Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
jean 192 - asi by jsi se divil, ale s nejednou čínou jsem se seznámil velice dobře. A i sem jezdil na Kymcu Agility 125 - předchůdce zde testovaného. Absolutně nesrovnatelné - ten číňan byl velmi podobné koncepce i na stejných kolech. A metalíza ve vyjetým oleji byla i pří vícero najetejch kilometrech
Alesmoto, no ja som tým na rozdiel od redaktora a zrejme aj teba jazdil pár rokov, ešte staršie som takisto videl na vlastné bulvy a plasty popraskané neboli, jazdilo to a špony som mal v oleji akurát po prvej výmene pri 1000km. Zrovna motory na tom vydržia najviac, sú totiž tak uškrtené, že litrový výkon je hlboko pod úrovňou automobilových motorov. Tak ako aj toto kymco v teste.
jasně chlapi..nepište že jsou číny nespolehlivý...napište to tak, že jsou nespolehlivý pouze ve srovnání se skůtrama z Evropy (EDIT: a Japonska )...tak to bude správně a nikomu to nemůže připadat otřepaně. Já sice nemám kopu známých co mají čínu doma, ale ani takový vlastnictví nepovažuju za známku punku.
jean192 - To je Tvůj názor. Redaktor i já to vidíme s nespolehlivostí číňanů jinak.
Rozhodně nesouhlasím, že jsou pozadu za Japoncema o 15 let.
V roce 1997 jim skůtry normálně brzdili, plasty po pár letech provozu nepraskali, při výměně oleje v něm nebyly kovový špony (i při delších servisních intervalech). A navíc Japonec i Kymco pojedou i po 15ti letech na rozdíl od těch napodobenin, kde soudruzi udělali velmi mnoho chyb...
Pekný testík, akurát mi to už príde otrepané stále písať, že čínske skútre sú nespoľahlivé. Ja som mal číňana 4 roky, kopa mojich známich ho mala/má tiež a spoľahlivé to bolo.
Tie skútre majú akurát tú vadu, že ich vlastnosti sú pozadu za japoncami tak 15 rokov, rovnako ako toto kymco - 125 ccm, max. 100km/h, to sú parametre bežnej číny. Preto som vlastne aj toho môjho predal.
Navyše ten môj číňanec mal spotrebu do 3,2L, kým som sa nezačal vrtať do karburátora, čo malo jediný efekt, že spotreba šla práve na tých 3,5-3,8L. A to vážim 100 kilo.
Možno by bolo dobré zmeniť trapné úvody o nespoľahlivej číne (pri skútroch, motorky sú naprd), okrem marexa si totiž zajazdil každý
jean 192 - asi by jsi se divil, ale s nejednou čínou jsem se seznámil velice dobře. A i sem jezdil na Kymcu Agility 125 - předchůdce zde testovaného. Absolutně nesrovnatelné - ten číňan byl velmi podobné koncepce i na stejných kolech. A metalíza ve vyjetým oleji byla i pří vícero najetejch kilometrech
Hlavní fotka mě pobavila, takový drsňák na skůtru
Alesmoto, no ja som tým na rozdiel od redaktora a zrejme aj teba jazdil pár rokov, ešte staršie som takisto videl na vlastné bulvy a plasty popraskané neboli, jazdilo to a špony som mal v oleji akurát po prvej výmene pri 1000km. Zrovna motory na tom vydržia najviac, sú totiž tak uškrtené, že litrový výkon je hlboko pod úrovňou automobilových motorov. Tak ako aj toto kymco v teste.
jasně chlapi..nepište že jsou číny nespolehlivý...napište to tak, že jsou nespolehlivý pouze ve srovnání se skůtrama z Evropy (EDIT: a Japonska )...tak to bude správně a nikomu to nemůže připadat otřepaně. Já sice nemám kopu známých co mají čínu doma, ale ani takový vlastnictví nepovažuju za známku punku.
jean192 - To je Tvůj názor. Redaktor i já to vidíme s nespolehlivostí číňanů jinak.
Rozhodně nesouhlasím, že jsou pozadu za Japoncema o 15 let.
V roce 1997 jim skůtry normálně brzdili, plasty po pár letech provozu nepraskali, při výměně oleje v něm nebyly kovový špony (i při delších servisních intervalech). A navíc Japonec i Kymco pojedou i po 15ti letech na rozdíl od těch napodobenin, kde soudruzi udělali velmi mnoho chyb...
Pekný testík, akurát mi to už príde otrepané stále písať, že čínske skútre sú nespoľahlivé. Ja som mal číňana 4 roky, kopa mojich známich ho mala/má tiež a spoľahlivé to bolo.
Tie skútre majú akurát tú vadu, že ich vlastnosti sú pozadu za japoncami tak 15 rokov, rovnako ako toto kymco - 125 ccm, max. 100km/h, to sú parametre bežnej číny. Preto som vlastne aj toho môjho predal.
Navyše ten môj číňanec mal spotrebu do 3,2L, kým som sa nezačal vrtať do karburátora, čo malo jediný efekt, že spotreba šla práve na tých 3,5-3,8L. A to vážim 100 kilo.
Možno by bolo dobré zmeniť trapné úvody o nespoľahlivej číne (pri skútroch, motorky sú naprd), okrem marexa si totiž zajazdil každý