husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Honza_2 (2) napsal 15.03.2017 v 21:20

Můžete mi pomoci s definici v kterých letech se vyráběla Suzuki Gsxr 1000 k6 ?? Nemohu to na netu najít. A jestli je to karburatorova verze a nebi se vstřikováním paliva do motoru? Děkuji.

IvanDvoutakťák (5061) napsal 16.09.2016 v 19:28

//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html

smazany42430 (0) napsal 03.05.2007 v 13:23

ikarus:jasně jdi do GSXR!!!

smazany42430 (0) napsal 03.05.2007 v 13:20

nejlepší motorka na světě!!!!!!!

smazany403 (0) napsal 12.11.2005 v 17:18

zdar, GSXR se mi libi a myslim ze je v dobrych rukou lepsi nez R1. nicmene v poslednim cisle britskych MCN jsem se docetl, ze trpi pravdepodobne vyrobni vadou vidlic. udajne vsechny predesle modely mely anodizovane kluzne plochy a K5 je nema, ac s tim zrejme pri navrzich pocitali. vysledkem je patrna mezera mezi tesnenim a kluznymi plochami, ktera ma za nasledek rychly navrat vidlice po stlaceni i pri max utlumu a to vede k odskakovani predniho kola a ... vysledek si vsichni umime predstavit.

Geonova (5) napsal 06.10.2005 v 15:53

Kazdemu se li bi neco jineho . Preju si, aby tahle motorka mela i v poctu prodanych kusu na R1 a zakaznici se k s Suzuki vratili

Geonova (5) napsal 06.10.2005 v 15:39

Take to video mam dele. GSXR(2001) vs R1(1998) mela 10 koni navic a nestacila. Tim, ze Suzuki toci dokola Bandita, 18 let starou GS500 mi prijde, ze vyrabi motorky za 3-5000$ v USA je prodaji za dvojnasobek a unas za trojnasobek. Cele je to spis ekonomika. Yamaha ma designem, flexibilitou a v pripade nove r6 i motoricky nekolik let naskok. Jestli nekam GSXR patri, tak na karu a na okruh po poradny uprave podvozku a prevedovky. Pak se mozna uplatni ten o malo vyssi vskon. Pockam si na test litru v Motorrard. Vloni to vyhrala ZX-10R.

Geonova (5) napsal 05.10.2005 v 20:43

Tady je to video:<br />
//www.bikepics.com/movies/000428/<br />

Geonova (5) napsal 05.10.2005 v 20:39

Rad ctu testy na motorkarich . Zarazil me ale zaver testu Pavla. Jedna se o subjektivni dojem nebo lze nejak dokazat, ze GSXR je lepsi nacini nez R1 ci ZX10R potazmo i CBR1000? Vidle jsem roll-on test starsiho rocniku GSXR1000 a ani na petku nestacila zrychlovat tak jako R! na sestku. Jak se to pozna, ze je Suzuki ted napred? Diky. Preju spoustu dobryho v dalsich testech

Ruzickapa (0) napsal 05.10.2005 v 10:31

&gt;&gt;to maRRio&gt;&gt;Tím klasickým mechanickým sem chtěl dát jen na jevo, že se NEjedná o elektronicky řízený hydraulický tlumič řízení jako je např. na Firebladovi. Ale je fakt že to slovo mechanický je zavádějící, protože i tento klasický, mnou nazvaný mechanický tlumič je samozřejmě hydraulický. Takže dík za připomínku <br />
&gt;&gt;To meda&gt;&gt;Proti Suzuki fakt nic nemám a už vůbec ne proti GSX-R1000. Snažím se být objektivní a ne koukat jen na poměr výkon/váha, to by to bylo moc jednoduché a jsou i jiné parametry na srovnávání<br />

MedaSV (56) napsal 03.10.2005 v 21:45+1

Suza je proste mnamozni Jinak myslim ze redaktori nejsou zrovna fandove Suzuki-sice uznavaj ze je nejlepsi,ale nejak z toho clanku citim ze ne moc radi Ale asi jen tak kecam... Diky za test i kdyz nic novyho.

Snehulacek (0) napsal 03.10.2005 v 21:07

Opravte si ten preklep v titulku <br />
Ale jinak super moto

Veronika-Suzuki (211) napsal 03.10.2005 v 21:02

je prostě úžasná




TOPlist