yamaha_mt09




Suzuki V-Strom 1000XT ABS: proud Véčkové energie

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
petr1000001 (197) napsal 24.01.2019 v 11:03

Jo a zdvihy 160mm jsou rozhodně málo,nebo jen nejmíň ze srovnávaných ?
Až budu jezdit na jeho úrovni,možná se začnu pohybovat na hraně jejích možností v OFFu :
https://www.youtube.com/watch?v=aW_ZyPYN5R8&t=2s

dajos (124) napsal 22.01.2019 v 17:01

Taky u sebe pozoruji, že postupem času si na vzhled aktuálního stroma zvykám, ale stále jsem se nedostal do bodu, že bych o něm vůbec začal uvažovat. Tak nějak se nedokážu povznést nad tvary přední části motorky - kapotáž - světlo - zobák...Ale to bohužel platí pro většinu dnešních motorek této kategorie. Zlatá doba Elefantů, Afrik, Teneerek….ty se mi líbily kdysi a stále mě to nepřešlo...Což o všeobecně rozšířených zobácích, šílených světlech atd. říct nedá.
A taky nechápu tu honičku za výkonem...k čemu vlastně v enduru 150 koní? Já je pořádně nevyužiju ani na silniční motorce (už jsem byl v podmínce za rychlost)...Neřeknu v Německu, tam to člověk může na dálnici rozpálit, ale u nás? Řidičák v neustálém bodovém ohrožení. O bezpečnosti provozu ani nemluvě. Holt asi stárnu...A teď tvrdě do mě

Metric (12) napsal 22.01.2019 v 14:00

Brukev: 156 koní má možno veľká MTS, malá nie. Medzi 101 a 113 až taký veľký rozdiel nie je. Medzi 300 a 350 tisíc - povedzme si úprimne, niekto tu navrhoval porovnávanie s Africou, ktorá o moc menej než tých 350 nestojí. Motorka s parametrami presne ako V-Strom... možno Versys, ten je trochu zavalitejší, viac na cestovanie, na druhej strane Strom je primárne tiež cesťák.

majky72 (129) napsal 22.01.2019 v 12:44

Anti: aj Moto Guzzi aspon v Breve 1200 niečo ako "Suzuki Easy Start System" použiva už roky. Inak na malom novom Vstrome som sa viezol a nijak mi nesadol, a čo som pozeral tie vypletane kolesa, tie "lemy" na rafkoch mi pridu ako dobre lapače blata a asi to potom pekne rozhodi vyvaženie kolies

ynzha (54) napsal 22.01.2019 v 10:25

Ta estetická hlediska jsou silně subjektivní. Když jsem před pár lety pořizoval první mašinu, vyšel mi na základě racionální úvahy a rozpočtu jetej malej Vstrom, rok někde kolem 2005. A jak se mě ta motorka stráááášně nelíbila. Kouřilo se mi nad tím z hlavy snad čtvrt roku a mezi tím jsem si asi nějak zvykl a než jsem koupil, už se mi stromek docela líbil a koupě jsem nakonec nikdy nelitoval (ještě ho mám). A s tímhle novým to mám podobně, na první pohled to byla hrůza ale už se mi začíná docela líbit a vůbec nevylučuju, že to bude brzo aktuální varianta.. I když afra se mi furt ještě líbí o chlup víc

SuperSic58 (1296) napsal 22.01.2019 v 07:09

bude to asi výborná mašina, škoda, že je tak šeredná.

Brukev (841) napsal 22.01.2019 v 07:02

Honza MT. JJ neco uz jsem o tom slysel a maš recht

Meli (195) napsal 22.01.2019 v 06:55

Ještě bych ke článku dodal že je to po letech jedna z prvních Suzin co jdou nastartovat bez zmacknute spojky...

Anti (389) napsal 22.01.2019 v 05:39

ZdenalJ:Pěkný Tohlůe bude "zřejmě" starší počin než ten Big
Taky mě zaujala v článku zmínka o funkci "Suzuki Easy Start System".Myslel jsem že už to má spousta motorek.Já na tenhle systém startování narazil když jsem loni poprvé probouzel motor z cca 15 let starého modelu Ducati...

ZdenalH (70) napsal 22.01.2019 v 00:25+1


Já jen když jsem u těch zobáků

tahač (-5) napsal 21.01.2019 v 22:37

Tak to je ale pěkný kulodrt, měl jsem tu čest s SV650 a to bylo strašný..

HonzaMT (3) napsal 21.01.2019 v 22:22

Brukev: A víš o tom, že už nějaký ten rok existuje Ducati MTS 950? Tak proč by to nebylo fér...

Brukev (841) napsal 21.01.2019 v 22:13

To Matric: maximální výkon 74 kW (101 PS) a poskytuje 101 newtonmetrů... Cena testovaneho modelu 299900... tak jest psano. Act MTS ma tusim 156 koni ... . Je to jedno ale to srovnani by nebylo podle me fer.

svahilec (11) napsal 21.01.2019 v 21:56

Kroutak 100 Nm od nizkych otacek je velka deviza, znam to z rexe a ve dvouvalci a sestistupnove prevodovce to bude celkem mrstna motorka v cestovnich rychlostech. Jakou budou mit vliv na celkovou ovladatelnost rozmery kol nevim, to chce zkusit. niply u naboju mi prijde jako zajimave reseni, trosku neprakticke, ale naznacuje to offroad ambice, ktere ale autor clanku v uvodu upozaduje, tak nevim. bocni ochrana ok, vyfuk katastrofa, s takovym kroutakem a onroad ambicema neni duvod mit retez, tech par tisic navic by za to stalo. presto vsechno je to zajimava alternativa za slusny penize

Anti (389) napsal 21.01.2019 v 20:41

karf:Vím kde skopčáci okopčili zobák,ale navzdory jeho původu ho proslavilo ono GS a ostatní se jen opičí.Ty barvy,provedení plastů i barevná kombinace ve mě prostě evokuje BMW.Já bych to neřešil,můj názor má na trh motocyklů vliv nulový...

Alfonc (145) napsal 21.01.2019 v 19:51+1

Osobně se mi Stromik líbí. Ty generace před tím (dvě světla vedle sebe), mi přišli vždy nevzhledný a i když jsem Stroma vždy vnímal jako super volbu pro nenáročné uživatele a s klidem každému pořízení Stroma schvaloval, osobně jsem nikdy k jízdě na Stromu nenašel správnou cestu. Ale s příchodem verze XT, jsem začal po této motorce silně šilhat. Neměl jsem možnost svezení, ale něco mi říká, že by to mohlo být fajn

Vennom (7) napsal 21.01.2019 v 19:37+1

A mě se líbí...stromečka mam a kámoš afriku... každá má své ...za mě pškná recenze na pěknou motorku...není dokonalá ale to neni žádná a za ty prachy je supeer...jen ty prachy mít, hnedka si jí pořídim

karf (54) napsal 21.01.2019 v 19:11+4

Anti: v čem konkrétně se v-strom přibližuje gsu? Myslíš tím zobákem, který měl první DR-BIG? Dlouho před gs?

petr1000001 (197) napsal 21.01.2019 v 19:02+1

Předloni (koncem 2017 ) jsem si ji půjčil jako předváděčku a furt se k ní myšlenkově vracím,loni jsem z čistokrevně silničního psychopata rozdvojil svou osobnost a jako druhou motorku do garáže ( né v životě :) jsem přidal XT660z tenere.. možnost sjet ze silnice-i když to neumím,je pecka,zkusil jsem si to naplno týden v Rumunsku a nechci jinak ,jen těch 50koní je v jednoválcovém Xt na ježdění i po silnici je MÁLO ( a rozhodně uznávám,že toho offu nebude nikdy víc jak 20% , to tady ani nejde,pokud chci jezdit tak nějak i do práce a užívat moto jako moto a ne čistou krosku ) takže nastala nutnost XTé vymněnit za něco co pojede,100koní rozhodně málo není,i když se mně do výběru dostala právě tahle Sůza vs KTM 1190 ( pro někoho nesrovnatelné...ale já se v tom hrabu přes půl roku,co jsem se svezl na 1290R no a nakonec se mně tam vlezla i ta africa a 1190 se střídá s 1090 ... až tohle rozlousknu,budu hodně spokojenej...
Každopádně,tenhle V-Strom se mi líbí od 2014 po tenhle předloňský facelift... nikomu se nelíbyla a mě moc,udělali ještě víc DrBig a uteklo to i mně,snad jen ta šedá to nechá na předku splinout do hezčího celku... Co je ale nejdůležitější,je skutečně NAPROSTO NEPRÁVEM OPOMÍJENÁ a podle mne především 1) proto ,že nikterak netlačí marketing stylem,piš jen pěkně,bo se příště na naší motorce už nesvezeš a 2) detaily má vážně hrozny,zkurvenej boční stojan je na konci zmáčknutá trubka ve svěráku a ty obrovsky skvělé zrcátka jsou na poblití...takových detailů je tam bohužel víc a i když se dá vyšperkovat,je smutný,že už na to mám seznam dlouhej jak Polreich z kauflandu... nej zpracování má Honda-né jen afrika-prostě Honda,a že nemá duši ? co třeba VTR1000sp2 nikdy nezapomenu,když jsem na ní vyjel poprvé...no a konkurenční TL1000 byl právě dárce motoru pro V-Stroma...jo a měl jsem tu čest s kawou,hondou,sůzou,yamahou i Jawou ))

