yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mag. (21) napsal 28.07.2014 v 09:12

Těch 7Nm navíc mě absolutně netankuje oproti Buse. Busa je navíc o 2kg lehčí. Suzuki prostě umí dělat motory a nepotřebuje k tomu dalších 100ccm! Další věcí je, že bych stejně už nepoznal zásadní rozdíl ve zrychlení. Jako když jsem přešel ze 650 na Busu G2 tak to byl skok, ale přejít z Bus na Kawu ZZR - výkon +- stejný, svezení na Buse je už takhle luxusní akorát ten vzhled je u každého jiný a jinak preferovaný. Navíc Busa G3 už má ABS a Bremba - to je to jediné co nové g3 závidím a Kawu zzr jenom respektuji, že tu něco takového je.

kawapepek (-27) napsal 23.07.2014 v 13:50-3

Já se přiznám na rovinu-závidím Vám...
Všem novinářům,kteří se na ZZR 1400 svezli... Nemohu říct,že se počítám za vážného zájemce o tento bike,ale do budoucna bych něco podobného rád pořídil a pokud by se mi zadařilo se svézt taky,tak by mi to mé vybírání a zvažování ulehčilo...Bohužel ZZR 1400 se prodalo a já se dostal do situace jako loni,když jste rozbili ZX-10R...Nesvezu se... Váš test alá z tohohle se poserete je fajnej jako úsměvný článek večer před spaním,nebo ukrácení volného času v práci...Bohužel testy jako dříve,kdy byly testy motocyklů podrobnější-graf z brzdy,měření brzd,akcelerace,porovnání s konkurencí,posouzení více očima a další podrobnější informace už asi v testech nikdy nebudou...škoda...
Nezlobte se prosím na mě,ale test takovýhle bomby na dvou kolech,kterou si koupí cca 10 lidí v republice je potřeba dělat jinak,než test CBR 125RR...Můj názor a doufám,že nedostanu ban...

mavr (10) napsal 23.07.2014 v 08:13

Absence tlumiče řízení je přímo závislá na úhlu hlavy řízení, kdy uhel mají supersporty jiný oproti zzr a buse. Ve výsledku tlumič řízení na ZZR až tak potřeba není.
K pneu pro JirkaFX:
Když jsem měl ZX-12r tak životnost pneu 2-až max 4tiskm.
pneu Dunlop Sportmax a obdobne pneu. Většinou se mi nepodařilo první tři stupně přeřadit bez kratkeho prokluzu zadniho kola..
U ZZR je to jinak, antihopingová spojka a kontrola trakce prodlužuje životnost pneu na dvojnasobek .. zhruba 4-6 tis.km .. samozřejmě že se nabavíme o stálé jízdě v červeném poli

Pawka (79) napsal 22.07.2014 v 19:32

takhle mela vypadat ta vyrocni! najdi jeste to co bys na ni zmenil k lepsimu a napis to sem

jean192 (153) napsal 22.07.2014 v 07:42

"rozzuřeným stylem, asi jako když kopnete Japonci do rýže" paráda, dobre napísaný článok

JirkaFX (0) napsal 21.07.2014 v 19:09

ještě měli zmínit spotřebu pneu já na ZX12R měl 3500 km a obě pneu KO

SensationBlaack (-18) napsal 21.07.2014 v 18:02

Cekal bych obsahlejsi claneka hlavne vyssi vykon kdyz to ma Akrapy a ne serie s Akrapem

PepaBobr (11) napsal 21.07.2014 v 16:16

editorial me rozesmal a clanek jsem slupl jako malinu. Hned bych se projel a sel se prebalit

12012 (21) napsal 21.07.2014 v 15:11

Sice jezdím na golďasu, ale ať se na ní dívám ze všech možných úhlů, přijde mi moc masivní a ,,opticky" těžká, možná by ji ,,odlehčila" jiná kombinace barev lakování..?? Ale jinak RAKETA.

Denyas (-5) napsal 21.07.2014 v 14:50+2

Vzhled je naprosto jedinečný a odlišný od ostatních Japončíků. A tak to má být Kawa udělala další výborný krok. Todle už není motorka pro každého, todle je jen pro vyvolené

ZZR1200 (127) napsal 21.07.2014 v 12:55+6

Vzhledově mi naopak přijde jako jedna z mála japonských motorek, která nikoho nekopíruje a přitom je osobitá a pěkná.

mari (36) napsal 21.07.2014 v 12:10-1+1

absence tlumiče řízení mě dost překvapila a u cestovně pojatého stroje bych čekal i nějaké místo pod sedlem(zlatá Busa), ale svezení na tom musí bejt uchvatný

BadRX (84) napsal 21.07.2014 v 12:06

jj pěkný

Yoji (-6) napsal 21.07.2014 v 11:49

Pěkně napsané, autor si zaslouží pivko v tomhle vedru

Jarda (281) napsal 21.07.2014 v 11:39

redmanXXL> Opravime, nevim, proc to tam skocilo. Dole v clanku je link na nahlaseni nepresnosti. Prosim, pouzivejte ho, prijde nam to hned. Diky.

BaRT_Czech (45) napsal 21.07.2014 v 11:35

Strngr (141) napsal 21.07.2014 v 11:15+1

Pokud bych si mohl dovolit půl roku křižovat Evropou, možná bych uvažoval o prodeji toho, co mám, přidal k tomu čokla, památeční kšandy po dědovi dragounovi, rozbil prasátko a šel bych do toho ... a pak, až bych byl starý, bych na to v sanatoriu vzpomínal a fabuloval ostatním dědkům zážitky k neuvěření ... ten autorův editorial mě pobavil

Skalik (13) napsal 21.07.2014 v 11:00

Škoda, že autor nezhodnotil zda příplatek 100 000czk za podvozek, plexy a výfuk je opodstatněný.

DOMINATOR (1260) napsal 21.07.2014 v 10:52

To je normálni 2 valce 4 svody jak je vidět na hoto
jinač moc pěkný dravec!

redmanXXL (11) napsal 21.07.2014 v 10:52

v tech. parametrech jsou nesmysly. Jinak fajn autobus, svez bych se.

koubas (7) napsal 21.07.2014 v 10:17

Počet válců 2? To se mi nezdá.

mxxm (3) napsal 21.07.2014 v 09:50+2




TOPlist