husqvarna_svartpilen_801_2




Suzuki GSX 1300R Hayabusa

Kapitoly článku

B-King - naháč s přiškrceným motorem Hayabusy

Abych pravdu řekl, tato kombinace mě moc nenadchla. Posed je celkem vzpřímený, i když tělo máte mírně nakloněné dopředu přes neuvěřitelně velkou kapotovanou nádrž. Zalehnout a snížit tak neskutečně velký odpor vzduchu při vyšších rychlostech je téměř nemožné, protože Vám tomu brání sedátko spolujezdce.
Ovládání motocyklu je i přes 235kg suché váhy dobré, ovšem při střední akceleraci na výjezdu zatáčky se dostává zadní kolo do smyku vlivem špatného rozložení váhy. Krásných, poněkud zbytečných 184 koní bohužel nekoresponduje s podvozkem a aerodynamikou B-Kinga, takže optimální rychlost při, které se dala hlava udržet na svém místě byla kolem 130 km/h, něco jako když vsadíte motor z „eMtrojky“ do kabrioletu bez čelního skla.
V čem může B-King směle konkurovat Hayabuse, jsou radiální čtyř-pístkové brzdy Nissin, které se do dvojice kotoučů zakusují velmi ochotně a s jistou razancí.

Informace o redaktorovi

Tomáš Mikšovský (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 174 cm
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (5x):



TOPlist