

To cuknutí u MT-09 je asi jak nepříjemné?
Je to v porovnání s cuknutím u FZ6 horší nebo mírnější?
Vím, FZ6 je slabší a už starší kus.
Ale skoro každý ji zná, tak to srovnání bude pro představu stačit.

oxygen (489) napsal 18.11.2014 v 13:36

Nj, větší motor Yamahy je zkrátka podobnější většímu Speed Triplu a motor Street Tripla zas točí skoro jako čtyřválce, tahá do 13 tisíc... a na sport pak jedině verzi R

Bazalka (34) napsal 18.11.2014 v 13:12

Taky jsem si všiml, že si trošku protiřečíte s tím tlumením. Jinak samo u mě vede Street Rally!

VladaM (141) napsal 18.11.2014 v 13:12

Taky mě zarazilo, že pro jednoho je tvrdší ten a pro druhého onen.
Tak jak to je?
Zrovna tak s popisem, kdo má sportovnější nastavení a kdo komfortnější do města?!

tomasd. (35) napsal 18.11.2014 v 12:48

Hele někde je něco špatně, jednomu se zdá Mt09 tvrdší než Tripl, druhýmu měkčí... to není úplně srozumitelný. Za mě teda pokud by Mt09 byla tvrdší než Tripl, byla by to asi spíš "Circuit Rally"

Ozzy_ (1136) napsal 18.11.2014 v 12:22-3+7

Jednoznacne street ale v Rku (na podvozku a s brzdama Daytony )




TOPlist