globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Esemtecko (0) napsal 22.12.2014 v 21:59

Ahoj vespolek, mel jsem dva roky smt 990 a najeto 20000 km. Od zari 2014 mam 1190 adventure vcetne msc. Najeto zatim 2500 km.
Jsem spokojeny a rad, ze ji mam. Smt bylo super, ale tohle je moto o dva levely vyse.
Nechci komentovat tu diskusi, ale zkuste se na ni fakt svezt a pak to pojdme kritizovat. Sedlem treba pocinaje a predkem motky konče.
Mam na ni origo led svetla jako doplnek a je to parada.

Georgik (76) napsal 12.12.2014 v 13:43

seikos: jen drobný dodatek - když jsem viděl úplně první foto nového A., tak jsem byl hodně zklamaný. Ano, je to unifikovaný až hanba. Ale na druhou stranu musím říct, že na živo je o dost hezčí. ale neotřelý deign starého Advika to prostě nebude. A víš proč? Protože zákazník a nutnost většího prodeje, aby ceny byly pro "všechny".

seikos (975) napsal 10.12.2014 v 06:37-2

Laskyyys: typickej nazor majitele Hondy. Jeste ti chybi NC700X v garazi. Tam se taky sere na design a na prvnim miste je ucelnost

Laskyyy (12) napsal 09.12.2014 v 21:52+1

Na design sere bílej tesák. Důležité je, jak je na tom stroj po technické stránce a co se účelnosti týče. A z tohoto pohledu je to dokonalý stroj. Řekl bych že na to plivou jen všichni ti, kteří na tom nikdy nejezdili. Já osobně jsem na ničem lepším nikdy nejel.Svět pořád hledá regulérního nástupce Afriky,ale on už dávno existuje. Akorát ho místo Hondy udělali v KTM.

Floo (67) napsal 09.12.2014 v 11:37+1

co se designu tyce tak je to klasicky ktm, F-117 stealth design, roubeny s designem Aprilie Futura atd. :) Ma to neco do sebe. JE to rozhodne neco jineho a fajn ze KTM si jde svou cestou a defakto ji ten design uz nalezi. Osobne mi elektrika na moto nevadi, kdyz to muze zachranit zivot bude kazdy jiste rad. Otazka zni, zda se to moc nesere a zda si to nekde v tom Rumunsku dokaze clovek opravit sam u stanu. Pripadne system vypnout a i bez vsech asistenci nastartovat a dojet dom. Tedy proc ne, ale nesmi me to stvat ve chvili kdy to nepotrebuji. Dalsi otazka je ta cena :( te motorce to muze pak skodit. Jelikoz vsechny tyhle vychytavky neco stoji, a nasinec by chtel treba jen tu moto.

Anti (391) napsal 09.12.2014 v 09:41-1

matuS:Nemůžeš chtít po někom,kdo považuje za nejhezčí endura z devadesátých let,aby se mu líbily novodobé stroje od KTM.Uznávám jejich dominanci v tomto sektoru,nicméně jejich "dizajn" mě neoslovoval nikdy.Oni prostě vypadají jak jezdí.
Zkus se na to dívat tak,že velkému procentu se líbit bude,ale všem nikdy.A za absenci zobáku mají i u mě

matuS (26) napsal 09.12.2014 v 08:49+1

50% ludi co tu pinda o tej motorke iba snivaju

Anti, Shewza> ako sa dnes pozerate na 990 Adventure? Ja ked som to videl prvy krat, no, heh, neskakal som od radosti. Dnes ked na nu pozeram, strasne sa mi paci. Ale je jasne, ze dizajn je individualna vec. Hlavne, ze to nema zobak, ako kazda druha motorka dnes.

rrss> bohvie, ci to koleso pulzuje, spochybnovat funkcnost nema vyznam, funguje to urcite. Druha vec je, co tu uz napisal vilemx, ze medialnou masazou ako ta elektronicke systemy zachrania sa skor robi medvedia sluzba.
Uz davno niekto povedal, ze keby miesto airbagu trcala z volantu kopija, tak by sa jazdilo daleko bezpecnejsie.

seikos (975) napsal 09.12.2014 v 08:25-1

To je toho. Ano, je to inovace, nikoliv revoluce. Je to vpodstate porad ABS. Jen doplneno o senzor naklonu, ktery upravuje brzdny ucinek podle aktualniho naklonu motorky. A KTM se snazi z teto inovace jen vytlouct wooow efekt.
Myslim si ze takova Multistrada je se svym Skyhook semiaktivnim odpruzenim technologicky dal nez KTM se svym Advanced ABS. Doplneni stejne funkcionality je vpodstate jen softwarova zalezitost.
Samozrejme, KTM patri prvenstvi v realizaci napadu, nicmene porad je to osklive kacatko

Steve-CZ (259) napsal 08.12.2014 v 23:07-1+2

Pokud se o něčem napíše tento typ článku, podle jehož obsahu jakoby nikdy nikdo nic lepšího nevyrobil a že to musí být úžasné, tak je to přinejmenším podezřelé.
Mě osobně tohle černo-oranžové "najednobrdo" nikdy nepřesvědčí

Georgik (76) napsal 08.12.2014 v 22:54

Nejlepší jsou reakce od těch, co nikdy nesedeli na aspoň podobne motorce, natož pak přímo na Advikovi. Mám SMTecko a souhlas, ze je hravejsi. Logicky, je lehčí a i litrový motor je parádní. Advika jsem měl půjceneho. Na cestování bude rozhodne lepší a myslím, ze po delším osahani se na něm dá i zablbnout. Na suchu a naučené silnici bych si to náramně užil a vzhledem k veku mi el. fičury uz vůbec nevadí. Pokud se nepomatnu a nekoupim nového Superduka, tak Advik bude nejspíš moje další moto. Ale vzhledem k tomu, ze jsem na Superduku uz taky jel, mi to pomatnuti a koupě realne hrozí.

Maxim (21) napsal 08.12.2014 v 22:28

Divoska: konečně normální reakce, souhlas se vším!

jens38 (1) napsal 08.12.2014 v 22:10

Mám 186 a 109 kg odjel jsem na tom 4 800 km za 9 dni z toho cca 300 v terénu a zadej anální problém, gs to není ale proti 990 a motor dle mého názoru lepší než ms

DIVOŠKA (1) napsal 08.12.2014 v 21:43+1

Tuhle motorku mám od jara a najel jsem na ní 14tis km, takže pár postřehů- dříve jsem měl smt 990, najel jsem na ní 50tis bez jediného problému, byla řek bych malinko hravější(17tky kola), motor jakoby výbušnější, spotřeba o 1,2l vyšší, muselo se na ní víc aktivně. Adventure daleko širší pásmo použitelných otáček, pohodlnější,výkon nesrovnatelnej, ale lépe dávkovatelnej proto jakoby klidnější, zatím taky žádnej tech. problém.Nejvíc mě na ní baví její univerzálnost, umí kvalitní i hodně špatný cesty a to mi chybělo. A k elektronickejm berličkám, taky nejsem jejich ortodoxní zastánce, ale když jede člověk 200km přez Rumunský hory za silnýho deště a po silnici teče krásný bahýnko tak je trošku klidnější. Jezdím tak, že mi do řízení MSC zatím nikdy nehrabalo, ale jak se říká, kdo navyzkouší...Design je samozřejmě věcí názoru, ale řeči o nespolehlivosti KTM, nevím kam na to někteří pořád chodí.Píšu to z nicku mojí ženy

pagliaorba (64) napsal 08.12.2014 v 21:21-3

Zas tak velká paráda to není. Má to naprosto příšerný sedlo a vůbec si nedovedu představit, že bych na tom jel třeba 400km.
Předek je opravdu příšerný, ale v reálu je to ještě horší.
Jinak to opravdu jde, ale tak do výšky 170cm. Kdo má nad 180, tak je chudák.

JA-NE (767) napsal 08.12.2014 v 21:10+1

má TO pekny vyfuk

SojkinXR6R (22) napsal 08.12.2014 v 20:53-1

Když ptáčka lapají, hezky mu zpívají.. To je ódy na jednu novou KTMku, samý superlativy... to smrdí průserem :D Ten předek je teda nic moc, to je fakt, to už má lepší italská 12ka Strada.
Já si při popisu toho noýho bazmeku uvědomil akorát to, že to co sem se naučil s brzdama ,,normálníma", když vim že jde do tuhýho, tj. soustředění, rozložení váhy těla, poloha těla, jak rozložit brzdy, tak to mi teď má bejt jako k hovnu ? Co mě pak má na tý motorce bavit ? Za chvíli si bude moc řidič nastavit autopilota, vysunou se mu postraní kolečka, prodlouží sedačka, uspí ho to a probudí se v cíli :D
Ale jako pro vyloženě top bezpečnost dobrý...teoreticky...prakticky mě zajímá jak se ten boom vyvine..

olha (4) napsal 08.12.2014 v 18:20

Za ty vychytávky, jasná 10ka. Kolikrát já na GoldWingu, jsem se už viděl, jak jedu příkopem .

