globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Maledykta (1) napsal 12.12.2018 v 16:38

Jsem rozhodne pro elektrickou kolobezku, volil bych tuhle https://www.inmotionczech.cz/inmotion-p1

Kademar (0) napsal 26.01.2013 v 20:42

Minuly rok som mal dovezenu motorovu kolobezku z USA, modru X-treme Scooters XG-550. Pri skladani som si zacal vsimat nie prilis ocarujucu kvalitu. Prednu vidlicu som mal problem vycentrovat, pneumatiky pri roztoceni mali akoby pukel. Stalo sa mi, ze som strhol zavit, ked som chcel dotiahnut sruby a to skoro vsade. Mal som elektricky starter, ktory skoro ani nefungoval. Elektricky chytil az ked bol motor nahriaty. Skladaci mechanizmus zacal po case vrzgat a nemal som z neho bezpecny pocit pri vytlkoch. Takmer vzdy som musel kontrolovat retaz lebo raz bola volna, inokedy napnuta. Udavana rychlost tam bola 35+ mph, cize nejakych 56 kmh. Ani pri dokladnom nastaveni karburatora sa mi nepodarilo prekonat 35 kmh, pricom vazim 76kg. Aj tie zvary boli hrozne slabe. Myslel som, ze bude lepsia, ako tie predavane u nas, co vyzeraju ako poskladana stavebnica merkur
Koncom leta som kolobezku predal. Teraz sa caka na Go-Ped GTR46R

butch.praha (0) napsal 14.08.2010 v 18:28

Ahoj Xeleven.

Prosim ,mel bych zajem take o tento tuning. Muzes me s tim prosim pomoci? A kolik by to stalo? Jezdim do Strakonic,tak bych se popripade mohl stavit.
Moc dik !!!

butch.praha@seznam.cz
Moc dik za odpoved.

Xeleven (0) napsal 13.08.2010 v 20:56

oprava!!!
//www.stream.cz/video/504244-kolobezka-nitro-xg09-allroad

Xeleven (0) napsal 03.08.2010 v 20:50

Pár upraviček na XG09 plus
//www.stream.cz/video/500254-kolobezka-nitro-xg09-allroad

butch.praha (0) napsal 26.07.2010 v 20:26

Ahoj,
mam velice dobreho a spolehliveho kamarada v USA se kterym si tento mesic skoro denne povidam pres skype o motokolobezkach.
Cetl jsem tady spostu komentaru o go-ped atd.

Kamarad loni prave videl nekaky dokument o firme GO-PED kde ukazovaly jak posilaji vse do CINY kde si to nechaji vyrobit a smontovat ( samozrejme v rychlosti )dohromady a pak posilaji zpet do USA.
Nevim co je na tom dokumentu pravdy ale za kamarada dam ruku do ohne,ten by si to nevymyslel.

Koupil jsem si tedy radeji tady v Praze levnejsi CINU (Benzínová koloběžka Nitro XG09+ ALLROAD )na kterou je alespon 2 roky zaruka.
V te firme www.motokolobezky.cz na Praze-6 me ujistily ze posledni rok vsechny jejich kolobezky jsou demontovany a jsou odstranena slaba a problematicka mista.

Jesli to je pravda to nevim ale urcite se to ukaze casem.
Pripadali mi zatim seriozni.

Jete co se tyce elektro vs. benzín,tak nez jsem si koupil minuly tyden tu mou,benzinovou tak jsem potkal kluka na eletro-kolobezce a trochu jsem si s nim popovidal.
Rikal ze ted toho trochu lituje ze nekoupil rovnou benzin,protoze do kopce to moc nejede ,dojezd jen 15 km,kdyz jede kopce tak 12km.A je o 10 kg tezsi nez benzin a jeste to jede pomaleji.

Na druhou stranu by me zajimalo jesli je tady nekdo z Prahy kdo moto-kolobezku uz vlastni nebo si ji v brzke dobe chce poridit a mel by zajem o spolecny jizdy kamkoliv.
Budu rad kdyz napises.

