yamaha_mt09




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
véna (67) napsal 22.07.2012 v 12:33

moc pěknej videotest

matuS (26) napsal 19.07.2012 v 21:50

VincentV - aky pad a ponicenie stroja?
Videl si tu motorku vobec? To mozes hadzat o zem kazdych 10min a nic sa tomu nestane (ked vystuzis ramy chladicov)

kokonhead (28) napsal 17.07.2012 v 14:26

jak budou finance, tak jde do domu

Janek (27) napsal 17.07.2012 v 01:50

Ahoj Jirko, off byl perfektní a náramně jsem si ho užil .
Doufám, že ti Frírajd dělá radost a že už jste se sžili. Jinak v terénu jezdím ani ne dva roky a pořád jsem pořádnej asfaltomrdal .
Vincent.V, spokojenost z "výletu" byla myslím na všech stranách maximální , tak to prosím nehodnoť . Máš pravdu, že dost takových, co si kupují každý rok nový enduro, ale pochybuju, že bude někdo, kdo by si každý rok koupil novýho frírajda. Nechme se překvapit, jaký budou prodejní statistiky. KTM dělá dobrý motorky a třeba si příznivce najde.

callowsick (459) napsal 16.07.2012 v 14:30

...ten dojem tam měl být je jednou...

callowsick (459) napsal 16.07.2012 v 14:30

pěkná motorka.
čím víc o ní čtu, tím víc mám dojem, že mám dojem, že se charakterem podobá mýmu Kentusovi
(ano, za tu 4,5x vyšší cenu má lepší motor/podvozek/image, ale ten základ - lehká a nízká motorka je stejnej)
jen s Kentusem se o zem tluče o poznání bezstarostněji

kratod (14) napsal 16.07.2012 v 13:16

musim rict, ze video se opravdu povedlo.. thumbs up..

Jirka_ktm (0) napsal 16.07.2012 v 11:30

zmulin,
to video je super!
viděl jsem jich hodně, ale tohle se povedlo ...

Vincent_V (1) napsal 16.07.2012 v 11:23

To Janek:
Tvoje argumenty jsou naprosto mimo mísu. Kdo bude riskovat pád a poničení stroje? Všichni co si kupují nové endura každý rok... A pokud jel někdo na Freeridu s tebou na výlet na KLX tak chápu že spokojenost musela být na obou stranách nulová. Je to stejné jako jet s chopperem na výlet se supersportem.

iVlada (80) napsal 16.07.2012 v 11:11

Mariano, jezdil jsem celej den a nadrz jsem nevyjel. Prevazne jsem pouzival prvni 3-4 rychlostni stupne a nejezdil extra dlouhe prejezdy pod plnym. Je jasny, ze nadrz 5,5 litru neni nic velkeho, ale vzhledem k mirnemu vykonu, pouzitemu vstrikovyni a jezdeni prevazne v nizsich otackach ta motorka moc nezere. Vseobecne je v terenu dost relativni merit spotrebu, to muze byt u kazdeho dost jine, vzhledem k terenu atd.

Jirka_ktm (0) napsal 16.07.2012 v 11:05

to Janek,
ten "divnej frírajd" jsem byl já, byly to moje první kilometry na tété motorce a celkově po návratu za řidítka se s moto teprve seznamuji, věřím, že ten můj výkon nebyl endurácký a ani takový jsem ho tak nechtěl.
Kdybych věděl co mě za kilometry čeká, tak bych si to možná i rozmyslel ... ale byl jsem rád, že jsem si moto v moc příjemném prostředí s vámi užil ...
A na obhajobu "frírajda" musím dodat, že v trialových pasážích jsem tě zezadu dojížděl a to jsi ty proti mě dlouholetý motorkář a endurista se spoustou najetých kilometrů.

mariano (13) napsal 16.07.2012 v 10:58

autorovi článku:
jak je na tom spotřeba? kvůli malé nádrži si neumím tebou zmiňované rumunsko představit...

zmulin (370) napsal 16.07.2012 v 10:55

Na tomhle videu se jeví Kačena použitelně: //www.youtube.com/watch?v=s7vg9fKygZw
Každopádně bejt rakouskej farmář,tak si koupim Betu Alp4,která je podobně stavěná,homologovaná pro dva a asi o 60000Kč levnější.Jediný co bych musel by bylo odpustit jí těch 30kg navíc a zvednout přední blatník...

Janek (27) napsal 16.07.2012 v 10:42

Vůbec žádný zázrak ta motorka není. Než jsem ji viděl na vlastní oči a četl o ní jen testy, tak se mi móóóc líbila. Nedávno s námi byl jeden kluk s frírajdem na celodenním offu a ta motorka je opravdu divná.
Upřímně řečeno, kdo si dovolí s novou mašinou blbnutí v náročném a někdy až trialovém terénu a bude tak riskovat pád a poničení stroje? Moc takových nebude. Takže použití pro takový účel je pro smrtelníka s průměrným platem skoro pasé .
Kdo chce jezdit enduro, potřebuje enduro, kdo chce jezdit trial, potřebuje trialku. Jinak je to asi jako jezdit na celoročních pneumatikách.
Motorka je supertichoučká, a to bych řekl, že je jediný její plus. Kdyby stála tak 130000,- kaček, byla by její cena adevkvátní. Jsem zvědavý, kolik příznivců si do budoucna tahle hračka najde.

Starane (23) napsal 16.07.2012 v 09:51

Skvělé. Svět už začíná chápat, že nejlepší obsah je 350 a návrat k této skvělé kubatuře se objevuje u stále více firem. Ještě pár let a Jawa se dostane na čelo světové produkce, aniž by musela měnit výrobní program .




TOPlist