globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
alesmoto (36) napsal 07.12.2012 v 14:29

jean 192 - asi by jsi se divil, ale s nejednou čínou jsem se seznámil velice dobře. A i sem jezdil na Kymcu Agility 125 - předchůdce zde testovaného. Absolutně nesrovnatelné - ten číňan byl velmi podobné koncepce i na stejných kolech. A metalíza ve vyjetým oleji byla i pří vícero najetejch kilometrech

Pedl (177) napsal 06.12.2012 v 15:47

Hlavní fotka mě pobavila, takový drsňák na skůtru

jean192 (153) napsal 06.12.2012 v 15:14+1

Alesmoto, no ja som tým na rozdiel od redaktora a zrejme aj teba jazdil pár rokov, ešte staršie som takisto videl na vlastné bulvy a plasty popraskané neboli, jazdilo to a špony som mal v oleji akurát po prvej výmene pri 1000km. Zrovna motory na tom vydržia najviac, sú totiž tak uškrtené, že litrový výkon je hlboko pod úrovňou automobilových motorov. Tak ako aj toto kymco v teste.

kawa...pavel (101) napsal 06.12.2012 v 14:28

jasně chlapi..nepište že jsou číny nespolehlivý...napište to tak, že jsou nespolehlivý pouze ve srovnání se skůtrama z Evropy (EDIT: a Japonska )...tak to bude správně a nikomu to nemůže připadat otřepaně. Já sice nemám kopu známých co mají čínu doma, ale ani takový vlastnictví nepovažuju za známku punku.

alesmoto (36) napsal 06.12.2012 v 14:24

jean192 - To je Tvůj názor. Redaktor i já to vidíme s nespolehlivostí číňanů jinak.
Rozhodně nesouhlasím, že jsou pozadu za Japoncema o 15 let.
V roce 1997 jim skůtry normálně brzdili, plasty po pár letech provozu nepraskali, při výměně oleje v něm nebyly kovový špony (i při delších servisních intervalech). A navíc Japonec i Kymco pojedou i po 15ti letech na rozdíl od těch napodobenin, kde soudruzi udělali velmi mnoho chyb...

jean192 (153) napsal 06.12.2012 v 09:03-2

Pekný testík, akurát mi to už príde otrepané stále písať, že čínske skútre sú nespoľahlivé. Ja som mal číňana 4 roky, kopa mojich známich ho mala/má tiež a spoľahlivé to bolo.
Tie skútre majú akurát tú vadu, že ich vlastnosti sú pozadu za japoncami tak 15 rokov, rovnako ako toto kymco - 125 ccm, max. 100km/h, to sú parametre bežnej číny. Preto som vlastne aj toho môjho predal.
Navyše ten môj číňanec mal spotrebu do 3,2L, kým som sa nezačal vrtať do karburátora, čo malo jediný efekt, že spotreba šla práve na tých 3,5-3,8L. A to vážim 100 kilo.
Možno by bolo dobré zmeniť trapné úvody o nespoľahlivej číne (pri skútroch, motorky sú naprd), okrem marexa si totiž zajazdil každý




TOPlist