husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
nello (0) napsal 23.06.2009 v 23:03

Jen tě malinko opravím, ventily se u DR-Z400S/SM nemění po 24t.km !! Pouze je od výrobce doporučeno, aby se každých 24t.km skontrolovala vůle ventilů Tam není prostě co řešit, ocelový ventily a hrníčkový zdvihátka přímo pod vačkou, je to fakt nesmrtelný. Jinak výdž motoru u DR-Z400S/SM bez problému 50-70t.km(bez šáhnutí na ventily - maximáálně jiné podložky k hrníčkovým zdvihátkům), je to jen o majiteli, jestli mu něco říká údržba

Matty007 (0) napsal 19.10.2007 v 19:56

pěkný

Rainy (0) napsal 11.09.2007 v 17:40

Kopec: jj mně to zbrojení nedělá dobře

smazany51813 (0) napsal 11.09.2007 v 15:56

Prochy: Už jsem tam hodil ty fotky,takže můžeš mrknout. Takže klid zbraní???

Rainy (0) napsal 11.09.2007 v 14:37

Mno..tak to by mi dváca asi nezkousla =DD

smazany51813 (0) napsal 11.09.2007 v 06:16

Prochy : Troufáš si na závody,jo??? Jsem pro Dáme si tříhodinový Offroadmaraton v Brankách 20.října. Tam se ukáže jak jsi na tom s enduro ježděním,jedeš to celé tři hodiny sám. Kritika endur tě velice baví,tak se předveď co na nich dokážeš. Já už jsem si letos jeden maraton zajel,takže vím jak takovej kecálek ,jako jsi ty ,dopadne

Rainy (0) napsal 10.09.2007 v 22:02

Kopec : Tssss boreček Tak se stav 15.9.07 v Žihli na závodech =DD rád se podívam jak to(se) válíš jinak už té nevraživosti necháme ,nebo spíš já toho necham,ať tím nemusejí trpět i ti druzí ....

smazany51813 (0) napsal 10.09.2007 v 20:52

Prochy: S čím .....,že píšeš jak vůl???? Třeba nejsi?

Rainy (0) napsal 10.09.2007 v 20:30

Kopec : mno...tak se s tim smiř

Rainy (0) napsal 10.09.2007 v 19:24

Ale je fuk,co je lepší !! Prostě v rozhodování nejvíce promlouvají !!finance!! a pro mě tedy i to,co je zrovna trendy a zrovna na vrcholu,poněvač dobrý pilot se neztratí na "ničem" =DD Yo a stim srovnáváním,já to nersovnávám,poněvač je to nesrovnavatelný...jsou to jiný kategorie ,ale ta kategorie ,ve které je DR-Z400S mi prostě nesedí a tak to kritizuju =DD každý má svý jak říkáš... to Mikulas - JJ: doufam,že ten tvuj kámoš neni Petr Baroš .?? =D to je brutální letec nebo nejel teď o víkendu v Horšovskym Týně SmSku.?

_JJ_ (2) napsal 10.09.2007 v 17:40

Prochy:<br />
nelze srovnávat RM a DR-Z (soft), to je jako když porovnáš Bandita s R1.<br />
Když RM, tak versus RM-Z. Kámoš teď přesedlal právě z RM 250 na RM-Z 450 a je nadšenej. Na závodech vyhrávaj víc a víc 4T (asi to bude taky tim že jich jezdí víc a víc ). Jinak nic proti 2T - každýmu sedí něco jinýho<br />

smazany48959 (0) napsal 10.09.2007 v 11:53

ještě doplnění pro ty co chcou trochu zvýšit výkon,tady je adresa:<br />
//www.4strokes.com/tech/suzuki/drz400su.asp<br />

Prackarrr (0) napsal 10.09.2007 v 01:38

hluska- my dva se nějak ne a ne shodnout. Tu,ani vedle u fireblade... <br />
Když pominu,že na K6 jsem jezdil,fireblada mám,(R1 a ZX10 neřešme) tak moje porovnání znělo jasně ve prospěch FB,tedy &quot;opak&quot; testů,tak u endura,které jezdím velmi intenzivně, je to ještě více než jisté.<br />
Nevím,z čeho vychází tvoje názory,ale moje opravdu z mých osobních zkušenosti. Tvoje,dle toho co jsi psal,z testů,takže,pokud nepohrdneš-rád ti přidám pár mých postřehů:<br />
<br />
Jednak-u silničních motorek (ZX,CBR,GSXR,R1) je rozdíl v jízdních &quot;okruhových&quot; vlastnostech tak malý,že je posoudí opravdový profík,a to ještě se stopkama v ruce.Laik pozná prd. Takže koupí kteréhokoliv z nich,neudělá nikdy chybu.<br />
Největší rozdíl je v těch &quot;podružných vlastnostech&quot; mohu-li to tak nějak nepřesně napsat.<br />
Myslím tím zejména podvozek,brzdy,posaz,praktičnost. V tomto ohledu je opravdu FB nejdále. To jsem měl možnost si vyzkoušet live,a potvrzují to všichni,kdo na těchto motorkách běžně jezdí. Já osobně na okruh moc nejezdím,jsem spíše konvenční jezdec,ale právě o to jde!<br />
Pro okruháře je možná FB až č. 4,musel by se dost na okruh upravit,ale u suzy už to máš v &quot;základu od nich&quot;.<br />
Mám kamaráda,co okruh jezdí. Má zrovna obě tyto motorky.- K6 i FB 2005.<br />
Jadně i on říká: motoricky má suza navrch,ale to ostatní....<br />
Stejně tak to cítím i já.<br />
Když jsem loni kupoval svého &quot;litra&quot; Rozhodoval jsem se mezi třemi JAponci. Asi už tušíš,proč jsem vybral FB..<br />
Každej chce nadupanýho bajka,ale přitom většina lidí na tom neumí,jezdí ne po okruhu,na což ty motorky jsou,ale kolem komína či na dovolený,a chyby,co dělaj,jim musí jejich bike &quot;odpouštět&quot;. Pro tyto jezdce je volba jasná,pro image jezdce,či &quot;tabulkáře&quot; je volba jinde nez u FB. Je na každém,co si zvolí. Já si myslím,že jsem věděl,kam &quot;patřím&quot;,ale většina to moc neví....<br />
<br />
Teď k těm endurům:<br />
<br />
Dvoutakt má nespornou výhodu v hmotnosti,jinak vše hovoří proti němu. Myslím si opět opak toho,co jsi psal ty. <br />
Tím opravdovým endurem jsem nemyslel závody,ty připomínají spíše cross,ale to,co psal cca Vespa.<br />
Tam se 2T chytá spíše v rukách těch nejlepších. Pro běžné uživatele,což je 95% lidí je 4T o 100% lepší. Nesmí se ale jednat o mastodont typ Afrika či XT.<br />
Pokud vezmeme třeba XR400,XR600,nebo DRZ,popř. novější koncepce,jako CRFX nebo WR,tak ty mají krom váhy nad 2T jasnou převaho.<br />
Jak jsem psal,2T mají navrch vahou, a výkonem. Výkon na enduru je spíše překážkou,a hmotnost ty ostatní parametry spíše potlačí. <br />
U obého ale pořád,stejně jak na silnici platí- záleží nejvíce na tom,kdo na tom sedí...

Prackarrr (0) napsal 09.09.2007 v 17:05

No,kdo píše,že 2T cross je do terénu lepší,než 4t tak nikdy nejel pořádné enduro.. <br />
Vespa..

Rainy (0) napsal 08.09.2007 v 20:07

Heh =DD to byla ironie ....znáš to slovo.? kapiš to..?? !!

Rainy (0) napsal 08.09.2007 v 17:31

Kopec: Mno... tak si jezdi v tom tvym světě =DD můj názor,je můj názor ....každý má na to jiný pohled ] btw...chtěl bych tě vidět někde v terénu =D!! kdyžtak nahoď fota

Rainy (0) napsal 08.09.2007 v 13:20

Yo a ta má kritika(jestli se tomu tak dá říct)patří testované verzi DR-z400 S..to &quot;S&quot;(soft) je důležité =/

Rainy (0) napsal 08.09.2007 v 13:02

Hluska : Nejsi jediný,komu vyhovuje 2takt.... =D Je to prostě o něčem jiném... Já se taky vrátil a chci zůstat u 2taktu,už kvůli mnohem méně fin. náročnosti,co se týče údržby,ale taky o jízdních vlastnostech(hl. průjezd zatáček), které jsou mi bližší...4takt je pro pohodlný lidi !! =D A čím dál víc mých kamarádů přestupuje(sestupuje) z rmz,crf, sx-f na ty pomyslný aucajdry 2taktíky(teď mluvím o motocrossu a ne o enduro,poněvač tam se opravdu více hodí 4taktík ) =/ Takže 2taktum zdar !!

Rainy (0) napsal 08.09.2007 v 12:49

Yo....tak mě je fuk, jaký má DR-z výkon(good je třebas ktm lc4),ale jde tu hlavně o podvozek !! s tímhlectim nelze nic dělat(v terénu)...a hlavně...motor má fakt výdrž,takže na silnici se hodí Yá bych nemohl překousnout motorku,která má víc využití ,ale přesto neni ani v jedný &quot;dokonalá&quot; ... Připomíná mi to první motorky Dandy 125 a dr 125=DD byl to největší omyl,co jsem si kdy koupil !! =D Ty motorky byli opravdu k ničemu...max. na dojíždění do školy nebo jen po městě,ale sranda se na nich neužila [] A po měsíci prostě přestala bavit...takže od tý doby si raději koupim pořádný železo,který je z něčemu určený a v tý daný kategorii je na špici,to je potom jiná A jestli si myslíš,že mam fichtla...tak ho mám ,ale taky k tomu pěknou sviňuli =D!!

