yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
boneshaker (89) napsal 19.11.2011 v 12:59+3

Se mi líbí, jak majitelé "hektolitrů" a výš komentují obsah lehce pod 1000ccm jako motorku pro holku.

Pú1977 (2) napsal 25.02.2008 v 15:12

Mám Kawsaki VN 800 A 40kw a zdá se mě že je to super stroj takže pokud udělaly nového customa 900 tak si myslím že bude stejně dobrý a možná lepší,jediné co bych asi udělal jinak jsou řídítka, po delší jízdě mě bolely záda a ruce, musel jsem nechat udělat nová blíž k tělu a dál od sebe a je to v pohodě....
Jinak pohledově super stroj, škoda že nemám tu možnost se na ní svézt....

plastic- (0) napsal 22.02.2008 v 11:48

Vzhladom na to ze som az do kupy Kawasaki custom V 900 ziadnu motorku nevlastnil , tazko mi je odborne posudit kvality alebo nekvality. Navyse nielen to. Ja som na ziadnej motorke do mojich 49 rokov nesedel , vyjma CBF 500 v autoskole, kedy som si papiere urobil a to bolo min. roku.
Najazdenych mam teraz asi 1000km, motorku nezimujem, nad 5 stupnov, ide z garaze von. Startuje spolahlivo, vzdy na druhy raz. Sucha vaha 250 kg je dost, preto pre dievcata tato motorka asi nie je. Padaci ram nepotrebuje, ked ma raz prevazila dopadla na stupacku a okraj zrkadla. Bocne bagy su "muss", pretoze neodlozite nikde nic. Ja som zatial doplnil stit s ktorym vyzera este efektnejsie a americkejsie. Vyhrady mam ku vypinacu smeroviek, v rukaviciach treba dost tlacit ku vypnutiu. Rovnako hadzanie kvaltov v Honde sa mi zdalo o moc lahsie a tichsie. Tichy chod motora je vec vkusu , mne ale vyhovuje, rovnako ako akceleracia, (jej krutak robi svoje.)

skipi01 (-1) napsal 22.02.2008 v 09:51-2

je to kawa fůj

JirkaB (16) napsal 19.02.2008 v 00:05

ještě něco
líbí se mi že to už má na nohy plotny,
ale to přední kolo to je hnus, k choperu patří dráty a pořádný gumy. Taky by tu měli zůstat karbeci (asi je Euro zadusí) V čem novým nad 500 je dnes klasický karbenátek? Choper má mít baterku, světla, starter (jestli by nebyla i lepší pořádná startovací páka jak měly starý mašiny) a vše ostatní klasika mechanika

JirkaB (16) napsal 18.02.2008 v 23:43

Klasik je hezčí, neviděl jsem ještě VN900 ale VN 800 je super,hodně chromu, 41kW... Projížděl jsem dragstara 650 classic v solidní výbavě a nakonec zvolili VN800 (pro bratra), bylo lepší (tah a ovladatelnost) na tom jsem se shodl hned s bratrem aniž bych byl nějak zaujat, jediný co VN800 chybí je kardánek.
Původně jsme moc chtěli dragstara 650.
Z fotek vypadá drag mohutněji, ale je to opak. Ještě jsme měli vyhlídnutou VN 1500, ale ta váha je už dost, navíc to byl jen 4kvalt, myslel jsem že to bude na první svezení jasná volba, ale mě to nenadchlo, bál jsem se manipulace na místě a když jsem ji otáčel na silnici, kde byl svižný provoz, tak ta váha mě odradila. Je jasný že když se někdo zeptá co to je za objem, tak by každýmu padla brada při odpovědi že 1500!! Pro super svezení nyní považuji optimum 700-1100. To VN 800 classic se moc povedlo, moc jich u nás nejezdí a ani já netušil až jsem viděl a projel. Předtím jsem měl Virago 535 46k a to jelo super, pro začátečníka doporučuji. Já nyní jezdím Buldog 1100 a na V nedám dopustit. 4 válce to je auto 2 V to je tahač.

JirkaB (16) napsal 18.02.2008 v 23:42

Klasik je hezčí, neviděl jsem ještě VN900 ale VN 800 je super,hodně chromu, 41kW... Projížděl jsem dragstara 650 classic v solidní výbavě a nakonec zvolili VN800 (pro bratra), bylo lepší (tah a ovladatelnost) na tom jsem se shodl hned s bratrem aniž bych byl nějak zaujat, jediný co VN800 chybí je kardánek.
Původně jsme moc chtěli dragstara 650.
Z fotek vypadá drag mohutněji, ale je to opak. Ještě jsme měli vyhlídnutou VN 1500, ale ta váha je už dost, navíc to byl jen 4kvalt, myslel jsem že to bude na první svezení jasná volba, ale mě to nenadchlo, bál jsem se manipulace na místě a když jsem ji otáčel na silnici, kde byl svižný provoz, tak ta váha mě odradila. Je jasný že když se někdo zeptá co to je za objem, tak by každýmu padla brada při odpovědi že 1500!! Pro super svezení nyní považuji optimum 700-1100. To VN 800 classic se moc povedlo, moc jich u nás nejezdí a ani já netušil až jsem viděl a projel. Předtím jsem měl Virago 535 46k a to jelo super, pro začátečníka doporučuji. Já nyní jezdím Buldog 1100 a na V nedám dopustit. 4 válce to je auto 2 V to je tahač.

filco (0) napsal 08.02.2008 v 21:29

Kámoš ji prodáva.Taky rok 2007.Ale mě se líbí.

Repulsion (-1) napsal 06.02.2008 v 20:51

Víc se mi líbí verze Classic. Tohle moc ne.

Lalin (1) napsal 06.02.2008 v 09:26

Nelíbí se mi to, na první pohled to vypadá tak ňák jako Yuki ... takový divně nedodělaný

kojot (22) napsal 05.02.2008 v 22:49

Toho jak ty pišeš rachotu, bych se nebál. Kawa má obecně lehce hlučnější převodovky, ale nevím o jediné kawasaki která by měla problém s převodovkou. Beru motocykly do 50 tis km na tacho.

kelt (0) napsal 05.02.2008 v 19:23

Loni jsem si tu kawu chtěl koupit, svezení ještě šlo, ale ten rachot v převodovce mě odradil.

sherm14 (1) napsal 04.02.2008 v 17:00

ale jo celkem se da ale fakt jenom pro nekoho mensiho

wario (126) napsal 04.02.2008 v 15:09

nevim trochu mi to připomíná jednu značku made in usa .

LuigiCB1300 (4) napsal 04.02.2008 v 11:58

pro holku fajn stroj

Kopi_Max (0) napsal 04.02.2008 v 09:52

Roztomilé..někdo menčí by na tom mohl vypadat i dobře




TOPlist