Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Callowsick: diky za info. Jo, to meli dobry napad. Jestli se neco nepovedlo, tak plexi, kdy si clovek po 100 km pripada jako v pracce a relativne to sedlo.
zbinous: ahoj, tohle sedlo je standart pro modelový rok 2015. opěrka tam sice nepřekáží, ale díky odstupňování si pilot najde stejně +/- jedinou polohu. nicméně, je to o něco lepší, než na starým sedle.
Mám 350 třetí rok. Loni jsem na ní jel až do GaPa a lze použít pro jednoho i na dovolenou s patřičným dovybavením (přídavné plexi od Givi, boční tašky, kufr). Při svižném cestování (z pohledu skůtru) zvládne max. 300 km na nádrž, spíš 250. Vzhledem k poslední etapě při návratu v délce 8 hod mám dotaz na autora - sedadlo nevypadá jako sériové, pokud nedošlo k "faceliftu". To originální má opěrku a na delší přejezdy není nic moc. O jaké sedadlo se jedná? Díky..
Test je super, ale som rozladený z neslniečkového a nedbalého prístupu autora k menšinám, skúsil jazdu ako inteligentný beloch, ale aká je spotreba pri jazde štýlom inteligentý rom alebo mierumilovný moslim? Takto tú multikulti nevybudujeme
PS: Ja viem, že sa ťažko napodobňujú imaginárne postavy...
Mám 350 druhou sezónu a mohu potvrdit, že je to do města a cca 100km okolí nejlepší volba.
Jen seriové pneumatiky ho nenechají plně projevit jízdní vlastnosti. Kdo ho má ať přezuje na Pirelli Diablo scooter a zjistí, že má hned úplně jinou motorku
Já až si vyberu těch 2,5 miliardy v sazce, jdu ho objednat.
Motor parádní. Sedlo je pravda, že má jen jednu polohu na sezení. Baťůžek spokojen s výmolama a kolejema.
Zdravím ,
po svezení s B350 je to moje nejlepší volba skutru do 400ccm, x400 a x250- dobrý obratný s velk.uložným prostorem - kope zadní kolo,Kymca 300-400 ideál do 110km/h , -brzdy zklamání + cena..
B350 se ,ale chová jízdně co nejblíže motocyklu a motor je perfektní.Sh 300 je bomba skoro jen do města.Majesty ,sw t ,Burgman =pohodlý-dálnice-cestování .Svezte se s B350!
Pridam subjektivni nazor z testovani v A-Spiritu pri dni "otevrenych dveri". Jsem vlastnikem X-Maxe 250.
Skutr Beverly jako takovy je v realu libivejsi, nez na fotkach. Neznalec si rekne, ze to je "zase jenom" italsky skutr.. ale zdani klame. Pocitove se vodi uplne sam, vetsi kola davaji jistotu v naklonech a taktez akcelerace ze stani nebo i pri jizde je velmi dobra. Projel jsem se Prahou - spatny silnice, tocky, Jizni spojka, kostky, prejezdy pres koleje, ... a muzu rici, ze skutecne tady neni o cem pochybovat. Diky silnejsimu motoru i stitku clovek rad pozlobi a atakovani hranice 100km/hod je tam hned. Ja jsem oproti Yamaze citil mirne silnejsi vibrace do nohou od motoru.. ale jak rikam, je to pouze subjektivni dojem. Za me je to vyborny skutr nejen do mesta, ale hlavne mimo mesto na vylety. Spolujezdec (blondynka 175cm atleticke postavy) byla s pohodlym tykajiciho se i zadni casti tela velmi spokojena.
Trh je plny ruznych znacek a zalezi jen na kazdem, pro jakou znacku a tvary se rozhodne mnoho km bez nehod preji vsem motorkarum, skutrarum, trikolkarum, veteranistum...proste vsem
BEVERLYMAN: Kolik to je nespocet skutru? Ptam se z pohledu toho, jestli obecne jakykoliv skutr vydrzi tak malo bez rozdilu znacky nebo proste jen proto, ze je pouzivas po dobu zaruky a pak jdou pryc nebo treba je rad zkousis.
Měl jsem nespočet skútrů a nejvíc Beverly 400 a 500 a naprostá spokojenost, najel jsem celkem přes 150 tisíc km na Beverly po celé ČR i EU...bez problémů. Chystám si pořídit i 350 ale asi až na 2016...za mě dávám
Callowsick: diky za info. Jo, to meli dobry napad. Jestli se neco nepovedlo, tak plexi, kdy si clovek po 100 km pripada jako v pracce a relativne to sedlo.
zbinous: ahoj, tohle sedlo je standart pro modelový rok 2015. opěrka tam sice nepřekáží, ale díky odstupňování si pilot najde stejně +/- jedinou polohu. nicméně, je to o něco lepší, než na starým sedle.
Mám 350 třetí rok. Loni jsem na ní jel až do GaPa a lze použít pro jednoho i na dovolenou s patřičným dovybavením (přídavné plexi od Givi, boční tašky, kufr). Při svižném cestování (z pohledu skůtru) zvládne max. 300 km na nádrž, spíš 250. Vzhledem k poslední etapě při návratu v délce 8 hod mám dotaz na autora - sedadlo nevypadá jako sériové, pokud nedošlo k "faceliftu". To originální má opěrku a na delší přejezdy není nic moc. O jaké sedadlo se jedná? Díky..
jean192> jen vic a houst ineligentnich belochu! At zije Amerika [nas velky vzor] lprvni poloviny 19. stolei a jeji bavlnikove plantaze na jihu!
Test je super, ale som rozladený z neslniečkového a nedbalého prístupu autora k menšinám, skúsil jazdu ako inteligentný beloch, ale aká je spotreba pri jazde štýlom inteligentý rom alebo mierumilovný moslim? Takto tú multikulti nevybudujeme
PS: Ja viem, že sa ťažko napodobňujú imaginárne postavy...
Ac nejsem skurar, kvituju dobrej dobre napsanej clanek od cloveka kterej na tom jezdil a ne PR od stolu a hromadky prospektu.
Mám 350 druhou sezónu a mohu potvrdit, že je to do města a cca 100km okolí nejlepší volba.
Jen seriové pneumatiky ho nenechají plně projevit jízdní vlastnosti. Kdo ho má ať přezuje na Pirelli Diablo scooter a zjistí, že má hned úplně jinou motorku
Slušný .
Líbí!
Já až si vyberu těch 2,5 miliardy v sazce, jdu ho objednat.
Motor parádní. Sedlo je pravda, že má jen jednu polohu na sezení. Baťůžek spokojen s výmolama a kolejema.
Zdravím ,
po svezení s B350 je to moje nejlepší volba skutru do 400ccm, x400 a x250- dobrý obratný s velk.uložným prostorem - kope zadní kolo,Kymca 300-400 ideál do 110km/h , -brzdy zklamání + cena..
B350 se ,ale chová jízdně co nejblíže motocyklu a motor je perfektní.Sh 300 je bomba skoro jen do města.Majesty ,sw t ,Burgman =pohodlý-dálnice-cestování .Svezte se s B350!
Pridam subjektivni nazor z testovani v A-Spiritu pri dni "otevrenych dveri". Jsem vlastnikem X-Maxe 250.
Skutr Beverly jako takovy je v realu libivejsi, nez na fotkach. Neznalec si rekne, ze to je "zase jenom" italsky skutr.. ale zdani klame. Pocitove se vodi uplne sam, vetsi kola davaji jistotu v naklonech a taktez akcelerace ze stani nebo i pri jizde je velmi dobra. Projel jsem se Prahou - spatny silnice, tocky, Jizni spojka, kostky, prejezdy pres koleje, ... a muzu rici, ze skutecne tady neni o cem pochybovat. Diky silnejsimu motoru i stitku clovek rad pozlobi a atakovani hranice 100km/hod je tam hned. Ja jsem oproti Yamaze citil mirne silnejsi vibrace do nohou od motoru.. ale jak rikam, je to pouze subjektivni dojem. Za me je to vyborny skutr nejen do mesta, ale hlavne mimo mesto na vylety. Spolujezdec (blondynka 175cm atleticke postavy) byla s pohodlym tykajiciho se i zadni casti tela velmi spokojena.
Trh je plny ruznych znacek a zalezi jen na kazdem, pro jakou znacku a tvary se rozhodne mnoho km bez nehod preji vsem motorkarum, skutrarum, trikolkarum, veteranistum...proste vsem
BEVERLYMAN: Kolik to je nespocet skutru? Ptam se z pohledu toho, jestli obecne jakykoliv skutr vydrzi tak malo bez rozdilu znacky nebo proste jen proto, ze je pouzivas po dobu zaruky a pak jdou pryc nebo treba je rad zkousis.
Měl jsem nespočet skútrů a nejvíc Beverly 400 a 500 a naprostá spokojenost, najel jsem celkem přes 150 tisíc km na Beverly po celé ČR i EU...bez problémů. Chystám si pořídit i 350 ale asi až na 2016...za mě dávám
Nic proti Beverly, ale jestlize X-MAX400 stoji stejne, tak alespon pro mne je volba jasna...