Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Z vlastní zkušenosti vím, že Kymco je naprosto konkurence schopná zavedeným značkám a není to nějaká ,,levnější mrdka". Když jsem kupoval Pulsara, tak CBF125 neměla nic, za co by se vyplatilo připlatit si za ní 25 000Kč (a po dnešních zkušenostech a nájezdu 21 000km bych nepřiplatil rozdíl nad 5000Kč). To srovnávání s čínou jenom ukazuje, že většina lidí si hraje na odborníky a popisují něco, o čem nemají naprosto šajnu. Každopádně jestli se Kymco snaží šponovat ceny na úroveň Hondy, Yamahy, tak je to hloupé a pohoří, byť by dělali sebelepší stroje.
Já jsem měl Super8 125ccm 5 let. Najel jsem na něm 25000Km. Pokazily se jen 2 díly (výfuk a membrána v karburátoru). I ve 25tis km to ráno chytlo na brnknutí, vše bylo ok. Za ty prachy jsem byl vždy spokojen. Pravda je, že dovozce - firma MSA nebo jak si říkají trochu nadsazují ceny, ale co by to bylo za obchodníka v dnešní super době, kdyby nechtěl za každou cenu vyvařit co nejvíc.
Si vždycky musím vzpomenout na jinou fabriku vyrábějící pro BMW a dříve jezdící MOTOGP, s lehce okopčenou technikou, Loncin a pána, kterej na novém skútru po najetí 2tis km na křižovatce brzdil nohama, protože mu jaksi vypověděla službu p brzda(špony ucpaly hadici). To samozřejmě není případ Kymca, jezdit to bude věčně, tahle prehistorická technika je celkem blbuvzdorná, nicméně pokud by tomu dali takovou řekl bych českou cenovku, bylo by to minimálně sympatičtější.
sakra potřebuju nahnat nějaký plusový body, takže Kymco super 8 je za ty peníze skvělej supersportovní skútr, v porovnání s konkurencí jednoznačně lepší kvalita materiálů, technologie, zpracování, všeho. Za tu cenu je to super kauf, protože fabrika dělá motory pro BMW. A taky se skvěle prodává v Německu. Navíc dali na Downtowna jiný plasty a je to novej skútr Kawasaki
Pořád nevidím sebelepší důvod, proč kupovat Kymco a ne třeba Hondu za srovnatelnou cenu. Koho zajímá, že někde na Tchajwanu se dělají motory pro BMW? To mě má motivovat k tomu, kupovat Kymco? Nerozumím...
Jeane Tibet je taky už Číňanů,ale není to uplně správný,viď Taiwan má pořád dostatečnou autonomii,aby se dal ekonomicky odsadit od Číny,ale to určitě víš
Výkon 7kW zbožné želanie distribútora, reálne neprekročí 6kW (ostatné číny s týmto motorom uvádzajú 5-5,5) a pri tej cene by som chcel vedieť aspoň jeden dôvod, prečo nekúpiť honda vision - mňa napadá len jeden, že hondy strašne nemám rád, ale pri skútri je to argument k hovnu.
Zmulín, možno by bolo dobré si vygoogliť oficiálny názov Taiwanu a jeho územné nároky :)
Kymco kromě motoru pro BMW 450, také vyrábí motor pro jediný skútr BMW 650, další stroj, který Kymco vyrábí, je nový skútr Kawasaki, nevim jestli tu zveřejnili srovnání obrázku nové Kawi a Downtown, ale jestli to někdo viděl, tak neni o čem mluvit. A za další, Kymco si vetšinu věcí vyrábí sama,tím mají vynikající dodání dílů, takže když se už něco pokazí, tak neni problém a skútry se montují na více místech než jen na Taiwanu a Číně. Tak než začnete kritizovat, možná lepší sehnat si informace...
Pro upřesnění.Kymco vyrábí pro BMW 450ccm motor pro enduro G450.Třeba variátory pro ně ale vyrábí TGB.Taky Taiwan
atdatd,ale kdo napíše,že je to vlastně čína je podobnej ignorant,jako amíci co motaj třeba Slovensko a Slovinsko.Jo a spagetti sou vlastně naše,páč sme taky z Evropy
Starší Super8 jsem měl půjčenou a nemůžu mu nic vytknout. Je o něco lepší jak China. Na druhou stranu Honda Vision je levnější a o něco víc sežene kvalitativně daleko lepší PCXko.
Kymco dělá skútry pro BMW??? Kterej? Kymco je sice taiwan, nicméně se tam jen montuje, drtivá většina věcí je vyrobena v číně, ale o to nejde. Třeba Downtown je skútr evropskejch parametrů, ovšem taky tak stojí. Tohle stojí jako PCXo/fly etc ovšem kvalitou je to lehce nad čínskym průměrem...(jen ten domeček na přepínače )
Žádnej technologickej ani designovej zázrak to není,ale nebál bych se toho.
K těm čínám-vono na těch co známe by asi nechtěli jezdit ani číňani sami.U nich může bejt třeba horší plast a tak,ale motor musí furt vrčet,protože to bývá často jediný vozidlo v rodině,takže nějaký šmejdy si tam prodávat nedovolej.To si akorát u nás objedná konťák shitu bez možnosti reklamace a pak to podle toho vypadá.
Možná by bylo dobré uvádět skutečné hodnoty. Pro spoustu lidí je to pak matoucí a kdo se ve skútrech nevyzná,tak uvěří že tenhle stroj jezdí 110 což samozřejmě nejezdí. Oněch zmíněných 110 km/h není rychlost kterou skútr dokáže po rovině jet,ale pouze hodnota zobrazená na tachometru. Tachometry jak známo proměřují o 10-20 km/h rozdíl není problém. Zůstal bych u maximální hodnoty kolem těch 90-95 km/h jak uvádí výrobce.
Co se týče srovnávání Kymca a číňánů, srovnáváte jabka a hrušky
Kymco Super 8 sem měl v 50ccm verzi, najel jsem s ním nějakých 14 tisíc než šel do světa.
Za 4 roky co sem jej měl byla jediná závada automatický sytič a zmrzlá baterka :D:D
Jinak vše šlapalo jak mělo, teď mám Gileru Nexus 300 a zlaté Kymco kde nic nevrzalo.
Otázka pak je jeslti Super 8 nebo raději třeba PCX které cenově není o tolik daleko ale 8 tisíc j epořád celkem dost velké plus pro Kymco. Mi osobně se PCX libi jen na fotkách, v reálu moc né :(
A co se týče srovnání Kymco a čína - soused si koupil čínu, 2T přece nebude kupovat 4T jako já :) No rozdíl byl v rychlosti do kopce o asi 5km/h, na rovince shodné a po pár měsících se to začlo sr*t a dodnes mu to hnije v garáži protože je to neprodejné - o pochybné konstrukci se raději nezmiňuji, to je na dlouho.
Takže pro mě za Super8
Kymco není čína ale Taiwan.
Z vlastních zkušeností je Kymco zcela někde jinde než levné skůtry typu Maxon, Yuki a pod "značky"
Japonské a Italské skůtry jsou ještě o něco výše.
Porovnal bych to s Hyundai/Kia auty x evropské/Japonské značky
Super skůtr, starší měly lepší grafiku, věci, které mě zarazily:
- spotřeba, taťka jezdí na pohodu za 4 litry, což mi pořipadá dost (kupovali jsme staršího nevím, jestli se někdo nehrabal v karburátoru)- na druhou stranu jede dobře
- Přední vidlice a rozbitém asfaltu nebo polní cestě se chová velmi tvrdě (nevím, jestli je tak tvrdá, nebo jestli jde na doraz)
Za každé info ohledně poladění karburátoru pro nižší spotřebu a poladění vidlice (jiné pružiny nebo tak něco) předem díky
Klidně sem dejte nějaké odkazy, kde se dá dočíst více na tyto témata
mnojo jenze kdyz vidim cenu napr. SH125 ktera je o 20 litru vejs tak clovek zacne premejslet jestli pujde do tohodle rizika anebo si vezme relativni jistotu, ale brutalen predrazenou. Kurna proc ti cinani a korejci neumej udelat poradnej skutr, ale je to vsechno polotovat? nechapu to, vzdyt je to relativne jednoducha skladacka...
za cenu 55tis bych to bral jako vtip. Ikdyž jestli to vytáhne 110 km/h Bohužel resp. bohudíky se situace otočila, říkali jsme si kdy doženou "západ" a nakonec západ dohnal je.
