Beta RR 350 Enduro vs KTM 350 EXC-F
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 19.12.2011 | Zobrazeno: 53 803x
Kapitoly článku
Beta RR 350 Enduro
Pístní sada: 7.000,-4 x ventil: 18.942,-
Chladič: 5.500,-
Přední blatník: 725,-
Zadní blatník: 1.000,-
Spoiler nádrže: 550,-
Řadící páka: 1.106,-
Spojkový koš: 6.914,-
Servisní intervaly:
Výměna oleje: poprvé 3 motohodině, dále každých 30 motohodin
Výměna pístu podle použití: 90 hodin
Příbal obsahuje: zrcátka, blinkry, rozeta, kolečko, nářadí
KTM 350 EXC-F
Pístní sada: 7.660,56 Kč (se sadou těsnění)4 x ventil: 12.935,16 Kč (komplet sada s vodítky, gufery a těsněním)
Chladič: 10.319,16 sada obou stran, jinak 7580 Kč pravá strana a 6202 Kč levá strana
Přední blatník: 742 Kč
Zadní blatník: 885 Kč
Spoiler nádrže: 2.114 Kč
Řadící páka: 1.430 Kč
Spojkový koš: 4.018 Kč - je ocelový takže téměř doživotní použití :)
Servisní intervaly:
Výměna oleje: olej po 1. motohodině hodine a potom max. po každých 15 hodinách
Výměna pístu podle použití: maximálně 105 hodín
Příbal obsahuje:
KTM tašku, pero, návod na obsluhu, sada nářadí, odrazky, dlouhý podblatník na SPZ se
směrovkami, přední směrovky, plastové kryty na rám, kolečko 13 zubů, otevřený
kryt filtru, baterie
Informace o redaktorovi
Vláďa Novotný (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 173 cm
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz