yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5069) napsal 16.09.2016 v 19:29

//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html

arguil (0) napsal 08.05.2011 v 23:48

sosnul jsem to video a oni to opravdu testovali u nas v Horicich me se ty zatacky zdaly povedomy

maxx10 (0) napsal 18.09.2009 v 11:29

sv je šlupka

smazany4860 (0) napsal 19.09.2005 v 18:50

Vidim , ze tohle u nas asi moc lidi zatim nezna . Doporucuji vsem kdo vlastni tento a podobne motocykly zapojit jednoduche zarizeni s nazvem TRE ( Timing Retarder Eliminator ). Vim urcite , ze se vyrabi v Britanii a USA . Blizsi info si o tomto najdete ve vyhledavaci . <br />
<br />
Ja ze sve zkusenosti s napojenim na svoji TL-1000 S doporucuji , motorka jde mnohem vice za plynem do 1/2 otoceni plynu a od 1/2 otoceni plynu dale uz zarizeni nefunguje a motor se chova standardne . Jde o to , ze toto zarizeni do 1/2 otoceni plynu el. vyradi standardne omezene nastaveni motoru z duvodu emisnich a hlukovych limitu . U modelu GSX-R 1000 a HAYABUSA navic umi vyradit z cinnosti standardne zapojeny omezovac maxim. rychlosti , ktery maji tyto stroje nastaven snad na nejakych 296 km/h . Ja to ocenuji hlavne pri rozjezdech ve meste , to uz tak TL-ko jezdilo brutalne , ale ted je to jeste mnohem lepsi .<br />
<br />
<br />
Zarizeni je velikosti vetsiho resistoru se dvema vyvody a jednoduse se temito vyvody zapoji do kabelu od senzoru z prevodovky v miste kde ma tento kabel rozpojku ( u TL a GSX-R vychazi z prave strany prevodovky a rozpojka je za pravou stranou ramu ) . Cenu TRE jsem videl na netu prez vice firem mezi 40 az 120 USD<br />
<br />
Testovano a doporuceno take am. casopisem SPORT RIDER ( najdete tento test v tomto casopisu take prez vyhledavac na netu )

smazany11553 (0) napsal 07.09.2005 v 21:31

Zdravim,ale TL to je krasavec a SV je sucha kopírka.

smazany1679 (0) napsal 07.09.2005 v 16:06

tak sem jí včera koupil! <br />
<br />
2mimouch - díky za test! myslim, že právě na jeho základě sem se mrknul kolik chtěj za ´04, když sem zjistil že 199.900,- šla sranda stranou a urval sem předposlední <br />
<br />
sice ji zajíždím, takže točím do 5ko/m, ale i tak už vidim jak na ní budu blbnout po zajetí zatim mi zas jako vostrá žídle nepřipadá, ale ještě sem jí nechyt pod krkem <br />
<br />
2 Brambo: do jednoho laufu sem zatim potkal jenom tuhle yoshimuru //www.bikepics.com/suzuki/sv1000/04/pics.asp ale vypadá to na koncovku pro fároše s home-made svodama :-/ ale vypadá to megaluxusně!<br />
<br />

smazany4860 (0) napsal 06.09.2005 v 16:30

Dobra motorka , ale TL-1000 S byla , je a vzdy bude mnohem charismatictejsim motocyklem .

Picasso (0) napsal 05.09.2005 v 12:32

Mám verzi S, typ 04 viz ID 8686. Letos jsem na ni odjel přes 13 tis, zkušenosti mám odlišné především ve spotřebě a to se vůbec nehamuju. S polokapo se dá max 286 tachometrových(asi 250?). Žere hrozně gumy, ale výměna za cestovní znamená riskovat pád, rozdíl je obrovský v zatáčkách, ale i v dojezdu (4.000 oproti 9.000). SV 1000 je dobrá, jen opravdu potřebuje trošku silnějšího a zkušenějšího pilota, slušel by ji antihop, manipulace s plynem dolů v náklonu je vražedná, tlumič řízení ve standartu je super.Mám spoustu natočenýho videa, ale chápu m, že v této velikosti se moc dát nedá. Pěkná reportáž, jen tak dál...

Vespa (0) napsal 01.09.2005 v 23:35

SpaceMan: No.. on lakovaný je i ten stříbrný rám, takže podvodničit se dá stejně.<br />
Ale pochybuju že se vyplatí i jen naoko opravit SV s prasklým rámem, to by musela být taková rána že škody na ostatním by byly neúnosné.




TOPlist