Lopp (2) napsal 07.09.2007 v 19:07

hluska-pochybuji že jsi využil 75% výkonu, jak píšeš, to spíš míň. Otázkou je, co si pod pojmem využít výkon představuješ <br />
Prochy-hmm, pán je velmi zkušený na svůj věk a dokáže to posoudit, já bych zrovna mohl tvrdil pravý opak []

Rainy (0) napsal 07.09.2007 v 17:48

Todlecto je motorka k ničemu ... nemá to pořádnýho využití...max. tak vyblbnuti na motardech

tatsaah (0) napsal 06.09.2007 v 20:24

nevite kde bych sehnal v praze tu kapsicku co ma na zadnim blatniku dekuji za vzkaz

_JJ_ (2) napsal 06.09.2007 v 11:18

Enduru zdar: Ja pridam jednu svoji spatnou zkusenost, kdy se mi 14 dni po koupi urvala ojnice a koukla se ven. Nicméně nakonec jsem zjistil, ze po SM zavodech v Nemecku a upravach co mela za sebou se to mohlo stat. Rozebranej motor, oprava, jinak prevodovka byla jak nova,ted po najetych 2000 km vse v naprostym poradku (nikoho dalsiho, kdo s ni ma problem neznam)<br />
<br />
DOLO napsal &quot;vykonovo sracka&quot; - me 53 PS docela staci

Lopp (2) napsal 05.09.2007 v 16:16

Jenom bych chtěl podotknout že výrobce udává 40 koní (na motoru) což je 29,4 kW Takže v článku je to naopak. Neskutečně si ji užívám

PatriotWR (0) napsal 05.09.2007 v 09:53

Kopec: zdravim tě,byli jsme nedávno v Chřibech - já WR450F a jak to tady čtu, musím taky napsat komentář.Je to zajímavé,jakou ten test DR-Z tady rozpoutal diskuzi Já měl předtím taky DR-Z400S,tak vím přesně o čem je řeč a musím s tebou jen souhlasit.Já koupil WR450 a stejně jsem moc nezrychlil.je to hlavně o jezdci a DR-ko je do lesa pro 90% hobíků super endurko.Mohlo by mít menší váhu,to je tak jediné.WR je váhově jinde.A ten motor DR je neuvěřitelný,já bych ho nazval elektromotorem.<br />
WR je proti tomu mlátička, ale je to závodní motorka,tak se tak na to člověk musí dívat,je to prostě jinak konstruované.Právě přemýšlím, že bych se na jaře vrátil zpět k DR-Z400.Jen bych bral &quot;E&quot;-čko, ale tam je problém s přihlášením.<br />
DR-Z forever !<br />
čus

antton (0) napsal 04.09.2007 v 22:48

kopec: si to tu dobre zaspamoval...<br />
jinak vy co mate drz, kolik vam tak papa oleje?

smazany48959 (0) napsal 04.09.2007 v 17:08

for KOPEC: sice tě neznám,sedlám verzi DRZ 400(&quot;ostrou&quot;)a souhlasím,že to až tak moc není o motorce jako spíš o tom elementu mezi rudlama a sedadlem s tím plně souhlasím.

smazany8884 (0) napsal 04.09.2007 v 15:03

Zdenek&gt;Tak mě ukaž jaký lepší enduro si koupíš za 160 tisíc, to jsem zvědavej.<br />
Levnější je jen GasGas Pampera ale ten má malinký zdvihy a světlost a není silnější.

Zdenek-UAE (6) napsal 04.09.2007 v 14:42

Uz to tady padlo, musim se pridat. Tahle motorka je sice fajn, ale urcite to neni &quot;za malo penez hodne muziky&quot;. Za 160 tis. nebo o malo vic se da urcite sehnat neco silnejsiho a modernejsiho. Tohle by slo tak za 120, mozna i to je moc.

smazany48959 (0) napsal 04.09.2007 v 07:49

Já jenom přidám mou zkušenost s ostrou verzí DRZ která je osazena karburací od Keihinu(FCR 39).<br />
Ta je na endurový výlety perfektní,méně už se hodí na &quot;závody&quot;.Když jsme na vyjížďce,tak nemám problém držet krok s WR,YZ,KTM..<br />
Problém testované verze je v její váze,menších zdvizích a ve výkonu.Měl jsem před DRZ DR 350 a myslel jsem,tak jak tu někdo píše,že mi bude chybět 6ka,ale i 5kvaltů je na přejezdech po polních cestách v poho.<br />
Každopádně co se týče nároků na údržbu a poruchy(nepočítám běžné věci olej,řetězovka,rovody..),nemám k této motorce žádnou výtku.(r.v.2000)

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist