husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Vilkins (0) napsal 14.04.2011 v 13:58

Já si nemůžu pomoct ale přijde mi to charakterem i stylem jako fazer 1998 co mám v garáži. Jen se všude chloupek přidal (objem, výkon, zadní guma, atd), aby taky ne za ty léta. Osobně jsem na tom nejel, ale muj mechanik (starej mazák, kterej proháněl motorky když jsem ještě behal po houbách) na ní pěl hodně chvály.

megacruiser (38) napsal 14.06.2006 v 21:47

Zdar, napište prosím někdo jestli jde Z750 na zadní v pohodě i jen plynem, nebo se musí brat přes spojku. Dělám si seznam motorek, který jdou na zadní plynem (až budu kupovat další), protože s wheelie přes spojku nemám dobrý zkušenosti...

BrkoZ750 (0) napsal 01.05.2006 v 22:41

jo je,kawa ma takou tezsi prevodovku

smazany10210 (0) napsal 18.09.2005 v 16:54

Také vlastním Z 750S. Kupoval jsem jí v dubnu jako novou u prodejce v ČR. Do dnešního dne jsem najel cca 11 000km a jsem celkově spokojen. Motocykl jsem poprvé uviděl v březnu na výstavě v Pražských Holešovicích a hned mi padl do oka. Zásadně jsem chtěl čtyřválec, aspoň polokapotu a nějaké ty koně, abych se nemusel odstrkovat nohama. Zároveň jsem trval na novém motocyklu. Ještě před výstavou a zhruba 14 dní po ní jsem objížděl všemožné bazary po republice a hledal ke koupi něco hodně zánovního, koupeného nového v ČR a nikdy nehavarovaného-to byl můj základní požadavek. Bohužel nebo možná bohudík jsem nebyl úspěšný, a mým náročným kritériím žádný motocykl ani prodejce nevyhověl. Proto jsem se nakonec rozhoupal pro Z 750S a následně ji závazně objednal. Objel jsem všechny prodejce v Praze, vždy vyslovil svůj požadavek na typ motocyklu, barvu a zeptal se na termín dodání. Samozřejmě jsem tím i testoval ochotu a vstřícnost personálu, který se následně bude o mého mazlíka starat. Nakonec jsem se rozhodl pro firmu HM MOTO z Prahy 9 - dal jsem i na doporučení mého kamaráda, který s nimi má dlouhodobě dobré zkušenosti. Například z Pražského KONTU se mi ani neobtěžovali zavolat, i když jsem jim na sebe nechal telefon s tím, že mám vážný zájem o koupi tohoto motocyklu.<br />
Začátkem dubna už jsem odjížděl na novém motocyklu. První co mne při startování pěkvapilo, byla skutečnost, že stříkačka ještě používá sytič. Z minulého vlastnictví motocyklu se vstřikováním paliva, jsem na to totiž nebyl zvyklý. Posaz na motocyklu je velmi uvolnený, řekl bych spíše cestovní a do nějakých 160 km za hodinu opravdu téměř nefouká-měřím 183 cm. Co se týče zrcátek, je fakt, že v nich opravdu není vidět mnohho. Nejsou příliš velká a od určitých otáček dost vybrují. Mě to ale příliš nevadí. Za svou motorkářskou praxi jsem zvyklý se téměř při každé změně směru se za sebe ohlédnout. Co se týká vybrací do řidítek,, měl jsem tu čest se s nimi seznámit až po zajetí. Ty se totiž ve větší míře projevují až od pěti tisíc otáček výše. Z čeho jsem byl od prvních dní opravdu nadšen, byl racingový zvuk výfuku. Když jsem po zajetí začal motor vvytáčet až k deseti tisícům, změnilo se mé nadšení v euforii. Ten motor zní jak rozzuřená pila!!! <br />
Motor má poměrně lineární nástup výkonu, ochotně zrychluje bez vybrací už od dvou tisíc. V pěti už se poměrně výrazně zbírá a vy ujíždíte většině aut. Ta pravá pecka přijde někdy okolo osmi tisíc,v motoru se seberou všechny kobyly které ještě zevlují někde v koutě a nastane pekelný úprk, který se vám za hurónského řevu snaží vyrvat řidítka z rukou. Tato akceleracce pokračuje až k červenému poli, které začíná v 11500 otáčkách.<br />
Tyto otáčky také odpovídají mé maximálce kterou jsem se s motocyklem řítil. Při 11500ot je na tachometru cca 265km v hodině. To samozřejmě s řádným zalehnutím za větrný štítek.Hodnota je samozřejmě pouze tachometrová, skutečná bude tak okolo 240-250.<br />
V testu byl lehce kritizován přístrojový štít s klasickými, pro někoho nemoderními budíky. Já jsem si naopak i proto tento motocykl vybral. Mě se móda digitálních tachometrů a otáčkoměrů nelíbí, klasické jsou podle mne přehlednější. Sám jsem byl překvapen chybějícím teploměrem, na výstavě jsem si toho ani porádně nevšiml.Po najetýh 11 OOOkm ale mohu konstatovat, že mi to vůbec nevadí. Nikdy se mi nestalo, že by se kontrolka rozsvítila. A to ani v několikakilometrové koloně, kde jse popojížděl ve dvou. Tím se dostávám k cestování v plném obsazení. Není to samozřejmě tak příjemné jako na klasických cestovních motocyklech, ale ani to není žádná tragedie. Přítelkyně je menší postavy, měří asi 162cm takže celkem nemá problém se pohodlně usadit a ani nohy nemá nijak zvlášť pokrčené. V létě jsme jeli na jednodení výlet na Slovensko při kterém jsme udělali cca 950 km na jeden zátah. Cesta proběhla v pohodě a moje nejnamoženější část těla bylo pravé zápěstí. Posledních 100km už jsem s ním točil jen silou vůle. <br />
Přestože nejsem žádný závodník a trhač asfaltu, zadní guma mizela jak sníh na letním sluníčku. Již okolo 5500 km byla holá jak plaňka. To mne celkem překvapilo, byl jsem zvyklý na výdrž okolo 8-10 tis km. Zřejmě byla zvolena opravdu měkká směs. Na druhou stranu jsem se nebál mašinu složit do zatáčky az na hranu pneumatiky. Držela jak přibitá. Tímto se také dostávám k prvnímu 6ti tisícovému servisu. Při té příležitosti jsem nechal pneu vyměnit za DUNLOP 207. Počítám, že ta vydrží alespoń těch 9000. Nepozoruji u ní nějaké zhoršení jízdních vlastností oproti originální BRIDGESTONE. No a ve 12000 půjde na výměnu i přední. Boky už má pěkně odranděný. V šesti tisících jsem zatím reklamoval jedinou závadu na motocyklu a to vybrace kapot při určitých otáčkách. Vše vyřešeno dotažením nějakých spojů uvnitř kapot a od té doby je klid. Servis po 6ti tisícíích stál bez výměny pneu cca 3500kč. o je myslím cena celkem odpovídající.<br />
Když mám uďelat nějaký závěr a zhodnotit plusy a mínusy, vypadá to asi takhle:<br />
plusy:<br />
-velmi dobrá cena. Z mého pohledu je cena vynikající. Nechtěl jsem utratit příliš vysokou částku a chtěl jsem nový motocykl. <br />
-super motor s dramatickým zátahem mezi 8-11 tis<br />
-zvuk jako pila<br />
-motocykl je na svojí třídu poměrně lehký a slušně ovladatelný<br />
-velni dobrá spotřeba okolo šesti litrů. Nejmenší jsem dosáhl 4,6l na sto. Ale pozor! V obsazení dvěmi osobami. Celkovou ještě nemám vypočítanou, nicméně mám všechny lístky od pumpy a čekám na konec sezony.<br />
-slušný jízdní komfort i ve dvou.<br />
-motocykl vhodný i na denní projížďky a blbnutí. Velmi dobře se s ním dá jezdit po zadním a předním kole. Jen čekám, až to jednoho dne nezvládnu, padnu na krovky a pro všechny přihlížející budu za úplného blbce!!! <br />
mínusy:<br />
nepřesně ukazující palivoměr. Jeho chod je velni nelineární. časem se na to dá zvyknout.<br />
-poměrně silné vybrace ve stupačkách a řidítkách okolo 6-8tis. Na to jsem nebyl z minulého motocyklu zvyklý.<br />
-mizerná zrcátka. Opravdu tam toho není moc vydět.<br />
-absence hlavního stojanu. Na trávě a hlíně nemám takovou jistotu že motocykl nespadne. A navíc se špatně maže řetěz. Byl jsem zvyklý dát motorku na hlavní stojan, otáčet zadním kolem a řeťež namazat. Teď s ním musím jak jouda popojíždět po půl metru.<br />
Na nic dalšího jsem zatím nepřišel. Celkově jsem s motocyklem velmi spokojen, koupě rozhodně nelituji a mohu ho každému doporučit.<br />
Jako doplňky jsem si k němu zakoupil potah nádrže a sedačky od firmy BAGSTER. Tankvak od stejné firmy jsem měl už z minulého motocyklu.<br />
A ted nakonec co jsem měl za minulý motocykl. <br />
Šest let jsem jezdil na HONDĚ CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD. První jsem si koupil v roce 99. Bohužel do mne po 4 měsících kousek od MAĎARSKA naboural slovenský topič. I když se rána stala v nízké rychlosti, následky byly fatální. Prasklý motor a následně vyteklý olej, prasklý rám, oholené kapoty a tak dále, a tak dále. Na 4 měsíce staré motorce škoda 360 000. Takže totální škoda a následné se půlroční dohadování s pojišťovnou.<br />
Na jaře 2000 přišel nový Blackbird. S tím jsem až do loňska najel pohodových 40 000km. VZhledem k nepotvrzeným informacím o novém BLEKOUŠI od Hondy, jsem se loni rozhodl, že ten můj půjde do světa. Později, když jsem zjistil, že nový nebude, jsem prodeje litoval. Ale to už byla motorka fuč, a nedalo se s tím nic dělat.<br />
Bohužel, pán který ho ode mne koupil, byl neumětel-jestli to čte ať se neurazí a mého milovaného BLEKOUŠE rozstřelil po třech měsících na hadry.Ostatně jsem to cěkal. Když mi po měsíci volal, že už jel 260 tak to nevěstilo nic dobrého.<br />
No s nastalo letošní jaro a mě se už nechtělo čekat s čím kdo vyleze v té mé kategorii. Proto jsem koupil ZETKO. Je to super motorka ve své kategorii. Počítám s ní tak na dva roky než bude nový BLEKOUŠ. A nebo nová KAWA ZZR 1400. Kdo ví ? Tohle je totiž ta moje kategorie. Velké sportovně cestovní motocykly.<br />
Mějte se všichni pěkně, a hlavně opatrně!!! Sezona ještě nekončí, tak ať se ve zdraví dožijeme príští výstavy. <br />
jandaxx

