yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ond3x (21) napsal 16.02.2013 v 19:52

Pak že už se nedělají pěkné motorky Tu chci domů

emigrant- (1) napsal 13.07.2012 v 21:09

Nadherna motka a diky za pocteni

jezev (14) napsal 22.06.2012 v 11:31

moc pěkná motorka

Mareckin (8) napsal 20.06.2012 v 22:26

Turista (20) napsal 20.06.2012 v 19:45+1

To se Italům náramně povedlo, ostatně Guzzi je Guzzi . Motocykly celé řady V7 jsou nádherné stroje, které zaujmou nejen svou jednoduchostí, čitelností, nezáludnými jízdními vlastnostmi, ale hlavně něčím nehmatatelným, co z V7-miček vyzařuje. To co vyzažuje z Harleye, Triumphu Bonneville, Scrambler, Thruxton, Enfieldů a to, co postrádá absolutní většina současné asijské produkce. Ať už to někdo nazývá třeba duší, je na těchto strojích vidět odkaz na historii, určitá exkluzivita, jsou výjimečné. Na Motosalonu v Brně jsem V7 Stone i Special dlouho obdivoval a zrovna dnes jsem viděl projet V7 Racer Jen tak se toulat krajinou...

Omen (1) napsal 20.06.2012 v 15:58

JohnnyS08 (219) napsal 20.06.2012 v 10:51

to Krajda: aha, tak to potom jo
jak jsem si přečet spodový, hned mě napadnul jen SV rozvod, profesní deformace

Horten (6) napsal 20.06.2012 v 10:39

Kráááása nesmírná. Hned bych si to koupil, ale to by mě asi fakt už zavřeli do blázince, postavit to vedla Rasora do garáže . Jediná věc, který mi vadí jsou stupačky. Jsou hodně vysoko a přitom přímo pod tebou, takže pro mě nepohodlné. Ale to se dá řešit přepáčkem z Rasora a je vyžízeno...

Krajda (8) napsal 20.06.2012 v 10:14

JohnnyS08: Jasně, blbě jsem to napsal, není to motor spodový (ve smyslu konstrukčním), ale spíš nízkootáčkový (nejsilnější má spodní spektrum otáček), snad si rozumíme

JohnnyS08 (219) napsal 20.06.2012 v 06:39

edit: chyba, ne IMZ ale KMZ

JohnnyS08 (219) napsal 20.06.2012 v 06:27

to Krajda: cože, jaký spodový jednohup?!? Stačí se na tem motor podívat, všimnout si z boku královský hřídele a je jasný, že je OHC...

poslední spodový motor do motocyklů přestal dělat někdy v 80-tých letech IMZ (Dněpr) a vzhledem k dnešním emisním normám považuju za nemožný, že by tenhle relikt ještě někdy někdo vzkřísil...

hitman (-1) napsal 19.06.2012 v 20:10

Pripada mi to jako trikolka pro mrnouse, jinak je to peknej kousek libi se mi to. Moc.

VlastíkPlamínek (0) napsal 19.06.2012 v 19:04

je to malý je to malý je to malý a my větší máme smůlu máme smůlu máme smůlu.
Mandellští, stále čekám na V12 LM!

Interceptor (108) napsal 19.06.2012 v 17:52-1

Ta černá barva se mi nelíbí. Na mě to působí jak natřené od Pepy z garáže štětcem nějakou základovkou aby to nerezlo. V jiných barvách , takhle e e , na pohled nuda.

seikos (975) napsal 19.06.2012 v 17:48

Já na ní najel pár kilometrů na letošní předváděčce v Kořenově.
A byl jsem z ní unešenej. Extra zábavná a hodná motorka, pod prdelí krásně vrní a dává o sobě vědět na každém metru. Určitě bych si ji dal líbit jako druhou motorku do rodiny, nebo pro svou sladkou polovičku. S tím, že bych ji jí každou chvíli ukradl na projížďku
Jde do otáček naprosto nenuceně a na rozdíl od ostatních Guzzin je schopná odpustit lecjakou chybu. Dávám 5 hvězdiček.
A to musím říct že jsem ji sedlal bezprostředně po Dorsoduru 1200 a Tuonu a přesto ve mě nechala mnohem víc zážitků než tyhle rychlý vraždy

Biker_xx (2319) napsal 19.06.2012 v 16:24

Líbí se mi moc. Nevěděl bych, kterou verzi vybrat.

