globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
NoRespectCZ (0) napsal 10.04.2020 v 00:11

Tohle šméčko sem měl a nejhorší na tom všem je že ono to jako "jede" ale jak se to ohřeje po delší jízdě a dojde velký kopec tak i smradlavá Avie vás bude objíždět. Kolikrát jsem se i styděl jaký jsem idiot že jsem za to dal takovou raketu. Pro všechny neznalé. Tohle je klasický Čína přelep z pěkným názvem. Není to žádná licence atd atd je to klasický čínský 4T motor který 9kw nemá ani omylem. Pokud tomu někdo věří tak hodně štěstí.

Slow (48) napsal 22.02.2018 v 20:03

Měli jsme od novoty CPI 50 ve 2T a tloukl jsem si hlavu, že jsme nepřiplatili za Derbi Atlantise.(rozdíl 10tis kč). Sice jsem se na tom "vyučil", ale je mi to v aktuální době k prdu
Na PCX a Nmaxu jsme jezdili, nejní to špatné svezení, ale cena na 125ccm scooter je pro mě už dost peněz, takže to vyhrála nová čína za 20tis oproti 65tis PCX a NMax.
Ať je tohle sebelepší čína, pořád je to čína, už jen porovnejte plasty a jejich odolnost s JPN, podívejte se pod kabát a poměřte motory a jště do toho vstřikování...
Pokud to bude stát do 30tis je to prodejné a i dealer na tom vydělá (viz Autovkellu a "jejich" Maxon, Ardur), jinak problém sehnat plastové díly a další věci nezapadající do PRC klonů.

neznamyScooterD (1088) napsal 16.02.2018 v 11:01+2

nechci to tady nějak rozdmýchávat zbytečně, ale nemusím na tom sedět abych věděl že to s těma ušmudlanejma 9k "nejede", nebo že to nemá kufr, přihrádky, nebo že to ve fabrice vyrobí za 15 a tady to stojí 55. V podstatě naprosto noname věc. Vždyť když přišla 3tí generace PCXa tak se dvojkový vyprodávali za 55 nebo 59tis? Tvle to fakt chce někdo tvrdit, že prehistorickej vzducháč s 9k odpovídá hodnímu ESP vodníkovi se startstop systémem??? A množství vyrobenejch kusů vypovídá o kvalitě? Tak to ale vůbec nefunguje, v číně je schopna řada fabrik vyrobit cokoliv do nějakýho stropu samozřejmě. Ale spodní hranice v podstatě není. Přijdeš tam řekneš mám 5mil usd chci 20tis skútrů tak oni Ti ho prostě za těch ca 5tiskč/ks vyrobí, ale kvalita žádná samozřejmě! Kdyby to stálo 35, okej, stejně je to kokotina, ale budiž, ale 55? A ty narážky na nějaký češství jsou totál mimo, přijedeš do Francie borec Ti řekne Piaggio X10 celkem dobrý ale stejně mrdka co nejede a skoro nikdo to nekupuje! Stroj novej 140tis! To samý o Peugeotu, pamatuju když vylezl třetí Speedfight, stroj kterej měl nakročeno bejt extralegendou, přijel jsem francouzi řekli, je to čínská mrdka fuck off... hotovo. Rád nabídnu své pcx 2016 1500km v hodnotě 48tis ke srovnávacímu testu a jestliže dojdeme k závěru že keeway je lepší, sežeru vlastní hovno

PBM2 (114) napsal 15.02.2018 v 22:13

Pes69: na rozdíl od spousty lidí jsi projevil zájem o základní informace, které mohou vést k jasnější představě, v tomto případě o výrobci, a následně si lze domyslet, zda je schopen nebo ne vyrobit kvalitnější výrobek. To se cení. Rád jsem ty informace poskytl. Něco jsem už věděl, něco jsem dohledal. Ono slůvko "pleps" jsem použil a, přiznám se, přesný tvar jsem nevěděl. Napsal jsem to, jak to říkám . Jinak ty moje reakce na konci nejsou opravdu "nic moc". Za ty se do určité míry omlouvám. Prostě mě mrzí, že je tu stále dost lidí, kteří na tom či onom nikdy neseděli, ale vyjadřují se, jako by s tím strávili poslední rok. Přitom se kriticky vyjadřují i k tomu, co napíše autor testu, který s dotyčným výrobkem měl sice taky jen krátkou praxi, ale na rozdíl od nich ji měl opravdu. Takže asi tak. Dík za připomínku, šťastné návraty z cest a ať se daří.

Pes69 (34) napsal 15.02.2018 v 15:16

Pbm2: na fabriku jsem se ptal já. A právě proto, že tady skoro všichni hazime čínu do jednoho pytle a nikdo se v nich moc nevyznáme, takovéto info považuji za velice žádoucí - aspoň pro mě to nese víc informací než že vlastní benelli. Takže tvoje odpověď zajímavá a relevantní. Teda až po slovíčko " pleps " U nás se sice píše a říká " plebs" ale dál je to výblitek na úrovni těch, které sám - a asi oprávněně kritizuješ...

PBM2 (114) napsal 15.02.2018 v 12:21-2+2

Padl tu dotaz, zda by se našly informace o výrobci, koncernu Qianjiang Group Co.
Jistě, našly. Sice je toto článek o modelu, ne o výrobci. Ale proč ne. Tedy aspoň to nejzákladnější
Qianjiang Group Co., Ltd. je čínská společnost, která vyrábí především motocykly a skútry, ale také čtyřkolky, elektrické motocykly, sekačky na trávu, golfové vozíky, generátory, čerpadla a další vybavení pro zahradní péči. Nachází se v jihovýchodní Číně, ve Wenlingu, 480 km od Šanghaje a zaměstnává 14 000 lidí. Vyrábí 1,200 000 dvoukolových vozidel a více než 2 miliony motorů ročně. Závod se rozkládá na ploše 670 000 metrů čtverečních s číslicovými řídicími stroji pro zpracování součástek dovážených z Německa, Itálie a USA. Společnost má kapitál více než 750 milionů dolarů, od roku 1999 je na čínské burze cenných papírů a vlastní certifikaci ISO 9001 .
Asi 20% produkce je prodáváno za hranice. Kromě skůtrů a motorek jsou to i další motorová zařízení, a to včetně vozidel, jako jsou minikáry a terénní vozidla, stejně jako kosačky na trávu, motory, generátory, vysokotlaké čističe vody, zahradní nářadí a elektrické čerpadla. Zboží, které vyváží za hranice, míří převážně na trhy zemí v Evropě, Severní Americe, Středním východě, severovýchodní Asii a Africe. Je to celkem více než čtyřicet osm zemí.
Tak co, je to pleps?
A opět tu máme některé typicky české inteligentní poznámky... "Předražený čínský krám" - hmm, když je to levné, je to podezřelé, když je to dražší, "co by ti číňani za to ještě nechtěli?". "To raději měsíc o chlebu a vodě a za 70 PCX" - tak jo, aspoň zhubneš a ušetříš na benzínu. Dokonce možná na tebe za tím mini plexi na PCX nebude moc pršet. "Všichni ví, že stojí za hovno, ale pěkně se o nich (francouzských autech nebo čínských motorkách, skůtrech) píše" - ty víš, že to stojí za hovno?. Blahopřeji! Inteligence z tebe srší, až to kolem stříká. Třeba už jen tím, jak se vyjadřuješ. Jel jsi na tom? Chvíli nebo déle? Nebo jsi jen komentoval "jedna bába povídala"... Asi toto, že? Tak to raději vyraž na své přerostlé motorce do dáli a zamysli se nad tím, zda se zrovna tebe netýká ono "velkou motorkou si někteří lidi zvyšují ego". Nebo ne? Hmmm. Ať už si každý koupí, na co má nebo co se mu líbí nebo čemu důvěřuje nejvíc. A ostatní ať jdou svojí cestou...

neznamyScooterD (1088) napsal 14.02.2018 v 21:17

stačí se podívat na visiona, podobné výkonové parametry, kufr vyšší plexi a kvalita? To samý roční PCXo s 1tkm, stejná cena kvalita? Kufr za příplatek, ne u pcxa je kufr zadarmo, pod sedačkou. Navíc ho někteří dealeři nabízí v ceně. A ikdyž vezmu nový, rozdíl v ceně ca 20% a v kvalitě asi 90 ano rovná podlaha je zvlášť pro lidi s horší motorikou výhodou, a převezení nákladu taky lepší no a to je asi tak všechno. Euro4 to zdražilo jasně čerpadlo, EFI atd. takže už nestojí ve fabrice 10tis ale 11

puffybodie (390) napsal 14.02.2018 v 19:52

Bohuzel ceny u vsech cinskych jsou nahore kvuli EURO4 (pochybuju, ze jen proto, spise to dovozci vyuzili).

Ale PCX mam uz nejakou dobu a ten Keeway jsem mel chvili pujceny. A musim rict, ze i kvalitou zpracovani cnel nad ostatni Cinu (a i treba levnejsi modely znacek jako Kymco nebo Sym) jako rozhledna

+ o 20 tis. nizsi cena nez PCX
+ kufr , u PCX za priplatek
+ velke plexi, u PCX za priplatek
+/- rovna podlazka, dobre pro naklad, horsi pro krouceni za jizdy
+/- spotreba, jen o cca 0,5l/100km vetsi nez u PCX
- vykon
- servisni intervaly
- dlouhodobejsi stabilita kvality vyrobku aneb treba //www.skutrportal.cz/1630-keeway-cityblade-125-prvni-mouchy-na-obzoru.html

Je tak otazka, jestli uz ten rozdil "jen" 20 tis., misto 30 - 40tis. stoji za ten risk. Taky je otazka, kdyz se to rozpada na cine, tak to clovek ceka, ale kdyz se rozpada ram na Kawasaki Z nebo jsou problemy s novou Afrikou, problemy u KTM a dalsich, ktere jsou za uplne jine castky, tak jestli je to soucast retro vlny k opravam stroju po vyjeti z prodejny ala Babetta

PremdaHonda (108) napsal 14.02.2018 v 18:35

Chápu, že vyrobit něco ve slušné kvalitě stojí víc peněz...
Ale kolem 50-ti tisíc se dá koupit velmi slušný, lehce jetý skútr 125 jakékoliv renomované značky.
Sice je to argument obecně opakovaný pořád dokola, ale určitě pravdivý..

boneshaker (89) napsal 14.02.2018 v 18:30+1

Článek jak reklama na francouzské auto. Všichni ví, že stojí za hovno, ale pěkně se o nich píše.

neznamyScooterD (1088) napsal 14.02.2018 v 16:45

zrovna jsem chtěl doplnit, že jediný obdivuhodný je že se na karbecu dostli na E4ku

callowsick (463) napsal 14.02.2018 v 16:34

není to chyba s karburátorem? Pro EURO4 už karburátor nevyhoví a CBS brzdy ukazujou, že to bude E4.

Sharkcom (46) napsal 14.02.2018 v 15:30+2

Za pade čínský skútr s karburátorem a vzduchem chlazeným motorem? To raději měsíc o chlebu a vodě a za 70 PCX...

Pes69 (34) napsal 14.02.2018 v 14:38

Obecně mají lidé (a já taky) snahu fandit outsiderům, ale tohle za mě ne. Podobnost s PCX naštěstí minimální...ale souhlasím, že keeway je (asi) to lepší z P.R.C. produkce.. možná až budu messenger..
a když si představím, že vlastněj i benelli ... ale k faktům: dotaz do redakce:
máte nějaký info k mateřskému Qianjiang, ať tu jen nepapouškujeme klišé? Jaký mají obrat, kolik toho za rok vyrobí, kde výrobu mají, jaký mají management kvality dle standardu ISO? ..jak velké mají vývojové oddělení ...protože pokud tohle do článku neuvedete, tak článek zůstane reklamou a ne testem, my zůstaneme u těch klišé a neznámýScooterD bude mít nejspíš pravdu ... :-/

neznamyScooterD (1088) napsal 14.02.2018 v 12:49+1

aneb jak udělat o předraženym čínskym krámu celkem hezkej článek plnej velmi eufemisticky řečeno sporných tvrzení




TOPlist