husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dejv78 (3) napsal 14.08.2015 v 17:06+1

Sám jsem Like 125 dva roky vlastnil, a podle mně článek vystihuje jeho klady i zápory docela přesně. Hlavně ten podvozek - je to opravdu kostitřas. Ale bylo to lehce ovladatelné, agilní, spolehlivé a určitě i docela praktické vozítko. Místo pod sedadlem je fajn a i ta schránka vpředu je šikovná.

Vloni na něm manželka absolvovala svatební cestu do Českého Krumlova (cca. 200km, já jel na Yamaze Xenter) a i to se dalo. Ale je fakt, že pro podobné nasazení už mu trochu schází výkon. Ve městě a při krátkých přesunech ale chybět nikomu nebude, skútřík je zpřevodovaný na docela solidní odpich z místa a v nižších rychlostech táhne dostatečně. Jen nad osmdesát už se mu moc nechce, a když, tak jen z kopce a nebo s větrem v zádech. (rafička tachometru ale měří dost optimisticky (není problém ji dotlačit až do třímístných čísel), takže psychologicky je všechno v pořádku )

jean192 (153) napsal 14.08.2015 v 16:13

Hm, pekné to je, ale jak vždy pri testoch takýchto malorážok píšem, 7kW je málo. Na bezpečné jazdenie je tých 9kW minimum, v tejto kategórii sa každý wattík počíta. Sám som jazdil cca 15 000 km na 6,5kW skútri, v meste ok, mimo, ako písal Badarala, bol každý kamion hrozbou.

deluxa (347) napsal 14.08.2015 v 12:34

Presne aj mna hned napadol pcx velice podarene presuvadlo , ako o motor by som sa nebal ze nevydrzi ale ako je na tom kymco s dielenskym spracovanim? Zrejme dobre ak to je zvyraznene v teste ako klady. Nic nove som v rukach nemal ale starsie na tom neboli bohvie ako. Za to motor bol drziak bez problemov. S tym sa dalo pocitat ze tu bude vojna 125tiek aspon u nas po zmene legislativy uz je to len na vlastnom vybere co sa komu paci a ako sa na tom citi, myslim ze kvalitativne uz slo vsetko o dost vyssie a nerozpadne sa vam to hned po druhej ceste niekam okolo komina :) test

callowsick (463) napsal 14.08.2015 v 10:00

Dovi: pochybovat u Kymca o kvalitě, nebo pověsti značky už je docela přežitek i v ČR (nechme stranou, že v Německu/Rakousku to pochopili už před dost lety - to je dané dobou působení Kymco na jejich trzích).
máš pravdu, že cenovou politikou i nabízenou hodnotou ohrožuje PCX snad všechny skútry na trhu - taky je právem prodejní bestseller. Vision - povedenej skútr, ale kdo vybírá očima, nemusí se mu líbit.

Dovi (90) napsal 14.08.2015 v 08:40-3+2

Díky za poměrně kvalitní a objektivně informující článek o skútru ala Vespa, který by se pro někoho mohl jevit jako levnější alternativa k drahému italskému originálu.
 
Jenže je tady jedno ale:
 
Nejde-li totiž někomu vyloženě jen o vzhled (o tuto "jakoby Vespu") a vezme-li se to rozumem... Zkrátka když člověk uváží, že se jedná o jeho vlastní peníze, o následující levný a bezporuchový provoz a v neposlední řadě taky o budoucí dobrou prodejnost ojetého skútru (a komu by o toto všechno u takového přibližovadla nešlo, že jo), není pak lepší sáhnout už hned po kvalitní Hondě SH125i (za příplatek cca 20 tisíc) anebo SH Mode 125 či po osvědčeném PCX 125 (oba za příplatek 15 tisíc oproti Kymcu)?
 
Nebo vzít Hondu Vision s velkými 16" koly (=> menší odkládací prostor, ale lepší a bezpečnější podvozek na českých silnicích) a s katalogovou cenou pod 50 tisíc, čili dokonce ještě o 5 tisíc levnější než toto Kymco?

Zelinář (292) napsal 14.08.2015 v 08:21

O diky bohu za mou Majesty S, ktera byla jen o 12tis. drazsi

Badarala (13) napsal 14.08.2015 v 08:19

Přijde mi to trochu drahé. Nevím proč tam Kymco, které má jedny z nejlepších skutrovych motorů napříč kubaturami a dodává je i dalším značkám, nedá trochu silnější motor, když ho má snadno k dispozici. Asi marketingové cachry. Takhle člověka dojede kamion a rychlostí o 2km vyšší ho začne předjíždět

sered (113) napsal 14.08.2015 v 07:34

Jako obvykla od pana Podusky svizne napsanej dobrej testik od cloveka kterej na tom sedel a jezdil a ne ze jen procte PR materialy a chvli a chvali!




TOPlist