globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kuchta50 (90) napsal 01.11.2014 v 09:14-1

Zdá se mi to psané trochu zaujatě,kde i zápory jsou vydávané za klady.Na motorce jsem jel,vím o čem mluvím.Jede jak z praku,zrovna tak brzdí,ale nechtěl bych ji.

TomHorn (49) napsal 28.10.2014 v 11:05-2+3

Jak už tady někdo psal, rozhodně bych doporučil testmanovi vhodnější obuv, nejlíp motorkářskou a to nejen z důvodu vlastní bezpečnost, ale i proto, že je tady určitě dost začínajících a motorkářů bez vlastní "pádové" zkušenosti, pro který může tenhle cool styl být vzorem. Asi ji nemáš ani Ty Tome a mohlo by se Ti stát, že až ji získáš, tak ty motorkářský boty a kalhoty dlouho nebudeš potřebovat, pokud vůbec ještě. Nemyslím to zle, ale upřímně každému na začátku řidičský kariéry přeju nějakou podobu rány, pro odstranění pocitu nezranitelnosti. Čím dřív, tím lip, je to sebezáchovný!
Přeju všem ať se vždy vrátí domů na svém moto!

Steve-CZ (259) napsal 27.10.2014 v 22:07

Tak za ten kus výfuku bych se styděl i u auta

alexa7 (101) napsal 27.10.2014 v 20:44

Peter3P:Rozumiem, máš pravdu. Takže treba vyskúšať SM ko, tam tá prevodovka by mala byť iná. Na 2008 ke som išiel, to som presadol z mojej 625 SXC a už vtedy som zbadal že ten motor tak "dole" nehryzie ale bol o moc kultivovanejší a hore silnejší.Vadili mi tam dlhé prevody ale všetky, takže tam sa to tým kolečkom dalo odstrániť. V postate boli také isté dlhé ako na mojej 625 ked som ju kupil novú.
Dakže o Duke-ovi, po tvojom príspevku, už ani nerozmýšlam to by mi tiež hrozne vadilo.

BB33 (23) napsal 27.10.2014 v 20:30

sedel som , jazdil som , od spoda ništ, hore akorat. Ale ta plechova potvora pod motorom to si fakt mohli odpustiť. Ked som to prvykrat videl ma napadlo že manik menil olej a zabudol tam vanu !!!

Stana.k. (132) napsal 27.10.2014 v 20:27+1

Starsi teda byl hezci udelali krok zpet

Peter3P (-3) napsal 27.10.2014 v 20:20

V motorke to je aj ked priznavam je to aj o zvyku. Ale za 40minut sa rozmaznany spojkou a prevodovkou z versysa 1000 zvyknut na to co je v dukovi sa asi len tak lahko neda. Lenze podobny rozjazd ako na versyse 1000 bol aj na mt09 na ktorej som bol tiez asi tak 40minut ale na krizovatkach to bola jedna radost a to ma trojvalec, ktory je pod 3000ot mrtvy. Vibruje a nezrychluje. Aj ked zase sa nesnazi skapat ako na dukovi :). A ja by som sa nerad pozeral na chrbaty skutristov na krizovatkach na zelenu :). Stacilo mi sprevodovanie z1000sx, na krizovatkach to sice slo ale na versysa 1000 to nemalo, este na dvojke som mal pocit ze mam zatiahnutu rucnu. Ale ked som chcel ist pomalicky v garazi pomedzi auta tak na studeny volnobeh na 1. som isiel 20km/h. Preto ma hneva ze aj duke ma taku dlhu jednotku. To ma byt funbike do mesta, kde sa kazdu chvilu stoji a rozbieha? Rovnako ako ma hnevaju 6tky ze ich sprevoduju tak aby moto dosiahlo na 6tke maximalku. Preco to nemozu sprevodovat takto:
1. pomala len na rozbeh alebo krokom
6. rychla, nizke otacky na dialnici na usporne (pre penazenku aj usi) prekonavanie vzdialenosti, nevadi ze na maximalku to nebude mat silu, maximalku nech to da na 5tke.
Zmena staleho prevodu nepomoze, lebo ked priblizim mojim poziadavkam 6, tak pobabrem 1. A naopak. Versys ma dobru 1 a 2. 6tku ale uz nie tak dobru. Ved nc750 tocia na 6tke menej ako versys1k a to maju v celom priebehu otacok mensi vykon.

alexa7 (101) napsal 27.10.2014 v 18:04

Peter3P:To rozbehnutie ako popisuješ mi pripomína moje prvé pokusy s 2T.Ale ked som sa naučil so spojkou tak som bol zrazu najrýchlejší.V motorke to neni
Ja si kupim asi SM ale neviem či R. Musím si overiť či to nemá náhodou zbytočne tvrdé pruženie.A menitelná mapa zapalovania je len tiež modna p icovina
SM lebo rád zablúdim na šotolinu.
Inak vela sa dá meníť zmenou ozubenia a aj tie "rozbehy sú iné"

Peter3P (-3) napsal 27.10.2014 v 16:24

Tento duke sa mi hrozne paci, je to skutocne motorka na ktorej sa neda jazdit kludne. Do mesta ako skuter, len rychlejsia. Vadi mi na nom len par veci. Pristrojovka, mozno som rozmaznany ale pripada mi dost neprehladna. Potom sprevodovanie. Jednotka je taka dlha, ze sa s tym jednovalcom dost blbo rozbieha. Ak clovek nechce ist hned na zadne, tak nez sa rozbehne budu skutre uz za krizovatkou. Zatial viem o dvoch moto, ktore maju dobre sprevodovanie. versys1000 a mt09. Kratka jednotka a dvojka, na rozbehnutie a jazdu krokom. Naco mi na jednotke dosiahnut 100km/h ako na SS (a na 2. 190), ked sa to rozbieha pol hodiny a na volnobehu to ide 20km/h ? Jednotka ma byt stavana na rozbeh. Aby bol jednoduchy a rychly. A druha vec je to ako sa motor chova pod 3.5t/ot. Vibrujuci, asi vynechava alebo co. Vacsina pise o vibraciach nad 4t, ale ja som na nom zazil najviac mykslovaciek prave pod 3.5t. Nad 4t vrcal presne ako vrtacka, bez zavahania, bez vynechania az po obmedzovac. Ale netusim s akou mapou som sa na nom viezol. A prave kombinacia protestujuceho motora pod 3.5t a dlhej jednotky robi rozbiehanie uplne nadraka. Ked potrebujem zmiznut z krizovatky pred vodicmi, pred ktorych som sa napchal kym svietila cervena, akosi to nejde, pretoze bud to vytocim na 6t a cakam ci to dvihne predok po chytnuti spojky, alebo z 4t to po lapnuti spojky klesne na 3t a uz tu mame mysklovanie vynechavajuceho motora a snahu o skapanie. Mozno je to o zvyku ale takto pomaly sa na svojom 240kg hebede z krizovatky nerozbieham. Na skutroch este nelapne ani odstrediva spojka ked ja uz mam plny zaber. Na dukovi sa najprv nic nedeje a az ked si teda rozmysli ze neskape dva metre za zaciatkom krizovatky tak sa konecne zacne rutit ako delova gula.
Keby tieto chybicky poriesili tak by som z neho bol uplne odvareny a na jar by som cakal na prve spravy o peknom pocasi a utekal do predajne. Takto som si nie isty ci je to pre mna idealne priblizovadlo na sprijemnenie cesty do prace a spat.

A co je lepsie do mesta a par km mimo mesta (vratane dialnice)? duke r alebo smc r? Duke ma znizenie od ktm ale este ho vraj riesia, kvoli tomu ze je to asi pre lahsie zienky a so mnou to vraj pojde na dorazy (raz aj islo). Duker R neznizim a nie som si isty ci by to pri 865mm nebolo uz moc. A smc r viem z 890 znizit o 25 alebo 40mm.

martysid (6) napsal 27.10.2014 v 14:43+2

Duka jsem měl dva roky, sice toho staršího (2011), ale kromě vzhledu a pár levnějších věciček se toho myslím moc nezměnilo. Motor je naprosto suprovej jen se mu musí přijít na kloub. Čim víc taháš, tim víc celej stroj funguje. Na nějaký dodržování rychlosti ve městě to moc neni, spíš dělat bordel a rychle pryč. V utáhlejch zatáčkách bez konkurence a když řidiči rupne v bedně tak vlastně skoro všude. Celýmu projevu moc pomohl ladák, kdy motor funguje i lehce pod 3tis a pak letí ručička rychle k omezovači. Až se zase přestanu mít rád, dost možná se k němu vrátim.

johny78 (0) napsal 27.10.2014 v 14:33

taky bych uvital, kdyby motor fungoval uz od 3 tis. otacek a idelane, kdyb to zpravila jen nova mapa.

matuS (26) napsal 27.10.2014 v 13:40+2

preco tvrdite, ze ten motor nic nevydrzi? Odkial su tieto informacie? Su niecim podlozene?

PetrS (1) napsal 27.10.2014 v 11:30-1

Přesně jak píše Anti. Motor byl pro mě docela zklamáním. Osobně bych daleko raději o 7 - 10 kW méně za cenu, že bude daleko více síly odspodu.

koubas (7) napsal 27.10.2014 v 11:12

Fun factor u této motorky zřejmě opravdu postrádat nebudeme - nevadila by mi, ale za 200 tisícovek s mizernou výdrží určitě ne. Profesionálnímu testerovi bych doporučil místo tenisek moto bačkůrky..

sardel (63) napsal 27.10.2014 v 10:50

No, když už jsme u toho, co je to "turch"? Nemyslel on autor spíš "durch" - tedy klasický germanismus?

johny78 (0) napsal 27.10.2014 v 09:02+1

Duka mam, je to supr motorka, jedina nevyhoda je motor ve meste, na 50-60 kmh je to bud moc vytoceny, nebo podtoceny a to nemá rad, pak cuka - chce to jezdit trochu brzda plyn, to mu sedi vic...nemá rad plynulou jizdu, hlavne pomalou plynulou jizdu, coz je ve meste trochu minus, ale da se na nem jet dal jako na jakymkoliv jimnym nahaci, problém je jedine vitr, motor snese v pohode i dalnici.

Jarda (281) napsal 27.10.2014 v 08:22-5+1

SuperSic58> vetu jsem smazal. Nez jsem to rano stacil precist, tak jsi reagoval. Redaktor, ktery to vcera cetl to povolil, ale me to prijde uz za hranici. Prochymu jsem to uz rikal, aby se trosku klidnil.

ProchyTom (190) napsal 27.10.2014 v 08:19+1

hoši, díky za komenty. Jako zmrd na motorce vypadáte prostě cool. Roztažený ruce, lehce nahrbeni a vypadáte zkrátka nebezpečně.

Anti (391) napsal 27.10.2014 v 08:18

50 kW,70 Nm a 1,7 litru olejová náplň?
Jako parametry úctyhodné,ale bohužel daní je fakt,že jednoválec se chová spíš jako víceválec,takže nic pro mě...

SuperSic58 (1307) napsal 27.10.2014 v 07:55

V článku redaktor může použít vulgární výraz, diskutující plebs však nikoliv. Tady by se dala použít věta "káží vodu a pijí víno" nebo "jsou papežštější než papež"

SuperSic58 (1307) napsal 27.10.2014 v 07:51

Parádní zábavná mašina. Ale ten nabušenej jednovál nebude zrovna etalon dlouhý životnosti, navíc KTM nemá zrovna punc spolehlivosti... Ten zmrd mě taky zarazil, nějak si to neumim představit

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 27.10.2014 v 07:14

Vzhledově se mi vůbec nelíbí. Jízdní vlastnosti asi budou dobré, ale přijde mi to jako splácanina.

Bazalka (34) napsal 27.10.2014 v 07:14

Při jízdě vypadáte jako zmrd ... a to vypadá jak?

sirr (55) napsal 27.10.2014 v 07:02+1

Drahá tuctovka, .. do očí bijící část výfuku pod motorem "hrůza"




TOPlist