Meli (195) napsal 21.01.2019 v 18:29

alexa7

alexa7 (101) napsal 21.01.2019 v 18:19

skusal som ju a hned po tom Afriku. Strom sa mi pacil motoricky o moc viac. Prave preto som Afriku nekupil, ale ani Stroma pre dizajn

Meli (195) napsal 21.01.2019 v 18:10

Netvrdím nic o úspěšnosti nebo neúspěšnosti. Jen že je nesmysl tvrdit že kdo to chtěl už to má... a to o čemkoliv. Mně se tahle motorka líbí a vyhovuje mi, naopak třeba Afrika se manželce nelíbila. Každého věc. Prodejní úspěchy afriky a gs jsou samozřejmě jednoznačné... až se bojím že v alpách nic jiného nepotkame

petao (86) napsal 21.01.2019 v 17:40-1+1

Proč mi připadá,že ta Suzuki je pořád o krok zpět? Prodejně určitě,designově taky pokulhává ale technicky to zase taková bída není. Prostě kráčí tam,odkud se ostatní už vrací,a to si myslím nezaslouží. Kde je u Suzuki ten zakopaný pes?

Metric (12) napsal 21.01.2019 v 17:38

Meli: Info, čo mám, je, že sa ľudia o ne zrovna nebijú. Je to info z druhej ruky, ale stále ho považujem za hodnovernejšie, než pocit, že sa mi to nezdá, čo bola aj moja prvá reakcia.

Brukev: Máš tam chybu, má to byť 113 koní a 350 tis. Kč (základná cena). Ducati je drahšia, ale to Africa tiež, a výkonnostne tam veľký rozdiel nie je.

nevo7 (94) napsal 21.01.2019 v 16:30

Svojich zákazníkov si nájde, i keď keby prešla faceliftom, farebná palubka, tak by sa skôr o ňu ľudia bili. Ten facelift na tento rok chýba viacerým strojom, ktoré by v strednej triede pohli predajmi /KTM 1090 Adventure a Triumph 1050 Sport/.

foky (156) napsal 21.01.2019 v 16:09+1

Emoce z ní úplně nestříkaj, ale zase je to dobrý sluha na mnoho kilometrů pro lidi co volí rozumem. Je potřeba si uvědomit, že je to jedno z nejlevnějších litrových cendur na trhu.

Anti (389) napsal 21.01.2019 v 16:09-1

Čím víc tam vidím inspiraci slavným "GSem",tím méně se mi líbí.O prvním ročníku jsem snil,ale tohle mě nechává chladným.Už jsem starej...

Brukev (841) napsal 21.01.2019 v 16:08

Nejvic me na tom nesedi ty osizene detaily a vyfuk. Starsi model mi prisel snad i lepsi a tusim ze sem po nem i koukal po motoskole . Nadruhou stranu vim ze i 650ka umi poradne divy, takze jizdne to bude asi ok? ps. vazne by jste srovnavali Ducati co stoji 500 a ma 160 ps s motkou pod 300 se 100 ps? To asi neni nutne ne?

Meli (195) napsal 21.01.2019 v 15:51

No napsat o čemkoli že kdo to chtěl už to má je dost nesmyslný... po prvním roce prodeje Afriky to o ní taky někdo prohlašoval... má to takovou logiku jako tvrzení proč se vyrábí auta, vždyť kdo auto chtěl tak ho už má

Metric (12) napsal 21.01.2019 v 15:24

Mne príde vhodnejšie to porovnávať s viac cestnými strojmi, napríklad už spomínaný Versys, Multistrada (hoci tá je o niečo drahšia) alebo trebárs Tiger (či už 800 XR alebo 1050, ale ten je tuším vcelku starý). Z portfólia Hondy Crossrunner, hoci ten tiež nie je najnovší (2015). Stromček ani nepredstiera veľké ambície v teréne, čo podľa mňa nie je chybou - veď si spomeňte, na akom teréne väčšina ľudí na cendurách jazdí.

Súhlasím s príspevkom JohnnyhoS08, hoci môj osobný názor je iný, mám nejaké info z druhej ruky a vyzerá to, že sa Suzuki obchodne nedarí. Možno im chýba niečo vzrušujúce, stávajúce modely mi pripadajú ako solídna porcia muziky za dobrý peniaz, čo je pre mňa osobne dosť (ak by nemali typickú japonskú vadu, že nevedia otestovať ergonómiu na ľuďoch mojej výšky, pretože takí v Japonsku proste nie sú), ale zjavne veľa zákazníkov túži byť ohúrených a tu Suzuki zaostáva.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist