husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 16.09.2016 v 19:17

//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html

ZdeněkS (18) napsal 06.06.2009 v 13:30

to časté zmiňování a vůbec pojmenování motorky Zuzana je otravný

SuperSic58 (1307) napsal 29.05.2009 v 10:29

Georgij: dík za uznání Suzuki je prostě nej, největší hujda je honda Aprilka RSV4 je dobrej hukot, ale ta cena a pověst italskýho shitu, to bude zas protiváha...

ZZR1200 (127) napsal 27.05.2009 v 18:12

drippera.. Jo jo, jen jestli na to Max ještě bude mít..

drippera (32) napsal 27.05.2009 v 17:36

ZZR1200 Mnoooo, na tom něco bude. Uvidíme. Asi to chce čas. DUCATI žije i ze svého jména. Aprilia musí Maxovi pořádně zaplatit, ten se musí naučit nakládat pod kotel a když se dostaví výsledky, třeba udělají i dostupnější verzi "pro lidi"

ZZR1200 (127) napsal 26.05.2009 v 22:45

RSV4 je nádherná. A asi nejlepší..Jenže stejně to nebude mít lehký. Když mám dát 530tis. za RSV4, třikrát si rozmyslím, jestli radši nekoupím ve výprodeji litrovou Kawu 2008 za 269tis. To je půlka a o polovinu horší nebude. Můj výběr pak je ZX-10.Fandím Aprilii i koncepci V4,je to nej, ale spostu zákazníků odradí cena a značka Aprilia. Není to dlouho, co málem krachla...

ludanek (66) napsal 26.05.2009 v 21:58

Zase z ty K5/6 nedelejte buhvi co... Jo,je to dobra motorka,ale ze by prevysovala vsechno ostatni si nemyslim. A nova K9 mi pripada az moc neoriginalni a slita s celou modelovou radou. Zato ta RSV4 je nadherna!!

ZZR1200 (127) napsal 26.05.2009 v 20:36

Jo jo, RSV4 bude nej...

ZZR1200 (127) napsal 26.05.2009 v 20:35

hluska: Jo je to tak, ale test je převzatý z itaského Motociclismo, takže to asi nebude úplně mimo mísu.K9 skončila až na 6.místě,ještě se před ní dostala MV Agusta.

drippera (32) napsal 26.05.2009 v 20:34

Jenomže v tom srovnáváku scházel jeden stroj který poté solo otestoval Alan Cathcart a en o ní prohlásil, že je to nejlepší sport-bike letošního roku. Dám ruku do ohně že natrhne prdel i 1198, RC8R a Blejdovi s R1 taky! RSV4 je evoluční motocxkl ! Uvidíte. A SUZUKI a KAWA..? Jak už bylo napsáno, marná snaha výrobců.

Karlos31 (95) napsal 26.05.2009 v 18:21

Podle me moc pekna a dobra motka, kolem ktere neni sice tolik humbuku, ale ve finale bude stejne nejlepsi.

Georgij (0) napsal 26.05.2009 v 16:23

Pro Grifindoor, ty jsi opravdu znalec značek .
Od tebe bych si nechal udělat rozbor stájí a typů motek.
Ale jinak fuck dobrý

hluska (156) napsal 26.05.2009 v 15:29

ZZR1200: To si cet v Supermotu ne??

ZZR1200 (127) napsal 26.05.2009 v 14:33

V jednom nejmenovaném měsíčníku byl test letošních litrů, porovnával se celkový dojem z jízdy a čas na okruhu. 1.místo Kawa za nejlepší čas a slušný dojem z jízdy, 2.a 3.místo CBR a 1198 společně.Dále pak R1. Kde byla přesně K9 nevím, ale rozhodně ne na prvních 4místech..Ještě se doma podívám.

SuperSic58 (1307) napsal 26.05.2009 v 13:29

Jo K5 byla naprosto revoluční milník, ale nehrabme se v minulosti, teď je tu K9 a za 2 roky že by K11?

hluska (156) napsal 26.05.2009 v 13:23

GSX-Rrrr 1000 Budu ji drzet palce,at ostatnim natrhne prdel Jinak K5 byla asi opravdu jedinecna...

