globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
zizour (12) napsal 17.09.2016 v 09:04+2

Nejsem žádným obdivovatelem Kimca, ale vyhodnocení testu je opravdu zajímavé: když to bylo šit a levné tak je to špatné, a když je to good a drahé tak je to taky špatné. Tak nevím co se vlastně chce.
Je logické, že pokud použiju kvaltní materiály a investuju do vývoje kvalitního motoru, tak to něco stojí. Co na tom, jaká písmenka jsou napsána na štítku.
Jinými slovy nám autor testu sděluje, že kdyby bylo na štítku "honda" tak by to bylo super. Že by někdo jiný dokázal vyrobit stejně kvalitní motorku nechceme slyšet?

Od testovacího jezdce očekávám nestrannost a sdělení: tohle je dobré a tohle je špatné. Testy typu německá čína dobré a čínská čína špatné už jsou snad minuluostí.

Kulasec (56) napsal 16.09.2016 v 20:59+1

Pěkný číňan. Designově se to povedlo. Před mnoha lety jsem 125 skůtra od Kymca měl a kvalitativně se mu nedalo nic vytknout, motor šlapal, nic neupadlo ani nerezavělo, kvalitní materiály a byl ve srovnání s Aprilií, kterou jsem měl před tím spolehlivější a praktičtější. Takže nekvality bych se u této značky vůbec nebál. Cena mě opravdu překvapila, ale vidím to tak, že tento model má Kymco jako svoji TOP variantu pro majitele řidičáku sk. B, takže srovnání s vyššími objemy, či nedej bože motocykly je mimo. Osobně bych takové peníze nenechal u žádné značky, je to prostě jen 125 ccm skůtr ale třeba to trh vidí jinak...

neznamyScooterD (1088) napsal 16.09.2016 v 18:21

Bohužel Kymco dohnalo konkurenci rychleji cenou než kvalitou. Ačkoliv je downtown kvalitní spolehlivej stroj, ke špici jim furt ta pověstná troška do mlýna chybí...

Seikos> GTSo je "mrdka", i tu X10ku udělá na motor jak nic...

A co se týče převlečený kawasaki, se podívejte na prodeje

Lála (14) napsal 15.09.2016 v 23:39

Kym...co?

Rosi45 (41) napsal 15.09.2016 v 22:43

Buchtíku,projeď se na Suzuki Burgman 125 a potom dělej odborné závěry.

Lulinak (30) napsal 15.09.2016 v 22:10

inu vzhled je supr, libi se mi takove mohutnejsi skutry takze v teto oblasti za me jednicka s hvezdickou. Ale pri pohledu na cenu mam pocit ze to musi byt preklep, ca 90 bych cekal jako maximum.
Asi si to zakazniky i najde, ale osobne me nenapada zadny duvod proc za tyto penize neuprednostnit jakoukoliv skutr tristovku, anebo nedejboze zjistit ze za to muzu mit novou CB500 coz je samozrejme uplne jina motorka, ale pekne to demonstruje ze s cenou (nejen) teto petadvacy asi nebude neco uplne v poradku... Kazdopadne uspesne prodeje.

buchtik (19) napsal 15.09.2016 v 22:08+1

Pro Pipla:
Víš něco o Kymcu ? Proč byli historicky dodavatelem Hondy. Proč se tak uchytili v Německu ? Proč dělají některé motory pro BMW? Proč vyrábějí klon Downtownu ... J125 a 300 pro Kawasaki ? Proč používají techniku Bosch na ABS ?
Obecně o té zemi - kolik firem od nichž si kupuješ elektroniku je (původem a centrálou) z Taiwanu a nevíš o tom? Něco si o té zemi nastuduj.

Cenová politika je spíše otázka jména a renomé firmyv porovnání s konkurencí - tedy ne kvality. Pokud má dobré jméno, může si dovolit dát vyšší cenu.

buchtik (19) napsal 15.09.2016 v 22:00

Dowtown 125 (starší verze) ani náhodou nedosáhne pohodlně rychlost 110 km. Výkon motoru skokově končí na otáčkách 9 tisíc. Faktické maximum je 101-104 GPS. Do 90 km zrychluje do 100 již velice vlažně.
Krom toho výkon motoru je sice v pohodě 11kW (15 PS) - ani slovo proti němu. Výrobce ale upřednostnil nastavení variátoru v nižších otáčkách (dospělejší - hlubší zvuk motoru) s maximem na zadním kole asi 11 PS s poklesem do 75 km a malým maximem okolo 90 km (9 PS). Pokud uvažujeme ztrátu variátoru 15%, mělo by maximum otáček být okolo 13 PS.
Tento stav není vyhovující pro jízdu ve dvou. Je to líné.
Po vyladění variátoru na motorové brzdě lze dosáhnou zvýšení výkonu mezi 10-90 km v průměru o 36%. To již pro jízdu ve dvou relativně postačuje a při sólo obsazení nemusíte dávat plyn na maximum, prostě to jede.
Nepředpokládám odlišné chování New verze.
To co popisuji, je pravděpodobně obecný problém továrních nastavení variátoru všech výrobců.
Skútr nedá na zadní kolo na rozdíl od motorky, výkon, který motor poskytuje.

fantomaz (47) napsal 15.09.2016 v 20:59

Tak za 125 t. je k dostání honda SH 300 a to je trochu jiný ježdění !! Já osobně mám SH 150 a po městě to nemá chybu.

Typhon (0) napsal 15.09.2016 v 20:15

Já ho mám a jsem naprosto spokojen,o víkendu jsem jel s kamarády z Prahy směr -chomutov a pak podél hranic směr jih a pak až do Znojma a pak spátky do Prahy.Kymco najelo 950km,vše v pohodě kochačka,max je těch 110km/h podle GPS podle tacháče jsem jel 120km/h.Jediné mínus je že prudší kopce to se mnou jede max 80km/h ale to jsem byl plně naložen kufr,já mám 110kg.

Rosi45 (41) napsal 15.09.2016 v 19:36

Piplo bavíme se tady o Kymcu ne o Baotian. Nebo mě chceš tvrdit, že pánové v Kawasaki jsou úplní debilové, hazardující se jménem, aby převzali od Kymca kompletního Downtowna na kterého jen navlékli líbivější kabát?
Porovnávat esháčko s maxem je taky trochu vedle .
Pro Alfons - máš tušení, jaké možnosti skýtá ladění variátoru? Tam se otáčkoměr velmi hodí
A ještě jeden poznatek. Mám Burgmana 650 , ale Kymco MyRoad 700 ,mu natrhne zadel

pajapaja (37) napsal 15.09.2016 v 19:19

za tu cenu je sh300 , sh 150 za 80? za 100,- SYM citycom 300 - tož tak nějak

Alfons_Nikdos (0) napsal 15.09.2016 v 18:12

Ten otáčkoměr je teda fakt "výmak". Sledovat, jak točí automat, musí být děsná zábava.

Pipla (8) napsal 15.09.2016 v 16:48+1

Rosi 45...origoš čína bude vždy brána za šunt a konkurovat zavedeným značkám může jenom cenou . Když ti postavím na jednu stranu japonce a na druhou čínana za stejnou cenu co si vybereš ?

Rosi45 (41) napsal 15.09.2016 v 14:46

Kymco už dávno není žádný "čínský" šunt
Tak proč pořád kroutíte hlavou nad cenou?
Já ho měl, tak vím o čem píší!

seikos (975) napsal 15.09.2016 v 13:10-1+2

Za tyhle peníze se dá koupit Vespa GTS. A nebo malinko připlatit a koupit si rovnou Piaggio X10. Když už kupovat skůtr, tak nechat své vydělané peníze v evropě. A neposílat je šikmovokejm

bartnet (0) napsal 15.09.2016 v 12:03

Za tu cenu HONDA Forza 125

Cova (18) napsal 15.09.2016 v 11:00+2

Cenové politice Kymca přestávám rozumět - proč za méně peněz nekoupit výkonnějšího a lety prověřeného značkového X-Maxe 125 včetně ABS...??

callowsick (463) napsal 15.09.2016 v 09:50

na předešlý generaci jsme jeli ve dvou lidech a naložený věcma Kladno-Přerov a zpátky. na dálnici tachometrová rychlost celou dobu kolem stovky a spotřeba pod 3,5. Příjemně mě to překvapilo.

Stadakk11 (277) napsal 15.09.2016 v 09:19+5

Ta cena tomu dala korunu...




TOPlist