yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
VladCB1300 (15) napsal 25.01.2016 v 15:53+2

Jen doplnění pro ostatní: někdo tu psal o garančce po 6000km..to je nesmysl. Garančka je v 1000 km, standartní výměny oleje po 12000 km, seřízení ventilových vůlí po 42000 km.

krf (2) napsal 28.12.2015 v 08:34

Kdy se přestanou tyhle neohrabaný tanky cpát do kategorie enduro? Cestovní ano, enduro určitě ne

Sim (52) napsal 08.12.2015 v 10:28

Jako jednu z - pro me zasadnich - vyhod versysu 650 proti konkurenci vnimam "absenci" vyfuku a s tim spojenou prakticky neomezenou moznost reseni cestovnich baglu ci kufru. U litru se vejfuk celej dospod nevesel, soucasna verze to ma take tak, takze mym favoritem porad zustava mensi varianta.

Classic (33) napsal 08.12.2015 v 09:06

Mám radost, že se výrobce vrací k normálnímu vzhledu . Divností bylo opravdu asi již dost. Škoda rezavějícího výfuku a koncovky, která připomína kyj na mamuty. No, dá se vyměnit za něco jiného...

sirr (55) napsal 08.12.2015 v 07:33+1

Motorka se mi líbí,ale ten pilot má hroznej posez! sedí natm jak na haj*zlu

Krejza (1) napsal 07.12.2015 v 21:38+1

Saci_ventil - Vy už tu Panigale vidíte všude. Chtělo by to asi míň sát

petr202 (8) napsal 07.12.2015 v 21:30

Chci to domůůůůů Jáá chci to domůůůů...

Zedsdead (293) napsal 07.12.2015 v 21:12

No, dívat se na to dá, ale byla by to tak zhruba předposlední motka, co bych koupil...

v.l.a.d.e.k (10) napsal 07.12.2015 v 21:06

Taky mám předchozí model a nedám na tuhle motorku dopustit. Po všech stránkách Jestli má 240 nebo 220 kg vůbec neřeším, výkon motoru nedokážu plně využít. Je to pořádný kus motorky, o pohodlí žádná Dovybavil jsem jej hlavním stojanem, padáky, vyšším plexi, krytem rukojetí a hliníkovým krytem pod motor, vše dohromady asi za 22 tis. Kč. V základu měla tři kufry. Jak píše autor, původní vzhled budil kontroverze, ale bych nezaměnitelný, nová verze jde konvenční cestou, ta se mi líbí víc. Pro mě v poměru cena/užitná hodnota neměla v době koupě konkurenci

seikos (975) napsal 07.12.2015 v 20:16

kawa...pavel: samozřejmě, souhlasím že každý rozumně uvažující spotřebitel například nekoupí origo značkové vyhřívané gripy za 7000, když může téměř ty samé koupit za 1800 korun. Jen když chceš porovnat ceny motorek v určité výbavě, tak nemůžeš operovat s tím "kdo co za kolik vydraží na Ebay", ale jdeš přirozeně po výbavě kterou ti v obou případech nabízí sám výrobce.

lopata75 (111) napsal 07.12.2015 v 20:06+1

pro krizik 1: Já GTR koupil po BMW a oproti BMW řadí Kawa jak když másilko krájíš... BMW asi jak když hodíš hasák do bedny s nářadím...

Žorž. (21) napsal 07.12.2015 v 19:54-1

Vypadá lépe než předchůdce, ale ten hrozný výfuk, vysoké sedlo pro nás pinďoury, 250kg a garančka po 6 000km u cesťáka jsou na zváženi...konkurence je na tom lépe . Jinak pěkná

TDM851 (4095) napsal 07.12.2015 v 18:39

Kawa vždy jedinečná, osobitá a spolehlivá motorka. Někdy kvalitu designu prokážou až roky, v to doufám i v tomto případě. Podle mě jde totiž s křížkem po funuse A výfukové svody jsou rezavá katastrofa. Jsou chycené už v testu. Po dvou letech provozu bude motorka vypadat jak stará plečka. Ale pro milovníky čtyřválců je to jasná volba

cechradovan (53) napsal 07.12.2015 v 18:34

Mnooo , musím taky říci , že se mě líbí , ale použitelnost pouze na špatné silnice

krizik1 (62) napsal 07.12.2015 v 18:08

Ve článku se píše:" První dva kvalty šestistupňové, přesně a tiše chodící převodovky ".
Tiše chodící jako tiše chodící, nebo tiše chodící na Kawu

lopata75 (111) napsal 07.12.2015 v 17:27

Je potřeba se svézt. Věřím e je to Ok. Váhy se neni třeba vůbec bát. Mých 270kg je úplně v klidu a to měřím pouze 172cm. Jizda je o rovnováze, není potřeba síly... Kdybych neměl sve GTR nebal bych se Versyse...

Emper (-2) napsal 07.12.2015 v 15:05

Jsem na tom stejně jako Jopr , Sice nový model postrádá tu originalitu, která mnohé přiváděla k ne zcela inteligentním hláškám.. ale po technické stránce je to v podstatě totožná záležitost jako předchozí model. Takže skvělá..

deluxa (347) napsal 07.12.2015 v 13:31

Tak tato sa podarila, podla toho co citam tak mi to silno pripomina motor aj prevody z hondy cbf1000 presne takto by som to opisal. Akurat ze kawa je ovela krajsia a asi aj modernejsia. Original doplnky si kupuje asi len clovek co nevie kde rozhazdovat, dnes je milion ciest ako upravit a zohnat doplnky k cestovaniu bez toho aby mi krvacala penazenka. Super stroj.

Vlnič (199) napsal 07.12.2015 v 12:50

Mě se mnohem, mnohem víc líbila-líbí jeho předchozí verze, byť někdo říká, že je to absolutní ošklivka.
A musím říct, že po tom co jsem se na tom svezl naprosto chápu, že se pro to někdo rozhodne.

88 kW mi na cestovní motorku málo nepříjde, ani 250 kg pohotovostní není tak zlá v porovnání s konkurencí (pokud můžu porovnávat s jinými cendury).

kawa...pavel (101) napsal 07.12.2015 v 12:46+1

Dát to do stavu cestovní motorky 70 000??? No to musí být machr zákazník, co neumí používat ani hlavu ani internet...o rozdílu 40 000 mezi Versysem a V- stromem už vůbec nemluvím.

jopr (2) napsal 07.12.2015 v 12:34+1

Skvělý stroj, mám starý model v plné výbavě a jsem spokojený.

Tech (43) napsal 07.12.2015 v 12:32-1

Litrový 4.válec a 88KW ? To ho uškrtili dost. 250kg taky nepotěší. Taková tuctovka.

pk14 (175) napsal 07.12.2015 v 12:27+1

... o kolik mm hustohuste sotoliny jsou obecne tyhle modni dalnicni krosky endurovitejsi nez univerzaly typu Z1000 SX, FJR, VFR... ? O tloustku plastu nenamontovaneho klinu a o jeden zavit navic v mekcich pruzinach?
Jinak preji vsem kratkou a teplou zimu stredomorskeho typu ...

Dolph-cz (58) napsal 07.12.2015 v 10:52

pěkné
nenadchne,ani neurazí,fungovat bude věřím dobře a dlouho...,jo,proč ne .

Diaboluss (42) napsal 07.12.2015 v 10:39-1+2

Nepochybuji, že na cestování po asfaltu to je dobrý stroj. Ale vzhledově byl mnohem lepší ten předchozí. Byl výjimečný, na dálku dobře rozpoznatelný! Toto je pouze další japonská tuctovka!

ST-M (43) napsal 07.12.2015 v 10:22

Určitě je to dobrá motorka, jen se pozastavuju nad tou váhou, bláhově jsem si myslel, že v dnešní době je 250 kg "mokré" váhy už přežité...

saci_ventil (292) napsal 07.12.2015 v 09:54-4

opať prebrali design prednej masky z Panigale...

Jojko (21) napsal 07.12.2015 v 09:51

Oproti sterému je mnohem lepší vzhled. Už bych nad ním teď uvažoval.

seikos (975) napsal 07.12.2015 v 09:28

Jo, je to oproti předchozí obludce znatelný posun kupředu. Jen škoda těch cen originální příplatkové výbavy. Dát např. 3000 za cigaretovou zásuvku nepotěší. Dát to do stavu "cestovní motorky s rozumnou výbavou", tak je potřeba si připravit dalších 70 tis. korun. Nicméně i tak je to o 40 tis méně než obdobně vybavený V-strom.

Mimochodem když vidím to zadní koncové světlo, hned se mi vybavil Mike Wazowski

Zelinář (292) napsal 07.12.2015 v 08:50

Hm...nevěřil bych, že to řeknu, ale líbí se mi to




TOPlist