Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nevím nad čím tady všichni frfňáte, nebo s čím srovnáváte. Ano, jiné modely značky jsou o něco hezčí, ale i tak je tahle motorka vzhledově asi tak stokrát hezčí než cokoliv z Japonska
MV Agusta je prostě jiná třída. A nejvíc na ní remcá stejně jen ten, kdo na ní nemá
Asi to bude supr svezení o tom žádná pochybnost, ale "FUN" bude až to někde klouzne a buchne na bok... odpadne bástr s blinkrem za raketu a praskne kufr s fičurosvětlem za další raketu. Zas ale kdo má na opicu musí mít aj na banán, že jo?
Od motoru dozadu to nějak naladí. Jak kdyby zadek uřízli a dali tam něco z nějakého skutra nebo co... Hm, na oko mne to teda nebere... Svezeni mozna dobrý, ale určitě se nezamiluju.
Mohli si dát záležet na té spotřebě, ale jinak je to dokonalý funbike i pro dva s možností přibalení věcí na celodenní výlet. Víc se od té mašiny nečeká, na cestování je tu Turismo Veloce..
Když představili Rivale, ze které vychází, vyhrála cenu za design..
Hlavně ať Češi nevyrábějí mašiny, podle předchozích komentářů..
Ten design je vskutku zvlasnti. Kdyz se budu zamerovat na jednotlivy kousky, svetlo, podsedlovka atd, je to neco novyho a neni to zly, ale jako celek ta motorka nefunguje... Neni hezka a to se v Italii nesmi...
Byť nerad, ale mě jako celek se ta motorka nelíbí. Přední maska se světlem a štítkem mě připomíná kudlanku nábožnou a plasty podsedlovky mají taktéž prapodivný design. A to říkám, že italové jsou v designu světová špička, ale tohle se jim nepovedlo.
Když na to koukám z boku, tak nad příhradovou částí rámu je jiná motorka, než pod ní. Takto nevyvážené proporce svědčí o tom, že agregát, podvozek a jeho vnitřnosti, jsou vymyšleny na jiný typ stroje. A to jsem fanda této značky!!!
Konečne kvalitne napísaná recenzia, ku ktorej nemusím dopĺňať svoje postrehy. Ale vážne ak môžem poradiť redaktorom viac ako fúra textu a obrázkov dokáže 4 min. video. Viem, že je to finančne náročnejšie ale mohli by ste to robiť formou GoPro + obkec človeka do stacionárnej kamery. Myslím, že záujemcov o motocykel viac zaujíma reálna jazda a článok by už len doplnil ostatné info.
A ku Stradale asi len toľko - na dlhé cestovanie to rozhodne nie je, je to kapotovaný naháč/motard a v porovnaní z konkurenčnou Dukatou - volil by som jednoznačne Hyperstradu.
Nevím nad čím tady všichni frfňáte, nebo s čím srovnáváte. Ano, jiné modely značky jsou o něco hezčí, ale i tak je tahle motorka vzhledově asi tak stokrát hezčí než cokoliv z Japonska
MV Agusta je prostě jiná třída. A nejvíc na ní remcá stejně jen ten, kdo na ní nemá
Určitě je to skvělá mašina, ale vzhled mě nenadchl, takže podle mne nejošklivější MVA.
tak zrovna po designový stránce se mi ta motorka DOST líbí...naživo jsem to neviděl, ale z fotek mi přijde že to má nápad, styl i smysl pro detail...
nazivo jsem to nevidel, ale ani Rivale nevypada nic extra...
Nevzpomenu se jak u jiných motorek, ale tady platí dokonale, že se sedí nad motorkou !
To se mi nelíbí ani trochu.
Asi to bude supr svezení o tom žádná pochybnost, ale "FUN" bude až to někde klouzne a buchne na bok... odpadne bástr s blinkrem za raketu a praskne kufr s fičurosvětlem za další raketu. Zas ale kdo má na opicu musí mít aj na banán, že jo?
...byl jsem se na ni podívat naživo... a ty plasty mi přišly dost "laciný" na to, kolik to stojí peněz...
Od motoru dozadu to nějak naladí. Jak kdyby zadek uřízli a dali tam něco z nějakého skutra nebo co... Hm, na oko mne to teda nebere... Svezeni mozna dobrý, ale určitě se nezamiluju.
Mohli si dát záležet na té spotřebě, ale jinak je to dokonalý funbike i pro dva s možností přibalení věcí na celodenní výlet. Víc se od té mašiny nečeká, na cestování je tu Turismo Veloce..
Když představili Rivale, ze které vychází, vyhrála cenu za design..
Hlavně ať Češi nevyrábějí mašiny, podle předchozích komentářů..
ten nádor v podobě katalyzátoru či co to je na výfuku pod motorem je k zblití, a to u všech motorek
jinak mašina takový kočkopes
další krasná italská porucha
Vypadá to naprosto otřesně!
Kam na ty názvy choděj?? Už chybí jen MV Augusta Romále, dostupná i pro indiány...
Ten design je vskutku zvlasnti. Kdyz se budu zamerovat na jednotlivy kousky, svetlo, podsedlovka atd, je to neco novyho a neni to zly, ale jako celek ta motorka nefunguje... Neni hezka a to se v Italii nesmi...
Byť nerad, ale mě jako celek se ta motorka nelíbí. Přední maska se světlem a štítkem mě připomíná kudlanku nábožnou a plasty podsedlovky mají taktéž prapodivný design. A to říkám, že italové jsou v designu světová špička, ale tohle se jim nepovedlo.
Když na to koukám z boku, tak nad příhradovou částí rámu je jiná motorka, než pod ní. Takto nevyvážené proporce svědčí o tom, že agregát, podvozek a jeho vnitřnosti, jsou vymyšleny na jiný typ stroje. A to jsem fanda této značky!!!
Konečne kvalitne napísaná recenzia, ku ktorej nemusím dopĺňať svoje postrehy. Ale vážne ak môžem poradiť redaktorom viac ako fúra textu a obrázkov dokáže 4 min. video. Viem, že je to finančne náročnejšie ale mohli by ste to robiť formou GoPro + obkec človeka do stacionárnej kamery. Myslím, že záujemcov o motocykel viac zaujíma reálna jazda a článok by už len doplnil ostatné info.
A ku Stradale asi len toľko - na dlhé cestovanie to rozhodne nie je, je to kapotovaný naháč/motard a v porovnaní z konkurenčnou Dukatou - volil by som jednoznačne Hyperstradu.