yamaha_tenere_duben




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
matuS (26) napsal 23.12.2011 v 13:20

to je naozaj skoda, ze autor nezaregistroval, ze na ktm ma seriovy vyfuk...

inak chvalim fotky, podla ktorych by som povedal, ze ta beta ma o dost horsi pristup k filtru ako ktm.

V teste mi chyba informacia, ako v noci motorky svietia.

bikerjarys (2) napsal 22.12.2011 v 17:48

to je zase diskuze..ceny jsou katalogový..já kupoval sixdaysku s katalogovou cenou 236t za 189t..to samý interval výměny pístu apod. jsou při race zatížení, při šolichu to jsou násobky, prostě jak kdo tahá...i husar zdochne když mu budeš rvát za játra
a i ta cena ventilů...malej objem, velkej výkon-titanový ventily..exc450 ocel za pár tisíc
pravda je že se u koupě musí víc přemýšlet..

SuperSic58 (1307) napsal 21.12.2011 v 11:16

Wow, to sou palety za ty díly. Píšou, že pístní sada po zhruba 100 mth. A jak dlouho vydrží zbytek? Klika, ojnice, rozvoďák, vačky, ventily, pumpa atd.? Víte někdo?

husatko (16) napsal 20.12.2011 v 10:01

a ked je niekto lačný po ostrom 4T endure nenarocnom na udrzbu, tak by som mu odporucal husaberg 2004-2008, je vela pripadov, ze majitelia jazdia na original pieste veselo dalej aj po 400mh. Podobnu vydrz (treba ale porovnavat motory priblizne rovnakeho objemu) maju aj KTM exc 2004-2007, tam je moznost aj mensieho objemu 250 a 400, keby aj to nestacilo, 250 sa da "vrtat" na 280 alebo 350cm3. Husaberg do 2008 ma len vyssie objemy, co je pre hobbika niekedy moc, tam je moznost k 450 dokupit original motorovy kit na 380 (mensia vlozka a piest). Ja mam nieco podobne, 450 so znizenym objemom a je to hobbicka parada, dost vykonu odspodu, ale nic zakerneho. vseobecne nerozumiem tomu, preco su 2nd-hand husabergy lacnejsie ako tak isto stare ktmky, ked vsetci dobre vieme, ze ako nove su drahsie. Pre cloveka, ktory chce kupit husaberga z 2. ruky je to ale vyborna sprava. Osobne som presvedceny, ze lepsie enduro ako husaberg do 2008 neexistuje, ale kazdemu moze sediet nieco ine. Mozno sa to zda od temy, ale niekto sa tu pytal, kedy sa zacne vyrabat poriadne enduro s normalnou vydrzou, tak tu je odpoved, a sice, ze sa asi netreba pozerat do buducnosti, ale do nedalekej minulosti. Pre hobbika je navyse, myslim, vhodnejsie a schodnejsie kupit nie uplne novu motorku.

husatko (16) napsal 20.12.2011 v 09:29

pekne motorky v nevydarenom teste. porovnavat motorku ktoru ma na seba niekto naladenu so seriovou je neobjektivne. bud mali byt obe v serii, pekne so starterom v plnej polnej, alebo aj ktm mala mat akrapa a tlmice nastavene na rovnakeho jazdca a beta starter. jasne, ze beta ide lepse odspodu s ladakom, jasne, ze ide inak do zakrut, ked ma inak nastavene tlmice (udaj o uhle hlavy riadenia chyba, takze nevieme ci to nieje nahodou trosku aj tym). test na prd, nemohol nikomu pomoct vybrat si z tych dvoch motoriek. Jedine co tento test poskytol je zakladna informacia pre tych, co o tychto motorkach doteraz dokopy nic nevedeli, teda napriklad to, ze beta je nizssia, ma karbec, prepakovanie a ma atraktivnejsiu cenovku. fakt slaby test.

Pivko (85) napsal 19.12.2011 v 23:35

ještě je tu čína

alexa7 (101) napsal 19.12.2011 v 22:28

Tie súčiastky su nechutne predražené...vzladom na životnost týchto novodobých zázrakov .Asi začnem znova bicyklovat.Aspon budem ekologický...

Opteron (0) napsal 19.12.2011 v 20:32

Jo na tu Betu jsem uplně zapoměl, ALP 4.0 s motorem Suzuki DR350SE, pohodový nenáročný stroj takže to máme dvě, ALP 4.0 a Freeride 350. Možná i to WR250R, ale ta cena je taky brutus za 250.

bledemon (126) napsal 19.12.2011 v 19:26

Kyvky neřešim, nedůvěru mám k plastovym podsedlovym konstrukcím. Jediné nové tupé enduro vidim v betě alp 4.0

kixs2 (3) napsal 19.12.2011 v 18:58

mám dojem, že ani na motorkářích už nelze najít pořádný video z testování. Přitroublá muzika a rádoby zajímavé a efektní detaily nemají s informační hodnotou nic společného. Takže se omlouvám, pokud někomu křivdím, ale komerce třes se, motorkáři prezentují videoprodukci.

sxs525 (138) napsal 19.12.2011 v 18:23

na ktm kyvky praskaj jak na běžícím pásu a rámy to samí

DMC.motobiker (-23) napsal 19.12.2011 v 18:08

Opteron> No on ten ALU disk se spíš dřív ohne...

Opteron (0) napsal 19.12.2011 v 13:32

Tak si tak říkám, za cenu pístní sady a ventilů u Bety, mám GO motoru u 300ccm 2T

nuclear: kyvnou vidlici vůbec neřeš, vydrží hodně. Podívej se, jaká to je masa materiálu, a podívej se na kdejaký ALU disk na autě. Viděl si, že by ALU disky běžně praskali? Já ne, a to ty kola taky dostávají pěknou zátěž při krouhání zatáček apod. Člověk by se až divil, co všechno taková duralová slitina vydrží.

Opteron (0) napsal 19.12.2011 v 13:17

No kdyby jen fuj za pístní sadu, ale co teprve sada ventilů pro Betu za 19t.kč??? Kde to jsme? Že by výrobci už nevěděli jak ještě víc ždímat peníze? Hmm, tak napálíme pístní sadu, ventily, to a to, ať nám pěkně solej za díly.. A než se objeví nějaká funkční použitelná repasní sada ventilů z oceli, to bude taky asi chvíli trvat. A to jsem si do dneška myslel, že ceny dílů u ostrých motorek nemůžou být už horší

SirIndy (56) napsal 19.12.2011 v 12:33

No fuj co to je ty ceny pistnich sad, na 450 jsou daleko levnejsi A u ojnic to asi bude podobny, to by chtelo doplnit.

bikerjarys (2) napsal 19.12.2011 v 09:03

pěkný, pěkný..jen srovnávat průběh motoru se sériákem a s komplet laděným systémem je trochu mimo...ty rozdíly jsou dost velký...takže připočítejte k ceně Bety min. 25litrů za svod s výfukem...zbytek Bety mi taky sériovej moc nepřišel jinak super článek

Opteron (0) napsal 19.12.2011 v 07:27

350ky pěkné, to ano Ale kdy se začně vyrábět normální pohodové lehké enduro s normální životností pro obyčejný jezdce za normální cenu? Né každej je střelec se závodními ambicemi a né každej do toho může sypat tak šílený peníze za díly po "pár MTH". Poslední "tupé" enduro byla Suzuki DRZ400S kterou ale típla EU, a tak si DRZ vesele vrní dál už jen pro amíky.

Všude jen samej speciál, ostrá motorka náročná na pravidelný servis, ale na nás obyčejný jezdce se už nemyslí

No vlastně myslí, novinka KTM Freeride 350, ale kolik z vás za to dá 180t.kč?

nuclear (1) napsal 19.12.2011 v 05:20

není to trochu o hubu u těchhle motorek používat odlévanou zadní vidlici? Je to sice pěkné, ale zdá se, že normální tažený ocelový profil se může sic ohnout, ale nekřupne ?




TOPlist