globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ram1 (0) napsal 02.11.2015 v 21:37

Mám fungl nového Duka 390 ... mám 189 cm ... mám z něj téměř skvělý pocit
Co bych tak řekl, najeto skoro 200 km v posledním krásném počasí ... proč téměř? ... jediné co mě kapku štve je dávkování plynu ... ale dá se s tím žít ... nic mimořádně špatného ...
Jinak jízda ... posez ... pocity ... fantazie ... nejsem nejmladší, ale Duke mě prostě baví ... jen přemýšlím jak na něj dostat svou drahou polovičku ... má takový "lehký" odpor k motorkám ... uvidíme.
Takže vážení, doporučuji ... doporučuji ... doporučuji
M

Sandonorico (1) napsal 19.11.2013 v 07:04

Hazos: Ahoj. Popravdě, Duke vyniká skoro ve všem oproti NCčku. Já reagoval hlavně na to pohodlí. NC je lepší pouze ve třech oblastech a to je úložný prostor, dojezd a s tím spojená spotřeba. Duke má totiž nepatrně vyšší spotřebu při svižné jízdě cca o 0,3-0,4 l. Podvozkově je na tom Duke někde úplně jinde. Přední vidlice má mnohem lepší odezvu a na našich rozbitých silnicích jsem se na Dukovi cítil mnohem lépe. Máš pravdu, NC se ovládá velmi lehce, ale Duke ještě lehčeji. Vždyť je skoro o 60 kg lehčí. Brdzy, to ani nemá smysl porovnávat. Po tom, co jsem vždy zpátky usedl na NC, tak jsem nadával, že to skoro nebrzdí. Takto bych se tu mohl rozepisovat déle. Co je pro mě důležité, je fakt, že Hondě z mého pohledu chybí ten fun factor. Nechci určitě hanit NCčko, však ji sám mám přes rok, ale pakliže budu uvažovat, že motorky jsou výkonově stejné a za podobné peníze, určitě bych bez váhání volil Duka. Přítelkyně jako začátečník byla z NCčka taky nadšená, ale po tom, co vyzkoušela Duka, tak si mou motorku už půjčovat nechce a naopak já chodím prosit, zdali by mi půjčila malého Vévodu.

pedro916 (0) napsal 14.11.2013 v 10:20

Duka mám mesiac a pár dní, najazdené zatiaľ niečo cez 2000 km a je to moja prvá motorka. Posed vnímam ako neobmedzujúci, pri mojej výške (178) sa tam zmestím bez problémov. Kolená zapadnú akurát do tvaru nádrže a sú tak mierne chránené pred vetrom. Sedadlo je pomerne tvrdé, ale nie nepríjemné, ani po 100 km. Zatiaľ mi vadí len to, že po vypnutí zapaľovania si palubný počítač nepamätá posledné zobrazenie a prepne sa na východzí režim.
Myslím, že pre začiatočníka je to skvelá motorka, ktorá tak skoro neomrzí. V prípade rozhodovania medzi Duke 200 a Duke 390 odporúčam 390. Cenový rozdiel nie je taký veľký, ale oproti menším Dukom už má lepšie pneumatiky a oranžový rám a kolesá

Hazos (4) napsal 14.11.2013 v 07:23

Takovejch holek je docela dost, a bavim se o penezich co si sami vydelaji, ne o tom co si vypr...racujou prirozenim.
Jinak motorka vypada fakt pekne, ale k uplny dokonalosti sortimentu KTM mi nutne chybi 390smc! 640 a 690 jsou hrozny pekla. Kdyby bylo neco jako tenhle duke, byl by to naprostej ideal...jenze to by si asi trochu slapaly do zeli navzajem :(
Sandonorico: Zrovna z NC jsem byl osobne strasne nadsenej jak je strasne lehce ovladatelna, zabavna a clovek na ni sedne a muze jet jak kdyby na ni sedel 5let. Docela by me zajimalo v cem krom ty krcni patere je ten duke jeste lepsi?
Dik

Sandonorico (1) napsal 14.11.2013 v 06:50

SuperSic58: Zdravím. Ano kupovala si ho za své. Chtěla nějakou motorku do začátku, tak jsem ji bez jakéhokoliv váhání doporučil tohoto Duka Přišlo to velmi náhle, najednou mi oznámila, že si pro ni jede do Race Toolu . Samozřejmě jsem z toho měl taky radost. Ta lehkost a ovladatelnost motorky je skvělá. Strašně mě baví, jak si ostatní účastníci provozu myslí ,,hele nějaká stopětadváca se tady plete" , no a když pak za to člověk vezme, tak se se nestačí divit. Člověk s tím může blbnout skoro jak s kolem Poslední měsíc jsem na něm jezdil víc než na své

SuperSic58 (1307) napsal 13.11.2013 v 10:58+1

Sandonorico: přítelkyně si kupovala(za svuj cash počítám) novýho Duka 390?? To je jak věta ze sci-fi Kde žijou takový holky Na Marsu?
Jinak motorka je to parádní, ještě sem na ní neseděl, tk hodnotit nebudu. Myslim, že s ní bude mnohem víc zábavy, než s tou přemotorovanou bestií Duke 1290, navíc za mnohem mnohem menší peníz Ono už i to dvoukilo prý jede bomby, víc takových motorek

Sandonorico (1) napsal 13.11.2013 v 06:43+1

Za sebe musím říct, že když jsem na výstavě sedl na Duka, tak jsem si říkal ,,to ne, to je moc malé". Je pravda, že to vypadá poněkud komicky, když na tom sedí vyšší člověk. Přítelkyně si 390ku kupovala v září a měl jsem možnost na něm najezdit cca 1 000 km a musím říct, že Duke je velmi pohodlný a to měřím 183 cm. Možná mate tělem, ale na mojí NC700S, kde mě už po 70 km bolí krční páteř, tak na Dukovi po 100 km vůbec nic. Takže, co se týče pohodlí, za mě

tomasson.tr (87) napsal 13.11.2013 v 00:03

Pěknej bajk za solidní cenu, ale pro trpaslíky ... mám 180 cm (průměrná výška) a když jsem ji zkoušel osedlat, tak jsem vypadal jak vosa na bonbónu ...

Bakoun (1) napsal 12.11.2013 v 13:12

O malém Dukovi uvažuju, bohužel mám také 190cm :(

Dwayn (0) napsal 12.11.2013 v 06:57-1+1

Posez pana testovacího jezdce je příšerný. Musel na moto trpět, to je vidět.

Sylver (91) napsal 11.11.2013 v 20:04+1

Poznávám správně místa kde se fotilo? Modřany, Na Beránku a Cholupice???

Tez (0) napsal 11.11.2013 v 16:17

TomHorn: on ten "jankovitý spodek" znamená "ucukaný". Výkonu tam moc není, ale poskakuje to jak střelená koza

Itall (10) napsal 11.11.2013 v 15:14

Mě by se to líbilo, váhově (co už najít lehčího) i cenově, ale při 190 cm (chápu, že to je hodně, jenže nohy si kvůli tomu neuříznu) holeně nedám do vymezeného prostoru mezi stupačky a rozšířenou horní část nádrže. Na Dukeovi 690 je to v pohodě, ale na 390-ce ne, takže, bohužel, Duke se nekoná...A protože Duke 690 je cenově hodně jinde, nezbylo, než jít trochu jiným směrem. Tak mám SV 650. Trochu těžší, ale taky dobrá. Nakonec Japonec.

pernik92 (163) napsal 11.11.2013 v 12:44+1

TomHorn - šak ono je to naprosto stejné, akorát jinak řečené
prostě spodek nic a vrch mazec

TomHorn (49) napsal 11.11.2013 v 11:56

Zdravím redakci, mám trochu zmatek v popisu spodku motoru, protože v jednom odstavci píšete, že "má projev čistokrevného dvoutaktu s jankovitým spodkem" a v dalším odstavci je uvedeno, že "ve spodním spektru otáček má dvoutaktní lenivý charakter"!? Jinak díky za test, krásná moto! Tom




TOPlist