journeyman_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Runi (0) napsal 28.11.2013 v 14:36

Krásná, od té doby co jsem ji viděl poprvé, je to moje jediná vysněná... :)

blablabla1 (0) napsal 14.02.2013 v 00:14

Skvělá mašina! do jaké kategorie nyní spadá podle nového rozřazení ŘP, je to A2???

mojas (24) napsal 05.05.2011 v 11:29

Krásnej stroj, já mám taky krásnej, jelikož vlastním W650, a s tou nakopávačkou: Není od věci, třeba ve městě, když kolem chodí lidé, našlápnout motorku, to všichni koukaj, je to prostě chlapskej starter, ještě je dobrý se pořádně zhoupmout, vypadá to efektně, i když to není potřeba, dělám to i při našlapování Hondy CY50 1978, když odjíždím od hospody a venku seděj štamgasti. Je mi jasné, že to někteří nechápou, já taky nechápu, že jezdí na zmrzlinách poskládaní jako skrčenci, asi to má pro ně jiná kouzla, výkon, rychlost atd. Jinak moje W650 ma lehce vibrační otáčky kolem 3500ot/min a 100 km/h, spotřeba 4,3l při klidnéjízdě a když za to hodně tahám tak 5l. Jak říkal Pavel Hanzlík, který ji vlastnil, je to motorka na celý život.

marna (9) napsal 04.05.2011 v 23:30

1) Kluku pre nozne startovanie to uz nema pravdepodobne kvoli vstrekovaniu a katalyzatoru.
2) V clanku sa pise, ze oproti W650 je objem zvacseny o 150 ccm, to nie je pravda, prevrtanim o 5mm sa ziskalo necelych 100 ccm naviac.
3) Nechapem, preco by tam niekto chcel mat radsej nejake atrapy karburatorov... (!)
4) Z plechu je vsetko co len moze byt, napriklad podsedlove skrinky (nepamatam si mnoho sucasnych motoriek ktore ju nemaju plastovu); plastove je zadne svetlo, telo predneho svetla {mimo chromovanej obruby) a smerovky, to je asi vsetko.
5) Neviem ci autor clanku mal k dispozicii nejaky velmi odlisny exemplar nez ja, ale podla mna ma W800 slabo ucinne brzdy. Mozno neboli zabehnute a rozbrzdene, no neverim ze to bolo len tym. Avsak na takomto stroji to ani nevadi.

Ak sa vam tento clanok pacil, zozente si slovensky Svet motocyklov 5/2011, tam som napisal test minimalne rovnako dobry ako je tento

SuperSic58 (1296) napsal 03.05.2011 v 17:38

Tk by mohli dělat 2 verze, jednu s nakopávačkou a druhou se startérem, vpředu s dvoukotoučem a vzadu kotouč

Dovi (90) napsal 01.05.2011 v 15:41

 
Doplnění článku o některá další videa...
 
2011 Kawasaki W800 Special Edition & W800 Cafe Style 'shall we go' (yokoku) promotional video
//www.youtube.com/watch?v=l9Kh6k_g48s&feature=player_embedded#at=49

Kawasaki W800 first ride
//www.youtube.com/watch?v=86q1KTb0V4Y

Kawasaki W800 Walk Around
//www.youtube.com/watch?v=vI9AS6jvF2E&feature=related

Kawasaki W800 - walk around - sound
//www.youtube.com/watch?v=gD-gAwEaOrg&feature=related

Kawasaki W800, l'autre surprise d'Intermot fait son show sur Moto-Station
//www.youtube.com/watch?v=dyRhlzPzMGU&NR=1&feature=fvwp

Kawasaki 2011 W800 Details
//www.youtube.com/watch?v=oM49-q5kSZ4&feature=related

Kawasaki W 800 (2011)
//www.youtube.com/watch?v=gAJPvRt07Tg&NR=1&feature=fvwp

2011 Kawasaki W800 Special Edition & W800 Cafe Style pictures compilation
//www.youtube.com/watch?v=Gf5YJt43ej4&NR=1

W650 W800 W400 Kawasaki
//www.youtube.com/watch?v=DgrXXQL7MRs

KAWASAKI W800 Original Short Film, JAPAN
//www.youtube.com/watch?v=4b8samjMTVM
 
 

Dovi (90) napsal 30.04.2011 v 19:20

Pro Anti:

Ahoj, říkám si, jestli třeba jenom neteoretizuješ. Nebo jsi už u své W650 ventilové vůle měřil a eventuelně i seřizoval a pouze jsi zapomněl, jak vlastně máš ty rozvody vyřešeny??

Takže jestli jsi ve skutečnosti to ventilové víko u své W650 ještě neměl ani sundáno a jenom si namlouváš, že máš to "čistější a konstrukčně podstatně jednodušší řešení hlavy bez vahadel", tak se mrkni sem:

//www.calamarichris.com/w650/valveadj3.htm

a sem:

//www.calamarichris.com/w650/valveadj4.htm

Na tom prvním odkaze (3. stránka návodu na seřízení vůlí u W650) krásně uvidíš, nejlépe na posledním obrázku dole, že právě ten Tvůj motor ve W650 má ventily ovládané vahadly - máš tam to řešení "vahadlo plus podložka"...

A jen pro doplnění - na druhém odkazu (4. stránka návodu) autor dokumentuje, že u W650 jsou použity vymezovací podložky o průměru 7.50 mm a o tloušťkách v rozmezí od 2.50 mm do 3.10 mm.

A hlavně to, že pro výměnu podložek u W650 je naštěstí nutno (možno) pouze posunout vahadla v osách jejich uložení. Není tedy třeba pracně (a s rizikem špatné zpětné montáže) demontovat vačkové hřídele.
 

Anti (389) napsal 29.04.2011 v 22:09

Eliška:Smysl to má ve výrobě,ta hlava je podstatně jednodušší než hlava s vahadly.Za mě to má smysl třeba i u mé Kawy.Je to zbytečná spousta potencionálně poruchových součástek navíc.Třeba majitelé DR by mohli vykládat.
Nevýhody?Jednou za dvacet tisíc většinou kontrola,protože ten systém je stálý.A těch pár korun za podložky?Motorka spolkne mnohem větší náklady už jen za běžného provozu.
A toto je kochací stroj,žádný cestovatelský polykač kilometrů...

Eliška (0) napsal 29.04.2011 v 10:02

Anti,

toto "odlehčené" řešení s podložkami má myslím si smysl hlavně u vysokoobrátkových strojů (typicky dnešní 4 válcové vysavače o 12-15 tisíci otáčkách za minutu a víc).

Naopak u tohoto nízkoobrátkového dlouhozdvihového motoru s maximem krouticího momentu hned kousek nad volnoběhem to v podstatě postrádá smysl, ale nevýhody v podobě komplikací se seřizováním a dražšího servisu přitom zůstávají...

Teda jestli se k tomu můžu jako hloupá ženská jenom školená otcem mechanikem vyjádřit

Vali (1) napsal 28.04.2011 v 21:21

Paradni stroj ,trosku se mi nelibi, ze vstrikovani neni schovane v imitaci karbecu jako to ma Bonneville, jelikoz pri pohledu zleva neni ani kryt a je tam takovej nevzhlednej chumel. Nakopavacka by taky nebyla spatna nicmene Bonneville ji taky nema. Cenovka je skoro stejna jako u Bonneville T100 a ten ma o 20koní vic a vypada minilne stejne dobre jako Kawa. Kawa je vsak taky moc hezka, jen cenovka mi prijde trochu vysoka oproti tomu co za skoro stejnou cenu nabizí Triumph.

ZIPP (4) napsal 28.04.2011 v 17:06

Prostě nádhera...

Anti (389) napsal 28.04.2011 v 16:23

Eliška:
Psala si se slovem "Bohužel"...
Z mého hlediska jsou "podložky" konstrukčně mnohem jednodušší(odpadají vahadla,menší tlak na vačku) a se stálejšími parametry.Pro mě je to "čistější" řešení.
Ale pochybuju,že by způsob štelování rozhodoval zda si motorku koupím.Tuhle bych bral s jakýmkoliv rozvodem.
Jinak za mě žena která rozumí technice.

DMC.motobiker (-23) napsal 28.04.2011 v 11:14

Povedené video a obrázky na pozadí!

Eliška (0) napsal 28.04.2011 v 09:45

To Anti:

Jakto taky špatně?

Tím "taky" jsem myslela pouze to, že když má podložky motor u W650, tak že je pravděpodobně bude mít (taky) i motor u W800...

No a podložky = automaticky "špatně" - to je asi diskutabilní a trochu složitější.

Ale faktem je, že seřizovat ventilové vůle pomocí sady podložek (a u W650 a asi i u W800 je těch ventilů i sad dokonce 8) je:
- složitější (je pracnější se k podložkám dostat)
- nutno si ty podložky někde sehnat
- dražší, leze to do peněz.

Naproti tomu seřízení vůlí pomocí šroubku a pojištění matičkou (řešení používané u mnoha jiných motorek) je velmi snadné a beznákladové...

ZZR1200 (127) napsal 27.04.2011 v 20:34

Kvalita fotek

Anti (389) napsal 27.04.2011 v 15:52

Takže podložky jsou Eliško taky špatně?Já teda radši podložky...
Na W650 startpáka byla,tady není.A určitě ji nevypustili proto,že ji potencionální kupci požadovali.
Dokonalá replika by měla mít karurátory a buben vepředu.Já bych klidně na těmito "prohřešky" přivřel oči.Holt už jsem zpohodlněl...

Eliška (0) napsal 27.04.2011 v 10:39

To mr.Mic:

Díky, je to tak,, já už si to mezitím taky našla.
 
 
Na W650 jsou pro vymezování ventilových vůlí podložky:

//www1.cncm.ne.jp/~yamaguti/W650%20Maintenance(E).html

//www1.cncm.ne.jp/~yamaguti/W650%20Maintenance(E).html#valve clearance adjustment

...čili u W800 bohužel s největší pravděpodobností asi taky.
 

sven (0) napsal 26.04.2011 v 23:51

Mně tam ta nakopávačka taky chybí, nemůžu si pomoct, prostě tam patří... Holt zůstanu u W650 Ale to je asi tak to jediný, co se jí dá vytknout... Já vím, jsem neobjektivní...

sxs525 (138) napsal 26.04.2011 v 22:07

je to prostě pani motorka krásnej kousek kterej si natočíte a posloucháte jak si ten japonskej strojek přede pak trochu plynu a jede se 123 atd. tahle motorka vám o majiteli řekne hodně a startér proč né mám utrhaný vazy už teď a rád si zamotám čudlíkem

mr.Mic (14) napsal 26.04.2011 v 21:55

Za mě taky mínus za chybějící nakopávačku.
K tomuto stylu motocyklu by to byl trefný i funkční doplněk. Je to motocykl ve stylu retro, a retro má být co nejvěrnější obraz minulosti. A představte si, že byste veterána startovali tlačítkem

mr.Mic (14) napsal 26.04.2011 v 21:36

Eliško, mám jí teprve chvilku, mého mechanika seřizování teprve čeká, ale pokud mě paměť neklame, myslím, že říkal něco o vymezovacích kroužcích. Už se těším, až mě na ní naučí všechno štelovat ...

BaRT_Czech (45) napsal 26.04.2011 v 21:16

je krásná super článek

hiffson (5) napsal 26.04.2011 v 21:15

Je krásná, líbí se mi víc jak Triumph. Jediná chyba je, že nemá atrapy karbců jako Triumph.

Milan-11 (12) napsal 26.04.2011 v 21:14

Tak moc bych si jednou přál alespoň W 650 a snad se to jednou splní Tohle je taky naprostá nádhera

JP (206) napsal 26.04.2011 v 20:45

Nedávno jsem se byl podívat v prodejně Triumph v Praze a když jsem viděl Scrambler tak jsem fakt zůstal stát jak opařený - asi po 5 minutách prodejce našel odvahu vytrhnout mě z civění a zeptal se mě jestli může poradit - což mě úplně vytrhlo ze snění Nikdy bych nevěřil, že se mi bude tak moc líbit retro, dokonce jsem vymýšlel jak prodat svůj stroj a koupit si tenhle bike, který mě doprovodí až do důchodu a moje děti na něm budou ještě jezdit. Triumphu i Kawě se retro moc povedlo .

Anti (389) napsal 26.04.2011 v 20:32

Nakopávačka je jen spousta zbytečných(a potencionálně problematických) dílů navíc.V dnešní době se to nemontuje ani na motokrosy,nepoužívá to nikdo.Jako už na předním kole neuvidíte buben a na válci karburátor.Tak už to neřešte.

GarageCafe (0) napsal 26.04.2011 v 19:41

Angličtější než Angličan. Pěkné moto.
Výběr helmy testujícího jezdce: naprostá tragedie.
Ale to je včetně oblečení taková tradice.

Delta (6) napsal 26.04.2011 v 19:29

parádička !!!

bonifacdruhy (10) napsal 26.04.2011 v 18:58

Nádhernej stroj

Ymps (4) napsal 26.04.2011 v 18:42

fourman: To máš jako u auta s automatem a pádly pod volantem. Normálně je nepoužíváš a užíváš si jízdu s automatem, ale když dojedeš na místo, kde to chce řadit a trochu si jízdu užít, tak je použiješ. Já vidím kouzlo nakopávačky v tom, že to startování je více "osobnější"... přece jen rozpohybovat ji váhou celého těla je krásnější pocit než mačkat čudlík

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist