husqvarna_svartpilen_801_2




Beta RR 350 Enduro vs KTM 350 EXC-F

Kapitoly článku

Beta RR 350 Enduro

Pístní sada: 7.000,-
4 x ventil: 18.942,-
Chladič: 5.500,-
Přední blatník: 725,-
Zadní blatník: 1.000,-
Spoiler nádrže: 550,-
Řadící páka: 1.106,-
Spojkový koš: 6.914,-

Servisní intervaly:
Výměna oleje:
poprvé 3 motohodině, dále každých 30 motohodin
Výměna pístu podle použití: 90 hodin
Příbal obsahuje: zrcátka, blinkry, rozeta, kolečko, nářadí


KTM 350 EXC-F

Pístní sada:
7.660,56 Kč (se sadou těsnění)
4 x ventil: 12.935,16 Kč (komplet sada s vodítky, gufery a těsněním)
Chladič: 10.319,16 sada obou stran, jinak 7580 Kč pravá strana a 6202 Kč levá strana
Přední blatník: 742 Kč
Zadní blatník: 885 Kč
Spoiler nádrže: 2.114 Kč
Řadící páka: 1.430 Kč
Spojkový koš: 4.018 Kč - je ocelový takže téměř doživotní použití :)

Servisní intervaly:

Výměna oleje:
olej po 1. motohodině hodine a potom max. po každých 15 hodinách
Výměna pístu podle použití: maximálně 105 hodín
Příbal obsahuje:
KTM tašku, pero, návod na obsluhu, sada nářadí, odrazky, dlouhý podblatník na SPZ se
směrovkami, přední směrovky, plastové kryty na rám, kolečko 13 zubů, otevřený
kryt filtru, baterie

Informace o redaktorovi

Vláďa Novotný (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 173 cm
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (12x):



TOPlist