Z vlastní zkušenosti vím, že Kymco je naprosto konkurence schopná zavedeným značkám a není to nějaká ,,levnější mrdka". Když jsem kupoval Pulsara, tak CBF125 neměla nic, za co by se vyplatilo připlatit si za ní 25 000Kč (a po dnešních zkušenostech a nájezdu 21 000km bych nepřiplatil rozdíl nad 5000Kč). To srovnávání s čínou jenom ukazuje, že většina lidí si hraje na odborníky a popisují něco, o čem nemají naprosto šajnu. Každopádně jestli se Kymco snaží šponovat ceny na úroveň Hondy, Yamahy, tak je to hloupé a pohoří, byť by dělali sebelepší stroje.
Já jsem měl Super8 125ccm 5 let. Najel jsem na něm 25000Km. Pokazily se jen 2 díly (výfuk a membrána v karburátoru). I ve 25tis km to ráno chytlo na brnknutí, vše bylo ok. Za ty prachy jsem byl vždy spokojen. Pravda je, že dovozce - firma MSA nebo jak si říkají trochu nadsazují ceny, ale co by to bylo za obchodníka v dnešní super době, kdyby nechtěl za každou cenu vyvařit co nejvíc.
Si vždycky musím vzpomenout na jinou fabriku vyrábějící pro BMW a dříve jezdící MOTOGP, s lehce okopčenou technikou, Loncin a pána, kterej na novém skútru po najetí 2tis km na křižovatce brzdil nohama, protože mu jaksi vypověděla službu p brzda(špony ucpaly hadici). To samozřejmě není případ Kymca, jezdit to bude věčně, tahle prehistorická technika je celkem blbuvzdorná, nicméně pokud by tomu dali takovou řekl bych českou cenovku, bylo by to minimálně sympatičtější.
sakra potřebuju nahnat nějaký plusový body, takže Kymco super 8 je za ty peníze skvělej supersportovní skútr, v porovnání s konkurencí jednoznačně lepší kvalita materiálů, technologie, zpracování, všeho. Za tu cenu je to super kauf, protože fabrika dělá motory pro BMW. A taky se skvěle prodává v Německu. Navíc dali na Downtowna jiný plasty a je to novej skútr Kawasaki
spotřeba a cena ,PCX bude omalinko dražším a lepším přibližovadlem
Pořád nevidím sebelepší důvod, proč kupovat Kymco a ne třeba Hondu za srovnatelnou cenu. Koho zajímá, že někde na Tchajwanu se dělají motory pro BMW? To mě má motivovat k tomu, kupovat Kymco? Nerozumím...
Jeane Tibet je taky už Číňanů,ale není to uplně správný,viď Taiwan má pořád dostatečnou autonomii,aby se dal ekonomicky odsadit od Číny,ale to určitě víš
Výkon 7kW zbožné želanie distribútora, reálne neprekročí 6kW (ostatné číny s týmto motorom uvádzajú 5-5,5) a pri tej cene by som chcel vedieť aspoň jeden dôvod, prečo nekúpiť honda vision - mňa napadá len jeden, že hondy strašne nemám rád, ale pri skútri je to argument k hovnu.
Zmulín, možno by bolo dobré si vygoogliť oficiálny názov Taiwanu a jeho územné nároky :)
Kymco kromě motoru pro BMW 450, také vyrábí motor pro jediný skútr BMW 650, další stroj, který Kymco vyrábí, je nový skútr Kawasaki, nevim jestli tu zveřejnili srovnání obrázku nové Kawi a Downtown, ale jestli to někdo viděl, tak neni o čem mluvit. A za další, Kymco si vetšinu věcí vyrábí sama,tím mají vynikající dodání dílů, takže když se už něco pokazí, tak neni problém a skútry se montují na více místech než jen na Taiwanu a Číně. Tak než začnete kritizovat, možná lepší sehnat si informace...
Pro upřesnění.Kymco vyrábí pro BMW 450ccm motor pro enduro G450.Třeba variátory pro ně ale vyrábí TGB.Taky Taiwan
atdatd,ale kdo napíše,že je to vlastně čína je podobnej ignorant,jako amíci co motaj třeba Slovensko a Slovinsko.Jo a spagetti sou vlastně naše,páč sme taky z Evropy
Starší Super8 jsem měl půjčenou a nemůžu mu nic vytknout. Je o něco lepší jak China. Na druhou stranu Honda Vision je levnější a o něco víc sežene kvalitativně daleko lepší PCXko.
