journeyman_brezen




KTM 790 Duke – Skalpel v rukou odborníků

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Miki1 (1) napsal 27.04.2018 v 21:49+1

Hoši,hoši.
Jste uplně mimo.Každej hájí svoji značku a když někdo napíše o jiné značce,že je dobrá,tak jen haníte.Taky můžu tvrdit,že honda by šla do kopru,když by ji nezachránila Afrika.Ale nedělám to.Sám jsem na Hondě začínal a pak jsem přesedlal na kawu.Ted mám týden na hraní Ktm Duka 390 2017.Je to super nářez.Hračka na vyblbnutí.uplně jsem tomu podlehl.Když jsem řekl kámošovi z Kawa prodejny,že mám Ktm,nechtěl mě uvařit ani kafe.Nasrat na předsudky a neodsuzujte něco,co druhá firma nemá,nebo neumí.Za 120.00 neudělá nikdo motorku,jako je Ktm Duke 390 co jsem koupilů.A klidně bych kawu opustil k vůl Ktm Duku 790.je udělanej dobře,za dobrou cenu a vybavením.Jezděte a nekritizujte.Díky..P.S.Radši to vyzkoušejte a pak mluvte.Ktm jede

SuperSic58 (1296) napsal 21.03.2018 v 15:15+1

Figi25: tj jasný, kritizujou, páč je dere, že na ni nemaj a doma maj starej pelech To už je takovej českej kolorit S tou elektronikou máš pravdu, je tam toho už mraky, je to zbytečný a ani v servisech už z toho nejsou, když se tam objeví nějakej fantomovej problém, ale taková už je doba, lidi to chtěj, fabriky jim vyhovují, nenaděláme nic. A bude hůř... A přesně jak píšeš, článek je takovej bezpohlavní, trochu mi to připomnělo starý Supermoto, brzdy se dobře dávkují, motor stoupá do otáček, posez je pohodlný, podvozek zdatně fitruje nerovnosti, konec testu bla bla bla. Měli to nechat napsat Carlose z Motohousu Nebo si počkáme, až to dostane do pazour Jindra z Kanárů, to bude uplně nejlepší

Figi25 (59) napsal 21.03.2018 v 13:30

Já se divím, že pořád musíte řešit u každé nové motorky elektroniku. Když už i blbé NC od Hondy má kontrolu trakci, a palivové mapy má už každá druha motorka. Další co mi přijde vtipné, že autor článku na tom jel, vy nikoliv, ale máte potřebu vyjadřovat, že už to není ono atd. Mě to přijde úplně u každé novinky, že se u ni musí automaticky nadávat. Že to má hnusné světlo, má to spousty elektroniky, že to má hnusný výfuk a jiné. Ale když je recenze na starou motorku tak jak je najednou super a každý na ni vzpomíná. Přitom když vyšla, tak určitě skoro všichni na ni nadávali taky, ale po čase když si na ni zvyknete nebo projedete tak už je najednou skvěla. Schválně si přečtete nějaké starší recenze. Stejně motorky nejezdí na vzhled takže když motorka dobře jezdí tak se to projeví časem na dobrém hodnocení a nikdo to nebude řešit. Těch příkladu je mnoho.
Co mě tady přijde divné na tomhle článku, že jsem se těšil, že si ho přečtu a budu cítit nějaké emoce.Chuť se na ni projet. Ale nic nepřišlo. Přijde mi to napsáné takové bezpohlavní.

chooki (99) napsal 21.03.2018 v 12:34+2

Fakt sa tu nechcem zastavat ktm, o tom ze posobi lacino, alebo ze clanok je podozrivo pozitivny..to asi sedi, aj ked nikto sme nejazdili na tom, takze nazor by si clovek mal spravit potom.
Ale fakt tie kecy, jak tuto stary diskuter frankie, ze ten motor je z nudy, to je blbost. Staci si pozriet hlavne konstrukcne znaky motoru nuda a tejto 790, uplne rozdielne motory - klukova skrin, valce, starter, hlavy s vyvazovakom, prevodovka inak otocena atd... a ktm nudu 900 nikdy nevyrabala, ta sa vyrabala len rok, co je teda skoda, potencial ta moto mala velky

Mig_35 (345) napsal 21.03.2018 v 08:38

Inu je to tak. Ještě jsem ji nejel, ale už teď vím, že nemám důvod přesedat z mojí desetileté kočičky, protože ta je to nej:)

Frankie (717) napsal 20.03.2018 v 21:19+4

Není všechno špatný
Jen je spousta motorkářů staromilců, co jim stačí ke štěstí se povozit a přitom občas mrknout na tachometr a otáčkoměr, neb nic víc netřeba.
A nechápou na co měnit výkon motoru, reakci na plyn, kontrolu trakce, mžourat na slunci na displej, párovat ho s mobilem a řešit za jízdy hovory.
Ale fabriku chápu. Všechnu tu elektroniku je drahý vyvinout a vyladit, ale pak je výrobní cena minimální proti např. lepšímu podvozku. A v továrně se radši budou chlubit tou elektronikou a v ní mají proti konkurenci náskok, to zase jo. Otázka je jestli je to k něčemu dobrý, ale KTM cílí na mladý co jim už mobil k ruce přirostl.
Co by se chlubili nastavitelným podvozkem když si to stejně málokdo umí nastavit a když už, tak to nastaví jednou podle sebe a pak už se v tom nevrtá...
A hlavně si nechali rezervu pro model R

technick (41) napsal 20.03.2018 v 19:11-1

Já jsem moc rád za ten nový motor. a doufám v lehké cestovní enduro, za příznivou cenu.

KTM 790 Adventure R

Je mi líto mnoha negativních názorů a soudů. Nikdo z vás na ní nejel a už víte, že je všechno špatný - KTM buď nenávidíš, nebo miluješ. Aspoň to nebude tuctovka

Eso_Rimmer (383) napsal 20.03.2018 v 10:30-1+3

moc se tu rozepisovat nebudu. je mi moc lito, kam to KTM smeruje. a i tenhle web. lidi nejsou blby a maji taky hromadu zkusenosti, na coz se tu permanentne zapomina.

deluxa (347) napsal 20.03.2018 v 08:45

Ja neviem to ako trh vazne chce tft display kde ukazuje prichadzajuce hovory,predne svetlo v tvare vaginy a priehrstie odporne vyzerajucich plastov viac ako plne nastavitelne predne tlmice v serii? Kam to spejeme ked sa riesia uplne sracky, setri sa na miestach kde by sa nemalo a neriesia sa podstatne veci ktore robia bajk bajkom? na toto som bol tiez zvedavy ako to urobia ale zatial prvy dojem ..sklamanie s Nuda 900 by som sa to neodvazil porovnavat, nuda je na tom na prvy pohlad asi 10tisic krat lepsie :D

SuperSic58 (1296) napsal 20.03.2018 v 08:23

Ale moc se redaktor nerozepsal o tom hlavním, motor, jak to jede, jak to je napřevodovaný, jaký jsou z něj pocity

SuperSic58 (1296) napsal 20.03.2018 v 07:45

Je moc pěkná a dvouválec slibuje libový svezení. Nicméně pověst KTM, co se týče spolehlivosti, není žádná hitparáda, takže bych ty prachy v týhle třídě vysypal raději za Yamahu MT-09...

Jawkastroj> jesli nebyl ten dresink žluklej, chce to víc balsamica a míň limetky

jáwkastroj (0) napsal 20.03.2018 v 07:06

Také musím nesouhlasit s článkem, sice jsem neměl možnost na ní jet, ale aspoň něco řeknu k desingu a zpracování detailů. Je to docela děs, motorka působí hodně levně, všude je samý odstávající plast, celá tak nějak "vrže", o tom hnusném nepřehledném display se nemá cenu ani bavit. Těch tlumičů je taky velká škoda, u motorky téhle kategorie je snad už automatické, že jsou nastavitelné, tady ale bohužel ne. Doufejme že ve verzi R budou. Jinak značku KTM má rád, ale tímhle mě dost zklamala.

Maxim (21) napsal 20.03.2018 v 00:34

Johny Luka přesně

marecek.m (-2) napsal 20.03.2018 v 00:29-1

nejel jsem na ní ani ji naživo neviděl. ale jako skalpel bych špíše nazval 990r starší poctivou ještě opravdovou bestii..
Nechceme aby se nás motorky tohodle zaměření ptali jestli chceme opravdu plný plyn když je zápěstí přikazuje full throttle..
Motorky tohodle typu by měly být tak tvrdé a nekompromisní jako je (a to je asi jediné) sedlo u tady té motorky
Škoda že autor nemohl napsat opravdu své pocity bez cenzury ale musel ctít dobré jméno značky..
Ale tak už to dnes chodí ve všem

JohnyLuka (35) napsal 19.03.2018 v 22:55-1+1

za mne,obrovské zklamání.
vždycky jsem měl řadu duke za top funbike se skvělím zpracováním. naháč s chováním a ovladatelností motardu. do dnes slintám nad superdukama a doufal jsem že přijde menší model vyhlížející jako superduke,ale tohle? z toho sálá čína hodně daleko. nevim co redaktorovi dali za to že napsal jak je kvalitně zpracovaný,ale kdo viděl tohohle duka naživo tak si musí nad těmahle kecama klepat na čelo. celý to na mě působilo hodně lacině a největší pecka je spojlery nádrže spojující plast probíhající za nádrží. tam je asi 0.5 cm mezera a při zmačknutí motorky kolenama se to celý kroutí. jak se to asi bude chovat v zatáčkách když jezdec bude prtacovat tělem na motorce při přenášení váhy?
navíc nechápu tu hromadu elektroniky,na takovýhle motorce si chtěj lidi užít jízdu a ne poslouchat hudbu z handsfree a vykastrovávat motor nějakejma elektronickejma srágorama. proto to asi narostlo o 20 kg oproti 690.
jediný co by tu mělo být je stavitelný podvozek a ten tu neni.
bohužel je to asi postavený pro mladý cucáky co tyhle elektro srágorky bavěj,omezej si to na 35 kw aby to mohli řídit od 18 a pak machrovat jak maj nadupanej bajk a čínskej vzhled neřešej.
na tuhle motorku jsem se těšil 3 roky a oni udělaj tohle. jsem velký fanda ktm a tohle je pro mne od nich nějvětší zklamání.raději bych cenu o 50 tis větší a dostal kvalitně vyhlížející bajk s nastavitelným podvozkem,ale takhle bych za ty peníze raději koupil jetý superduke r 990.

Frankie (717) napsal 19.03.2018 v 21:09-2

Nevypadá to špatně, po dlouhé době něco, co bych ze zvědavosti docela rád zkusil.
Ta přístrojovka je ovšem odporná a ano, vůbec nevadí že na sluníčku není nic vidět, hlavně že má spoustu funkcí !
Kdyby místo kontroly trakce (na co u stokoňový mašiny ???) a dalších zbytečných kabelů radši nasadili stavitelný podvozek, udělali by líp...
V testu není nikde zmíněn zvuk, snažili se z toho přesazením udělat "jakože véčko" anebo to je stejně bezpohlavní bručení jako u BMW osmistovky ? Ten motor totiž bez pochyby ze základu od BMW vychází, KTM ho po koupi Husqvarny ještě chvíli provozovala v modelu Nuda 900...a tohle bude jeho úprava. Proč by vyvíjeli od nuly, když měli základ který stačilo jen vylepšit...