Viktor

Xeleven (0) napsal 25.07.2010 v 22:25

Ahoj mám zkušenosti s //www.motokolobezky.cz/cs/BENZINOVE-KOLOBEZKY.html a sou pozitivní cokoli sem potreboval poslali..!!!

castrol666 (0) napsal 05.03.2010 v 08:45

Aké máte skusenosti s predajcami týchto čínskych motokolobežiek?
Ja poznám jedného pána čo si to odnich kupil a ked potreboval donej sučiastky tak sa nanho vykašlali!

Sandokan1 (0) napsal 24.12.2009 v 08:52

Tie motokolobežky predávaju už aj na Slovensku a píšu že benzínová kolobežky na každodennu jazdu,volný čas a zábavu pozrite //www.motokolobezky.eu/nitro-xg07.html
Mne už kolobežka ide dobre.
Prešiel som asi 8km bez blbnutia motora

Sandokan1 (0) napsal 20.12.2009 v 08:46

GoPed: Ja som používal len orig.sviečku a tu čo oni odporučali japonsku ngk bm6a ale to mi nepomohlo ani BOSCH,rám nieje problém pozvárat za pár EUR horšie je niečo tu kupit do tých čínskych motorov,tam máž všetko okrem sviečky atypické a výroba ta víde draho.

Sandokan1 (0) napsal 20.12.2009 v 08:26

Teraz už viem že to bolo karburátorom.
Oni karburátor testovali na inej kolobežke s menším obsahom motora tak tam im to šlo dobre tak si mysleli že je to tým trochu odretým valcom.
Píšete že jsou koloběžky pro rekreační a hobby využití ale nepíšete kolko sa s nou môže denne prejst km alebo motohodín.
Mohli by ste si tam dopísat aspon približne kolko aby si to niekto zbytočne nekupil,lebo nejde o malé peniaze za tu kvalitu.

maikcrew (0) napsal 17.12.2009 v 10:59

Už podle velikosti stroje je jasný, že benzínové koloběžky nejsou moc vhodné pro denní ježdění. Na to jsou vhodnější skútry, taky mají menší spotřebu.
Ale zase se koloběžka vejde do kufru auta jako třeba koloběžka Blata. Když jsem jel naposled lidi nevěřícně koukali co se to řítí z dáli .

GoPed (0) napsal 16.12.2009 v 20:37

To já bych spíš křičel a reklamoval při tom prasklym rámu, o kterým jsi tu před časem psal. Na motoru hold člověk občas něco odkrágluje, s tím se už tak-nějak počítá :(

Máš-li drbnutej válec, mohl sis to udělat tou neorigo svíčkou, co jsi dával. Mě se to povedlo. Dal jsem teplejší, iridiovou (prodávanou přímo DDM pro Go-Pedy) a po třech! ujetejch kilometrech jsem válec drbnul takovým způsobem, že jsem z něj měl problémy dostat píst kladivem (naštěstí neexistují velké problémy, pouze malá kladiva ;)). Chce to při takovejch pokusech hlídat jak to maže a kdyžtak přidat/ubrat něco oleje. A pokud přestal šlapat karburátor (což je uplně jiná závada, nechápu, jak v tom můžete mít rozpor), třeba bude chtít jen vyčistit. Tomu se jednou za čas nevyhneš. Můžeš to dost omezit, když budeš pravidelně prát a ošetřovat olejem k tomu určeným vzduchovej filtr.

-----

Ale Vy jste mě pane prodejce svoji poznámkou o protiřečení opravdu pobavil. Jak prosímvás poznámka o rekreačním a hobby využití souvisí s množstvím kilometrů, které je možno najet? Já kupříkladu svým hobby věnuji hodně času a přesto to jsou stále pouze koníčky. Ani u uživatele Sandokan1 nepředpokládám, že by koloběžku využíval nějak profesně. Můžete mi nějak objektivně vyčíslit, do kdy se ještě jedná o hobby použití a odkdy již ne?

Ač nepatřila mě, musím reagovat na Vaši poslední větu. ANO, domnívám. A pokud co "oficiálně uvádíte" máte podepřeno pouze tímto, potom tvrdím, že porušujete zákon. Vím, že držet záruku na tento sortiment není vůbec legrace. Byl to důvod, proč jsem nakonec od dovozu ustoupil. Nicméně takto to přeci řešit nelze. Na Vašem webu (jakožto prodejním místě) jsem nenalezl žádné záruční podmínky, z toho mi vylývá, že záruku poskytujete bezpodmínečně. Zmínky v manuálu typu "použijete-li koloběžku za mokrého či mrazivého počasí, ohrozíte tím právo na záruku" jsem viděl a raději se k nim nebudu vyjadřovat. Nějak nevím zda brečet či se smát při představě, jak klientovi s porouchanou koloběžkou vysvětlujete, že se domníváte, že s ní asi jel po mokré silnici. Proto ať si ji opraví sám. Bez zákonem podepřených záručních podmínek s konkrétními omezeními a bez způsobů k objektivnímu prokázání jejich porušení bych si na Vašem místě zřejmě takováto OFICIÁLNÍ vyjádření publikovat nedovolil, může to stát na pokutách dost peněz.

motokolobezkycz (0) napsal 16.12.2009 v 14:40

Vážený pane Sandokane1, dovoluji si oficiálně reagovat na Váš příspěvek. Nevím proč veřejně sdělujete závady na motoru, které vůbec nejsou pravdivé. Podle informací od našeho dealera od kterého jste zboží koupil se jednalo o závadu karburátoru, ten je vyměněn za nový a reklamace je vyřízena. Zároveň si velmi protiřečíte. Na první stránce každého manuálu je uvedeno, že jsou koloběžky pro rekreační a hobby využití. Pokud se domníváte, že najetí více jak 3000 km od 26.5.2009 kdy jste stroj koupil je hobby a rekreační využití, oficiálně uvádím, že se na Vaší koloběžku nevztahuje záruka. Motokolobezky.cz

Sandokan1 (0) napsal 13.12.2009 v 09:54

Ja mám model XG-02 ale po 3000km už nejde ani naštartovat lebo sa vydral valec a je treba menit aj piest a kružky a zato chcu odomna 1900Kč vraj som ju nadmerne používal čo nieje pravda.Tieto problemi začali už po 1000km.
Nikde nepíšu kolko km alebo motohodín sa snou môže denne prejst!
Preto radím tieto kolobežky v žiadnom prípade nekupovat!
Ak sa Vám niečo pokazí vyhovoria sa na Vás a budete musiet sučiastky platit zo svojho!
Tieto kolobežky su čínske šmejdy a bez záruky.
Kolko km alebo metrov by som mohol denne prejst aby som neprišiel o záruku? napísali mi že životnost valca je cca 2000km tak ak dobre počítam tak za tie 2 roky záruky by som mohol prejst denne len cca 3km!

GoPed (0) napsal 29.11.2009 v 04:45

No, potom to trošku přehlušuje tep vlasního srdce, intenzita funění a zurčení potu ;)

//stores.ebay.com/AAA-Battery-Geek
Není to sice úplné optimum, mám radši jiné, ale nemám tu uložený odkaz a nechce se mi teď hledat. Možná později.

Nicméně i za těch 800 EUR se to imho stále vyplatí. Nevrátí se to na benzínu za půl roku, ale za dva, no ...

Sandokan1 (0) napsal 28.11.2009 v 12:34

Dat cca 800 EUR za tie kvalitné batérie je premna prehnaná cena.
Stačí mi cca 200 EUR na kupu novej značkovej motorovej píly napr.STIHL a prispôsobit si ju na pohon kolesa za bicykli
kukni z píly //www.youtube.com/watch?v=vw7jwiKG1LE
alebo z vyžínača //www.youtube.com/watch?v=Fov6HPbmCIo
tu dal valček miesto spojky je to lepšie riešenie //www.youtube.com/watch?v=3dVM44DM1PI&feature=response_watch
To božskô ticho máž aj na bicykli bez motora

GoPed (0) napsal 27.11.2009 v 20:33

Jen tak mimochodem, ani jsem nevěděl, že Tim Patmont (tvůrce Go-Pedu) pracuje též na nové hračičce :)

//www.youtube.com/watch?v=lB0Wx49N7ys

GoPed (0) napsal 26.11.2009 v 03:15

Ale nejúžasnější je na tom stejně to božský ticho ... :)

GoPed (0) napsal 26.11.2009 v 03:10

Je pravda, že za cenu opravdu kvalitního elektrokola nějakou menší (nicméně ne příliš kvalitní) motorku bez problémů koupíš, ale to je již o osobních preferencích. Sám bych ji třeba příliš nevyužil a na druhou stranu cyklostezky nedalekého Českého ráje mě nenechávají chladným. A šlapat se moc nechce ...

Co se cen lithiových akumulátorů týče, dovolím si oponovat. Jednak už šly hodně dolů a druhak je již dávno návratnost velmi dobrá. Je třeba si uvědomit, že (například u el. skůtrů, kde tuto informaci mám k dispozici) cena elektřiny (tedy paliva) na 100 kilometrů je podle výkonu, terénu, rychlosti zhruba 5 až 15kč. Tedy je třeba to brát v úvahu jako investici, jejíž návratnost je životností akumulátorů dalece převyšována. Lze na tom pouze vydělat a platí to pro koloběžku, auto i autobus. Pokud jsou mé informace správné, tak se právě staví v Asii tři obří továrny na výrobu lithiových článků, tedy se ty nůžky zřejmě brzy ještě více rozevřou. A to raději nepočítám náklady spojené s údržbou (elektrický pohon žádnou nevyžaduje), vlastní nervy, nebo ekologické dopady

Srovnávat elektromotor s benzinovým samozřejmě v určitých parametrech lze, nicméně vždy v neprospěch ropáka. V dopravě daleko důležitější, než maximálně dosažitelný výkon, je průběh výkonové charakteristiky. Díky němu lze spalovací motor nahradit elektromotorem mnohem menšího jmenovitého výkonu při zachování jízdních parametrů. Tento fakt je doložen bezpočtem amatérských i profesionálních přestaveb. Jako příklad za všechny může posloužit třeba švédka //www.evahakansson.se/, která zástavbou 7,5kW elektromotoru do své původně 22kW Cagivy získala jízdně v podstatě totožný motocykl (co se akcelerace či rychlosti týče), nicméně samozřejmě daleko komfortnější. Nyní plánuje výkon dvounásobný (15kW), což již bude samozřemě s původním 22kW benziňákem absolutně nesrovnatelné. Máš-li stále pochybnosti o výkonech "bateriových hraček", podívej se také třeba na //www.killacycle.com/.

Ale stačí opravdu si vyhledat na youtube nějaká videa těch sériově vyráběných a běžně prodávaných elektrovozítek, z nichž na některé jsem včera posílal odkazy. Je tam k vidění i řada soubojů s ropáckými bratříčky a elektromotory rozhodně nejsou ti, kdo ztrácejí dech ...

Sandokan1 (0) napsal 25.11.2009 v 12:27

Zatu cenu si kupiš normálnu motorku s ktorou nemáš problém zdolat kopce aj terén.
Kvalitnejšie batérie su moc drahé,ešte potrvá kým sa budu predávat za cenu obyčajných.
Zákon dovoluje motor len do 1kw 50ccm.
Nedá sa zrovnávat elektromotor s benzínovým.
Normálna benzínová motorka má daleko väčší výkon ako elektrická a má aj viac kw a obsah motora.
Tie baterkové hračky su skôr pre deti milionárov ako pre dáky osoh

GoPed (0) napsal 25.11.2009 v 00:15

BTW, koloběžkáři, právě jsem narazil na horkou novinku.
25cc čtyřtakt živenej propanem!

//www.goped.com/Products/proped/default.asp

zajímavá hračka ...

GoPed (0) napsal 24.11.2009 v 23:04

Právěže co píšeš již není tak docela pravda. Elektromobilismus v poslední době nasadil mílové boty a pomalu nemine měsíc, aby se v tomto odvětví neobjevila nějaká novinka. Hlavně díky tlaku na širší uplatňování elektrických automobilů vývoj trakčních baterií, elektromotorů i dalších technologií (rekuperace a pod.) nabral šílené obrátky. Vývojem vlastního nábojového motoru pro jízdní kola se dokonce zabývají i vědci z ctihodného MIT (GreenWheel), nikdo nechce zůstat pozadu. Ostatně myslím si, že Tvé připomínky ohledně parametrů byly předem vyvráceny tímto odkazem na konci mého předchozího příspěvku.

//www.stealthelectricbikes.com.au/stealth_bomber.html

Výkon elektromotoru 3 kW (nesrovnatelné se spalovákem!)
Rychlost bez šlapání 80 km/h
Dojezd bez šlapání 70 km
Motor je přímo v zadním náboji, tedy žádné problematické převody řetězem či řemenem.
Dle ohlasů v diskuzích i prezentačních videí krouťák naprosto vynikající.

Mohu přidat pár dalších:

//www.grace.de/
//elmoto-cycles.com/
//www.ultramotor.com/us/product/

Je toho samozřejmě o mnoho víc, to jenom pro představu. Je tu i možnost si s pomocí komponent např. z //www.goldenmotor.com/ přestavět kolo vlastní a sám se třeba na youtube můžeš přesvědčit, že to není žádné ořezávátko.

Vzhledem k zaměřění webu přidávám ještě pár odkazů na silnější elektrohračičky :)

//www.quantya.cz/
//www.ekrad.de/
//www.evolt.it/
//www.zeromotorcycles.com/
//www.ridemission.com/
//www.mavizen.com/
//www.brammo.com/
//www.maartentimmer.com/

Přidávají se Siemens, KTM, Honda, Yamaha a mnoho dalších, vyvýjejí elektromotorky s pohonem "všech dvou" a kdo ví jaké vychytávky ještě chystají. Je se na co těšit a ani zdaleka již neplatí, že co je elektrické je pomalé, bez dojezdu a těžkopádné. Bez spojky, převodů, s krouťákem stejným v jakýchkoliv otáčkách, bez smradu, bez údržby a absolutně potichu. Co víc si přát?

Sandokan1 (0) napsal 23.11.2009 v 15:39

všetko je to čína radšej si kup značkovu motorovu pílu alebo krovynorez a prispôsob to na pohon bicykla na internete je vela takých videí kde si to robia sami.
Elektrické bicykle a kolobežky su výkonom oničom,batérie su tažké,drahé,nevydržia dlho a max.rýchlost v rovine v bezvetrí je cca 25km/hod čo je rýchlost bicykla bez motora.
Ja som mal el.bicykel tak viem ako to je.
Goped je neskutočne predražený a ak je pravda čo píšeš tak to neni hodné viac ako tie čínske X-TREME SCOOTERS

GoPed (0) napsal 18.11.2009 v 07:35

Diskuze již sice není příliš aktuální, ale shledávám ji dobrým místem k varování všech pátrajících a googlujících. Mě se takového varování nedostalo, a stálo mě to zbytečně dost peněz.

Uživatele xander.27 podezřívám z provozu obchodu goped.eu, když tyto stroje tak vychvaluje do nebes. Osobně jsem dvě sezóny jezdil model GSR25, nyní se sezónu proháním na vlajkové lodi výrobce, modelu GTR.

