yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
matuS (26) napsal 03.05.2018 v 20:18

TomasRehak> v niecom mas urcite pravdu. Ako aj spominal destroyer - testovanie sa dnes robi v obmedzenej miere. Testovaci su hlavne kupujuci pocas prveho roka vyroby. Co z toho maju? Nic...

Treba podotknut, ze europski vyrobcovia maju tento pristup k trhu zrejme vsetci. Taki japonci si to moc nedovolia, kedze ich taziskovy trh je USA a tam by s takymto pristupom skoncili velmi rychlo. Zial, europania si nechame skakat po hlave. Vid VW dieselgate.

Co sa tyka autorizovanej siete - z coho by redakcia mala vychadzat? Na mysteryshopping kapacity urcite nemaju.

TomasRehak (20) napsal 02.05.2018 v 13:20+3

Článek je hezky napsaný. Mašina je to krásná. Avšak myslím že by nebylo od věci, začít do testů zahrnovat také zkušenosti se servisy (Autorizované). Časová náročnost servisních úkonů ( provozních), slabší místa, poruchovosti atd... Tomu to tématu se dnešní články vyhýbají. Setkávám se pak s odlišnou realitou, kdy na povrch vyplývají různé problémy o kterých se nikde nedočteme. Tedy né v těch českých testech. V zahraničí to je již iné. A tak se zde s poruchovostí elektroniky vůbec v článcích nesetkávám. O velkém množství svolávacích akcí zde též není žádná zmínka. Budoucího majitele určitě bude zajímat jak se o zákazníka bude servis starat. Mají zájem s poruchou co nejrychleji pomoci ? To oceníme na dovolených.. Jaké je jednání servisu se zákazníkem a né jen při prodeji... Otazka servisů by se zde měla začít hodnotit, jinak se nám zákazníkům služby nezlepší.. Realita je taková že po koupi nového stroje, jaksi za velmi krátkou dobu začnete hrát druhé housle a to je věc, která myslím trápí ne jednoho motorkáře. Jinak se omlouvám za příspěvek né příliš k tématu.

tudydudy (18) napsal 01.05.2018 v 06:40

Těším se až ji ozkousim v rámci letošních Orange Days a porovnam se svou 1190. Upřímně , prostor ke zlepšování tam určitě je

Destroyer (237) napsal 30.04.2018 v 22:19

1290 nastoluje novy standard a v mojich ociach tam nieje konkurencia pretoze bud si kupis 1290 alebo z ineho sudka od BMW, Yamahy, Ducati, Hondy a pod. nema konkurenciu lebo iny mastodont sa uz do terenu moc nerobi + ten touring paket a moderna technika spolu tvoria neuveritelny celok. Co ma tesi ze bez tychto modernych ficurii robia lahsiu 1090 Adv R co je opat moto ktora nastoluje uplne iny standard. Hovorim to teda z pohladu Europskeho zakaznika samozrejme, lebo takto prespekulovanu ponuku usitu pre europanov maju prave KTM, smekam klobuk pred manazmentom. Samozrejme smutne je ze uspech je mierne zakryty problemami s objemom vyroby v starej fabrike a rozrastajucim sa RnD.
...Na druhej strane ma zaujima skutocny vykon a skutocna hmotnost, pretoze KTM su v tychto udajoch o svojich motorkach skutocne optimisti.
A co ma trapi najviac je samozrejme postoj fabriky k testingu motoriek a tym padom obrovske mnozstvo zvolavacich akcii na vsetkych modeloch.

technick (41) napsal 30.04.2018 v 21:54

Určitě nehodnoťit vzhled, ale svézt se. Je to bomba
A mě se i líbí kudlanka jedna

Mám KTM 1190 R a je to pecka Nemám co bych k článku dodal. Je to pravda

MedaSV (56) napsal 30.04.2018 v 17:39+2

Trefně napsané, za mě určitě souhlas - i když sedlám "jen" její předchůdkyni, jsem z ní stále nadšený

Kacafirek (18) napsal 30.04.2018 v 14:39

Zatim jsem na ni sedel jen na vystave a totalne me dostala.
K te me strojovne my do boziho tria schazi uz jen tato KTM a BMW K1600GT
Garage uz je ready !

Mig_35 (345) napsal 30.04.2018 v 08:58

Od moderního cendura se čekají dobré jízdní vlastnosti jak na cestě, tak mimo asfalt. A že vysoký výkon a tvrdý podvozek nejsou totéž co přiměřený výkon a měkčí nastavení tlumičů znamená, že moderní stroj musí zvládat oboje a to bez elektroniky nejde.

Hofix (34) napsal 30.04.2018 v 08:57

Úchylnej sroj a vzhled jak od marťanů... Super! Mně se líbí...

Extrémista (0) napsal 30.04.2018 v 07:10

Mne sa recenzia naopak veľmi páčila a snívam o tejto motorke. I keď som začiatočník, neváhal by som si ju kúpiť. Tak ako recenzenta i mňa nadchol tento hybrid do pohody i nepohody...

Tech (43) napsal 30.04.2018 v 07:09+1

Nevím co vám na tom přijde jako vzdalování se od terénu. Naopak je to zdaleka nejterénější cenduro v téhle třídě. Navíc mají v nabídce i 1090r. Ano, má to spoustu elektronických "kravin", ale takový je holt trend.

vopák (51) napsal 29.04.2018 v 22:55

Za tuhle mašinu před rakušanama smekám kulicha..a dizajnově naprostá pecka.V tomhle ohledu může konkurence jenom nasucho polknout..

pavelsvagerka (4) napsal 29.04.2018 v 22:37

Jepta:tady se někdo koukal na profilovku... , tvůj názor ti neberu, ale myslím si že budeš v menšině.

marecek.m (-2) napsal 29.04.2018 v 21:55-1

myslím že by se Meoni musi v hrobě obracet jestli se někdo pokouší tuto motorku odkazovat na jeho rallye speciál..
Určitě supermotorkapro moderní "rádoby Dakaristy" Ale od terénu se KTM těmahle "cendurama" vzdaluje mílovými kroky..

andygallardo (0) napsal 29.04.2018 v 21:55

Já musím s autorem článku maximálně souhlasit, a to včetně designu, je prostě originální a pro mne jsou KTM Adventury krásné! KTM si jde svou cestou a evidentně se jim daří a to i v MotoGP. My máme s přítelem několik moto, jedna z nich je 1190R Adventure má momentálně najeto cca 60.000 km a řekla bych, že se i shoduje s popisem nového Super Adventura. Prostě univerzální moto, se kterou to lehce natřete i supersportu...superbiku. Mínusem může být maximálně jen pořizovací cena nového moto...

hd1727 (94) napsal 29.04.2018 v 21:10+2

Jak jsem staromec, tak kdybych si mohl vybrat jednu moderni motorku (a nekdo mi ji koupil :) , tak bych asi nevahal. Sice bych jeji potencial vyuzil tak mozna z poloviny, ale ta univerzalnost se mi libi. A libi se mi i design, jednoduchy, vyrazny, nezamenitelny! Jo!

Tifone (147) napsal 29.04.2018 v 20:50+1

Zajistě skvěle fungujicí motorka. Ale ten vzhled

demos (1) napsal 29.04.2018 v 15:47+1

Ten předek je diskutabilní,ale jinak je to uplna paráda

Jepta (4) napsal 29.04.2018 v 14:40-5+6

no s tím italským designem... za mě je zase multistrada hnus, ani nevím jestli je horší ten první model nebo ten nový s tím sosákem,, takže jsem rád že se někde neinspirují, ale jdou vlastní cestou

pavelsvagerka (4) napsal 29.04.2018 v 13:35+1

Jj motorka a motor se povedl, ale ten vzhled šílenost. Příště až budu něco inženýři z Rakouska něco vymýšlet, tak ať si zajedou do Itálie, jak se dělá design.. . Kdyby to bylo auto a vybíral rozumem, tak ji beru, ale je to motorka tu vybírám srdcem, to ji chybí...




TOPlist