Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hrozně se těším až si ji projedu!!! Ať už si tu černou, co je s ní všude po časopisech testováno, půjčí dealeři a může se na ni projet i "civil" !!! ...
Uplně mi běhá mráz po zádech při představě pilotování 200koňovýho hypersportu na našich žalostných silnicích... Mašina je to ale nádherná, krom těch přerostlejch koncovek..
To je jako číst novinku z roku 1998 , a dokonce i ta mašina vypadá pořád stejně jako z konce milénia a má i papírově stále stejný výkon... Aneb jak plynule přejít ze staře vypadajícího vzhledu rovnou ke staré škole! Ta motorka má něco do sebe , ale aby opravdu naplno konkurovala ZX7R, měla by mít ještě lešení pod přední kapotáží a k přívodu vzduchu by měly sloužit hadice z vysavače... Pak by to bylo úplně dokonalé, ale to se dá už když tak případně dodělat i doma...
ZZR1200 - to je asi pravda. a tohle jsem cítil i na staré vráně ZX12R. když jsem na to sedl z litru a podlitru, pocit toho zátahu byl tak nějak jinej. co potom musí být 1,4L...
mě se taky líbí, jak je ta Kawa proti Buse vždy nejen designem sportovnější. ano, je to dlouhý jak jezevčík,ale ten výraz celkovej je jinde než u tvarů ála Cadillac jak u Busy.Ta Kawa je taková celkově ostřejší, stejně jako tenkrát Kawa dala první uder Buse s prvním modelem ZX12R. Mít ty prachy, být o něco starší schutí cestovat dálky po kvalitní silnici, beru 14tku ihned. a jak mi vadil čumák u té první, už jsem si tak nějak tvykl a bral bych asi i ju.
Bubrak: Nemluvím o akceleraci, ani času na okruhu, ani kdo je rychlejší. To je mi fuk. Mluvim o pocitu, který umí vyvolat jen velkoovjemovy motor.. Na litrech jsem jezdil. Prostě těch 400kubíků tam jednoduše není.
zzr1200: nuklearni reaktor je v litru lepsi, diky vaze to jede lip uz od cca 120kmh az do 300kmh, niz ma vyhodu autobus diky vaze a delce, ze se nezveda, ale porad v akceleraci jsou litry (hlavne ZX10R nebo S1000RR) lepsi
Mé dĕtství a mládí spojené s motorkami, jsou 90léta.. Doba, kdy měl člověk sny (cbr, zxr, zzr, vfr atd), ale žádné peníze. Tehdy byl Olympem kapotovany 4válec z Japonska. Dnešní litry a šestky jsou už z jineho světa. Svou koncepcí(nepočítaje elektroniku a výkon, ale velikost, hmotnost,pohodlí pro dva, trochu i tvar) se tyhle megastroje jako jediné podobají těm nádherným z 90let. Také to byly univerzály, i když dnešní litr je rychlejší a cest.enduro pohodlnější a praktičtější. Pokud by se měly prestat vyrábět, přišlo by mi to hodně líto, ač dám asi také přednost třeba Multistrade nebo GS1250. Vím ale, že bych chtěl ještě párkrát v životě zažít pocit výkonu nukleárního reaktoru, který málokterý stroj umí navodit lépe než ZZR či Hayabusa. Lidé z litrů kteří nevěří, ať vyzkouší...
Nori - vem to tak, že ne každej chce cestovat a sedět u toho jak na wc, jako třeba ty mašiny který píšeš. zzr14,Busa, XX11,12R atd jsou mašiny, který Ti utrhnou ruce zátahem, a i s kuframa to vypadá jako relativně sportovní mašina. stroje co jsi napsal ty tak rozhodně nevypadají. já zas lidi co si koupí tohle a zbytek co uvádím velmi chápu. kdo chce pilu a fandí Kawě, koupí zx10r. Kdo chce pilu a cestovat a fandí Kawě, koupí zzr 14. tak je to i u Busy atd.
Já nějak postrádám smysl těchto motorek.Spíše je to relikt z minulosti,kdy fascinovala svět ZZR 1100,pak Blackbird,poté Hayabusa.
Otázka k čemu tuto přemotorovanou těžkou mrchu využiješ?
Okresky?Nesmysl,podvozkově nevhodné.
Prvotřídní silnice?Tady ano.Ale kde ty silnice jsou,že...
Okruh?Veliká hmotnost,tím pádem nepoužitelné.
Cestování?Dle mě spíše rychlý přesun do cílové destinace.