kojot (22) napsal 31.08.2005 v 19:50

No já taky netvrdím, že jsem ověřoval tento údaj. Ale i v 220 má motocykl síly dost na to, aby zrychloval a věřím, že minimálně 240 udělá s prstem v nose. Hornet 600 taky nemá 110 koní.

kojot (22) napsal 29.08.2005 v 22:05

Ted jsem i všiml Mimouchovy zprávičky. Jo Michal to s kamerou a fotákem umí. Ja to nechám na nich, tohle není moje hobby.

kojot (22) napsal 29.08.2005 v 22:04

No ja sem jen tak na zkoušku mačkal ten knoflik co je na přístrojovce. A mám pocit že ten teploměr tam fakt je. Zítra musím napsat do Kawy, jestli je to tak, nebo se pletu s jinou motorkou. Znejistil jsi mne.

kojot (22) napsal 29.08.2005 v 20:04

Ok, díky za odpověd. Dostaneš se s ní na stupačku? Jinak mám pocit, že ten teploměr na mě ukazoval 70°C a to myslím teplota okolí nebyla. Jinak kontrolka červená tam opravdu byla.

kojot (22) napsal 29.08.2005 v 19:50

FOR Brko Z750: Měl bych na tebe dotaz. Jak se ti jevili jízní vlastnosti? Máš-li s čím srovnávat???<br />
Jinak video se opravdu profi. Mě se líbilo, ale určitě stálo ranec a spoustu času. Což bohužel u nás dost dobře nejde.




TOPlist