Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
fourman: nevim, jak u ustatnich modelu Kawa, ale Ninja 300 se udajne vyrabi v Thajsku a kompletuje v Indii. Zajimave na tom je, ze stejna firma (Bajaj auto) vyrabi i Duky od KTM (v niz ma vlastnicky podil), takze tam je urcity stret zajmu, ale snad se to v (ne)kvalite Ninjy neprojevuje
Ono v rámci celé EU je každá značka jinak silná, napři v ČR oblíbená Suzuka je v rakousku propadák, Kawa táhne dobře Německo a podobně. Záleží také na kavalitě prodejní síte a šikovnosti marketingu.
SuperSic58: to asi nebude jen situace Kawasaki, protože jsem chodil pro díly do Alfamota na Vinohradech, které skončilo před cca 2 roky. Stejně tak skončil s Hondou Smrž v Budějovicích, a má jen Kawasaki a KTM. Někteří dealeři Suzuki také skončili. Většinou ale pokud nějaký dealer skončí, tak se místo něho objeví nový. Tak to prostě je, a bylo.
V minulosti jsem byl zarytý Honďák, a láska k Fourům mi zůstala. Mám ale známé, co právě přešli z CB1000 na Z1000 a z VFR1200 na ZZR1400, nebo Z R1 na ZX10R, a nemůžou si Kawu vynachválit. Prý je Kawa jediná, která většinu produkce motorek dělá opravdu v Japonsku. Kdysi bych řekl, že je nejlepší Honda. Dneska si nejsem jistý. Právě Kawa vyšoupla Hondu z pozice 1 v USA, i v některých evropských zemích. Takže na tom asi něco bude. Spíš je to jen v myšlení lidí v ČR, něco jako s auty.
Zvýšení kubatury v pohodě ale pro Krista hlavně aby nevydali žádný EL založený na nových Ninjách, nevím co je to v 90. letech napadlo, ale byla to zhovadilost.
Ono když ti většina dovozců přiveze novou mašinu o 10 000 - 20 000 tis levněji z DE nebo FR, v rámci EU není problém to přihlásit tak se prodeje přes Ascko moc nehrnou. Pár zástupců co mají, to má moc těžké. Uvedu příklad: kupoval jsem ER6 f (chtěl jsem zelenou) v ČR už zelená nebyla, bohužel oficiální zástupce mě jí z Německa vzít nemohl i když ji v systému viděl na skladě. Neoficiální zástupce problém neměl a mašinu mě přivezl (ještě za lepší cenu)...
Souhlasim s SuperSic58, ze ty statistiky pro Kawasaki moc pozitivni nejsou, coz vubec nechapu (na forech po svete to vypada, ze se ninja 300 prodava dobre). A ty zdejsi komentare o dovozci me moc neuklidnujou, zvlaste, kdyz si tu Ninju planuji v brzke dobe poridit ...
Me se to celkove libi jen ten vykon mohl byt presne na 35kw kdyz uz je hranice posunuta tech 29kw oproti 250ccm ktera ma asi 24kw uz neni velky rozdil, ale jinak pekna masina
Onu "sportovní nabušenost" proti predchudci ma reprezentovat vetsi rozlozitost (opak kompaktnosti), vetsi hmotnost, nizsi sedlo, nizsi stupacky pripadne vyssi riditka.
Jake zmeny by naproti tomu provedl vyrobce, ktery by chtel svuj motocykl priblizit turistickemu zamereni??
Co ale zamrzí, je katastrofální zastoupení Kawasaki v ČR a naprostá neschopnost dovozce, o čemž svědčí prodejní statistiky, to je hodně smutné. Např z dealera Kawasaki na Kladně je nyní vietnamská večerka
Krásnej strojek A 40 koní, nádhera Konečně dáváte do testů i motorky pro normální lidi a ne přetechnizované bestie či půltunové mastodonty pro snoby Tahle mašinka bohatě stačí na krásný svezení. Servo spojka? To sem ještě neslyšel ani neviděl A antihopping je naprosto zbytečný, měl sem 140ti koňového ss bez antihopu a vubec to nevadilo. Zbytečná hovadina navíc u tý třístovky Ještě by jí slušely USD vidle a hliníková kyvka, ale chápu, že by to zvedlo cenu.
Ale jo, oproti 250-tce pěkné
A jak tak koukám na ten prostor pod sedlem tak mě předpadá pocit, že u novodobých motorek se vůbec nepočítá s lékárničkou. Hlavně že tam mají nacpanej Tool-kit ve kterém bude zajisté svíčák, klíč na kola a podobné cypiny. Absolutně zbytečná věc, když si člověk uvědomí, že na silnici na podobném stroji bez rance nářadí dokáže maximálně natankovat
Opravte si v článku otáčky (alebo rýchlosť) pre 65 km/h to vychádza na 4500 a pre 3000 na 6. by to malo byť okolo 45km/h.
Chcel by som si takúto malú potvoru vyskúšať, môže to byť sranda.
Jsem po tolika letech, opět zamilovaný
Nádherná mašina a snad jednou bude v mojí garáži
Továrny jsou japonsko, USA, Brazilie, indonésie, čína, thajsko.
Ninja 300 je moc nový, předchozí 250 dělala Brazílie a Japonsko
fourman: nevim, jak u ustatnich modelu Kawa, ale Ninja 300 se udajne vyrabi v Thajsku a kompletuje v Indii. Zajimave na tom je, ze stejna firma (Bajaj auto) vyrabi i Duky od KTM (v niz ma vlastnicky podil), takze tam je urcity stret zajmu, ale snad se to v (ne)kvalite Ninjy neprojevuje
Ono v rámci celé EU je každá značka jinak silná, napři v ČR oblíbená Suzuka je v rakousku propadák, Kawa táhne dobře Německo a podobně. Záleží také na kavalitě prodejní síte a šikovnosti marketingu.
SuperSic58: to asi nebude jen situace Kawasaki, protože jsem chodil pro díly do Alfamota na Vinohradech, které skončilo před cca 2 roky. Stejně tak skončil s Hondou Smrž v Budějovicích, a má jen Kawasaki a KTM. Někteří dealeři Suzuki také skončili. Většinou ale pokud nějaký dealer skončí, tak se místo něho objeví nový. Tak to prostě je, a bylo.
V minulosti jsem byl zarytý Honďák, a láska k Fourům mi zůstala. Mám ale známé, co právě přešli z CB1000 na Z1000 a z VFR1200 na ZZR1400, nebo Z R1 na ZX10R, a nemůžou si Kawu vynachválit. Prý je Kawa jediná, která většinu produkce motorek dělá opravdu v Japonsku. Kdysi bych řekl, že je nejlepší Honda. Dneska si nejsem jistý. Právě Kawa vyšoupla Hondu z pozice 1 v USA, i v některých evropských zemích. Takže na tom asi něco bude. Spíš je to jen v myšlení lidí v ČR, něco jako s auty.
Zvýšení kubatury v pohodě ale pro Krista hlavně aby nevydali žádný EL založený na nových Ninjách, nevím co je to v 90. letech napadlo, ale byla to zhovadilost.
Sice nechápu, jak může na šestku točit při 65 km/h 3000ot.min-1 a při stovce 7000 ot.min-1, ale jinak pěkné.
