Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
A zapoměl jsem okomentovat váhu :
proboha,kde se na tomto "šidítku" bere 182 kg ?
To chladící kapalina? Moje 3x250 GT750(r.v.1976!)
měla tohoto média 4,5(!!)lt a vážil 210 kg,
po odtučňovací kůře na kafáče, ale i tak ...
A moje 4x125 RG500Gamma(1986!!) je "vodník",
má dvě klikovky, ale 180kg nemá ani v "pohotovosti" .
Kamy, ty grafy opravdu znázorňují výkonové parametry modelu
standartního a po Yoshimura-tuningu " ?
Pokud ano, ZA CO by měl někdo platit, že má Yoshimuru ?
Snad za nálepku ??
no tak to ne
a proč inazuma? vždyť to byl nádhernej naháč se vším všudy, na tohle bohatě stačej 3 jakýkoliv písmena a 250.
jdu se mrknout na skutečnou inazumu, ať si spravim chuť
To neberte jako srovnání. Já to psal s humorem, ale vše dle technických údajů. Je pochopitelné, že čtyřtakt má jiný průběh krouťáku než dvoutakt.Mě prostě jen uděřily do očí ty údaje, které mi hned něco připomněly Chtěl jsem tím především narazit na hmotnost k obsahu, která je evidentně trošku velká.
Kubatura 250 - 500 mě vcelku zajímá - plánuji koupi nového motocyklu. Tohle se ale moc Suzuki nepovedlo ... Když se kouknu na konkurenci, tak cbr 250 je o 20k levnější a CB500 o pár korun dražší - budou zcela jistě lepší volbou (kvalita, vzhled, spotřeba) nejen pro začínající motorkáře ... i Kawa 300 Ninja a KTM 390 Duke obstojí i když jsou dražší (ovšem jsou to moto pro spíše menší postavy a pro zábavu). Nyní je to pro mě čekání na nové přírustky KTM 390 v kapotované verzi (očekávám, že to bude stejně malá mašina jako Duke) a hlavně už se těším na jaře na představení endura 390 - to by mohlo být to pravý, pokud tedy nebude přestřelená cena jako u Freerida ...
No ta váha.. to váží půllitr :D .. to není nic pěknýho. Takový technologie dneska a tahle chabá 250 váží skoro 2 metráky. Tohle si žádnej rozumnej člověk nemůže koupit :D
Oceňuju redakci, že píšou i o maloobsahových motorkách, na kterých je mnohdy větší zábava jak na překoňovaných bestiích
S Jawou se to nedá vůbec srovnávat, to je uplně jiná záležitost..
Design se ale fakt nepovedl, taky váha 182kg je megamoc na dvaapůli, to tam je kovadlina pod sedlem jako bonus? Naopak motor bude asi nesmrtelnej, super přístrojovka a cena.
Re Starane: Otáčky jsou to, co točí zadní kolo a uděluje tomu rychlost. To že měla javka krouťák ledajaký už odspoda o stejne velikosti ji prave deklasovalo tim, ze netocila... Protoze tim padem pri stejne prevodovce, nejela... Kdyz to zprevodujes do rychla, krutak se zmensi a motorka netahne... to je Jawa a to je taminulost, kterou tu ty vychvalujes... Jawa ztratila naskok uz v 60tych letech... To ze ma japonec kroutak o 5ztisic otacek vys, treba 60Nm, neznamena ze ve dvou tisicich nema aspon 50Nm... Definice maximalniho kroutaku pri otackach je naprosto zavadejici a nicnerikajici...
PS: Tahle 250ka opravdu neni dobra masinka, myslim si ze CB500 od hondy pojede za stejnou spotrebu a jeste to navic trosku i potahne. a stojí to jen o cca 20tisíc víc.
