Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To se Italům náramně povedlo, ostatně Guzzi je Guzzi . Motocykly celé řady V7 jsou nádherné stroje, které zaujmou nejen svou jednoduchostí, čitelností, nezáludnými jízdními vlastnostmi, ale hlavně něčím nehmatatelným, co z V7-miček vyzařuje. To co vyzažuje z Harleye, Triumphu Bonneville, Scrambler, Thruxton, Enfieldů a to, co postrádá absolutní většina současné asijské produkce. Ať už to někdo nazývá třeba duší, je na těchto strojích vidět odkaz na historii, určitá exkluzivita, jsou výjimečné. Na Motosalonu v Brně jsem V7 Stone i Special dlouho obdivoval a zrovna dnes jsem viděl projet V7 Racer Jen tak se toulat krajinou...
Kráááása nesmírná. Hned bych si to koupil, ale to by mě asi fakt už zavřeli do blázince, postavit to vedla Rasora do garáže . Jediná věc, který mi vadí jsou stupačky. Jsou hodně vysoko a přitom přímo pod tebou, takže pro mě nepohodlné. Ale to se dá řešit přepáčkem z Rasora a je vyžízeno...
JohnnyS08: Jasně, blbě jsem to napsal, není to motor spodový (ve smyslu konstrukčním), ale spíš nízkootáčkový (nejsilnější má spodní spektrum otáček), snad si rozumíme
to Krajda: cože, jaký spodový jednohup?!? Stačí se na tem motor podívat, všimnout si z boku královský hřídele a je jasný, že je OHC...
poslední spodový motor do motocyklů přestal dělat někdy v 80-tých letech IMZ (Dněpr) a vzhledem k dnešním emisním normám považuju za nemožný, že by tenhle relikt ještě někdy někdo vzkřísil...
Ta černá barva se mi nelíbí. Na mě to působí jak natřené od Pepy z garáže štětcem nějakou základovkou aby to nerezlo. V jiných barvách , takhle e e , na pohled nuda.
Já na ní najel pár kilometrů na letošní předváděčce v Kořenově.
A byl jsem z ní unešenej. Extra zábavná a hodná motorka, pod prdelí krásně vrní a dává o sobě vědět na každém metru. Určitě bych si ji dal líbit jako druhou motorku do rodiny, nebo pro svou sladkou polovičku. S tím, že bych ji jí každou chvíli ukradl na projížďku
Jde do otáček naprosto nenuceně a na rozdíl od ostatních Guzzin je schopná odpustit lecjakou chybu. Dávám 5 hvězdiček.
A to musím říct že jsem ji sedlal bezprostředně po Dorsoduru 1200 a Tuonu a přesto ve mě nechala mnohem víc zážitků než tyhle rychlý vraždy
tak koukam, ze A-Spirit prelepuje na starteru tu peknou ceckatou vlcici od Agipu vlastni plpkou s Kastrólem
Schvalne ji asi udelali vetsi, aby jim to vyslo...
Guzzi zije z mytu V2 podel+kardan, pri tech kusech co vyrobi tezko budou od teto koncepce odchazet. Jedine tak k V8
Italofil: Srovnání s W800? Těžko to zpětně popsat, jedna věc jsou objektivní parametry, ale je to hlavně o pocitech a těch obě tyhle motorky vyvolávají spoustu. Kawa je čistokrevný veterán, respektive se snaží co nejvíc přiblížit svojí historické předloze (BSA A7) nejen vizuálně, ale i použitou technikou (motor-spodový jednohup...) a taky co se jízdního projevu týče - a skvěle se jí to daří, jízda na W800 je velice podobná svezení třeba na Jawě 500 OHC (aspoň co jsme měl možnost zkusit). Naopak V7 si na ultračistého veterána nehraje, je koncepčně modernější, výkonnější (motor, podvozek...) a celkově je její projev mnohem živější a v současných měřítkách akčnější, než jak motorka na pohled vypadá. Tím ale nechci a ani nedokážu říct, která je lepší, prostě každá nabídne v podobném obalu něco trochu jiného...
Ale jo, mně se to celkem líbí...Ale už by taky továrna Moto Guzzi mohla udělat nějakou inovaci, všechny ty motorky vypadají stejně, všechno jsou to dvouválce do V s podélně uloženým motorem...Jasně vývoj motoru je celkem nákladná záležitost, no ale takový 4 válec, nebo 6-ti válec s podélně uloženým motorem, hmmm ...
Když jsem vybíral motorku, váhal jsem mezi V7, Bonnie a 883R. Co mi na V7 trochu vadilo, byly ty zmiňované boule na nádrži, mám 185cm a narážel jsem do nich přesně koleny. Jinak Guzzi na mě působila opravdu jak taková lehkonohá baletka, Haryk je proti ní takovej flegmatickej ingot. Triumph má podle mě z těhle tři nejlepší motor i podvozek, ale zas ne takový charizma (subjektivní pohled). Každopádně všechny jedou dobře a kdo se o tyhle motorky zajímá se stejně asi rozhodne srdcem a ne podle tabulky technickejch parametrů. A ještě bych mu doporučil ke zvážení Kawu W800, taky pěknej bajk...
Pak že už se nedělají pěkné motorky Tu chci domů
Nadherna motka a diky za pocteni
moc pěkná motorka
To se Italům náramně povedlo, ostatně Guzzi je Guzzi . Motocykly celé řady V7 jsou nádherné stroje, které zaujmou nejen svou jednoduchostí, čitelností, nezáludnými jízdními vlastnostmi, ale hlavně něčím nehmatatelným, co z V7-miček vyzařuje. To co vyzažuje z Harleye, Triumphu Bonneville, Scrambler, Thruxton, Enfieldů a to, co postrádá absolutní většina současné asijské produkce. Ať už to někdo nazývá třeba duší, je na těchto strojích vidět odkaz na historii, určitá exkluzivita, jsou výjimečné. Na Motosalonu v Brně jsem V7 Stone i Special dlouho obdivoval a zrovna dnes jsem viděl projet V7 Racer Jen tak se toulat krajinou...
to Krajda: aha, tak to potom jo
jak jsem si přečet spodový, hned mě napadnul jen SV rozvod, profesní deformace
Kráááása nesmírná. Hned bych si to koupil, ale to by mě asi fakt už zavřeli do blázince, postavit to vedla Rasora do garáže . Jediná věc, který mi vadí jsou stupačky. Jsou hodně vysoko a přitom přímo pod tebou, takže pro mě nepohodlné. Ale to se dá řešit přepáčkem z Rasora a je vyžízeno...
JohnnyS08: Jasně, blbě jsem to napsal, není to motor spodový (ve smyslu konstrukčním), ale spíš nízkootáčkový (nejsilnější má spodní spektrum otáček), snad si rozumíme
edit: chyba, ne IMZ ale KMZ
to Krajda: cože, jaký spodový jednohup?!? Stačí se na tem motor podívat, všimnout si z boku královský hřídele a je jasný, že je OHC...
poslední spodový motor do motocyklů přestal dělat někdy v 80-tých letech IMZ (Dněpr) a vzhledem k dnešním emisním normám považuju za nemožný, že by tenhle relikt ještě někdy někdo vzkřísil...
Pripada mi to jako trikolka pro mrnouse, jinak je to peknej kousek libi se mi to. Moc.
je to malý je to malý je to malý a my větší máme smůlu máme smůlu máme smůlu.
Mandellští, stále čekám na V12 LM!
Ta černá barva se mi nelíbí. Na mě to působí jak natřené od Pepy z garáže štětcem nějakou základovkou aby to nerezlo. V jiných barvách , takhle e e , na pohled nuda.
Já na ní najel pár kilometrů na letošní předváděčce v Kořenově.
A byl jsem z ní unešenej. Extra zábavná a hodná motorka, pod prdelí krásně vrní a dává o sobě vědět na každém metru. Určitě bych si ji dal líbit jako druhou motorku do rodiny, nebo pro svou sladkou polovičku. S tím, že bych ji jí každou chvíli ukradl na projížďku
Jde do otáček naprosto nenuceně a na rozdíl od ostatních Guzzin je schopná odpustit lecjakou chybu. Dávám 5 hvězdiček.
A to musím říct že jsem ji sedlal bezprostředně po Dorsoduru 1200 a Tuonu a přesto ve mě nechala mnohem víc zážitků než tyhle rychlý vraždy
Líbí se mi moc. Nevěděl bych, kterou verzi vybrat.
tak koukam, ze A-Spirit prelepuje na starteru tu peknou ceckatou vlcici od Agipu vlastni plpkou s Kastrólem
Schvalne ji asi udelali vetsi, aby jim to vyslo...
Guzzi zije z mytu V2 podel+kardan, pri tech kusech co vyrobi tezko budou od teto koncepce odchazet. Jedine tak k V8
Italofil: Srovnání s W800? Těžko to zpětně popsat, jedna věc jsou objektivní parametry, ale je to hlavně o pocitech a těch obě tyhle motorky vyvolávají spoustu. Kawa je čistokrevný veterán, respektive se snaží co nejvíc přiblížit svojí historické předloze (BSA A7) nejen vizuálně, ale i použitou technikou (motor-spodový jednohup...) a taky co se jízdního projevu týče - a skvěle se jí to daří, jízda na W800 je velice podobná svezení třeba na Jawě 500 OHC (aspoň co jsme měl možnost zkusit). Naopak V7 si na ultračistého veterána nehraje, je koncepčně modernější, výkonnější (motor, podvozek...) a celkově je její projev mnohem živější a v současných měřítkách akčnější, než jak motorka na pohled vypadá. Tím ale nechci a ani nedokážu říct, která je lepší, prostě každá nabídne v podobném obalu něco trochu jiného...
Drahá, alë pěkná.
Teď ještě spolehlivost "po změnách 2/3 součástek v motoru".
Ale jo, mně se to celkem líbí...Ale už by taky továrna Moto Guzzi mohla udělat nějakou inovaci, všechny ty motorky vypadají stejně, všechno jsou to dvouválce do V s podélně uloženým motorem...Jasně vývoj motoru je celkem nákladná záležitost, no ale takový 4 válec, nebo 6-ti válec s podélně uloženým motorem, hmmm ...
Na test tohodle stroje jsem se dlouho těšil a konečně je tady Ještě by to chtělo srovnání S W800. To by byla teprve pecka
Kdo se jednou na Guzzině sveze, už jinou nechce.
Jako druhou motorku bych si to v garáži nechal líbit.
Stejně si Guzzinu koupím za pár let až se vyblbnu.
Chopper je na nic a tohle je přesně ono.
triumph a kawa ano ale tohle se mi teda nelíbí a nepořídil bych si to
Krásná motorka a pěknej článek.
Když jsem vybíral motorku, váhal jsem mezi V7, Bonnie a 883R. Co mi na V7 trochu vadilo, byly ty zmiňované boule na nádrži, mám 185cm a narážel jsem do nich přesně koleny. Jinak Guzzi na mě působila opravdu jak taková lehkonohá baletka, Haryk je proti ní takovej flegmatickej ingot. Triumph má podle mě z těhle tři nejlepší motor i podvozek, ale zas ne takový charizma (subjektivní pohled). Každopádně všechny jedou dobře a kdo se o tyhle motorky zajímá se stejně asi rozhodne srdcem a ne podle tabulky technickejch parametrů. A ještě bych mu doporučil ke zvážení Kawu W800, taky pěknej bajk...