olha (4) napsal 08.12.2014 v 18:15

Až na ten předek výborný. Opět Vřískot, nechápu, že se to tak rozmohlo .

rrss (0) napsal 08.12.2014 v 17:10

Jestli to ABS na předním kole jemně pulsuje, jako že z principu regulace lehce musí, tak v zatáčce potěš koště.

alexa7 (101) napsal 08.12.2014 v 16:10

Dúfam že urobia poriadnu 700 ku adventure bez zbytočných koní a elektronických cocotín.
Ale je dobre že takáto motorka na trhu je. Je to potreba pre jazdcov čo kupujú motorky podla porovnávacívh tabuliek a testov.

deep-sk (474) napsal 08.12.2014 v 16:09+3

vilemx: ono to vzdy treba brat hlavne s rozumom a triezvou hlavou... vsetky tieto vyvhytavky ako ABS, TC a teraz po novom MSC su urcite vyborne, ale neznamena to ze by clovek mal prestat byt opatrny...
mal som na vlastne oci moznost vidiet ako to dopadne ked na MBW GS z nicoho nic zlyha ABS a jazdec to necaka...
Kamos tak hodil drzku a bolo stastie od boha ze po zemi letiace bawo nezramovalo nikoho z nas (asi siedmich) co sme stali pred nim proste si neskoro vsimol ze brzdime, zobral za paku jak drevorubac a ABS si jaksi zobralo v ten moment dovolenku brzdy sa kusli a uz letel...

ja nedam dopustit na ABSko na motorke, ale napriek tomu ze ho mam, vzdy sa snazim brzdit tak ako keby som ho nemal tj. nespoliehat sa na to ze je tam a ist jak prasa...

Rudýn (24) napsal 08.12.2014 v 14:07+1

Myslím, že ten výkon se bude nejlíép využívat v hospodě u piva

jardapl (-67) napsal 08.12.2014 v 13:39-1+1

Svezl jsem se. Zcela nesmyslně výkonný motor. Měli raději zlepšit průběh výkonu a krouťáku ve spodních otáčkách, snížit váhu a hlavně spotřebu a zlepšit spolehlivost. Vzhled je proti 990 daleko horší.

vilemx (228) napsal 08.12.2014 v 12:38-1+2

Chápu, že se jedná o promo článek, který má za úkol motorku vychválit do nebes. Nelíbí se mi ale až nebezpečné podsouvání myšlenky, že vlastně nemusím při brždění vůbec myslet - stačí pořádně zmáčknout páčku a motorka se o všechno postará. A auta třeba jo, ale u motorky se jednak intenzitou brždění ovládá i její směr a také případný smyk znamená zásadní změnu jízdní trasy, pro vetšinu však rovnou pád.

Zatímco konstruktéři zvýšili bezpečnost jízdy vymyšlením nového zařízení, tak marketingové oddělení demotivuje kupce jezdit opatrně. Výsledný efekt je jedna velká nula :(

Ale docela se "těším" na videa pod heslem MSC mistake, videí zblblého ABS je docela dost

Anti (391) napsal 08.12.2014 v 12:02+1

Osobně bych byl pro nějaký více zemitější test.Z tohoto mám pocit,že vylezl z PR oddělení KTM.Téměř samé superlativy ke kterým schází porovnání.Příklad:"Jízda je s KáTéeMkou velmi překvapující a jsem si jistý, že každému vyrazí dech. Ovladatelnost stroje, který bez paliva váží 212 kilogramů je ohromná a zde se projevuje její štíhlost."

matuS:Trochu mi to připomíná koncepci z cca 10 let starého katalogu,jmenovalo se to snad KTM Venom.I tam mě to připadalo přinejmenším divný a pořád to nepovažuju za hezké.Maximálně si zvyknu.Nadčasové jsou designové skvosty mezi které KTM určitě nepatří

shewcza (22) napsal 08.12.2014 v 11:58+1

matuS- to si nemyslím. Vypadá to jak ´bouraný na předek. Nadčasový desing má pro mě např. Ducati MTS. Tohle je hnůj a bude i za 5 let. Aspoň tedy pro mě

mardock (73) napsal 08.12.2014 v 11:58

tem předej je fakt tak hnusnej. Snažím se na to zvyknout, ale nejde to. A to doma taky nemám zrovna dizajnovku

matuS (26) napsal 08.12.2014 v 11:51

shewca> ma to nadcasovy dizajn. O 5r sa ti to bude pacit.

shewcza (22) napsal 08.12.2014 v 11:27+1

Ten předek a boční profil přední části je fakt k zblití. Svět se v kravskou 3.14ču obrací, říkám to pořád




TOPlist