GSR25 s japonským motorem Komatsu-Zenoah 25ccm nebylo schopné si poradit ani s poměrně mírnými kopci, nějaká snaha o přípomoc odstrkováním člověka rychle přejde hlavně díky vysoko umístěnému decku a váze koloběžky. Nemá to smysl. A příjemná spotřeba 1l/100km to nevykoupí. Co mě však přivádělo k nepříčetnosti byla frekvence výměn sestavy pastorek-řetěz-rozeta. Postupně jsem se propracoval až k mazání řetězu před každou jízdou (kvalitním, doporučovaným US olejem), ale příliš jsem si nepomohl. Pidiřetízek se natahuje přímo před očima a čím je vytáhlejší, tím víc likviduje rozetu i pastorek. Zkoušel jsem i "kvalitnější" díly z druhovýroby (DDM, ADA racing), zlepšení jsem však opět zaznamenal pouze minimální. Přitom napnutí řetězu nastavuji poctivě a často. Vrklající-se hlavové složení a polofunkční mechanismus pro sklápění řidítek mi na náladě taky dvakrát moc nepřidávali. (No za ty prachy?)

Podotýkám, že na koloběžce jezdím zpravidla 1-2x týdně 6 km po asfaltu a tak jednou měsíčně si vyjedu někam do přírody (řekněme 30-40km). Vážím cca 80kg.

Nuž, rozhodl jsem se učinit druhý pokus. Vzhledem k tomu, že u tohoto modelu výrobce po roce přepracoval držák motoru a začal používat delší řetěz, považoval jsem popsaný problém za důsledek konstrukční chyby. Jal jsem se tedy i z hlediska výkonu zakoupit nejvyšší model Trail Ripper (GTR 46). Výkon jeho 46ccm motoru je naprosto výborný, nicméně motor, ač spáchaný dle japonského vzoru, je již čínské produkce. Problém s převodovým ústrojím je díky silnému zátahu daleko horší (od jara tuším třetí rozeta i pastorek a asi šestý řetěz), poslední dva řetězy nedlouho po namontování překvapivě praskli (zřejmě někdo ve snaze věčný problém vyřešit začal používat tvrdší (a křehčí) materiál, vyřešil, už se vytahat nestihne). Pružinky v odstředivé spojce praskají jak o život, vznikla kvůli tomu v US též druhovýroba (DDM), ale opět je to lepší jen o fous. Měnil jsem jich taky už asi 6. Téměř okamžitě mi prasklo plastové sací potrubí, to je naštěstí v druhovýrobě k dispozici hliníkové (naprosto běžná závada), tedy nutno vyměnit jen jednou. Vzduchový filtr mám již třetí, na čemž uznávám mám svůj podíl, nicméně je příliš "na ráně" a kvalita nevalná. Ochanné účko pod motorem (nyní již jej ve výrobě ani nemontují, ale je k dokoupení) je z neskutečně křehkého materiálu a již mi prasly dvě (ani nevím jak, nejspíš opřením koloběžky o obrubník - nemá stojánek). Po bližším zkoumání zbytku tý věci naprosto nechápu, jak by toto mohlo cokoliv chránit. Praskl mi spojkový buben (říká se tomu tak v češtině?), zřejmě načatý věčně praskajícími pružinkami, jejichž zbytek se tam většinou okamžitě někde v roztočené spojce kousne a nadělá různé vrypy a jiná poškození. Měnil jsem již i válec, píst, startér, ale za to jsem si mohl více či méně sám. Každopádně ale je to u tohoto podivného motoru hned. To vše za půl roku ne příliš intenzivního provozu.