Kymco dělá skútry pro BMW??? Kterej? Kymco je sice taiwan, nicméně se tam jen montuje, drtivá většina věcí je vyrobena v číně, ale o to nejde. Třeba Downtown je skútr evropskejch parametrů, ovšem taky tak stojí. Tohle stojí jako PCXo/fly etc ovšem kvalitou je to lehce nad čínskym průměrem...(jen ten domeček na přepínače )
Žádnej technologickej ani designovej zázrak to není,ale nebál bych se toho.
K těm čínám-vono na těch co známe by asi nechtěli jezdit ani číňani sami.U nich může bejt třeba horší plast a tak,ale motor musí furt vrčet,protože to bývá často jediný vozidlo v rodině,takže nějaký šmejdy si tam prodávat nedovolej.To si akorát u nás objedná konťák shitu bez možnosti reklamace a pak to podle toho vypadá.
Pro Dominator- Kymco dělá skútry i pro BMW . žádná Čína.
Možná by bylo dobré uvádět skutečné hodnoty. Pro spoustu lidí je to pak matoucí a kdo se ve skútrech nevyzná,tak uvěří že tenhle stroj jezdí 110 což samozřejmě nejezdí. Oněch zmíněných 110 km/h není rychlost kterou skútr dokáže po rovině jet,ale pouze hodnota zobrazená na tachometru. Tachometry jak známo proměřují o 10-20 km/h rozdíl není problém. Zůstal bych u maximální hodnoty kolem těch 90-95 km/h jak uvádí výrobce.
Co se týče srovnávání Kymca a číňánů, srovnáváte jabka a hrušky
Kymco Super 8 sem měl v 50ccm verzi, najel jsem s ním nějakých 14 tisíc než šel do světa.
Za 4 roky co sem jej měl byla jediná závada automatický sytič a zmrzlá baterka :D:D
Jinak vše šlapalo jak mělo, teď mám Gileru Nexus 300 a zlaté Kymco kde nic nevrzalo.
Otázka pak je jeslti Super 8 nebo raději třeba PCX které cenově není o tolik daleko ale 8 tisíc j epořád celkem dost velké plus pro Kymco. Mi osobně se PCX libi jen na fotkách, v reálu moc né :(
A co se týče srovnání Kymco a čína - soused si koupil čínu, 2T přece nebude kupovat 4T jako já :) No rozdíl byl v rychlosti do kopce o asi 5km/h, na rovince shodné a po pár měsících se to začlo sr*t a dodnes mu to hnije v garáži protože je to neprodejné - o pochybné konstrukci se raději nezmiňuji, to je na dlouho.
Takže pro mě za Super8
K2: byls rychlejší
Neni to Čína, není to ani Korea chlapci. Je to Taiwan
Kymco není čína ale Taiwan.
Z vlastních zkušeností je Kymco zcela někde jinde než levné skůtry typu Maxon, Yuki a pod "značky"
Japonské a Italské skůtry jsou ještě o něco výše.
Porovnal bych to s Hyundai/Kia auty x evropské/Japonské značky
Super skůtr, starší měly lepší grafiku, věci, které mě zarazily:
- spotřeba, taťka jezdí na pohodu za 4 litry, což mi pořipadá dost (kupovali jsme staršího nevím, jestli se někdo nehrabal v karburátoru)- na druhou stranu jede dobře
- Přední vidlice a rozbitém asfaltu nebo polní cestě se chová velmi tvrdě (nevím, jestli je tak tvrdá, nebo jestli jde na doraz)
Za každé info ohledně poladění karburátoru pro nižší spotřebu a poladění vidlice (jiné pružiny nebo tak něco) předem díky
Klidně sem dejte nějaké odkazy, kde se dá dočíst více na tyto témata
mnojo jenze kdyz vidim cenu napr. SH125 ktera je o 20 litru vejs tak clovek zacne premejslet jestli pujde do tohodle rizika anebo si vezme relativni jistotu, ale brutalen predrazenou. Kurna proc ti cinani a korejci neumej udelat poradnej skutr, ale je to vsechno polotovat? nechapu to, vzdyt je to relativne jednoducha skladacka...
za mě ne,už jsem dal činskym vozitkum 2x šanci a už to nikdy neudělam!
za cenu 55tis bych to bral jako vtip. Ikdyž jestli to vytáhne 110 km/h Bohužel resp. bohudíky se situace otočila, říkali jsme si kdy doženou "západ" a nakonec západ dohnal je.
Super sportovní skútr