Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
novej skutr od hondy pcx 125 stoji 60 000 a je 100 x naslaplej nez toto asi to bude tim ze je z plastu a toto ze zeleza no pokud to berou na kila tak se nedivim ze za to chtej 7 petek
Já si nemůžu pomoct, ale strašně moc se mi to líbí! Všechno je na tom brutální retro!!! Ty gumové šlapky zadní brzdy, gripy atd. vypadají jako by zrovna vypadly z brány času! Dokonce už i kola jsou na tom orezlé normálně bych to odsoudil, ale u takového stroje to je dokonalé!!! Navíc vespu s náhradním kolem už člověk prakticky nenajde! Nehledě na to, že dneska jsou už veškeré Vespy s variátorem. Já bych za tohle dal i o těch 10 klacků více stejně jako za Vespu. Je to prostě dokonalé
Tak nevím, nová Vespa PX 125 stojí 85 klacků s PX 150 87 a tohle 70000. To LML by muselo bejt do 40000, aby to bylo oproti originálu zajímavý. Takhle je ta cena trošku mimo mísu.
cena je mimo
indický skůtr za 7 pětek? tak to fakt ne
Z toho jednovidla je mi na blití a celkově to není nic krásnýho.. To zlatá vespa..
Karburátor stejnej jako jsem měl v pitovy:DD
novej skutr od hondy pcx 125 stoji 60 000 a je 100 x naslaplej nez toto asi to bude tim ze je z plastu a toto ze zeleza no pokud to berou na kila tak se nedivim ze za to chtej 7 petek
Já si nemůžu pomoct, ale strašně moc se mi to líbí! Všechno je na tom brutální retro!!! Ty gumové šlapky zadní brzdy, gripy atd. vypadají jako by zrovna vypadly z brány času! Dokonce už i kola jsou na tom orezlé normálně bych to odsoudil, ale u takového stroje to je dokonalé!!! Navíc vespu s náhradním kolem už člověk prakticky nenajde! Nehledě na to, že dneska jsou už veškeré Vespy s variátorem. Já bych za tohle dal i o těch 10 klacků více stejně jako za Vespu. Je to prostě dokonalé
No, na to, jaká je to mr.ka, za neuvěřitelný peníze, je ten článek ještě poměrně shovívavý...
Tak nevím, nová Vespa PX 125 stojí 85 klacků s PX 150 87 a tohle 70000. To LML by muselo bejt do 40000, aby to bylo oproti originálu zajímavý. Takhle je ta cena trošku mimo mísu.
Když sportovní dvouvál - tak jedině Ducati , když sportovní čtyřvál - tak jedině MV-Agustu , když sportovní třívál - tak jedině Triumph!
No a když Vespu - tak jedině pravou Vespu!
Ale je to pěkné , to zase jo!
nevidim dovod, preco by si niekto mal za take peniaze kupit indicku haraburdu, je jedno ci akoze vespu, alebo endfield