globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Petr62 (14) napsal 07.09.2016 v 14:09+1

Tak jak jsem slíbil. Zatím mám najeto 800 km. Stále v záběhu. Jedno je jisté, žádné pálení pod zadkem od motoru, jak tady někdo psal. Dokonce při dešti, kdy mi byla zima, jsem vyzkoušel i funkci vyhřívaných sedaček. To jen na dokreslení, že to od motoru do zadku opravdu nepálí.

Mig_35 (345) napsal 30.08.2016 v 22:42

Kde jsem napsal, že jsem na ni hrdý? Napsal jsem cestování první třídou, ale to jsem myslel v nadsázce, jakože pohodlí, které poskytuje oproti Superdukovi. Jinak jsem ji nijak nekomentoval... Když mi někdo řekne, že je to autobus, neurazím se, protože je:) a psát o něčích názorech, že to jsou hospodské pindy nebo že je mi z nich na blití... Jen proto, že jsou odlišné od mojich?

vilemx (228) napsal 30.08.2016 v 22:31

Mig_35> hlavně si nepoblinkej motorku, když jsi na ni tak hrdý.

Mig_35 (345) napsal 30.08.2016 v 21:53

Petře, silná osobnost se pozná podle toho, že má svůj názor a za tím si stojí, motorku sis vybral podle svého vkusu a neměl by ses nechat rozhodit tím, že se někomu nelíbí. Držím palce, ať slouží. A že má někdo jiný názor než tvůj, a je ti z toho na blití, z toho je mi na blití:)))

ProchyTom (190) napsal 30.08.2016 v 18:10

Petr62: Palec nahoru za výběr bajku a za komentář . Věřim, že s mašinou budeš spokojenej a jak píšeš, neni to sterilní..takže si užiješ předevšim zábavu.. Hodně šťastných kilometrů

Petr62 (14) napsal 30.08.2016 v 17:19+5

No když tady čtu ty odborné komentáře, je z toho na blití. Hned každý ví jaké to má chyby, jak je to hnusné. Tak já si ji koupil. Přivezou mi ji zítra. No a pak vám napíšu svůj názor. Ne pocit, ale názor. Názor někoho, kdo na této motorce bude jezdit. A věřte ročně najezdím přes 20 tis. km. Netvrdím, že o motorkách něco vím, ale jedno je jasné. Na motorce to musí fučet, musí to vibrovat a chvět se. Pokud ne, kupte si auto a neotravujte na fóru o motorkách.

Mig_35 (345) napsal 30.08.2016 v 11:58

Zelinar: diky, ja uz jsem si chtel myslet, ze na motorce je normalni, kdyz se ti nepali maso:)

Zelinář (292) napsal 30.08.2016 v 09:28

Na GSX1400 hreje levy lejtko jako svina...

Mig_35 (345) napsal 30.08.2016 v 08:51

chooki: šel bych dokonce tak daleko, že bych řekl, že hřeje úplně každý motor. Asi záleží hodně na tom, kudy vedeš výfukové potrubí:)
A když si přečteš znova můj koment, zjistíš, že ty dvě motorky nesrovnávám optikou sportovní jízdy, ale pohodlí, konec konců se to KTM prezentuje jako GRAN TURISMO. Ještě by mně zajímalo, jak se sedí spolujezdci...

Nožíř (5) napsal 30.08.2016 v 06:28

Táhne mě na pade, jezdím na starým XJRku, ale tohle mě dostalo ... asi že to má koule jako kráva.
Já vyznavač klasických tvarů, kruci, stárnu a blbnu?

chooki (100) napsal 29.08.2016 v 22:49+3

kazdy V2 hreje..hlavne v 30C, obsah 1300, 173k..treba riadne jazdit a nie prdkat sa na kafe.
Porovnavat sportovu moto s autobusom GS? snad nie.. A to ze niekto na tom po 200km nevladze su kecy. Ked ja som dal naraz 500km, bez stitu bez ziadnej namahy (klasicky S.Duke R), a nepoznam nikoho kto by sa stazoval. Kazda moto ma plusy minusy ale tie komenty tu su vela krat len hospodske kecy

SuperSic58 (1306) napsal 29.08.2016 v 21:59-1

KTM - na laně už ze showroomu

Tech (43) napsal 29.08.2016 v 21:28

seikos: Ehm, tady se ale baví o teplu od motoru, ne jen že nefouká. Prostě rozpalený svod a válec 650ccm pod zadkem bude vždycky cítit. To je problém asi všech Vček. Řaďáky jsou na tom lépe.

SLAY (808) napsal 29.08.2016 v 21:27

joi krásná motorka krásná no asi mám o čem snít a na co šetřit podle mě nejkrásnější KTM

Zedsdead (293) napsal 29.08.2016 v 20:58

Já bych naopak dal na toho naháče jen plexi, kufry a tempomat. Víc na dlouhou cestu není třeba. Asistent rozjezdu do kopce? - pro holky.

griso21 (147) napsal 29.08.2016 v 19:44-1+1

Věřím,že otvory po sundaných kufrech nehyzdí,hnusnější to už být snad nemůže.A podřadit na hulvátskym dvouválu jen s elektronikou?Asi jako hrdině dráždit šelmu na sedativech.Bože,bože...

seikos (975) napsal 29.08.2016 v 19:32

Mig-35: ve 30-ti stupňových vedrech je jízda na většině cestovních kapotovaných motorkách nepříjemná. Holt kapotáž tě chrání, někdy je to až ku škodě

Slow (48) napsal 29.08.2016 v 19:15+2

2:Tech - copak starý mládenci, ale aby nemuseli zaskaovat sousedi ( Kokot Teplem Mrtev)

Tech (43) napsal 29.08.2016 v 18:33+1

Víte doufám jak je horko na koule nebezpečné ? Aby nebyli všichni KTMkáři staří mládenci.

Mig_35 (345) napsal 29.08.2016 v 18:00-2

No, ve skutečnosti to bylo v třicetistupňovým horcích velmi velmi nepříjemné. Protože zbytek těla se ohřeje vzduchem, ale koule dostávají pořád náklad:)
Satanokky: má o 32 kilo víc ale kardan, tak to už zase takový rozdíl není:) ale samozřejmě, stavba motorky je úplně jiná, je to jak někdo podotknul, podobný houpacímu koni, snad i velikostí... tím spíš je 32 kilo navíc až k podivu, že jen tak málo...

ProchyTom (190) napsal 29.08.2016 v 16:14

diky za komentare ano, motor hreje, to jsem sice nakousl v uvodu, ze tu mate "rozžhavene valce"..ale v textu jsem to opomenul rozvest..

PSanec (130) napsal 29.08.2016 v 16:10

Vošklivá motorka, dobré svezeníčko.

satanokky (26) napsal 29.08.2016 v 15:56+2

To Anti - SM-T už nieje v ponuke KTM pekne dlho (odkedy vyradili 990-tkový motor). A toto je na rýchle cestovanie a na pohodlné cestovanie tu je Super Adventure.
To Mig_35 - porovnať hrocha BMW s týmto chrtom KTM je trochu od veci ako sám píšeš. BMW má o 32kg viac v porovnaní pohotovostných hmotností a to sa proste musí niekde prejaviť - že je KTM nepohodlnejšia je jasné už na prvý pohľad. Ktovie ako by dopadlo porovnanie na nejakej ceste typu Transalpina, Passo di Stelvio či Grosglockner - tu by asi bol ten chrt vo výhode. Že tie KTM motory hrejú zadok a vajcia sa vie už od modelu 1190 Adventure a kukám, že stále to nemajú doriešené.
Inak honiť tých 173 kobýl je pre ozaj trénovaného borca čo vie kedy už je na hrane. S elektronikou to je síce jednoduchšie ale aj tak je to riadne prekoňované monštrum.

Anti (390) napsal 29.08.2016 v 15:36

U KTM je to už jako u HD.Jeden motor a rám,a několik hodně podobných modelů.Nějak se v tom začínám ztrácet.Myslel ksem že na cestování tu je SM-T...

klubko (18) napsal 29.08.2016 v 14:33

Kontrola tlaku v pneumatikách když si někdo nevšimne na aute, na 4 kolech, tedy že 1/4 je špatně, to se nějak omluvit dá. Ale na motorce? Jak si může někdo nevšimnout, že má 1/2 kol nízkej tlak ?

Mig_35 (345) napsal 29.08.2016 v 13:33-3+2

Heh:) S kolegou jsme vyjeli do Slovinska do julských Alp, já na GS adventure, on na tomto stroji. 100 km za Vídní už plakal, že dál nepojede, tak se mi ho zželelo a na dalších sto km si tento stroj půjčil. Ano, moje optika byla pokřivena pohodlným cestováním první třídou ve vzpřímeném postoji, ale co v testu nezaznělo a snad v žádném - třeba jen ten konkrétní motocykl byl "postižen" - topí to do koulí a do zadku, tamtéž to vibruje, štítek jsem měl pocit, jako by na té motorce nebyl, vítr od 130 km/h velmi silný...
Ale ten motorbájk by se měl asi srovnávat se sportovnějšími motocykly a naháči, ne s cendurem... nicméně, viděl jsem ho ve srovnávacím testu s S1000XR a byl vyhodnocen jako pohodlnější, to mně trochu zarazilo:)
Nemohl jsem si nicméně nepovšimnout bakelitových ovladačů, archaického displeje a dalších detailů, a když jsem seznal cenovku prakticky naprosto stejnou jako u mého oře s vrtulí, škrábal jsem se na hlavě a podivoval se tomu, kdo tento rakouský werk pořídí:)

tudydudy (18) napsal 29.08.2016 v 12:53

Svezl jsem se na ni pri KTM festivalu a tam me nijak za kule nevzala (zvlast v porovnani s 1190 adventure). Je ale mozny ze po nalitani na ni vic nez tech 10 rovinatejch km tam bych nazor dost pozmenil

SammyCZ (-2) napsal 29.08.2016 v 11:13+1

Kazdopadne tuhle masinu uz si clovek tezko jen tak sam spravi na kolene jak jsme to delali doposud.

+design
+vykon
+jizdni vlastnosti

-porizovaci cena
-kazivost elektroniky
-nahradni dily (cena + dostupnost v CR)

mohu pokracovat dale...

ProchyTom (190) napsal 29.08.2016 v 10:25

ano díky, myšleno při negativním plynu

Nori (35) napsal 29.08.2016 v 09:57

Asi se vloudila chybička.V testu se uvádí,že tempomat se vypne při zcela zaklaplém plynu.K čemu pak tedy tempomat je?Není spíše myšleno při negativním plynu?Tak to má např. BMW S 1000 XR.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist