husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Fuska (0) napsal 24.09.2018 v 16:53

Motorka jako taková se mi líbí (mám trochu slabost pro 250) ale přijde mi škoda že to nemá větší nádrž a že to má malý výkon.. rád bych udělal nějaké supermoto a u této motorky mě to napadlo samozřejmě taky. Čekám tady nějaké komentáře na způsob že supermota se dělají z endur a něco takového.. v některých ohledech se úplně neorientuju v těch stavbách (zatím) kdyžtak kdyby někdo chtěl mi osvětlit proč tuhle motorku na supermoto ne nebo na opak zase ano tak bych byl rád

KaMyKaZe (0) napsal 14.04.2018 v 21:51

Nevie niekto akú to má maximálku?

chooki (100) napsal 16.01.2018 v 13:11

mig 35, jak si na to prisiel ze ji chybi nalezitosti na cestu ? k moto su vsetky veci ohladne predpisov..viz foto, normalne to prihlasis na znacku, a mozes na tom behat do prace alebo do lesa (ja viem, blbost, ale ta moznost tu je a pre dost ludi z nas je podstatne jestli potrebujem k moto vozik alebo nie )

bazin. (-2) napsal 16.01.2018 v 09:05

OMG, jak může někdo Freeridera srovnávat s duálsporty AJP, WRR, KLX, CRFL. Freeride je v podstatě trošku méně extrémní šlapačka se startérem, řadičkou na kterou dosáhnete ze stupačky, světlem a nádží na půl dne ježdění. SPZ má jen z důvodu náhodného přejezdu veřejné komunikace, např. když majitel nebydlí na konci vesnice u lesa. 25k výkonu je pro tenhle strojek dostačující a kdo chce jezdit 80km\hod po louce a říkat tomu enduro ať si koupí starou dobru XT nebo něco ostrého jako je EXC,WRF atd...

Mig_35 (345) napsal 15.01.2018 v 22:57

No Frankie, to vážně nevím. 70 koní /a že těch výrobců moc není, co to dělají/ z jednoválce je kladivo, které trhá ruce. 30 koní je zase dost málo. 50 by bylo tak akorát... nechápu, na co třeba v KTM čekají, když mají Duka ve všech možných kubaturách...

Frankie (728) napsal 15.01.2018 v 22:02+2

Další chcíplá dvěpade. Jasně že proti např. CRF250L, KLX250 či WR250R má o dost lepší podvozek, ale taky šílenou cenu.

PROČ místo škrcení ostrých dvěpade konečně někdo neudělá to samé s 450 ? Sundat půlku výkonu s ohledem na výdrž. Vždyť přece všichni výrobci mají ostrou 450 v nabídce...
Takhle zeje mezi všemi 250 a pár 650 strašná díra a to je škoda...

Mig_35 (345) napsal 15.01.2018 v 22:01

chooki - otázkou zůstává, jestli někdo potřebuje motorku do lesa přihlásit... jezdí na nehomologovaných pneumatikách, chybí ji povinné náležitosti pro provoz na pozemních komunikacích, když se něco stane, dá od toho pojišťovna ruce pryč... a používáš ji de facto výhradně k ilegální činnosti, hlavně u vás, kde je to trestňák:)

chooki (100) napsal 15.01.2018 v 20:37+1

No hlavne ten vzduchac s karbecom neprihlasis kvoli emisiam, mozno v nejakej 5ps verzii Nechapem co sa tu bavim s kym vlastne, skoda casu

Dolph-cz (58) napsal 15.01.2018 v 19:54+1

Už ta 350 byla taková nijaká...bylo to celkem slabé,podvozek měkký...jako jo,pro 70kg kluka co testoval mašinu asi dobré,ale to je myslím dost podprůměrná váha.
250 2-takt,bylo jiné kafe,alespoň motoricky to hodně ožilo...,ale 250 ve 4-taktu,co neutrhne kolo ani pod 70ti kilovým klukem...,no,to už fakt motorka tak pro holky.

Nechtěl bych.

Dementor (3) napsal 15.01.2018 v 18:06

Asi jo,ale zároveň mě štve že jak bývaly takový ty tzv. tupý endura tak to v nějaké rozumné ceně nikdo skoro nedělá. Byt na trhu nová Xr250r tak po ní du jak sviňa po slepicaku. To KTM je prostě nesmyslně drahý. Líbí se mě to zas jo, ne že by na to nebylo ale ta cena. Takhle pořád zbývá jen to AJP. Jo a vzduchač a karbec beru jako plus
Ještě ty intervaly. Taky je třeba říci kdy se má měnit píst, vačka ...

Mig_35 (345) napsal 15.01.2018 v 17:51

Co kolik stojí je celkem irelevantní dokud se to prodává:)
A kdo chce AJP, koupí AJP, kdo chce KTM, ten koupí... víte co:)
Lepší podvozek než v předchozí verzi za stejnou cenu - já vidím pokrok...

hrochi (155) napsal 15.01.2018 v 17:17

Je fakt, že motor z 390 duka je z Indie, nesere se moc a servis má na tisíce km, výkon by stačil. Ten kdyby se tam vešel...
Jo a k AJPu: mohli by od Shineraye koupit tu 400 či 440 z XR400r. To by byla pecka za supr cenu.

Dementor (3) napsal 15.01.2018 v 17:08+1

Ach jo proč se v každé diskusi musí vyskytnout vševědoucí génius bez argumentů. Tak to asi dělají 25 let na sklad, což? Osobně radši vzduchač s karbem. Podvozek je minimálně srovnatelné, výkon taky a za cca 10000 výkon navysis na stejně jak má neskrcena verze. Nějakej argument kromě Číny? Mám takový pocit že některé KTM mají něco společného s Indií.😁

chooki (100) napsal 15.01.2018 v 16:51

olej je kazdych 20mth, co je na enduro moto v pohode. demento, ajp preto na nete ako jazdenky nevidis, lebo nikto normalny to nekupi..blba cina so vzduchacom

MartinXL650V (172) napsal 15.01.2018 v 15:56+1

Díky za článek. Taky by mě zajímaly servisní intervaly. Předchozí Freerides měly servis po motohodinách stejně jako EXC. Třeba se něco změnilo alespoň v přiškrcené verzi (předpokládám homologované) pro provoz s SPZ... s výkonem 20hp a cenou 200 litrů by to mohlo jezdit na věky

Dementor (3) napsal 15.01.2018 v 15:30+2

No nevím. Zajímaly by mě servisní intervaly. Za tu cenu jsou dvě AJP PR4, sice na ně "ostřílení" jezdci nadávají, ale zajímavý je, že se dělají už 25 let a na inzerátech téměř nejsou. Sám po něčem takovým pasu a ani na německých serverech téměř nic.

V9king (3) napsal 15.01.2018 v 15:01

TryznitelDemonu>A proč to majiteli lesa vadí?
Lesy nějaké mam, ale proč by mi to mělo vadit netuším:)

TryznitelDemonu (25) napsal 15.01.2018 v 14:12-7+1

Jezdit na motorce po lese, mimo cesty, je prasarna nejvyssiho kalibru. Co na to majitel lesa?

SuperSic58 (1307) napsal 15.01.2018 v 13:34+1

Za tu cenu to nemůžou myslet vážně

maRRek (9) napsal 15.01.2018 v 10:11

Takže pořád to všude projede a pořád to spíš přibržďuje než brzdí :) Dvoutaktíka je škoda, moc mu slušel...




TOPlist