No, srovnávací testy ukážou jak se povedla

SLAY (780) napsal 19.03.2018 v 21:02

parádní stroj moc se mi to líbí live je ještě hezčí bejt mladší vůbec neváhám a jdu do toho

zmulin (370) napsal 19.03.2018 v 16:32+1

Špatný na jezdění to asi nebude,ne? Jenom se mi to uplně nelíbí a přijde mi to jako ještě větší prcek,než stríttripl..

Pecina (-1) napsal 19.03.2018 v 16:07

Chooki byl jsem se na ní podívat na motosalonu v Brně. A zpracování ovládání a plastů pro mě prostě bylo zklamání. A nadávat na něco jen z principu. To že má člověk svůj názor je hned nadávání? Navíc když jsou vedle sebe 1290 duke, pak všechny adventure modely tak to bije do očí jak se na ovládání šetřilo. Ale nic to nemění na tom že to bude super svezení a určitě přijdou s vylepšeným modelem kde si půjde hrát s nastavením tlumičů.

tomasd. (35) napsal 19.03.2018 v 16:01+1

Kdyby se mi motka líbila, tak by mě asi namíchlo, že tam nedali štelovatelnej podvozek.

MartinXL650V (169) napsal 19.03.2018 v 15:55

Pěkná oranžová agitka ! Ostatní jsou plevel... LOL

chooki (99) napsal 19.03.2018 v 15:46-1+2

Pecina. Ty si tu moto nazivo asi nevidel, ze jo ? Packy su hlinikove, s matnou farbou.
Naozaj neviem kde sa berie v ludoch ta potreba do vsetkeho kecat, hlavne ked nemaju o tom ani paru.
Nikto netvrdi ze to musi naj masina na svete ale nadavat na vsetko len z principu uz je diagnoza

boneshaker (89) napsal 19.03.2018 v 14:44

A teď vážně Tome, jel by jsi na tom k moři? Okolo komína to bude asi dravec, ale?

Pecina (-1) napsal 19.03.2018 v 12:04-3+2

"...veškeré hejblátka a tlačítka jsou na svém pravém místě a ve vzduchu je cítit kvalita zpracování..." To jako vážně??? Víc čínskej vzhled jsem dlouho neviděl. Nejenom že se páčky dělají jako na starý jawy, teď k tomu přidali ještě to že jsou z plastu. Ovládací tlačítka působí jako z aliexpresu za dvacku.

ProchyTom (190) napsal 19.03.2018 v 11:09

Ja to vidim v lete na solidni srovnavaci test

Mrberanek (44) napsal 19.03.2018 v 11:01+1

V téhle kategorii je docela našlapáno. M7-09ka, Street Triple RS. KTM to nebude mít lehký.

Motorbike_Challenge (17) napsal 19.03.2018 v 10:40

Tak to není o moc levnější něž MT-09SP

Imre (33) napsal 19.03.2018 v 09:34+1

Já ji chci

tahač (-5) napsal 19.03.2018 v 09:28-15+8

Panu Mikšovskému asi chlapcii od KTM řekli: hele Tomáši, zaplatíme ti výlet na Kanáry a necháme tě zadara se povozit na našem novém krámu, ale musíš to pak u vás pořádně pochválit, aby si to taky někdo na jaře koupil.

Tak kupujte, má to přece sofistikovaný multifunkční displej, jasně se oddělí od ostatního tuctového plevelu, bude setsakramentsky vynikat, má neoddiskutovatelný šmrnc, slibuje hodně zábavy, Zvuk ...je uchu lahodící, má to vysoce efektivní vyvažovací hřídele, , má nejvyspělejší technologie brzdného systému a precizní funkčnost přední brzdové soustavy, no prostě inženýrům patří palec nahoru.
A nejlepši nakonec:
je postrachem všech svých pronásledovatelů, protože on je ve své třídě jedinečný Tahle mašina je něco jako endorfinová továrna

Málem jsem se pochcal/posral smíchy




TOPlist