Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mám Guzzi 1400 ... o mesiac tomu budú 3 roky .. a obúvam piatu sadu pneu, tak je v podstate úplne jedno, čo tam obujú ako prvomontáž na zábeh, aj tak si potom každý prezuje na svoje oblúbené pneu.
Toto je motocykl, který jako jeden z posledních ještě nabízí pár opravdových emocí. Ostatní současná produkce je většinou prolhaný digi-pako-porno-svět, který nám vnucuje Velký bratr ... ale nějak cítím v kostech, že už mu začíná zvonit hrana, protože to přehnal
Začínám se čím dál víc těšit na karburátory
Hodně jsem váhal mezi Stornellem a Racerem. Nakonec jsem se přiklonil k asfaltu, ale nějakého scramblera by to do garáže chtělo, klidně něco lehčího s nižším objemem a tochu terenějším charakterem. Něco jako první XT 500.
Moto Guzzi není motorka pro každého, ani jí být nemůže, při výrobě asi 30 kusů motocyklů všech nabízených Guzzi typů dohromady denně , se jedná svým způsobem a malosériovou výrobu. Pokud by Japonci měli vyrábět v podobných číslech, jistě by se pohybovali na cenách stejných ne-li vyšších. Hodnocení motocyklů podle ceny a užitné hodnoty padá ve srovnání s autem. Jak uvedl recenzent tento motocykl nabízí bohaté emoce a jistou exkluzivitu (danou i tím, že Stornella se vyrobí jen tisíc kusů). Zákazníci Guzzi jsou konzervativní a preferuji stroje takovéto koncepce. Dnes spousta motorkářů naříká jak neosobí se stává jízda na mnohých motocyklech. V 7 je stará škola po které se dnes mnohým stýská a své zákazníky si jistě najde.
za čtvrt mega? To má zlatou cihličku v tom kaslíku? Jo je to pěkná stylovka pro borečky s nagelovanou patkou a pěstěným plnovousem, ale o 100 táců levnější japonec bude ve všem lepší
Jinak mě překvapil výběr gum. Pochopím, že se v Mandellu z nějakého důvodu rozhodli mimo své mistni tradiční dodavatele výfuků (a že jich je, namátkou Mistral či Agostini) ale kupovat gumy v Čajně? Jako na ceně motorky by to nic neudělalo zvolit etablovaného dodavatele.
Mám Guzzi 1400 ... o mesiac tomu budú 3 roky .. a obúvam piatu sadu pneu, tak je v podstate úplne jedno, čo tam obujú ako prvomontáž na zábeh, aj tak si potom každý prezuje na svoje oblúbené pneu.
pekny test, krasna motorka a super citanie a fotky, ked v tychto dnoch mozem moje motorky tak maximalne nastartovat v garazi...a tesit sa na jaro.
Toto je motocykl, který jako jeden z posledních ještě nabízí pár opravdových emocí. Ostatní současná produkce je většinou prolhaný digi-pako-porno-svět, který nám vnucuje Velký bratr ... ale nějak cítím v kostech, že už mu začíná zvonit hrana, protože to přehnal
Začínám se čím dál víc těšit na karburátory
petrumr: hoď odkaz, nebo jsi prachobyčejný internetový troll. Italská Guzzi fóra čtu pravidelně a nikdy jsem tam ani náznak takové diskuse nezahlídl.
srovnávat s rejží? Proč se vše musí s něčím srovnávat... tabulkový čerti jste petrumr - tebe by taky už mohli uspat...
pěknéj článek, ještě by to chtělo přeložit ty italský fora jak tam píší nechte ji v klidu umřít.
Hodně jsem váhal mezi Stornellem a Racerem. Nakonec jsem se přiklonil k asfaltu, ale nějakého scramblera by to do garáže chtělo, klidně něco lehčího s nižším objemem a tochu terenějším charakterem. Něco jako první XT 500.
Moto Guzzi není motorka pro každého, ani jí být nemůže, při výrobě asi 30 kusů motocyklů všech nabízených Guzzi typů dohromady denně , se jedná svým způsobem a malosériovou výrobu. Pokud by Japonci měli vyrábět v podobných číslech, jistě by se pohybovali na cenách stejných ne-li vyšších. Hodnocení motocyklů podle ceny a užitné hodnoty padá ve srovnání s autem. Jak uvedl recenzent tento motocykl nabízí bohaté emoce a jistou exkluzivitu (danou i tím, že Stornella se vyrobí jen tisíc kusů). Zákazníci Guzzi jsou konzervativní a preferuji stroje takovéto koncepce. Dnes spousta motorkářů naříká jak neosobí se stává jízda na mnohých motocyklech. V 7 je stará škola po které se dnes mnohým stýská a své zákazníky si jistě najde.
za čtvrt mega? To má zlatou cihličku v tom kaslíku? Jo je to pěkná stylovka pro borečky s nagelovanou patkou a pěstěným plnovousem, ale o 100 táců levnější japonec bude ve všem lepší
Já taky!
Jinak mě překvapil výběr gum. Pochopím, že se v Mandellu z nějakého důvodu rozhodli mimo své mistni tradiční dodavatele výfuků (a že jich je, namátkou Mistral či Agostini) ale kupovat gumy v Čajně? Jako na ceně motorky by to nic neudělalo zvolit etablovaného dodavatele.
vypadá parádně
Kozy Kurna ja uz chci jaro