yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
bulldogbiker (-3) napsal 06.02.2016 v 16:22

hmmmm , ale sere se to...

Frankie (731) napsal 05.01.2016 v 11:36

Ano, z primeho srovnani 1090 vs. 800 vychazi opravdu 800 jako ta divocejsi a ta 1090 jako ta hodnejsi, klidnejsi, v prvni chvili me napadlo skoro nudnejsi, proste klasicky ctyrvalec. Zato ten trival...to je ale vztekla tociva potvora Sakra, taky bych jezdil

HoumrFbi (1) napsal 04.01.2016 v 22:38

Jaopnsko nebo italie, dyt je to jedno borci . Budte radi ze zijeme v tak krasny dobe tak uzasnejch stroju .. ja bych jezdil!!

lubbek (28) napsal 04.01.2016 v 08:53+1

Japonsko

bulldogbiker (-3) napsal 03.01.2016 v 19:01

itálie

SuperSic58 (1307) napsal 01.01.2016 v 12:01

Tak už jsem přišel na záhadu opačně se točící kliky u 800 Agusty. Mezi klikou a spojkovym košem/hřídelem převodovky je rovnou implenetován vyvažovací hřídel, takže jedno kolečko navíc a tím ten opačný směr točení kliky Zajímavý řešení. Většina výrobců dává vyvažovací hřídel dopředu před kliku.
Tady schémata dílů u MV //www.bike-parts-mv.com/mv_catalogu_parts.php?bike=2&name=BRUTALE+800

SuperSic58 (1307) napsal 31.12.2015 v 12:12

Já pořídil 250cc endurko a na zakroucenejch okreskách se bavím tisíckrát líp než na gsx-r 750

SuperSic58 (1307) napsal 31.12.2015 v 12:08+1

Že jsou menší objemy zábavnější je jasná věc. Viz jako maník, co si pořídil Kawasaki Ninja 300 a jeho táta mu jí pořád bere a na R1 sedá prach

SuperSic58 (1307) napsal 31.12.2015 v 12:04

Johny> nebo je možný, že to má ještě jedno ozubený kolo mezi klikou a spojkovym košem..

Petta (377) napsal 30.12.2015 v 23:49

Zda se, ze jo. Napis aluminium je primo na kluzacich..

Cormac (39) napsal 30.12.2015 v 22:34

Ta AL vidlice, to jako, že kluzáky jsou hliníkový (potažený nějakým tvrdým povlakem?) a ne klasicky ocelový?

HoumrFbi (1) napsal 30.12.2015 v 18:09

Petta - musim s tebou souhlasit . Mam doma jak 800RR tak 1090RR a mala brutalka je opravdu vzteklejsi :) A pocitove je s ni vetsi zabava predevsim na okreskach. Co Italove postavili za 3 valec je fakt mazec.A to jsem jezdil dva roky speedtripla :)

Petta (377) napsal 30.12.2015 v 10:59

Nejen ja, ale kluk, co byl na Agusta dni, ktery zkusil jak 800RR, tak 1090, tvrdi, ze 800 je vzteklejsi a zabavnejsi. Netvrdim, ze jiny litry jsou na tom stejne, ale tahle masina je opravdu skvela a zabavna hlavne na okreskach..

JohnnyS08 (219) napsal 29.12.2015 v 22:17

FicoKiller> Hm, osmikilo je lehčí, ovladatelnější, ale každej správnej krutostřelec musí mít přece litra, páč to dá rozum, že? Vidím, že i na Slovensku je populární posuzovat motorku jen podle poměru cena/výkon v kW...a dát do jedný věty "vlastní zkušenosti" a "objektivní" je taky mazec.

pagliaorba (64) napsal 29.12.2015 v 20:20+2

Italové prostě umí ...

FicoKiller (3) napsal 29.12.2015 v 18:24-2+2

Jeden z mála naháčov ako má byť. Kombinácia nízkej hmotnosti a výkonu je u nej skutočne "brutálna". Jazdí sa na nej skvele (testoval som ju na okruhu), ale do garáže by som si ju nekúpil, tie peniaze čo chcú za RR sa dajú investovať lepšie, ale kto chce platiť za talianske ručičky prosím (ešte ich je dosť skladom) Ako najväčší plus je ovládateľnosť (hlavne vďaka nízkej hmotnosti a dobrej prevodovky, ktorá sa dá mimochodom ľubovoľne nastaviť podľa potreby jazdca tzv. kazetovka). Najväčší mínus: keď chcem silný naháč tak si kúpim liter a vyššie to dá rozum a dám za to cirka to isté ako za 800RR. PS: moje komentáre sú vždy nezaujaté podložené vlastnou skúsenosťou a tiež pocitom, vopred sa ospravedlňujem značkám motocyklov, ktoré môžu byť v nich zdiskreditované, ide mi len o objektívnosť voči čitateľom (potenciálnym kupcom), ktorí môžu byť oklamaní kúpeným článkom v novinách alebo na internete!

HoumrFbi (1) napsal 29.12.2015 v 17:46

Deluxa : Nema to techniku a odsouzena k zaniku? :D:D:D proto ve WSBK jsou jeden z nejlepsich tymu v Supersportech, v UK kde jsou na 3valce zvykly maji 300% narusty v prodeji (v cechach cca 4 nasobne) a vsude jinde pres 30% . Bud nevis o cem mluvis nebo z tebe mluvi zavist . ... nebo oboji?

JohnnyS08 (219) napsal 29.12.2015 v 17:21

JA-NE> MV se točí klika obráceně? To má primár řetězem, nebo tříhřídelovou převodovku, nebo nějakej bazmek navíc?

SuperSic58 (1307) napsal 29.12.2015 v 15:47

Já měl na fungl Hondě špatně slícovanej plast, nalepil sem pod něj tam kousek gumy a už je to špígl nýgl I renomovaní výrobci občas někde udělají malej zmeteček na detailu Ta brutalka je ale masakr motorově a ten zvuk, tj úlet..

JA-NE (767) napsal 29.12.2015 v 10:08+2

DELUXA- Nema to techniku? tak ty si ma ozaj pobavil.. nema to nahodou radialne ventily, kazetovu prevodovku a kluka sa toci opacne ako byva zvykom?motor sa tusim sklada rucne..( ak sa mylim opravte ma) + je to prespikovane elektronikou a cena prestrelena nieje, bavime sa tu o MV AGUSTA PREBOHA!! znacka ktora vyhravala zavody ked Dukna vyrabala radia a chladnicky..k tomu podvozku, o MV je zname ze ma extra presny podvozok takze o ten by som sa ozaj nebal..s akou konkurenciou to chces porovnat?

perak89 (4) napsal 29.12.2015 v 02:54+1

brutale je krásná motorka ale není pro každýho

Zedsdead (293) napsal 29.12.2015 v 00:24-1+2

Pěkná, ale za ty prachy bych volil Monstra 1200 s dvouválem...

Bothrops (249) napsal 29.12.2015 v 00:08

Je to hezkej nahac, ale ze by me ten design vylozene skolil, to ne..proste typicka brutalk nic vic ani min. Pro fandy asi ok, pro me za tu exkluzivitu moc penez za malo vykonu.

Petta (377) napsal 28.12.2015 v 23:19+1

Dlouho jsem hledal puvod drnceni a taky to tipoval na ty plasty, ale nakonec jsem zjistil, ze to delaji zrcatka. Uz mam nova doma diky reklamaci. Za jizdy ma clovek opravdu pocit, ze to delaji ty bocni plasty, ale sundal jsem zrcatka a najednou ticho..

SuperSic58 (1307) napsal 28.12.2015 v 22:26

Dát takovej ranec za mašinu, tak chci naprostou dokonalost, ne nějaký drnčící plasty jak na čínskym skútru.. A chce to kvalitní silnice, takže v čechistánu docela prekérka Jinak ale design bomba, to taloši zkrátka uměj..

Frankie (731) napsal 28.12.2015 v 21:28-1+1

Nádherná mašina. Nejkrásnější. Italové prostě umí a já doufám že už brzy ji budu mít. Stačí mi ale místo RR verze ta "obyčejná".
Kdo budete mít tu možnost, svezte se na předváděčce. Když to přezenu, pocit z ní je asi jako kdyby do rámu ctyrstovky dal někdo motor z litru. Nebo kdo máte sestikilo, představte si že vám tam dali turbo.
A ten zvuk...dvouvalce duní, čtyřválce ječí, tohle kňourá a kvílí jak šílený zvíře
A ten kdo remca, to dělá stejně jen ze závisti že na ni nemá

Mpety (0) napsal 28.12.2015 v 20:42

Kdo ji nepojezdil, tak těžko pochopí smysl této krásky

BlackSabbath (434) napsal 28.12.2015 v 20:42

Tenneco firmu koupila už v roce 2008 a informace o problémech a možném ukončení výroby se opět ve velkém vyskytly hlavně v letošním roce. Takže říkat, že je krach vážně nečeká, je dost odvážné tvrzení.
Já neříkám, že je to špatný výrobek. Jen bych prostě volil Öhlins.

Petta (377) napsal 28.12.2015 v 20:27

Dragster RR ma navic drateny kola a uriznuty zadek, jinak nic. Hlavni duvod proc nikdo nejezdi Marzocchi nebo Showu ci Sachs neni kvalita, oni umi postavit to stejne, ale data. To je to, proc maji vsichni Ohlins. Maji obrovsky know-how v zavodnich datech. Sachs treba zase dela elektronicky podvozky, kde je Ohlins pozadu. A zase je to jenom o datech, ne, ze by to Ohlins neumel postavit..

maca02 (-7) napsal 28.12.2015 v 20:20

Co má/nemá navíc verze Dragster?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist