Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Když to porovnám se svým bývalým CPI, tak v základu (odškrcené) to jede stejně, narvat tam to samé, tak jede opět stejně a na jízdní vlastnosti si nemohu stěžovat, jen cena je poloviční.
acALIEN : No já nevím, ale předloni jsem byl na Djerbě a takřka všude jsem narážel hlavně na Trekkery, takže to asi takové šunty do terénu nebudou jak tady uvádíš
Tak motorek jsem měl 9 a poslední dvě byla obě CBR900RR jedno 1996 a poslední 2003. Po té co už mě motorky nudily jsem koupil Aeroxe a je to větší zábava než všechny motorky co jsem měl. Dá se to ladit a válec, kliku a vše si člověk vymění sám. Těch doplňků a tuningových dílů co se dá koupit, na žádnou "velkou"nekoupíš.
Já bych polemizoval o ceně ůpravy výkonu motoru.Cena 7.900, je hoodně podhonocená.Pokud vyměnili variátor,válec s pístem a výfuk ,nemohli vejít do této ceny.
Mu padla brada To by mě zajímalo co by říkal, kdyby se projel na mém Aeroxovi. Skůtry se daj naladit i přez 20 koní a spojka (ne variátor) u výkonějších skůtrů spíná až kolem 9000. Tohle je slabej odvárek
//www.youtube.com/watch?v=XS6H_wTKvl0
Jack - nemuzu ti oponovat, ja mel pujcenou 50ccm verzi a uz je to nakej patek, tak je mozne, ze se na te motorce plno veci zmenilo, ale jak rikam...pro me jeli 3x . Zredukoval jsem vybavenost hotelove pujcovny skoro na pulku a to jsem to nebral jako ze ,,z ciziho krev netece" (nejsem totiz levicak), proste to umiralo..
acALIEN: s tvým názorem na Trackera nemůžu souhlasit. Je tedy pravda, že jsem měl půjčenou zánovní 100cc verzi, ale co ten skutr dokázl v terénu bylo až neuvěřitelné! Projel jsem s ním v řecku celý ostrov Thassos křížem krážem, šotolinové cesty, kameny, úseky podobné trialové vložce a jánevím co ještě a fungoval naprosto bez problémů i přes velká vedra a vzduchem chlazený motor. po rovině nebylo problém držet rychlost 90-95kmh. Další rok jsem měl půjčené Piaggio Typhoon 50 a Tracker byl v terénu i na silnici rozhodně lepší. Speedfight 1 a 2 znám též velmi dobře a jsou to slušné stroje i když z mého pohledu je lepší Yamaha Aerox nebo Piaggio NRG. Peugeoty obecně se nedají tak dobře ladit a nikdy nedosahují takových výkonů jako obdobné motory Minarelli (Yamaha, Malaguti) nebo Piaggio. Ale za tu cenu mi přijde Speedfight 3 jako férová nabídka
Italofil - jestli si myslis, ze tracker muze i do lehkeho terenu, tak se pletes, behem dovolene jsem znicil 3 kousky z pujcovny, vetsinou to neudejchal variator a to jsem jen obcas zajel prohnat velbloudy, polni cesty, pisek, nic strasnyho..stejne to slo do kytek a jizdni stabilita kvuli nezmekcenemu tlumeni...taky na prd..jedine to podhustit, ale to by se zase neodlepilo z mista
Peugeot je peugeot
Tom_Riddle :
Raděj bych šel do 4T 125cc scootera
Moc nechápu, jak může někdo za toto dát 55 tisíc.
Když to porovnám se svým bývalým CPI, tak v základu (odškrcené) to jede stejně, narvat tam to samé, tak jede opět stejně a na jízdní vlastnosti si nemohu stěžovat, jen cena je poloviční.
Italofil : To je dost mozny , protoze meli vsichni radost, kdyz jsem odjizdel
Oprava...
acALIEN : a neumíralo to náhodou díky řidiči co využíval služeb ´´all inclusive´´ víc než by měl?
Italofil : a neumíralo to náhodou díky řidiči co využíval služeb ´´all inclusive´´ víc než by měl?
Italofil - presne na Djerbe tam to bylo, tam mi to umiralo pod nohama...
acALIEN : No já nevím, ale předloni jsem byl na Djerbě a takřka všude jsem narážel hlavně na Trekkery, takže to asi takové šunty do terénu nebudou jak tady uvádíš
Tak motorek jsem měl 9 a poslední dvě byla obě CBR900RR jedno 1996 a poslední 2003. Po té co už mě motorky nudily jsem koupil Aeroxe a je to větší zábava než všechny motorky co jsem měl. Dá se to ladit a válec, kliku a vše si člověk vymění sám. Těch doplňků a tuningových dílů co se dá koupit, na žádnou "velkou"nekoupíš.
Já bych polemizoval o ceně ůpravy výkonu motoru.Cena 7.900, je hoodně podhonocená.Pokud vyměnili variátor,válec s pístem a výfuk ,nemohli vejít do této ceny.
LuckyGhost kdyz chces jezdit rychle, kup si motorku voe..
Mu padla brada To by mě zajímalo co by říkal, kdyby se projel na mém Aeroxovi. Skůtry se daj naladit i přez 20 koní a spojka (ne variátor) u výkonějších skůtrů spíná až kolem 9000. Tohle je slabej odvárek
//www.youtube.com/watch?v=XS6H_wTKvl0
Jack - nemuzu ti oponovat, ja mel pujcenou 50ccm verzi a uz je to nakej patek, tak je mozne, ze se na te motorce plno veci zmenilo, ale jak rikam...pro me jeli 3x . Zredukoval jsem vybavenost hotelove pujcovny skoro na pulku a to jsem to nebral jako ze ,,z ciziho krev netece" (nejsem totiz levicak), proste to umiralo..
acALIEN: s tvým názorem na Trackera nemůžu souhlasit. Je tedy pravda, že jsem měl půjčenou zánovní 100cc verzi, ale co ten skutr dokázl v terénu bylo až neuvěřitelné! Projel jsem s ním v řecku celý ostrov Thassos křížem krážem, šotolinové cesty, kameny, úseky podobné trialové vložce a jánevím co ještě a fungoval naprosto bez problémů i přes velká vedra a vzduchem chlazený motor. po rovině nebylo problém držet rychlost 90-95kmh. Další rok jsem měl půjčené Piaggio Typhoon 50 a Tracker byl v terénu i na silnici rozhodně lepší. Speedfight 1 a 2 znám též velmi dobře a jsou to slušné stroje i když z mého pohledu je lepší Yamaha Aerox nebo Piaggio NRG. Peugeoty obecně se nedají tak dobře ladit a nikdy nedosahují takových výkonů jako obdobné motory Minarelli (Yamaha, Malaguti) nebo Piaggio. Ale za tu cenu mi přijde Speedfight 3 jako férová nabídka
Italofil - jestli si myslis, ze tracker muze i do lehkeho terenu, tak se pletes, behem dovolene jsem znicil 3 kousky z pujcovny, vetsinou to neudejchal variator a to jsem jen obcas zajel prohnat velbloudy, polni cesty, pisek, nic strasnyho..stejne to slo do kytek a jizdni stabilita kvuli nezmekcenemu tlumeni...taky na prd..jedine to podhustit, ale to by se zase neodlepilo z mista
Tohle uz designove zaostava za produkci z Ciny..a to prvni speedfighty byly tak ,,nabrouseny"...
zajimala by me spotreba, vzhledem k 8L. Nadrzi to urcite nebude za 2L.
Pěkné žihadlo, ale akorát tak do města, ovšem osobně bych volil raději Trackera co má díky pneu z mého pohledu lepší využití