Dnešní doba přinesla nový fenomén.A tím jsou podvozkově a výkonově skoro dokonalé nové cestovní endura.Multistrada,990SMT,Explorer.Brzo nová 1200 KTM Adventure,R1250GS.
Ale nakonec ať si každý koupí to co se mu líbí,ne to co je nejlepší.
Komu se nelíbí ty výfuky podobné kanystrům nechť poděkuje úředníkům v Bruselu. Ti jsou tvůrci emisních a hlukových norem pro naše jednostopé miláčky. Výrobcům je to jedno, klidně tam budou montovat laďáky když jim to dovolí legislativa. Vtipný je fakt, že naftové motory mají oproti benzínovým (které u motorek najdeme v drtivé většině) povolené podstatně vyšší emise škodlivin. Aneb ekologie postavená na hlavu.
AftD - nejsi sám, i když výrobce počítá s okamžitou demontáží po koupi, je to i pro mě nepochopitelnej hnus a taky z toho zvracím. ty megafony odporný jsou mimo chápání.
Měl jsem kdysi předchůdce, ZZR1200, kvůli divnemu designu a zastaralým prvkům (třeba karburatory) nedoceněný stroj.. Ale měl jednu chybu. Zábava se konala až nad 140km/h. Tam se na 6ku motor teprve probouzel. Po 10letech vývoje je nová 14ka úžasná, svezl jsem se, ale přesto už volím stroje s lepší pružností dole a vyššími řídítky namísto stovek koní.. Dnes mám motku o 50koní slabší než byla zzr1200, přesto při normálním brouzdání po okreskach při otočení plynem pocitově silnější a pružnější. Koně nejsou všechno. Každopádně vůči Hayabuse je mou volbou krasná "Heavy Industries" ZZR..
Je to super sice je škoda že tam rvou furt více a více elektroniky, ale proboha co je to teď za trend rvát ty velikánské koncovky? to je promintě k zblití...
Kovi: neni to z duvodu legislativy, ale z obavy, ze by takova legislativa mohla vzniknout, tak se japonci neofiko dohodli, ze motorky nebudou ukazovat pres 300.
je to pecka, pro svuj obor. me sedi desitka jako univerzal, zzr je dlouhy a tezky na jizdu po zadnim, takovy tezkopadny a i tezsi dopady, samo jet 250 nalozenej po dalnici, tak beru spis ZZR, mozna az mi bude 80, tak zmenim kategorii na tudle
Ach jo, už je to tady zase. Proč proboha u těchto motorek všechny zajímá jen jejich akcelerace na přímé trati a řeší se jen kdo komu ujede? Jezdit rychle po rovině umí každej. A s tím že ji dá každá šestka bych si dovolil nesouhlasit. Já su hovno pilot, ale jsou i tací, kteří se na ní dokážou porvat s klasickým supersportem. Tahle Kawa a Busa druhé generace jsou rovnocenné motorky. Dejte si sprint Busa versus Kawa s vypnutou elektronikou a pak se ukáže, kdo z koho. Už jsem to psal dřív a stojím si za tím, že tyhle elektronický nesmysly jen kazí radost z jízdy.
za mne . Asi postrádám smysl téhle kategorie a nemám touhu létat komfortně po zemi 300km/hod. 150 koní na enduru 1200 by mně na cestování asi stačilo . Stará Busa měla svými tvary něco do sebe. Tohle se mi nelíbí a připadá mně to svými tvary,váhou a rychlostí jako beranidlo na přehrádní nádrž. SBK a SPP asi radějc.
kawazx10r :
o tom že starší model busy je oproti týhle kawě zastaralej, neni třeba polemizovat,protože i novej model od 2008 hodně ztrácí a to hlavně v oblasti elektroniky a zřemě i brzd...
A že Kawa Buse ujede se dá čekat(a né jenom díky kontrole trakce), ale ujede zřejmě přesně o tolik, o kolik má větší objem, až busa přijde s objemem 1400 uvidíme...
Jinak s tim že nový litry jedou 300 taky, je sice pravda, ale velkej rozdíl je jak dlouho a v jakym "komfortu" se dá ten kalup, oproti Hypersportům vydržet!!!
Připadá mi to jako parník, ale krása :)
Hrozně se těším až si ji projedu!!! Ať už si tu černou, co je s ní všude po časopisech testováno, půjčí dealeři a může se na ni projet i "civil" !!! ...
Pěkná motka,já bych ji bral,vyfuky bych vyměnil
Pripada to jen me, ze autor si mysli ze brzdna draha je funkci hmotnosti?
Kawasakiman: No taky pro zamindrákovaný chlapy
Motorka pro chlapy. Kdo nezažil - neuvěří. Není co dodat.
Uplně mi běhá mráz po zádech při představě pilotování 200koňovýho hypersportu na našich žalostných silnicích... Mašina je to ale nádherná, krom těch přerostlejch koncovek..
To je jako číst novinku z roku 1998 , a dokonce i ta mašina vypadá pořád stejně jako z konce milénia a má i papírově stále stejný výkon... Aneb jak plynule přejít ze staře vypadajícího vzhledu rovnou ke staré škole! Ta motorka má něco do sebe , ale aby opravdu naplno konkurovala ZX7R, měla by mít ještě lešení pod přední kapotáží a k přívodu vzduchu by měly sloužit hadice z vysavače... Pak by to bylo úplně dokonalé, ale to se dá už když tak případně dodělat i doma...
ZZR1200 - to je asi pravda. a tohle jsem cítil i na staré vráně ZX12R. když jsem na to sedl z litru a podlitru, pocit toho zátahu byl tak nějak jinej. co potom musí být 1,4L...
mě se taky líbí, jak je ta Kawa proti Buse vždy nejen designem sportovnější. ano, je to dlouhý jak jezevčík,ale ten výraz celkovej je jinde než u tvarů ála Cadillac jak u Busy.Ta Kawa je taková celkově ostřejší, stejně jako tenkrát Kawa dala první uder Buse s prvním modelem ZX12R. Mít ty prachy, být o něco starší schutí cestovat dálky po kvalitní silnici, beru 14tku ihned. a jak mi vadil čumák u té první, už jsem si tak nějak tvykl a bral bych asi i ju.
Bubrak: Nemluvím o akceleraci, ani času na okruhu, ani kdo je rychlejší. To je mi fuk. Mluvim o pocitu, který umí vyvolat jen velkoovjemovy motor.. Na litrech jsem jezdil. Prostě těch 400kubíků tam jednoduše není.
zzr1200: nuklearni reaktor je v litru lepsi, diky vaze to jede lip uz od cca 120kmh az do 300kmh, niz ma vyhodu autobus diky vaze a delce, ze se nezveda, ale porad v akceleraci jsou litry (hlavne ZX10R nebo S1000RR) lepsi
Mé dĕtství a mládí spojené s motorkami, jsou 90léta.. Doba, kdy měl člověk sny (cbr, zxr, zzr, vfr atd), ale žádné peníze. Tehdy byl Olympem kapotovany 4válec z Japonska. Dnešní litry a šestky jsou už z jineho světa. Svou koncepcí(nepočítaje elektroniku a výkon, ale velikost, hmotnost,pohodlí pro dva, trochu i tvar) se tyhle megastroje jako jediné podobají těm nádherným z 90let. Také to byly univerzály, i když dnešní litr je rychlejší a cest.enduro pohodlnější a praktičtější. Pokud by se měly prestat vyrábět, přišlo by mi to hodně líto, ač dám asi také přednost třeba Multistrade nebo GS1250. Vím ale, že bych chtěl ještě párkrát v životě zažít pocit výkonu nukleárního reaktoru, který málokterý stroj umí navodit lépe než ZZR či Hayabusa. Lidé z litrů kteří nevěří, ať vyzkouší...
Nori - vem to tak, že ne každej chce cestovat a sedět u toho jak na wc, jako třeba ty mašiny který píšeš. zzr14,Busa, XX11,12R atd jsou mašiny, který Ti utrhnou ruce zátahem, a i s kuframa to vypadá jako relativně sportovní mašina. stroje co jsi napsal ty tak rozhodně nevypadají. já zas lidi co si koupí tohle a zbytek co uvádím velmi chápu. kdo chce pilu a fandí Kawě, koupí zx10r. Kdo chce pilu a cestovat a fandí Kawě, koupí zzr 14. tak je to i u Busy atd.
Odpověď je v samotném článku a já sám jsem ji zmínil v druhém příspěvku. Můžu k tomu dodat jen tolik, že kdo neví o čem mluví, nemá právo soudit.
Já nějak postrádám smysl těchto motorek.Spíše je to relikt z minulosti,kdy fascinovala svět ZZR 1100,pak Blackbird,poté Hayabusa.
Otázka k čemu tuto přemotorovanou těžkou mrchu využiješ?
Okresky?Nesmysl,podvozkově nevhodné.
Prvotřídní silnice?Tady ano.Ale kde ty silnice jsou,že...
Okruh?Veliká hmotnost,tím pádem nepoužitelné.
Cestování?Dle mě spíše rychlý přesun do cílové destinace.
Dnešní doba přinesla nový fenomén.A tím jsou podvozkově a výkonově skoro dokonalé nové cestovní endura.Multistrada,990SMT,Explorer.Brzo nová 1200 KTM Adventure,R1250GS.
Ale nakonec ať si každý koupí to co se mu líbí,ne to co je nejlepší.
Komu se nelíbí ty výfuky podobné kanystrům nechť poděkuje úředníkům v Bruselu. Ti jsou tvůrci emisních a hlukových norem pro naše jednostopé miláčky. Výrobcům je to jedno, klidně tam budou montovat laďáky když jim to dovolí legislativa. Vtipný je fakt, že naftové motory mají oproti benzínovým (které u motorek najdeme v drtivé většině) povolené podstatně vyšší emise škodlivin. Aneb ekologie postavená na hlavu.
AftD - nejsi sám, i když výrobce počítá s okamžitou demontáží po koupi, je to i pro mě nepochopitelnej hnus a taky z toho zvracím. ty megafony odporný jsou mimo chápání.
Měl jsem kdysi předchůdce, ZZR1200, kvůli divnemu designu a zastaralým prvkům (třeba karburatory) nedoceněný stroj.. Ale měl jednu chybu. Zábava se konala až nad 140km/h. Tam se na 6ku motor teprve probouzel. Po 10letech vývoje je nová 14ka úžasná, svezl jsem se, ale přesto už volím stroje s lepší pružností dole a vyššími řídítky namísto stovek koní.. Dnes mám motku o 50koní slabší než byla zzr1200, přesto při normálním brouzdání po okreskach při otočení plynem pocitově silnější a pružnější. Koně nejsou všechno. Každopádně vůči Hayabuse je mou volbou krasná "Heavy Industries" ZZR..
Je to super sice je škoda že tam rvou furt více a více elektroniky, ale proboha co je to teď za trend rvát ty velikánské koncovky? to je promintě k zblití...
zelená je super,
video nápadně podobný reklamě na Blackbirda...
Ty výfuky jsou tak trochu blitka...
Snad mi jednou bude říkat Pane.
Kovi: neni to z duvodu legislativy, ale z obavy, ze by takova legislativa mohla vzniknout, tak se japonci neofiko dohodli, ze motorky nebudou ukazovat pres 300.
je to pecka, pro svuj obor. me sedi desitka jako univerzal, zzr je dlouhy a tezky na jizdu po zadnim, takovy tezkopadny a i tezsi dopady, samo jet 250 nalozenej po dalnici, tak beru spis ZZR, mozna az mi bude 80, tak zmenim kategorii na tudle
Ach jo, už je to tady zase. Proč proboha u těchto motorek všechny zajímá jen jejich akcelerace na přímé trati a řeší se jen kdo komu ujede? Jezdit rychle po rovině umí každej. A s tím že ji dá každá šestka bych si dovolil nesouhlasit. Já su hovno pilot, ale jsou i tací, kteří se na ní dokážou porvat s klasickým supersportem. Tahle Kawa a Busa druhé generace jsou rovnocenné motorky. Dejte si sprint Busa versus Kawa s vypnutou elektronikou a pak se ukáže, kdo z koho. Už jsem to psal dřív a stojím si za tím, že tyhle elektronický nesmysly jen kazí radost z jízdy.
2013 dle meho nazoru znacka roku Kawa! nejhezci novinky
za mne . Asi postrádám smysl téhle kategorie a nemám touhu létat komfortně po zemi 300km/hod. 150 koní na enduru 1200 by mně na cestování asi stačilo . Stará Busa měla svými tvary něco do sebe. Tohle se mi nelíbí a připadá mně to svými tvary,váhou a rychlostí jako beranidlo na přehrádní nádrž. SBK a SPP asi radějc.
kawazx10r :
o tom že starší model busy je oproti týhle kawě zastaralej, neni třeba polemizovat,protože i novej model od 2008 hodně ztrácí a to hlavně v oblasti elektroniky a zřemě i brzd...
A že Kawa Buse ujede se dá čekat(a né jenom díky kontrole trakce), ale ujede zřejmě přesně o tolik, o kolik má větší objem, až busa přijde s objemem 1400 uvidíme...
Jinak s tim že nový litry jedou 300 taky, je sice pravda, ale velkej rozdíl je jak dlouho a v jakym "komfortu" se dá ten kalup, oproti Hypersportům vydržet!!!
Mě nový ZZeRo hodně oslovilo...