ZZR1200 (127) napsal 26.05.2009 v 12:06

Je pravda, že pokud nejsem fanda suzuki, tak ty GSXR od sebe nejdou moc poznat, až na K5. Byla opravdu jedinečná, zbytek je jen marná snaha výrobce..

SuperSic58 (1307) napsal 26.05.2009 v 08:21

Suzuki je prostě královna mezi japonskými litry, nejlepší design, nejlepší motor. Kwak vypadá jak od vietnamců, Honda je hujda a nová R1 zas nemá ten nášleh ve vrchu.

babynek (17) napsal 26.05.2009 v 07:40

Anti: a potom ti dojde, ze ten chlapek si to uziva uplne jinak :), tam kde ty se kochas krajinou, on vykruzuje zatacky a vesele si akceleruje. ja se treba neuchetavam, kdyz predjizdim krajinkare, spis ho pozdravim a jsem rad, kdyz on me taky ;).

Anti (391) napsal 25.05.2009 v 22:16

A čemu se furt divíte?Kdo chce prodávat,jde do extrémů.Všichni(skoro) chtějí něco nej.Osobně se vždy jen uchechtávám,když mě mine nahrbený chlápek na supersportu,vždy si říkám,jak to musí být do nomálního provozu pohodlné,spořivé,praktické.

nuclearB (5) napsal 25.05.2009 v 21:50

A cestovat se na tom zase nedá. Už je to jen taková okruhová formule. Navíc ta vizáž je stejně tuctová jako ostatní litry. Jedna značka kopíruje druhou. Je to další taková zrůdička bez duše :

drippera (32) napsal 25.05.2009 v 21:32

kdepak, zase špatně. To co SUZUKI předvedla s modelem K5-K6 už asi nikdy nezopakuje. Je to bachratý a veliký a hnusný ! Tfůůůjtajbl... jdu se vyblejt! (Co? Novej Blejd? Jo tak ten je o něčem jinym, R1 až na ty laufy taky jakž takž a 1198 a RSV4 a RC8R bez komentáře) Přeberte si to jak chcete.

Kawasakiman (-7) napsal 25.05.2009 v 20:43

Je to dobrej bajk. Akorat že na ježdění do práce zrovna nic nesháním

wario (126) napsal 25.05.2009 v 20:14+1

nejkrásnější je stejně K5

ZZR1200 (127) napsal 25.05.2009 v 18:47

Chtělo by to litr s podobnými parametry ale trochu míň radikální ergonomií. Aby se člověk mohl projet párkrát do roka relativně dobře na okruhu, ale po zbytek sezony jezdit "normálně". Tím myslím bez bolavýh zad a rukou a třeba i ve dvou. Něco jako "cestovnější variantu". Ale nemyslím naháče. Nebo nějakou rozpočtovku. Přijde mi, že se z teď už dělaj jen biky na okruh. Nebo třistakilový cesťáky. Nic mezi tím..

ninjazx10r (3) napsal 25.05.2009 v 18:11

Podle mne suza s tímto modelem trochu zaspala Kawa lonský model,ale s touto kráskou si lehce poradí

BARI (0) napsal 25.05.2009 v 16:29

Co muže být lepšího nežli litrové GSX-R 1000 sám jedno vlastním a super fruper

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.05.2009 v 16:28

kawa rulez. startovani na 1 je ok a spravne, delam to uz porad. text je ale narocnejsi na cteni, souhlas. tokica asi nejsou top, i na ZX10 delaji to same a cpou se tam nissiny ze zzr nebo zx6

Máma-RM (349) napsal 25.05.2009 v 15:00

Kawa rulez pánové

Riddick (-2) napsal 25.05.2009 v 14:40

Tak není to vyloženě špatně napsané, to zas né... Nicméně pár nesrovnalostí tam mám taky .
K sůže: jsem její velký obdivovatel a k celkově k litrovýmu GSXR mám obrovský respekt, měl jsem tu čest s 750 a vůbec si nedokážu představit, co umí tato nasteroidovaná potvůrka.
Prostě masakr

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist