Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Můžete mi pomoci s definici v kterých letech se vyráběla Suzuki Gsxr 1000 k6 ?? Nemohu to na netu najít. A jestli je to karburatorova verze a nebi se vstřikováním paliva do motoru? Děkuji.
zdar, GSXR se mi libi a myslim ze je v dobrych rukou lepsi nez R1. nicmene v poslednim cisle britskych MCN jsem se docetl, ze trpi pravdepodobne vyrobni vadou vidlic. udajne vsechny predesle modely mely anodizovane kluzne plochy a K5 je nema, ac s tim zrejme pri navrzich pocitali. vysledkem je patrna mezera mezi tesnenim a kluznymi plochami, ktera ma za nasledek rychly navrat vidlice po stlaceni i pri max utlumu a to vede k odskakovani predniho kola a ... vysledek si vsichni umime predstavit.
Take to video mam dele. GSXR(2001) vs R1(1998) mela 10 koni navic a nestacila. Tim, ze Suzuki toci dokola Bandita, 18 let starou GS500 mi prijde, ze vyrabi motorky za 3-5000$ v USA je prodaji za dvojnasobek a unas za trojnasobek. Cele je to spis ekonomika. Yamaha ma designem, flexibilitou a v pripade nove r6 i motoricky nekolik let naskok. Jestli nekam GSXR patri, tak na karu a na okruh po poradny uprave podvozku a prevedovky. Pak se mozna uplatni ten o malo vyssi vskon. Pockam si na test litru v Motorrard. Vloni to vyhrala ZX-10R.
Rad ctu testy na motorkarich . Zarazil me ale zaver testu Pavla. Jedna se o subjektivni dojem nebo lze nejak dokazat, ze GSXR je lepsi nacini nez R1 ci ZX10R potazmo i CBR1000? Vidle jsem roll-on test starsiho rocniku GSXR1000 a ani na petku nestacila zrychlovat tak jako R! na sestku. Jak se to pozna, ze je Suzuki ted napred? Diky. Preju spoustu dobryho v dalsich testech
>>to maRRio>>Tím klasickým mechanickým sem chtěl dát jen na jevo, že se NEjedná o elektronicky řízený hydraulický tlumič řízení jako je např. na Firebladovi. Ale je fakt že to slovo mechanický je zavádějící, protože i tento klasický, mnou nazvaný mechanický tlumič je samozřejmě hydraulický. Takže dík za připomínku <br />
>>To meda>>Proti Suzuki fakt nic nemám a už vůbec ne proti GSX-R1000. Snažím se být objektivní a ne koukat jen na poměr výkon/váha, to by to bylo moc jednoduché a jsou i jiné parametry na srovnávání<br />
Suza je proste mnamozni Jinak myslim ze redaktori nejsou zrovna fandove Suzuki-sice uznavaj ze je nejlepsi,ale nejak z toho clanku citim ze ne moc radi Ale asi jen tak kecam... Diky za test i kdyz nic novyho.
Můžete mi pomoci s definici v kterých letech se vyráběla Suzuki Gsxr 1000 k6 ?? Nemohu to na netu najít. A jestli je to karburatorova verze a nebi se vstřikováním paliva do motoru? Děkuji.
//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html
ikarus:jasně jdi do GSXR!!!
nejlepší motorka na světě!!!!!!!
zdar, GSXR se mi libi a myslim ze je v dobrych rukou lepsi nez R1. nicmene v poslednim cisle britskych MCN jsem se docetl, ze trpi pravdepodobne vyrobni vadou vidlic. udajne vsechny predesle modely mely anodizovane kluzne plochy a K5 je nema, ac s tim zrejme pri navrzich pocitali. vysledkem je patrna mezera mezi tesnenim a kluznymi plochami, ktera ma za nasledek rychly navrat vidlice po stlaceni i pri max utlumu a to vede k odskakovani predniho kola a ... vysledek si vsichni umime predstavit.
Kazdemu se li bi neco jineho . Preju si, aby tahle motorka mela i v poctu prodanych kusu na R1 a zakaznici se k s Suzuki vratili
Take to video mam dele. GSXR(2001) vs R1(1998) mela 10 koni navic a nestacila. Tim, ze Suzuki toci dokola Bandita, 18 let starou GS500 mi prijde, ze vyrabi motorky za 3-5000$ v USA je prodaji za dvojnasobek a unas za trojnasobek. Cele je to spis ekonomika. Yamaha ma designem, flexibilitou a v pripade nove r6 i motoricky nekolik let naskok. Jestli nekam GSXR patri, tak na karu a na okruh po poradny uprave podvozku a prevedovky. Pak se mozna uplatni ten o malo vyssi vskon. Pockam si na test litru v Motorrard. Vloni to vyhrala ZX-10R.
Tady je to video:<br />
//www.bikepics.com/movies/000428/<br />
Rad ctu testy na motorkarich . Zarazil me ale zaver testu Pavla. Jedna se o subjektivni dojem nebo lze nejak dokazat, ze GSXR je lepsi nacini nez R1 ci ZX10R potazmo i CBR1000? Vidle jsem roll-on test starsiho rocniku GSXR1000 a ani na petku nestacila zrychlovat tak jako R! na sestku. Jak se to pozna, ze je Suzuki ted napred? Diky. Preju spoustu dobryho v dalsich testech
>>to maRRio>>Tím klasickým mechanickým sem chtěl dát jen na jevo, že se NEjedná o elektronicky řízený hydraulický tlumič řízení jako je např. na Firebladovi. Ale je fakt že to slovo mechanický je zavádějící, protože i tento klasický, mnou nazvaný mechanický tlumič je samozřejmě hydraulický. Takže dík za připomínku <br />
>>To meda>>Proti Suzuki fakt nic nemám a už vůbec ne proti GSX-R1000. Snažím se být objektivní a ne koukat jen na poměr výkon/váha, to by to bylo moc jednoduché a jsou i jiné parametry na srovnávání<br />
Suza je proste mnamozni Jinak myslim ze redaktori nejsou zrovna fandove Suzuki-sice uznavaj ze je nejlepsi,ale nejak z toho clanku citim ze ne moc radi Ale asi jen tak kecam... Diky za test i kdyz nic novyho.
Opravte si ten preklep v titulku <br />
Ale jinak super moto
je prostě úžasná