Ono když ti většina dovozců přiveze novou mašinu o 10 000 - 20 000 tis levněji z DE nebo FR, v rámci EU není problém to přihlásit tak se prodeje přes Ascko moc nehrnou. Pár zástupců co mají, to má moc těžké. Uvedu příklad: kupoval jsem ER6 f (chtěl jsem zelenou) v ČR už zelená nebyla, bohužel oficiální zástupce mě jí z Německa vzít nemohl i když ji v systému viděl na skladě. Neoficiální zástupce problém neměl a mašinu mě přivezl (ještě za lepší cenu)...
pěkná mašina
Souhlasim s SuperSic58, ze ty statistiky pro Kawasaki moc pozitivni nejsou, coz vubec nechapu (na forech po svete to vypada, ze se ninja 300 prodava dobre). A ty zdejsi komentare o dovozci me moc neuklidnujou, zvlaste, kdyz si tu Ninju planuji v brzke dobe poridit ...
Me se to celkove libi jen ten vykon mohl byt presne na 35kw kdyz uz je hranice posunuta tech 29kw oproti 250ccm ktera ma asi 24kw uz neni velky rozdil, ale jinak pekna masina
Mašina se povedla a určitě si najde dost příznivců a souhlasím, autorizovaný dovozce - tragédie .
Jo ten antihop mě taky rozesmál , ale co, když tam je tak tam je. JInak pěkná motorečka.
alfo-r1: Ale to by 4 válec, točil 18 tisíc a stál ranec.
ZXR-250 45hp/171kg 1988-2004
pokrok nezastavis...
Onu "sportovní nabušenost" proti predchudci ma reprezentovat vetsi rozlozitost (opak kompaktnosti), vetsi hmotnost, nizsi sedlo, nizsi stupacky pripadne vyssi riditka.
Jake zmeny by naproti tomu provedl vyrobce, ktery by chtel svuj motocykl priblizit turistickemu zamereni??
Co ale zamrzí, je katastrofální zastoupení Kawasaki v ČR a naprostá neschopnost dovozce, o čemž svědčí prodejní statistiky, to je hodně smutné. Např z dealera Kawasaki na Kladně je nyní vietnamská večerka
Krásnej strojek A 40 koní, nádhera Konečně dáváte do testů i motorky pro normální lidi a ne přetechnizované bestie či půltunové mastodonty pro snoby Tahle mašinka bohatě stačí na krásný svezení. Servo spojka? To sem ještě neslyšel ani neviděl A antihopping je naprosto zbytečný, měl sem 140ti koňového ss bez antihopu a vubec to nevadilo. Zbytečná hovadina navíc u tý třístovky Ještě by jí slušely USD vidle a hliníková kyvka, ale chápu, že by to zvedlo cenu.
anebo jak si v pubertě natáhnout péro
Moc pěkne až na ty svody a ten dojezd na nadrž i když u takove moto zbytečny tak je uchvatny.
Ale jo, oproti 250-tce pěkné
A jak tak koukám na ten prostor pod sedlem tak mě předpadá pocit, že u novodobých motorek se vůbec nepočítá s lékárničkou. Hlavně že tam mají nacpanej Tool-kit ve kterém bude zajisté svíčák, klíč na kola a podobné cypiny. Absolutně zbytečná věc, když si člověk uvědomí, že na silnici na podobném stroji bez rance nářadí dokáže maximálně natankovat
Velmi pěkná motorka myslím, že super volba jako další krok po 125.
pěkný článek, naživo se povedla a proti původní 250 je to posun v před...
Po mnoha letech nářků, video pořád nejede na iOS. Už jsem si tu zvykl. Radši si ho přehraju na YT.
Btw to nejede ani na androidím telefonu
Nechápu,proč u videa většiny motorek je místo zvuku motoru nějaká přiblblá hudba.
Opravte si v článku otáčky (alebo rýchlosť) pre 65 km/h to vychádza na 4500 a pre 3000 na 6. by to malo byť okolo 45km/h.
Chcel by som si takúto malú potvoru vyskúšať, môže to byť sranda.
tak ještě objem 439 a 826 a jsme kompletní
Já tuhle krásku mám a jsem nadmíru spokojený :)) nemohl jsem koupit líp !
Mně těch 29 kW přijde málo a nechápu to, když legislativně je možný 35...