Padla zde zmínka o kraválu a mohu potvrdit, že je to něco příšerného. Celé mé okolí mě za něj upřímně nesnáší a všichni mile rádi využijí každou příležitost, jak mi to připomenout. Mě to ostatně taky leze dost na nervy. Výfuk co tu zmiňoval uživatel xander.27, tedy DDM Dominator, mám taky. Dokonce i s doplňkovým ztlumovacím článkem. Výkon se sice razantně zlepšil, zvukový projev též, hladina zvuku však téměř neklesla. Díky špatné kvalitě výroby se výfuk velmi špatně montuje (nesedí na dírky) a navíc je třeba jej sundat vždy při otevírání spojky (tedy často), tak leží někde v krabici v garáži. Podobný problém je se zadní brzdou - je třeba ji sundat ať již člověk dělá téměř cokoliv a seštelovat ji po namontování je o nervy. Leží v týž krabici. Ještě bych rád dodal, že soudruzi z USA nějak špatně naměřili délku zadního blatníku, tedy když vyjedete s kterýmkoliv z GoPedů na mokrou silnici, počítejte dopředu s okamžitým černým, mokrým pruhem od hlavy až k patě, zepředu i zezadu. Kdepak asi udělali chybu?

No, abych jenom nehanil, hračka je to úžasná. Opravdu se člověk vyblbne a i pouhá jízda A-B dovede být docela zábavná. Ale bohužel více času strávím čekáním na nějaké díly, než ježděním. Mnohé by šlo zřejmě vyřešit, například pouhá náhrada převodu za řemenový by podle mého vyřešila ten nejpalčivější problém, ale stále je to takové "dodělej si sám". V počátku jsem zvažoval dovoz, mám i domény goped.cz a go-ped.cz, ale po vlastních zkušenostech vím, že na výrobky GoPed nelze dát jakoukoliv upřímně míněnou záruku. Doporučuji pouze opravdovým nadšencům. Osobně již jedině elektriku, optimálně kvalitní motor v náboji - nyní připravuji el. koloběžku vlastní (super parametry a budu možná zvažovat i malovýrobu), případně mě ještě láká něco jako //www.stealthelectricbikes.com.au/stealth_bomber.html

Sandokan1 (0) napsal 16.07.2009 v 08:46

teraz sa mi popraskali tie dva svárané spoje na držiaku motora,nechápem prečo to tak odflákli však tam bola len tenká vrstva zvaru,ja to teraz budím dať dôkladne po celej strane nahrubo zavarit CO2 a čoskoro príde narad aj držiak nádrže

Sandokan1 (0) napsal 11.07.2009 v 16:40

mne ked je motor studený tak naskočí po cca 6 pokusoch a ked je teplý tak aj na 1 šup ty máž nastavený ten šrob na karburátore na 1 1/4 otáčky od dorazu?

Sandokan1 (0) napsal 11.07.2009 v 16:35

ahoj,
ale ja tu vôlu nemám v krku riadidiel ale v tých dvoch rurkach pod tou strunou vidlice,ked zabrzdím prednou brzdou tak je to dost cítit,Ty tam máž tiež tachometer alebo cyklocomputer? ja mam cyklocomputer z bicykla tak viem že spotreba mojej kolobežky je 25-28km/1L ale mám len ten integrovaný výfuk aj pôvodný vzduch.filter,ja som už musel zvárať minule to uchytenie tyče sedla lebo som šiel po menšom hrbole na asfaltovej ceste a polo po slabom čínskom zvare a aj sviečku som musel meniť za japonsku lebo už blbla,teraz je zatial všetko OK čaf

rodrigo (1) napsal 25.06.2009 v 16:11

Ahoj,taky mám XG 02,přední vidlice moc nepruží,ale řidítka jsou v pohodě,musíš si seštělovat a dotáhnout krk řiditek.Ale opatrně,jsou tam ložiska.
Spotřebu mám 1L na 40km a to to nešetřím.Pravda ,že sem to šteloval dlouho ale ted už je to ok.Svíčka krásně opálená do hněda,smes je ok a startuje na 1 šklubnutí.Mám sportovní filtr a sportovní výfuk.

Sandokan1 (0) napsal 28.05.2009 v 20:58

ešte dodám že spotreba tejto motokolobežky XG-02 je 1L/28km,mám tam prisposobený cyklocomputer ktorý ukazuje presne lebo som ho mal na bicykli a tu istu trasu som sním zmeral

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist