yamaha_tenere_duben




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
wario (126) napsal 16.07.2012 v 09:39

je ošklivá ja ty novodobý jawy

majki.t (3) napsal 09.05.2012 v 21:24

Zdarec,tak jsem měl tu čest ho projet,jako majitel Versyse 650 mám s čím porovnávat.Litr jede jako z praku 200 tam bylo hned ,krásně se vodí,při jízdě se dobře překlápí z 1 zatáčky do 2.Proti 650 výborné brzdy.Motor si nechal hodně líbit.Kdyby nebyl tak drahý...chci ho

Gcmar (1) napsal 22.04.2012 v 15:31

Tak dneska jsem si ho pořádně prohlédl v místním Showroomu a chvilku jsem na něm i poseděl. Co se vzhledu týká, tak při přímém porovnání s GSem jasně vyhrává. Působí více kompaktně. Jinak mě ale překvapila jeho velikost. Posaz je velice pohodlný a na sedačce spousta místa. Palubní deska vypadá ve skutečnosti podstatně lépe (méně plastově) než na fotografiích. Pro spolujezdce dodali "královský trůn" a ne sedačku. Bohužel nebyla možnost se svézt, ale i tak se myslím Kawasaki povedl opravdu podařený kousek.

-Lapchik- (5) napsal 22.04.2012 v 13:30

Já si počkám, až jakej vyleze napřesrok novej Tiger 1080. Tahle obludka je tedy zatím na druhém místě v pořadí. Co do užití nemám námitek, co do vzhledu může skvěle svou ošklivostí konkurovat ostatním paskvilům jako je TDM, Stelvio, GS, SV, v-strom, tak co...hlavně někam dojet ne?

MMirek7 (9) napsal 18.04.2012 v 13:18

Hodně mi to připomíná styl "TDM". Škoda jen, že nemá kardan

DMC.motobiker (-23) napsal 17.04.2012 v 19:47

Váňa> To je u Japonských motorek nějaké pravidlo, že čím ošklivější motorka, tím je i lepší?

tola (0) napsal 17.04.2012 v 19:10

Je to celkem "pěkná nástupce" 650... Když jsem vybíral tak prvotní byl jednoznačně Strom. Z kawy mě bylo na blití... stačili 2 měsíce čtení článků a koukání na ní a už je doma... Stroma bych teď už nechtěl, je hnusně obyčejný
Kdo to zatím viděl, tak se mu to líbilo... prostě tuhle motorku máte buďto rádi nebo jí nesnášíte... Nic mezi a to je správně

polysejtak (-3) napsal 17.04.2012 v 08:09

japonská zpatlanina po čínsku

Jurášek72 (2) napsal 17.04.2012 v 07:30

Designér tráví asi spoustu času v okolí Fukušimy...

Uwe_Filter (-8) napsal 17.04.2012 v 03:38

velmi pekne kacatko, nebo kawatko?

Kawa jede Pocitam dva roky a bude Diesel, samozrejme,ze v choperu... to bude teprve mela

seikos (975) napsal 16.04.2012 v 22:19

rihyn666: ty vole ty už nefetuj

Marex (2570) napsal 16.04.2012 v 22:18

Honzus: Cimrmany... ty já rád.

Marex (2570) napsal 16.04.2012 v 22:16

Japonci se podívali k Němcům a řekli si, že čím je bike hnusnější, tím víc lidí jej považuje za zajímavý. Tady se ani nesnažili o nějaký nový motor, což je u tohoto typu motorky asi to nejhorší.
Nesvezl bych se na tom ani za peníze.

Váňa (33) napsal 16.04.2012 v 22:01

Hodně dobrý

Trinnlee (50) napsal 16.04.2012 v 21:33

sdílím stejné názory...bude kvalitní pohodlná ale to jak to vypada to je vazne k blití... rekl bych že za posledních 10 let nejošklivější motka co sjela z vyrobní linky

Nika27 (0) napsal 16.04.2012 v 21:25

Bude to určitě kvalitní motorka ale po designové stránce, a jde jen o můj názor, se moc nepovedla.. asi největší omyl byla ta přední maska :( jde jen o můj názor tak se do mě nepusťte :D

Honzus75 (124) napsal 16.04.2012 v 21:18

Motorka je to pěkná... to nemohu říci...

zrx1984 (2) napsal 16.04.2012 v 20:32

Tak doufám, že to bude kvalitnější než Stelvio, kámoš kupoval nový a na prvních 100 km mu začala zlobit elektrika, tak zpět do servisu a asi po 2 tis km to přestalo jet úplně, ale to už pro něj museli jet. Nevím proč, ale mám k těm italům nějakej odpor, před tím měl Shivra a taky samej problém...

rihyn666 (0) napsal 16.04.2012 v 19:37

Já v ní vidím Moto Guzzi jen s jiným motorem ale jinak nic moc hezkého

hiffson (5) napsal 16.04.2012 v 19:00

Motorku jsem dlouze obhlížel na výstavě a můžu říct, že jsem nenašel jedinej detail kterej by vypadal pěkně. Opravdu Hard Core. Ale na silnici to asi pojede fajn.

Pjercak (48) napsal 16.04.2012 v 18:21

to ma byt jako VFR od kawy anoi zelena neni

BaRT_Czech (45) napsal 16.04.2012 v 17:49

mě se líbí...

zrx1984 (2) napsal 16.04.2012 v 17:31

Seikos:
Malý Versys mě oslovil, ani jsem ho nechtěl vrátit, jediné co mi na tom chybělo byl přesně čtyřválec a trochu víc výkonu a krouťáku. Na tohle jsem čekal. TDM 900 je paskvil, kdysi jsem ho chtěl, ale jedno svezení mě přesvědčilo o tom že tohle není nic pro mě. Prostě mě to nechytlo. Měl jsem Inazumu 750 a vybíral jsem větší bajk a líbilo se mi TDM, XJR a spousta dalších, ale pak jsem zkusil ZRX a bylo rozhodnuto.

Baví mě ZRX, Versyse bych přikoupil...

SuperSic58 (1307) napsal 16.04.2012 v 17:17

chtěl sem říct ohyzdnost

SuperSic58 (1307) napsal 16.04.2012 v 17:17

Bože, to je vopičárna!

deep-sk (474) napsal 16.04.2012 v 17:02

dlho som cakal na 4valecv cestovnom endure nakolko 2valce mi pocitovo nejak nesedia...
tento rok vyzeral velmi slubne, nakolko vysiel Crosstourer od Hondy a aj velky Versys... uprimne povedane Versysu mna moc sympatii neziskal... nemal som este tu moznost sa na nom zviezt, ale po zhliadnuti prvych fotiek ma normalne naplo a aj po tom co som ho videl nazivo sa moje pocity nejak nevylepsii... vyzera prinajmensom strasne divne... naproti tomu Crosstourer sa Honde podla mna vydaril... mal som uz tu moznost sa na nom povozit a je to famozny bajk trocha ma strasila ta hmotnost, ale v reale som s tym nemal najmensi problem a keby som nevedel kolko ta motorka vazi, v zivote by som jej tolko netipoval... a ten V4 motor z VFR 1200 je jednoducho bozsky...

Anti (390) napsal 16.04.2012 v 16:06

Kawu já rád,moc rád,ale tohle?Malej mi připadal geniální tah,ale tohle je podle mně jen "povinná" odpověď na změnu v tomto segmentu kterou spustila VFR...

Interceptor (108) napsal 16.04.2012 v 15:42

Nemusí to jezdit špatně, ale pro mě je to jedna z nejškaredějších motorek vůbec. Vypadá uměle až plastově lacině, předek brr. Vlastně když se nad tím zamýšlím tak pokud není člověk zeleně smyšlející tak na tom těžko najde něco proč prostě jen tohle..

Raub (1) napsal 16.04.2012 v 14:15

Bubrak ZX10R: může být. Jen vycházím z informací v článku. V každém případě si osobně myslím, že poměr cena/výkon/užitná hodnota není rozhodně tak ideální jako u menšího brášky a bohužel ani u mnohé konkurence!

zmulin (371) napsal 16.04.2012 v 14:13

Vzhledem k rostoucí průměrný výšce evropanů mi hláška o celkem schovanym i! 185cm vysokym riderovi připadá docela vtipná

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist