husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
vencysta (78) napsal 02.05.2016 v 12:25

seikos: Dík za info

Peťot (5) napsal 27.04.2016 v 16:13

Seikos: Jinak dík za článek, ještě jsem si ho stihnul přečíst před cenzurou...
Tak hodně dalších objektivních testů na zajímavá mota! Čau

seikos (975) napsal 25.04.2016 v 18:04

vencysta: ano, má. Nicméně vzhledem k tomu že má maximálku jen lehce nad 200, tak to u ní není natolik kritické. V mém případě začala 1290 "ošklivě plavat" až tak kolem 220. Tam se 1050 ani nedostane

Peťot (5) napsal 13.04.2016 v 15:09

Vencysto - nevím, s 1050 zkušenosti nemám, ale v žádné odborné literatuře, včetně posledního Motocyklu 5/2016 ve srovnávacím testu 1050, africa, V-strom, se o nestabilitě 1050 nepíše.
Po těchto zkušenostech s redaktory a odborníky na slovo vzatých bych však rozhodně na motorku sedl a prohnal ji... Jinak se asi pravdu nedozvíš Čau

matuS (26) napsal 07.04.2016 v 12:15

Eso> plny suhlas.

Eso_Rimmer (383) napsal 06.04.2016 v 23:18+1

nechce se mi to cist znovu... ale jestli ty problematicke pasaze opravdu zmizely a nejsou obnoveny, tak s tim jdete, mili "cenzori" na MCZ, do prdele. vic k tomu nemam co dodat.

vencysta (78) napsal 06.04.2016 v 06:47

1050 má také problémy s nestabilitou ve vysokých rychlostech?

Peťot (5) napsal 05.04.2016 v 18:31+1

Jo, ten článek v Motocyklu 10/2015 jsem myslel... 1290 i 1190 mají ,předpokládám, v TP zapsanou maximální rychlost 250km/h. Mota by tedy měly této rychlosti dosahovat v jakémkoliv zatížení a při přiměřeně dobrých povětrnostních podmínkách zcela bezpečně. To se ale neděje.
Moje zkušenost s 1190ADV - 3 hodiny zkušební jízda, nastavení vše na sport, zatížení jedna osoba, lehce větší vítr: Nad 180km/h začínala plavat od předku, při 210km/h už opravdu hodně a moc jsem neměl odvahu zkoušet maximálku. Pořád nechápu, proč tady někdo cenzuruje články...???To je fakt prasárna. Jako že se mi něco nelíbí na bajku za půl mega, tak sem špatnej??
No nicméně se těším na osobní zkušenost s 1290ADV a 1290 SD GT. Čau

merida96 (6) napsal 04.04.2016 v 11:55+1

K té rychlosti se více dočteš v testu KTM 1290 vs BMW.., kde testovali moto i s kufry, což by u této kategorie mělo být samozřejmostí..!
//www.motocykl-online.cz/testy/23156-bitva-kralu-bmw-adventure-vs-ktm-super-adventure

Eso_Rimmer (383) napsal 01.04.2016 v 23:19

o jakych rychlostech se bavime? masina (1190) zatim vyzkousena do 210 a nejmensi problem. a to neni jen muj postreh...

seikos (975) napsal 31.03.2016 v 11:28

Peťot: někomu byla ta kritika zřejmě až přes míru

merida96 (6) napsal 31.03.2016 v 10:22

Ta nestabilita je asi obecně známa, hlavně ve vyšších rychlostech, příčina ale asi nebude v pneumatikách, je to partně špatnou aerodynamikou, kdy při větším náporu vzduchu se přední část motorky nadzvedává a přední kolo je odlehčováno.. tady by se měli v KTM zamyslet, protože je to moto která jede přes 200km/h..!! Navíc ochrana před větrem taky nic moc, na to že se jedná o cestovní enduro..! Jinak pro mě pěkně vybavená motorka, hlavně super motor, měl jsem možnost vyzkoušet a taky o ni uvažuji..

Peťot (5) napsal 30.03.2016 v 17:34+2

Ahoj, proč prošel článek redakční úpravou? Zmizely taky odstavce o nestabilitě motocyklu při vysoké rychlosti v přímém směru, čemuž nerozumím, protože se jedná o relevantní kritiku - viz také srovnávací test v Motocyklu 10/2015. O nestabilitě v přímém směru jsem se přesvědčil osobně při zkoušce 1190, kdy jsem měl zato, že jde snad o vadný kus - podvozek nebo pneu.. Ale zřejmě ne. KTM se mi svým přístupem ke konstrukci motorek líbí úplně nejvíc, ale sbírám co nejvíce info před koupí motorky za takovou finanční dardu. Tak proč ty články upravujete???

Eso_Rimmer (383) napsal 29.03.2016 v 17:37

tak to uz chapu. mam na sve stare 65tkm a klasicky odesel jen spodni. byla to prvni serie, tak ani nevim, jestli to u pozdejsich verzi vylepsili. kdyz jsem ji menil, dostal jsem uz vytuneny model, takze bych rekl, ze ano. proste kazda masina ma sva slabsi mista. proto nekupuju novinky :)

matuS (26) napsal 29.03.2016 v 17:00

myslel som na spodny, ale horny odide tak pri 60.000km - nepokazi sa, len ho treba pretesnit.

Neviem aku spolahlivost maju ine motorky s hydraulikou, ale toto je podla mna slabost ktm.

Eso_Rimmer (383) napsal 29.03.2016 v 12:40

add matuS: nepletes si horni a spodni pracovni valecek?

matuS (26) napsal 29.03.2016 v 10:59-1

tak podla mna s tou magurou chybu urobili. Ona proste do 40.000km odchadza. Aspon na vsetkych LC8 950 a 990 to tak bolo.

Eso_Rimmer (383) napsal 28.03.2016 v 23:54

me osobne se recenze libi. neni to nesmyslne vychvalovani, ale proste pohled na danou masinu bez zbytecnych ruzovych bryli. na kazde masine se najde neco, co se proste nekomu nelibi, nebo mu to nesedi. snad jen poznamka k te odlisnosti spojkove a brzdove pumpy. pro me je jednoznacne dulezitejsi funkcnost a spolehlivost pred sladenym designem, takze doufam, ze tou Magurou neudelali soudruzi z NDR chybu kdyz clovek sedi za riditkama, stejne na ne ani nevidi

Dolph-cz (58) napsal 24.03.2016 v 15:06

seikos:ok,beru.

seikos (975) napsal 24.03.2016 v 11:33

Dolph: myslim si ze jsi zbytecne kriticky a vidis negativa i tam kde ja pisu pozitiva. Treba zrovna ta schranka - mam ji uvedenou v pozitivech. A ze nemam KTM rad? Dokonce mam jednu doma a je skvela.
Co se tyce zamku tak ano. U dvou z tech tri.
Ze sedim a tece mi do klina jsem psal u 1290. Diferencuj prosim tri casti testu. Kazda motorka ma svoji. Nikde jsem nepsal ze 1190 nebo 1050 tim trpi take.

Kazdy si v testu najde to sve. Nekdo treba vidi ze v textu je asi 15 zmineno slovo "skvela". Jiny je zase popuzen ze se naslo neco co skvele neni a bere to jako utok na sebe sameho

Dolph-cz (58) napsal 24.03.2016 v 11:06+1

seikos:ne zámek jsem lámat nekoušel.ty ano?na jiných motorkách jsi to zkoušel taky?co třeba na afirice-ulomil se,nebo se jen ohnul a teď blbne spínačka? a nebo jsi to jen někde vyčetl a opsal??
osobně na zámek seru-od toho je pojištění.

dělat test tří motorek a napsat tak nějak obecně,že na ní sedíš v kaluži vody a nakonec se to týká jen 1290...hmmm..

ještě chci dodat,že nechci nějak rýpat,ani útočit na tebe,to co jsi napsal je prostě tvůj názor a já vím,že kačeny moc v rád nemáš.
já 1190 mám,papíry na motorku mám už 26 let,jezdil jsem na kde čem a podle mně je konkrétně 1190 velmi dobrá(i když pár věci bych taky udělal jinak)...a bylo by škoda,kdyby to třeba někoho odradilo od pořízení této motorky...,protože má jinou pumpu na brzdu a spojku a tam kde 95% nemá nic,má kačena trapnou schránku na zvýkačky,kterých se tam mimochodem vleze odhadem tak 10 balíčků po 10ti žvýkačkách,takže zas až tak úplně miniaturní zaky není...

cechradovan (53) napsal 23.03.2016 v 22:42

Nemouhu již najít ''skvělé'' pasáže o nevyváženosti , o ošklivých bástrech aj - kam

to zmizelo??

ddtdavid (0) napsal 23.03.2016 v 21:09

Ano, výborná recenze. Je v tom, reálný pohled na věc, vlastní názor založený na osobní zkušenosti. No a samozřejmě trochu toho novinářského stylu. Ale jednu věc chci potvrdit. A to je jakási uspořádanost BMW proti KTM. Teď jsem instaloval navigaci a přídavné světla na mém RTčku a celý předek jsem odstrojil s jedním TORX 25 šroubovákem. Boční kryty, zrcátka, kompletní palubku, vše na řídítkách. Desítky šroubů a snad kromě pár Torx 20 bylo vše Torx 25. A když jsem místo nerezového šroubu použil do držáku vypínače černý inbus, tak to tak bylo do očí, že jsem chtě nechtě po nějaké době šel a objednal ten blbej nerezovej TORX. Nejsem žádný estét, ale tohle mají fakt v BMW zmáknuto do posledního detailu.

seikos (975) napsal 23.03.2016 v 20:09

Dolph: jinak prosím akceptuj fakt, že v mém popisu se hovoří o třech různých motorkách. A mokro mezi nohama jsem zmiňoval u 1290 SA, která má výrazně větší nádrž než 1190 a tudíž úplně jinou aerodynamiku

seikos (975) napsal 23.03.2016 v 19:43

Dolph: a zkoušel jsi ulomit zámek? Zamkni to a pořádně zaber

Dolph-cz (58) napsal 23.03.2016 v 19:10

dnes jsem seděl na 1190 a přemýšlel jsem,jak se na sedačku dostala voda a ještě udržela tak,aby seděl v louži...???

mám na ní odjeto v dešti pár stovek kilometrů-v textilu s membránou a byl jsem suchý celý,takže jsem to nějak nesledoval..,ale nějak se mi tomu nechce věřit...

tonybeny (3) napsal 22.03.2016 v 20:36

Jen bych doplnil, že1050 má na zadku kromě nastavení předpětí jěště nastavení útlumu šroubkem pod tlumičem a original plexi je jiné než na fotkách(stejné jako 1190). Jinak nechápu, proč je dražších modelech tak hnusná plastová nádobka na kapalinu ala BMW, když na levné 1050 je klasická lakovaná krabička

Anti (390) napsal 22.03.2016 v 16:08

Podle mě by takhle měl vypadat každý test."Ódy na radost" ztrácí vypovídací hodnotu i kdyby byly pravdivé...Chápu že spokojení majitelé testovaných strojů mají připomínky,nicméně by si měli uvědomit že stejný vkus jako oni nemají všichni...

seikos (975) napsal 22.03.2016 v 15:40

matuS: a vidíš. Jak jsem psal, u 1190 jsme se doměřili spotřeby při běžně svižné jízdě 6.2 litru. Takže jsme se téměř trefili (diference 0,08 litru na 100km) do průměru dalších majitelů.

FicoKiller (3) napsal 22.03.2016 v 14:05+1

re: dustof - áno, každú motorku, ktorú tu komentujem mám odskúšanú (pokiaľ nejde o úplnú novinku). Zo 7 mínusiek súdim, že som trafil klinček po hlavičke. Veľa urazených majiteľov KTM a útoky na redaktorv to tu už dlho nebolo.
Ostatným spotreba u cestovných "endur" ide lineárne hore s výkonom = dnešné benzínové motory majú účinnosť okolo 30% a je jedno či je to BMW alebo KTM materiály valcov a ložisiek sú väčšinou rovnaké takže výsledok je rovnaký. Vplyv na spotrebu má iba ako a kde jazdíte + hmotnosť a potom objem motora amen. Btw. keď si kúpite moto za pol mega, riešiť jeden či dva litre?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist