Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Na to, že jí vyrobili v Japonsku, musím říct, že je teda moc pěkná.
Slušivá barva, zlatý vidle, jako bonus Akrapovic...hned bych se svezl No, hned ne, na jaře
Sleepere, už jsem si zvykl, že stejně jako několik dalších (zde na M.cz)
je jedním ze Tvých sportů nenechat na mých komentářích "ani nitku
suchou" , OVŠEM tentokrát jsi opravdu "trefil kozla"
Nevím, jak Tě mohlo napadnout, žebych srovnával naše amatérské snažení
na dvou naháčích (r.v.1999 a 2000) ve 4Hours při CEC 2006(!) s "fyzickým
výkonem někde v motoGP"...
Pravděpodobně jsi nečetl článek Toma Mikšovského o jeho 24Hours v září
r.2010, zmíněný v textu článku o GSXR1000R,
ale samozřejmě ani s výkony jezdců jeho tehdejšího EWC týmu bych si nás,
ryzí amatéry, nedovolil srovnávat ani v nejmenším, natož s výkony při MotoGP.
Jediné, co jsem si "dovolil" napsat : (cituji) holt i "pouhé" 4Hours je
něco úplně jiného, než "sprint" na necelou hodinku jízdy (konec citátu).
Zcela pochopitelně jsem měl na mysli cca 45minutové závody stejných
amatérů,jako jsme byli my,pořádané na závěr t.zv.volných jízd na AMD,
nebo agenturních víkendů tamtéž.
No a o tom, že výkony i při "pouhých" 8Hours při EWC (o 24H ani nemluvě)
JSOU nesrovnatelné se 45 minutami závodu(sprintu,dejme tomu na 25 kol)
při WSBK nebo MotoGP, Ti může "povyprávět" kterýkoliv jezdec EWC, který
předtím ty MotoGP nebo WSBK jezdil. A je jich v EWC "požehnaně" ...
Když se před dvěma roky Suzuki znovu objevila na závodních okruzích, říkal jsem si, kdy asi z tohoto vývoje přijde nový sériový model. Nu a musím říct, že se jim to povedlo. Sice se mi pořád víc líbí klasická "rafika" na otáčkoměru, ale dnes jsme již někde jinde..tak si prostě člověk musí na tyto nové ciferníky zvykat
Ivane, ani vtipem bych nesrovnaval CEC roku 2006 se "sprintem" na 40min.
V te dobe to bylo neco jako volne jizdy, hodne nizka uroven a ucastnili se i jezdci se sportovne-cestovnimi stroji. Tenkrat to bylo pouze o zabave a pocitu.
Ty sprinty (na urovni), jak pises, jsou fyzicky mnohem vice fyzicky narocnejsi jak tehdejsi cecky.
Btw v r. 2012 mel muj partak na Oschersleben nehodu a ja endurance dokrouzil bez stridani, pouze s par vterinovou pauzou na doplneni paliva, kdy jsem ani neslezl z motorky. Porad jsem ale presvedceny, ze fyzicky vykon nekde v motogp je jeste ne vyssi urovni, nez si zajet polovinu CEC/GEC endurance bez stridani.
e: Jo a Suza dobra, ale prozatim ji mnoho (amaterskych) zavodniku nevyuziva. Porad udava tempo BMW, R1, ZX10R.
Hodne se tu chvali design K5/K6, coz je tedy hodne indivindy zalezitost, zrovna v te doba byly ostatni japonky peknejsi, si myslim...
Tomášovi Mikšovskému srdečný dík za článek o "jeho" 24Hours na Magny Cours
Při jeho čtení, zvlášť fáze poruchy palivového čerpadla, energetické krize v noci
a úspěšného závěru, jako zázrakem oživly moje vzpomínky a zážitky, byť z nesrov-natelně kratšího endurance závodu CEC 2006 na brněnském AMD
Můj syn tehdy závod startoval i končil a druhej den ráno mně telefonoval, že málem
nedokázal vstát z postele ... Holt i "pouhé" 4Hours je něco úplně jiného, než "sprint" na necelou hodinku jízdy
Jinak konečně vyšla recenze na tuto motorku. Mohla být tedy delší, více se rozepsat třeba o motoru (nové vačky), atd. Kdybych si teď kupoval litra místo K5, koupím tohle. Jen místo Akrapa pár věcí od Yoshimury...
pojede to asi moc, trošku se šeptá že se zákl. úpravami se to brzdí na 210-215k Kawabmwfpiči ale hnusný to je, o tom žádná, designově K6 suzuki ještě nepřekonala...
Mám model bez R a jsem absolutně nadšený. Sice jsem původně pokukoval po BMW, ale nakonec jsem dostal super nabídku a tak mi stojí doma. A musím říct že je to fakt bomba :)
Už je čas na dvě kulatý světla.
Hezkej kousek
Na to, že jí vyrobili v Japonsku, musím říct, že je teda moc pěkná.
Slušivá barva, zlatý vidle, jako bonus Akrapovic...hned bych se svezl No, hned ne, na jaře
Sleepere, už jsem si zvykl, že stejně jako několik dalších (zde na M.cz)
je jedním ze Tvých sportů nenechat na mých komentářích "ani nitku
suchou" , OVŠEM tentokrát jsi opravdu "trefil kozla"
Nevím, jak Tě mohlo napadnout, žebych srovnával naše amatérské snažení
na dvou naháčích (r.v.1999 a 2000) ve 4Hours při CEC 2006(!) s "fyzickým
výkonem někde v motoGP"...
Pravděpodobně jsi nečetl článek Toma Mikšovského o jeho 24Hours v září
r.2010, zmíněný v textu článku o GSXR1000R,
ale samozřejmě ani s výkony jezdců jeho tehdejšího EWC týmu bych si nás,
ryzí amatéry, nedovolil srovnávat ani v nejmenším, natož s výkony při MotoGP.
Jediné, co jsem si "dovolil" napsat : (cituji) holt i "pouhé" 4Hours je
něco úplně jiného, než "sprint" na necelou hodinku jízdy (konec citátu).
Zcela pochopitelně jsem měl na mysli cca 45minutové závody stejných
amatérů,jako jsme byli my,pořádané na závěr t.zv.volných jízd na AMD,
nebo agenturních víkendů tamtéž.
No a o tom, že výkony i při "pouhých" 8Hours při EWC (o 24H ani nemluvě)
JSOU nesrovnatelné se 45 minutami závodu(sprintu,dejme tomu na 25 kol)
při WSBK nebo MotoGP, Ti může "povyprávět" kterýkoliv jezdec EWC, který
předtím ty MotoGP nebo WSBK jezdil. A je jich v EWC "požehnaně" ...
Když se před dvěma roky Suzuki znovu objevila na závodních okruzích, říkal jsem si, kdy asi z tohoto vývoje přijde nový sériový model. Nu a musím říct, že se jim to povedlo. Sice se mi pořád víc líbí klasická "rafika" na otáčkoměru, ale dnes jsme již někde jinde..tak si prostě člověk musí na tyto nové ciferníky zvykat
Kupovat zmrzlinu,tak je tohle asi na 1.miste v kandidátce
Ivane, ani vtipem bych nesrovnaval CEC roku 2006 se "sprintem" na 40min.
V te dobe to bylo neco jako volne jizdy, hodne nizka uroven a ucastnili se i jezdci se sportovne-cestovnimi stroji. Tenkrat to bylo pouze o zabave a pocitu.
Ty sprinty (na urovni), jak pises, jsou fyzicky mnohem vice fyzicky narocnejsi jak tehdejsi cecky.
Btw v r. 2012 mel muj partak na Oschersleben nehodu a ja endurance dokrouzil bez stridani, pouze s par vterinovou pauzou na doplneni paliva, kdy jsem ani neslezl z motorky. Porad jsem ale presvedceny, ze fyzicky vykon nekde v motogp je jeste ne vyssi urovni, nez si zajet polovinu CEC/GEC endurance bez stridani.
e: Jo a Suza dobra, ale prozatim ji mnoho (amaterskych) zavodniku nevyuziva. Porad udava tempo BMW, R1, ZX10R.
Hodne se tu chvali design K5/K6, coz je tedy hodne indivindy zalezitost, zrovna v te doba byly ostatni japonky peknejsi, si myslim...
náhodou je pěkná, je to prostě Zuzi. A k tomu ta barva, mazec!
Tomášovi Mikšovskému srdečný dík za článek o "jeho" 24Hours na Magny Cours
Při jeho čtení, zvlášť fáze poruchy palivového čerpadla, energetické krize v noci
a úspěšného závěru, jako zázrakem oživly moje vzpomínky a zážitky, byť z nesrov-natelně kratšího endurance závodu CEC 2006 na brněnském AMD
Můj syn tehdy závod startoval i končil a druhej den ráno mně telefonoval, že málem
nedokázal vstát z postele ... Holt i "pouhé" 4Hours je něco úplně jiného, než "sprint" na necelou hodinku jízdy
Za mě 10B. Tahle barva je na ní top
Jinak konečně vyšla recenze na tuto motorku. Mohla být tedy delší, více se rozepsat třeba o motoru (nové vačky), atd. Kdybych si teď kupoval litra místo K5, koupím tohle. Jen místo Akrapa pár věcí od Yoshimury...
pojede to asi moc, trošku se šeptá že se zákl. úpravami se to brzdí na 210-215k Kawabmwfpiči ale hnusný to je, o tom žádná, designově K6 suzuki ještě nepřekonala...
Jako asi to pojede,ale ten design? Kdysi jsem měl K5 a ta se mi zdála hezčí, nicméně někomu se to líbit může. Dávám tak 5b z 10
Doporučuje 9 z deseti majitelů pohřebních ústavů.
O vaše vdovy se pak postarají ti pomalejší
Sonicek> Opraveno, staci nahlasit nepresnost dole pod clankem, diky.
Sonicek> Má to z výroby 190/55.
Nádhera
Zadní pneu 190/50? Není to špatně?
Mám model bez R a jsem absolutně nadšený. Sice jsem původně pokukoval po BMW, ale nakonec jsem dostal super nabídku a tak mi stojí doma. A musím říct že je to fakt bomba :)