Kdyby to na sobě nemělo nápisy Suzuki, tak si člověk myslí že je to další záplava z Číny. Ten kdo designoval přední blatník a podsedlovku se nechal trochu unést, nebo nevěděl, že projektuje 250ku . Kam se poděla lehkost a krása japonských motorek devadesátých let viz. třída 400ccm CB-1, Bandit 400, XJR400 a další...
je vidět, že tahle motorka nebyla stavěna pro EU. Pro mladé s A2-35kw je to slabé (silnější motorky jen o pár tisíc dražší), jako přibližovadlo po městě těžké-neúsporné. Škoda že to není aspoň 350tka, z jednoho úhlu pohledu se mi dokonce líbí
A myslim, že mé oblíbené dvěpade nejsou stále v eu tahákem, spíš se nám to snaží výrobci vnutit
Moc často nové modely nekomentuji ale tady musím. Nápad nového modelu Inazuma byl vzhedem k její minulosti perfektní navíc další 250 je pro mlaďasy vždy přínosem ale tím to končí...je to obluda ! Jako že se mi některé motorky líbí a jiné ne je celkem normální ale tohle nevkusná splácanina ala korejské auto, je to plivanec do tváře (kulatého světlometu) starých dobrých Inazum. tomu kdo má odvahu na tom vyjet...
//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html
přímým vstřikováním??? jako primo do spalovacího prostoru? No pekny ...
Odporný světlo. Hnus.
Kdybych nebyl vyhraněný jen na styl chopper ,tak tuhle krásku bych bral taky
Krasnej hnus.
Asi to bude tím, že ty "zatrápený" DVOUtakty
mají tak málo součástí v motoru
A zapoměl jsem okomentovat váhu :
proboha,kde se na tomto "šidítku" bere 182 kg ?
To chladící kapalina? Moje 3x250 GT750(r.v.1976!)
měla tohoto média 4,5(!!)lt a vážil 210 kg,
po odtučňovací kůře na kafáče, ale i tak ...
A moje 4x125 RG500Gamma(1986!!) je "vodník",
má dvě klikovky, ale 180kg nemá ani v "pohotovosti" .
Kamy, ty grafy opravdu znázorňují výkonové parametry modelu
standartního a po Yoshimura-tuningu " ?
Pokud ano, ZA CO by měl někdo platit, že má Yoshimuru ?
Snad za nálepku ??
Alonso68/7.55 : přesně vyjádřeno
Kdyby toto "retro" aspoň mělo jednoduchej (a levnej!)
motor"vzducháč", kterej by byl krásnej, tak možná ...
Tak to už se někdo snaží nevkusem přebít i Korejce
no tak to ne
a proč inazuma? vždyť to byl nádhernej naháč se vším všudy, na tohle bohatě stačej 3 jakýkoliv písmena a 250.
jdu se mrknout na skutečnou inazumu, ať si spravim chuť
Dresing se leje do salátů Nejspíš si myslel design
to že čína kopíruje desing od Japoncu se ví uz dlouho ale proč začíná suzuki kopírovat nepovedené věci od čínanů mi nejde do hlavy...hruza děs..
To neberte jako srovnání. Já to psal s humorem, ale vše dle technických údajů. Je pochopitelné, že čtyřtakt má jiný průběh krouťáku než dvoutakt.Mě prostě jen uděřily do očí ty údaje, které mi hned něco připomněly Chtěl jsem tím především narazit na hmotnost k obsahu, která je evidentně trošku velká.
Tak hnusnou motorku jsem už dlouho neviděl. To je fakt strašný
Kubatura 250 - 500 mě vcelku zajímá - plánuji koupi nového motocyklu. Tohle se ale moc Suzuki nepovedlo ... Když se kouknu na konkurenci, tak cbr 250 je o 20k levnější a CB500 o pár korun dražší - budou zcela jistě lepší volbou (kvalita, vzhled, spotřeba) nejen pro začínající motorkáře ... i Kawa 300 Ninja a KTM 390 Duke obstojí i když jsou dražší (ovšem jsou to moto pro spíše menší postavy a pro zábavu). Nyní je to pro mě čekání na nové přírustky KTM 390 v kapotované verzi (očekávám, že to bude stejně malá mašina jako Duke) a hlavně už se těším na jaře na představení endura 390 - to by mohlo být to pravý, pokud tedy nebude přestřelená cena jako u Freerida ...
No ta váha.. to váží půllitr :D .. to není nic pěknýho. Takový technologie dneska a tahle chabá 250 váží skoro 2 metráky. Tohle si žádnej rozumnej člověk nemůže koupit :D
těžká a drahá-s jiným předním světlometem by byla pěkná
Oceňuju redakci, že píšou i o maloobsahových motorkách, na kterých je mnohdy větší zábava jak na překoňovaných bestiích
S Jawou se to nedá vůbec srovnávat, to je uplně jiná záležitost..
Design se ale fakt nepovedl, taky váha 182kg je megamoc na dvaapůli, to tam je kovadlina pod sedlem jako bonus? Naopak motor bude asi nesmrtelnej, super přístrojovka a cena.
mě se celkem líbí. A spotřeba 4 litry není až tak strašná. Na skůtra to sice nemá, ale i tak
//blackinazuma.bravesites.com/entries/general/suzuki-inazuma-gw250-yoshimura-slip-on-r-77j-exhaust
koukni sem tady je vidět průběh... jawka takový chod prost nemá. To je nebe a dudy.
Re Starane: Otáčky jsou to, co točí zadní kolo a uděluje tomu rychlost. To že měla javka krouťák ledajaký už odspoda o stejne velikosti ji prave deklasovalo tim, ze netocila... Protoze tim padem pri stejne prevodovce, nejela... Kdyz to zprevodujes do rychla, krutak se zmensi a motorka netahne... to je Jawa a to je taminulost, kterou tu ty vychvalujes... Jawa ztratila naskok uz v 60tych letech... To ze ma japonec kroutak o 5ztisic otacek vys, treba 60Nm, neznamena ze ve dvou tisicich nema aspon 50Nm... Definice maximalniho kroutaku pri otackach je naprosto zavadejici a nicnerikajici...
PS: Tahle 250ka opravdu neni dobra masinka, myslim si ze CB500 od hondy pojede za stejnou spotrebu a jeste to navic trosku i potahne. a stojí to jen o cca 20tisíc víc.
Za tenhle produkt by někdo u Suzuki zasloužil trest smrti ukamenováním...
Není to pěkný ani trochu...
Kdyby to na sobě nemělo nápisy Suzuki, tak si člověk myslí že je to další záplava z Číny. Ten kdo designoval přední blatník a podsedlovku se nechal trochu unést, nebo nevěděl, že projektuje 250ku . Kam se poděla lehkost a krása japonských motorek devadesátých let viz. třída 400ccm CB-1, Bandit 400, XJR400 a další...
je vidět, že tahle motorka nebyla stavěna pro EU. Pro mladé s A2-35kw je to slabé (silnější motorky jen o pár tisíc dražší), jako přibližovadlo po městě těžké-neúsporné. Škoda že to není aspoň 350tka, z jednoho úhlu pohledu se mi dokonce líbí
A myslim, že mé oblíbené dvěpade nejsou stále v eu tahákem, spíš se nám to snaží výrobci vnutit
.. ma krasny DESIGN
Moc často nové modely nekomentuji ale tady musím. Nápad nového modelu Inazuma byl vzhedem k její minulosti perfektní navíc další 250 je pro mlaďasy vždy přínosem ale tím to končí...je to obluda ! Jako že se mi některé motorky líbí a jiné ne je celkem normální ale tohle nevkusná splácanina ala korejské auto, je to plivanec do tváře (kulatého světlometu) starých dobrých Inazum. tomu kdo má odvahu na tom vyjet...
Těžká, žravá, drahá. Nevidím důvod, proč si nekoupit rovnou pětistovku.