Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak ja uz to pochopil, crosska je crosska, enduro je crosska se svetlem a se zrcatkama a BMW GS je cestovni enduro. No ale ani jedno stale nepatri do lesa .
RadoTP tebe ja znam :).
Moje motorka neni superinovativni, mozna koncepcne, ale technicky...vse co je serie je jen prumer. Dulezite je, ze se na ni dobre kouka a zabira hodne mista na parkovisti :)).
acALIEN> moc nechápu, proč se člověk jako ty sere do diskuze ohledně KTM 690 . Takový mám nejradší, který vlezou do diskuze mezi enduráky a začnou poučovat o tom co je enduro a jak by všechny v lese na motorce postřílel.. A jestli si myslíš, že dnešní endura jsou na tom koncepčně stejně jako před 15 lety a jen ty máš moderní a inovativní stroj, tak tvůj názor ti brát nebudu...
KTM strácí hodnotu mnohem rychleji něž japonské strojky viz inzeraty ktm690 09 za 149 tis no tak at se dou zahrabat to xr650 de kolem 100tis pořád a sou to podle někerých polomrdky kde sou KTM starší ročníky zametený na lopatce
berry111 To jsou pro me Crossky, pro me je enduro proste motorka typu BMW GS...ale to je vedlejsi, dulezite je, ze motorky do lesa nepatrej a ze uzivatel KTM-EX-2TPower ma evidentne problem sam se sebou.
2acALINE: No ono enduro je široký pojem, začíná od cestovního endura kde některé moto jsou spíš cestovní než enduro, až po ostré endura kde to je váhově/vzhledově jak kroska jen to má světlo a jinak naladěný podvozek a motor. 690Enduro je podl emého názoru někde uprostřed, i když spíš možná lehce víc k tomu "ostřejším" zaměření. Záleží jak si ji kdo upraví.
O kvalitách tohoto stroje je absolutně vypovídající že koncepčně je to nejpoužívanější moto na Dakaru, což je dálková rally, kde jednak techniak dostává zabrat náročným terénem a druhak je to opravdu "dálkové". To že v prodejní verzi chybí pár vychytávek je samozřejmě k nasrání, ale bohužel nic lepšího není a najbližší konkurence v této třídě tomu sahá sotva po paty.
acALIEN: Jestli jsem tě pochopil správně, tak Husabergy FE, KTMky EXC, Yamahy WR, ÉCéčkový Gazíky nebo Husqvarny TE, to nejsou endura? Tak kam by jsi je teda zařadil?
Mam 185cm, 83 kilo, hraju hokej za Bjorninn Reykjavik, moje motorka neni choper, ale powercruiser, na sve oblude vypadam jak cmelak na bonbonu, pamatovat si me nemuzes, protoze se Zlinem nemam nic spolecneho a svoji fotku jsem na profilu nikdy nemel .
acALIEN a hlavně nevím co si máš vůbec co číst články o Motorkách jako jsou Endura a Ostré endura když máš Homosexuálního Chopera čož není ani motorka. Ty jsi ten Obtloustlý malý blondák co byl 3x v posilovně měří 175 cm a myslí si že na té své obludě vypadá jak nabouchaný machr, ještě si tě pamatuju, ale vidím že svou fotku už jsi radši dal pryč
acALIEN to nemá se cossem nic společného to je enduro.
Ale vzhledem k tomu že sis koupil nachromovaný posuvný generátor na elektřinu na dvou kolech od tebe ani žádnou větší inteligenci na tohle jednoduché rozeznání neočekávám
KTM-EXC-2TPower nevim, od kdy se stavej motorky na to, aby se na nich jezdilo v lese. Ani nevim, od kdy je les motocrossova draha. Crossare v lese bych strilel vic, nez zatoulane psy, nebo premnozene srnky...
berry111:
- možná jsem četl špatně, motokrosové lavice v článku nepamatuju...je to enduro, ne kroska, takže ano, stavěná na to není (mám cca 90 kg)
- otočný caplík pod sedlem má čtyři módy. a) pro sraby (na snow rallye si ho zapnu ), kdy se sníží výkon na cca 45 koní (do středních otáček skoro beze změny, ale vřšek není) b) standard c) ostřejší reakce na polohu plynové rukojeti d) na nekvalitní benzin
- "chlast - slast"
Re: ...zajímala životnost motoru, servisní intervaly a spotřeba. ...
Po téměř 2000 km testu v Libyjských dunách je moje zkušenost s 690R následující:
+ výkon i na moji přescentovou váhu dostačující
+ po výměně tvrdších per do předních vidlí podvozek super
+ naprosto žádný technický problém s motorkou
- občas tam skočí při řazení falešný neutrál
- motor má zvuk jak šicí stroj (jsem zvyklý na BMW)
- malý rejd (ale v písku se stejně nezatáčí řidítky ale plynem)
Úpravy před cestou:
Akrap + nový SW
karbonová víka karterů
zvýšení řidítek
odstranění zadního plastového blatníčku s blinkry
ochrana chladiče (TT)
odstranění všech šroubu z chladiče držících plasty
Spotřeba: asfalt do 5 l/100km, v dunách i nad 10 l/100km
to bychom asi chteli vsichni aby na jedne motorce bylo mozne jezdit motokros a potom to poradne prohnad na ceste. Podivejte se na letosni dakar. Tam jel tucet amanteru na 690 R a dojeli skoro stejne jako profi Hondy.
//www.advrider.com/forums/showthread.php?t=532791
Jinak, ja teda motorka prd rozumim, ale prijde mi , ze tahle ma drapaky tak nak omylem, ze je to spis motardova herecka do mesta, ktere obuly drapaky co jim lezely ladem na sklade...
2 mariano: Ještě píšeš o tom plastovým krytu, že je na EXC podobný. To sice je, ale tam je ochrana hlavně pomocí rámu, vedenýho pod motorem, tohle mi fakt jako dobrý řešení nepřije.
2 mariano a cechradovan: že jsem se nezeptal, na kolik kilo je vidle nastavená pravdu nemáš, v mých 80 kilech fakt problém nebyl, ale na skoky na motokrosových lavicích prostě ta mašina stavěná není. Stejně tak jsem pochopitelně probral to, jak funguje "otočný caplík pod sedlem" jak píšeš. Máš snad jiné informace?
Jestli jsi podobný články psal po desti pivech, tak dobrý! Já bych po týhle dávce napsal tak maximálně jako Jára Cimrman: "Chlast-slast."
Tak ja uz to pochopil, crosska je crosska, enduro je crosska se svetlem a se zrcatkama a BMW GS je cestovni enduro. No ale ani jedno stale nepatri do lesa .
RadoTP tebe ja znam :).
Moje motorka neni superinovativni, mozna koncepcne, ale technicky...vse co je serie je jen prumer. Dulezite je, ze se na ni dobre kouka a zabira hodne mista na parkovisti :)).
acALIEN> moc nechápu, proč se člověk jako ty sere do diskuze ohledně KTM 690 . Takový mám nejradší, který vlezou do diskuze mezi enduráky a začnou poučovat o tom co je enduro a jak by všechny v lese na motorce postřílel.. A jestli si myslíš, že dnešní endura jsou na tom koncepčně stejně jako před 15 lety a jen ty máš moderní a inovativní stroj, tak tvůj názor ti brát nebudu...
KTM strácí hodnotu mnohem rychleji něž japonské strojky viz inzeraty ktm690 09 za 149 tis no tak at se dou zahrabat to xr650 de kolem 100tis pořád a sou to podle někerých polomrdky kde sou KTM starší ročníky zametený na lopatce
za ty prachy nedodělaná motorka co to jako má bejt ten dekl co má chránit motor
zlatý xr650r KTM do baraku ani kdyby je prodavali v lidlu za 50...zažil jsem pár takovejch jebek z matighofenu at si to tam nechaj honda je honda ...
XarlieN Konecne zase jednou nazor, co ma hlavu a apatu...
berry111 To jsou pro me Crossky, pro me je enduro proste motorka typu BMW GS...ale to je vedlejsi, dulezite je, ze motorky do lesa nepatrej a ze uzivatel KTM-EX-2TPower ma evidentne problem sam se sebou.
2acALINE: No ono enduro je široký pojem, začíná od cestovního endura kde některé moto jsou spíš cestovní než enduro, až po ostré endura kde to je váhově/vzhledově jak kroska jen to má světlo a jinak naladěný podvozek a motor. 690Enduro je podl emého názoru někde uprostřed, i když spíš možná lehce víc k tomu "ostřejším" zaměření. Záleží jak si ji kdo upraví.
O kvalitách tohoto stroje je absolutně vypovídající že koncepčně je to nejpoužívanější moto na Dakaru, což je dálková rally, kde jednak techniak dostává zabrat náročným terénem a druhak je to opravdu "dálkové". To že v prodejní verzi chybí pár vychytávek je samozřejmě k nasrání, ale bohužel nic lepšího není a najbližší konkurence v této třídě tomu sahá sotva po paty.
acALIEN: Jestli jsem tě pochopil správně, tak Husabergy FE, KTMky EXC, Yamahy WR, ÉCéčkový Gazíky nebo Husqvarny TE, to nejsou endura? Tak kam by jsi je teda zařadil?
A je ticho...
,,690 se 125 kg pro "ostré" hobíky do lesa" neni enduro, enduro je BMW GS...
Mam 185cm, 83 kilo, hraju hokej za Bjorninn Reykjavik, moje motorka neni choper, ale powercruiser, na sve oblude vypadam jak cmelak na bonbonu, pamatovat si me nemuzes, protoze se Zlinem nemam nic spolecneho a svoji fotku jsem na profilu nikdy nemel .
acALIEN a hlavně nevím co si máš vůbec co číst články o Motorkách jako jsou Endura a Ostré endura když máš Homosexuálního Chopera čož není ani motorka. Ty jsi ten Obtloustlý malý blondák co byl 3x v posilovně měří 175 cm a myslí si že na té své obludě vypadá jak nabouchaný machr, ještě si tě pamatuju, ale vidím že svou fotku už jsi radši dal pryč
acALIEN to nemá se cossem nic společného to je enduro.
Ale vzhledem k tomu že sis koupil nachromovaný posuvný generátor na elektřinu na dvou kolech od tebe ani žádnou větší inteligenci na tohle jednoduché rozeznání neočekávám
KTM-EXC-2TPower nevim, od kdy se stavej motorky na to, aby se na nich jezdilo v lese. Ani nevim, od kdy je les motocrossova draha. Crossare v lese bych strilel vic, nez zatoulane psy, nebo premnozene srnky...
KTM-EXC-2TPower> tu váhu ale dělá právě motor, takže by to vážilo stejně.. ale udělat tomu aspoň kolíbkovej rám by nebylo od věci :)
Ten motor s Akrapem by mohli narvat do rámu EXC 450(530) a udělat EXC 690 se 125 kg pro "ostré" hobíky do lesa
berry111:
- možná jsem četl špatně, motokrosové lavice v článku nepamatuju...je to enduro, ne kroska, takže ano, stavěná na to není (mám cca 90 kg)
- otočný caplík pod sedlem má čtyři módy. a) pro sraby (na snow rallye si ho zapnu ), kdy se sníží výkon na cca 45 koní (do středních otáček skoro beze změny, ale vřšek není) b) standard c) ostřejší reakce na polohu plynové rukojeti d) na nekvalitní benzin
- "chlast - slast"
Re: ...zajímala životnost motoru, servisní intervaly a spotřeba. ...
Po téměř 2000 km testu v Libyjských dunách je moje zkušenost s 690R následující:
+ výkon i na moji přescentovou váhu dostačující
+ po výměně tvrdších per do předních vidlí podvozek super
+ naprosto žádný technický problém s motorkou
- občas tam skočí při řazení falešný neutrál
- motor má zvuk jak šicí stroj (jsem zvyklý na BMW)
- malý rejd (ale v písku se stejně nezatáčí řidítky ale plynem)
Úpravy před cestou:
Akrap + nový SW
karbonová víka karterů
zvýšení řidítek
odstranění zadního plastového blatníčku s blinkry
ochrana chladiče (TT)
odstranění všech šroubu z chladiče držících plasty
Spotřeba: asfalt do 5 l/100km, v dunách i nad 10 l/100km
Servisní interval: 5000 km
Mě ty kačeny připadají všechny stejné.Jen se tu a tam vymění pár doplňků a je z toho nový model..
Ač je nemusím,parametry jsou dost dobré..
Dobrá KTM , pokud teda zrovna funguje
to bychom asi chteli vsichni aby na jedne motorce bylo mozne jezdit motokros a potom to poradne prohnad na ceste. Podivejte se na letosni dakar. Tam jel tucet amanteru na 690 R a dojeli skoro stejne jako profi Hondy.
//www.advrider.com/forums/showthread.php?t=532791
acALIEN: trefil jsi to presne koncepne to asi byl nejaky motard a nekdo na to dal drapaky
Jinak, ja teda motorka prd rozumim, ale prijde mi , ze tahle ma drapaky tak nak omylem, ze je to spis motardova herecka do mesta, ktere obuly drapaky co jim lezely ladem na sklade...
Alex_de_Large : Konecne nekdo s rozumnym prispevkem, aspon neco jsem se dozvedel . Prdel
2 mariano: Ještě píšeš o tom plastovým krytu, že je na EXC podobný. To sice je, ale tam je ochrana hlavně pomocí rámu, vedenýho pod motorem, tohle mi fakt jako dobrý řešení nepřije.
Do terénu mi příde 140kg suchá docela dost, ale na naše zdevastovaný silnice to bude ideální motorka. A 73 koní je kurva nálož
2 mariano a cechradovan: že jsem se nezeptal, na kolik kilo je vidle nastavená pravdu nemáš, v mých 80 kilech fakt problém nebyl, ale na skoky na motokrosových lavicích prostě ta mašina stavěná není. Stejně tak jsem pochopitelně probral to, jak funguje "otočný caplík pod sedlem" jak píšeš. Máš snad jiné informace?
Jestli jsi podobný články psal po desti pivech, tak dobrý! Já bych po týhle dávce napsal tak maximálně jako Jára Cimrman: "Chlast-slast."
2 mariano: skvělej příspěvek