JaraX (5) napsal 19.06.2012 v 16:23+1

tak koukam, ze A-Spirit prelepuje na starteru tu peknou ceckatou vlcici od Agipu vlastni plpkou s Kastrólem
Schvalne ji asi udelali vetsi, aby jim to vyslo...
Guzzi zije z mytu V2 podel+kardan, pri tech kusech co vyrobi tezko budou od teto koncepce odchazet. Jedine tak k V8

Krajda (8) napsal 19.06.2012 v 15:44+1

Italofil: Srovnání s W800? Těžko to zpětně popsat, jedna věc jsou objektivní parametry, ale je to hlavně o pocitech a těch obě tyhle motorky vyvolávají spoustu. Kawa je čistokrevný veterán, respektive se snaží co nejvíc přiblížit svojí historické předloze (BSA A7) nejen vizuálně, ale i použitou technikou (motor-spodový jednohup...) a taky co se jízdního projevu týče - a skvěle se jí to daří, jízda na W800 je velice podobná svezení třeba na Jawě 500 OHC (aspoň co jsme měl možnost zkusit). Naopak V7 si na ultračistého veterána nehraje, je koncepčně modernější, výkonnější (motor, podvozek...) a celkově je její projev mnohem živější a v současných měřítkách akčnější, než jak motorka na pohled vypadá. Tím ale nechci a ani nedokážu říct, která je lepší, prostě každá nabídne v podobném obalu něco trochu jiného...

rrss (0) napsal 19.06.2012 v 15:38

Drahá, alë pěkná.
Teď ještě spolehlivost "po změnách 2/3 součástek v motoru".

2stroke (63) napsal 19.06.2012 v 15:30

Ale jo, mně se to celkem líbí...Ale už by taky továrna Moto Guzzi mohla udělat nějakou inovaci, všechny ty motorky vypadají stejně, všechno jsou to dvouválce do V s podélně uloženým motorem...Jasně vývoj motoru je celkem nákladná záležitost, no ale takový 4 válec, nebo 6-ti válec s podélně uloženým motorem, hmmm ...

Italofil (41) napsal 19.06.2012 v 15:18

Na test tohodle stroje jsem se dlouho těšil a konečně je tady Ještě by to chtělo srovnání S W800. To by byla teprve pecka

ub88 (9) napsal 19.06.2012 v 14:41+1

Kdo se jednou na Guzzině sveze, už jinou nechce.

mag. (21) napsal 19.06.2012 v 10:35+1

Jako druhou motorku bych si to v garáži nechal líbit.
Stejně si Guzzinu koupím za pár let až se vyblbnu.
Chopper je na nic a tohle je přesně ono.

RBK (3) napsal 19.06.2012 v 08:52-1

triumph a kawa ano ale tohle se mi teda nelíbí a nepořídil bych si to

JohnnyS08 (219) napsal 19.06.2012 v 07:17

Krásná motorka a pěknej článek.

Když jsem vybíral motorku, váhal jsem mezi V7, Bonnie a 883R. Co mi na V7 trochu vadilo, byly ty zmiňované boule na nádrži, mám 185cm a narážel jsem do nich přesně koleny. Jinak Guzzi na mě působila opravdu jak taková lehkonohá baletka, Haryk je proti ní takovej flegmatickej ingot. Triumph má podle mě z těhle tři nejlepší motor i podvozek, ale zas ne takový charizma (subjektivní pohled). Každopádně všechny jedou dobře a kdo se o tyhle motorky zajímá se stejně asi rozhodne srdcem a ne podle tabulky technickejch parametrů. A ještě bych mu doporučil ke zvážení Kawu W800, taky pěknej bajk...




TOPlist