globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
VlastíkPlamínek (0) napsal 06.04.2009 v 11:13

slavekm: hele brácho, svíčky zůstaly celý to jen půlka motoru zařvala

generiq (2) napsal 04.04.2009 v 11:45

No přesně, Jawa pérák. Mohli tam dát více moderních prvků, ale jinak to celkem ujde. Rozhodně bych si to ale nekoupil, ani na staré kolena.

slavekm (0) napsal 03.04.2009 v 13:44

Ad MedvedGuzzini: odzkouseno jo, ale kdyz se nic nestalo, proc jsi ji daval pul roku dohromady?

acALIEN (-4) napsal 03.04.2009 v 10:55

To je Jawa?Je to hezky, klasika, nekoupil bych si to, ale je to potreba.

wiking (7) napsal 02.04.2009 v 21:22

Moc hezký, dobře, že se vrací evropský motorky ke klasice. Triumph, Guzzi a v posledních letech i Ural, japonský ufouni taky neberu.

yama_lube (0) napsal 02.04.2009 v 20:36

Nádherná,moc povedená klasika

SuperSic58 (1307) napsal 02.04.2009 v 20:24

Guzzi na rozdíl od Hárlej kokotson umí dělat motorky, nádherná klasika

sallieri (0) napsal 02.04.2009 v 19:15

nádhera

Anti (390) napsal 02.04.2009 v 16:07

Proč mi připadá,že tento počin je asi o 100% lepší než ten z Ameriky?Asi mě jako evropana více oslovuje evropský styl...Nádherné klasické moto.Když klasiku,tak něco takového.

yama (0) napsal 02.04.2009 v 15:49

Moje vysněná - ocenila bych fotky i v černé variantě, abych nemusela mít na ploše tu horko těžko vygůglenou

YBR (18) napsal 02.04.2009 v 15:34

No parada...clovek by rek ze na tohle mlady nenachytate..ale ja bych se nechal moc pekna klasika vzdyt to nemusi litat 200 aby si to clovek uzil...no ne!? Jinak preju vsem vydarenej zacatek sezony.

ginno650 (-2) napsal 02.04.2009 v 13:53

Taky zeru cafe racer style - ale to neni na delsi jizdu ani omylem. Jinak ta plastova nadrz - to je docela zklamani - nedvedu si predstavit jaky je to 'na omak' ... snad se to moc nepozna. Guzzi vubec delaji uzasny stroje, ale zblizka pusobi jako drahe bakelitove hracky - treba instrument panel u Griso - jakoze chrom, ale je to taky plas - viditelny - nejen na omak - hruza. Copak si nemuzou dat praci a aspon ty nejviditelnejsi veci udelat poradne plechovy?

JohnnyS08 (218) napsal 02.04.2009 v 12:59

No a na výstavě byla ještě černo-zlatá V7 Café Racer a ta je, aspoň pro mě, ještě daleko hezčí. člověk by neřek, co dokáže výměna řidítek...

Paťa (64) napsal 02.04.2009 v 12:42

pěkná, akorát ta nádrž by mohla být z plechu, a chtělo by to malinko víc koní, ale jinak

Ruck (0) napsal 02.04.2009 v 10:56

Úžasnej stroj
Takovou motorku si pořídím až budu starej a budu si jen vychutnávat vyjížďky po okolí...

Fakt nádherná

carlos38 (7) napsal 02.04.2009 v 10:54

líbí

Vespa (0) napsal 02.04.2009 v 10:25

Hned bych ji bral

ginno650 (-2) napsal 02.04.2009 v 10:06

Jedna z velice mala masin ktera mi prijde atraktivni i vedle srovnani s tou moji, ke ktere zatim marne hledam potencialni budouci natupkyni. :)
V7 je rozhodne na seznamu motorek ktere si rad projedu. Naprosta klasika - krasa.

lynx (98) napsal 02.04.2009 v 09:49

Nádhera, tady není co dodat

VlastíkPlamínek (0) napsal 02.04.2009 v 08:54

Kanár: Nestalo by se nic. Odzkoušeno

Italofil (41) napsal 02.04.2009 v 08:35

Guzziny se mi líbí a ten boční přístup ke svíčkám to je luxus . Ale asi bych se bál co by se stalo, kdyby mi motka padla na zem

memphis.unv (17) napsal 02.04.2009 v 08:12

je krásná a okouzlující. akorát by se mně teda líbilo kdyby v MG udělali něco jako byla stará V7, podobá se jí 1000 sport

CharlieV (93) napsal 02.04.2009 v 07:57

Jééé, to je hééézký

polysejtak (-3) napsal 02.04.2009 v 07:45

hodně pěkný kousek i s dobrým nedivokým motorem, holt klasika je klasika a ne nějaká japonská hadimrška

jaroleks (4) napsal 02.04.2009 v 07:37

Moc pěkná klasika




TOPlist