Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
jaká je hmotnost motorky? v článku se píše provozní hmotnost 138kg, v technických údajích 138 suchá hmotnost? Jinak v článku je popsaná každá blbost, ale jestli se jedná o stříkačku, nebo karburátor jsem se nedozvěděl...
Prave ma moja KLX 250 za sebou servis po 30 000 km.
Ziadna zavada sa neobjavila.
Doteraz ma nikdy nenechala na cestach. A necestach.
Ale zaujimali by ma skusenosti inych majitelov. Asi ich je velmi malo.
Pripadne aj majitelov WR 250.
Aka je zivotnost a co prve bude treba menit (okrem spotrebneho materialu)?
Co se týče ceny, WR250R za 159900kč ??? Ať se dou bodnout, a kawa může jít s nima, nesmysl za tyhle peníze kupovat 250ku, za 140t.kč máte doma funglovku DR-Z400S!!
Já vím, říká se to jednoduše, ale ať tomu nasadí cenu cca 100-110t.kč a hned bude prodejnost lepší, tímhle stylem to dopadne jako třeba s Yamaha Tricker 250, o kterou zájem sice byl, ale spousta lidí to zvdala kvůli úžasné ceně 119900kč proto se stáhla z Evropy, prodává se již jen v japonsku pro velkou oblíbenost za solidní kačky...
PS: V Austrálii se prodává celkem dost ostrý nenáročný endurko Yamaha TT250R, v přepočtu kolem 110t.kč, tak kde to pak sme... V USA zas Suzuki DR-Z 250(v přepočtu cca 87t.kč), ta strčí tuhle Kawu hravě do kapsy
Moc se mi libila než ji zdražili . To facht na polňačky raději činu a třikrát novou za ty samý love.Nebo kouknout jak to vypadá v oranžové barvě u rakušáků?
tak v Německu prodávaj KLX ta 3990 éček //suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?action=topInCategory&id=116184769&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=tt&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=13100&makeModelVariant2.modelDescription=klx&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=cz
Ta spotreba je ale fakt uzasna, tolik normalne zerou 125ccm 4T... Jako takova pohodova motorka na kratke dojizdeni, projizdky po okreskach a zabavu na polnackach moc dobrej strojicek, jen kdyby byl levnejsi...
Sirlndy: Taky to nechápu,...kdyby byla levnějí, tak by na tom ve finále vydělali přeci více ne?Jenže on si každej prodejce musí namastit rabat,...tak pak z toho asi bestseller nebude.
Když to čtu tak mi to připomíná moje staré klr 250 z 89 roku, akorát po 20 letech změnili desing a přidali tomu startér,jinak je to stejné. Je to ale fakt dobrá motorka s malou spotřebou a ten výkon do terénu stačí. Na cestě je to týrání motorky
Ted mam KMX 125 otevrenej 2T a myslim, ze je to s timhle srovnatelny a jediny, v cem bych si pomohl je spotreba a spolehlivost, naopak pohorsil v maximalce (jede mi 130km/h)...
Na tu dvepade jsem byl zvědavej, páč mám Kawu KLX 650 a nedám na ní dopustit.Ale za tu cenu ani náhodou.Vůbec se nedivím, že se tu tak dobře prodávaj ruzný endura z číny.Taková Yuki TR 250 (Lifan) není za ty peníze 54k až zase tak úplně marný nářadí,...zapomeneme-li na předsudky k čínské produkci-není ve všech čínských fabrikách stejná.Kavu KLX 250 jsem si prohlížel v Budějicích a zase tak odvařenej jsem z toho nebyl.Překvapilo mě pár detailů, ketrý byvaj jako bolístky na motorkách čínské produkce,...z těch lepších čínských fabrik QingQi, Lifan,...už ani u nich ne!Pak maximálka,...u endura o ní samozřejmě nejde,...ale neznám nikoho, kdo by to občas nesmažil a nespěchal někam na enduru po silnici a nezkoušel, kolik to dá,...a maximálka 119 se mi zdá dost málo na šestikvalt ve dvěpade!To už i ta YUKI TR 250 jede 135 km/H! Osobně bych si na to pojíždění kolem komína, do práce, po lesních a polních cestách (podle testu na nic složitějšího nemá) pořídil řači tři Yuki TR 250 (do foroty) za tu cenu, než jednu Kawu KLX 250.
Cena,souhlas,je to hnus.Ale výkon a váha?Toto není závodní speciál,ale univerzál.Tady se nehraje na koně a kila.Stačilo by dát větší hrnek a je pohoda.
Třeba KLR je v americe furt k mání,je to v podstatě podobná třída se silnějším motorem a vychází dle kurzu na nějaký 106000Kč.
Je to asi 14 dni co jsem si kupoval motorku a rozhodoval se mezi Yamahou wr250r a Kawou a vyhralo Wr.Jsem s nim naprosto spokojenej.Tohle mi prislo o dost slabsi.
V testu máte 138kg provozní a v tech.datech 138 kg suchá. Tak jak? Jestli to má 138kg suchý tak ať si to strčí u Kawy za klobouk. Moje obstarožní 650 má suchou 150kg, to bych si moc nepomohl. Ale jinak je to pěkné. Cenovka nic moc.
jaká je hmotnost motorky? v článku se píše provozní hmotnost 138kg, v technických údajích 138 suchá hmotnost? Jinak v článku je popsaná každá blbost, ale jestli se jedná o stříkačku, nebo karburátor jsem se nedozvěděl...
Prave ma moja KLX 250 za sebou servis po 30 000 km.
Ziadna zavada sa neobjavila.
Doteraz ma nikdy nenechala na cestach. A necestach.
Ale zaujimali by ma skusenosti inych majitelov. Asi ich je velmi malo.
Pripadne aj majitelov WR 250.
Aka je zivotnost a co prve bude treba menit (okrem spotrebneho materialu)?
MaraTT-R: Pod to se podepisuji.
WR250R je o velký kus ostřejší
Co se týče ceny, WR250R za 159900kč ??? Ať se dou bodnout, a kawa může jít s nima, nesmysl za tyhle peníze kupovat 250ku, za 140t.kč máte doma funglovku DR-Z400S!!
Já vím, říká se to jednoduše, ale ať tomu nasadí cenu cca 100-110t.kč a hned bude prodejnost lepší, tímhle stylem to dopadne jako třeba s Yamaha Tricker 250, o kterou zájem sice byl, ale spousta lidí to zvdala kvůli úžasné ceně 119900kč proto se stáhla z Evropy, prodává se již jen v japonsku pro velkou oblíbenost za solidní kačky...
PS: V Austrálii se prodává celkem dost ostrý nenáročný endurko Yamaha TT250R, v přepočtu kolem 110t.kč, tak kde to pak sme... V USA zas Suzuki DR-Z 250(v přepočtu cca 87t.kč), ta strčí tuhle Kawu hravě do kapsy
Ošklivá motorka i cena :) souhlasím s Rasto :) mám WR250R a investice se opravdu vyplatila .
Koupil jsem raději WR 250R
Moc se mi libila než ji zdražili . To facht na polňačky raději činu a třikrát novou za ty samý love.Nebo kouknout jak to vypadá v oranžové barvě u rakušáků?
tak v Německu prodávaj KLX ta 3990 éček //suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?action=topInCategory&id=116184769&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=tt&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=13100&makeModelVariant2.modelDescription=klx&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=cz
No ještě nevíš,...jestli to opravdu za tolik jezdit bude.
Ta spotreba je ale fakt uzasna, tolik normalne zerou 125ccm 4T... Jako takova pohodova motorka na kratke dojizdeni, projizdky po okreskach a zabavu na polnackach moc dobrej strojicek, jen kdyby byl levnejsi...
Sirlndy: Taky to nechápu,...kdyby byla levnějí, tak by na tom ve finále vydělali přeci více ne?Jenže on si každej prodejce musí namastit rabat,...tak pak z toho asi bestseller nebude.
Jinak na Kladne ji maji za 120000, to uz je o dost rozumnejsi cena, za 100k by to byl bestseller...
Když to čtu tak mi to připomíná moje staré klr 250 z 89 roku, akorát po 20 letech změnili desing a přidali tomu startér,jinak je to stejné. Je to ale fakt dobrá motorka s malou spotřebou a ten výkon do terénu stačí. Na cestě je to týrání motorky
Kawasaki
Mít ale motorku se čtyřletou zárukou, jak tady uvádí inzerát Kawasaki, tak to zvážím.
Ted mam KMX 125 otevrenej 2T a myslim, ze je to s timhle srovnatelny a jediny, v cem bych si pomohl je spotreba a spolehlivost, naopak pohorsil v maximalce (jede mi 130km/h)...
Myslim, ze proti WR 250 R si neskrtne v zadnem ohledu a pritom cena je nizsi jen o trochu...
Na tu dvepade jsem byl zvědavej, páč mám Kawu KLX 650 a nedám na ní dopustit.Ale za tu cenu ani náhodou.Vůbec se nedivím, že se tu tak dobře prodávaj ruzný endura z číny.Taková Yuki TR 250 (Lifan) není za ty peníze 54k až zase tak úplně marný nářadí,...zapomeneme-li na předsudky k čínské produkci-není ve všech čínských fabrikách stejná.Kavu KLX 250 jsem si prohlížel v Budějicích a zase tak odvařenej jsem z toho nebyl.Překvapilo mě pár detailů, ketrý byvaj jako bolístky na motorkách čínské produkce,...z těch lepších čínských fabrik QingQi, Lifan,...už ani u nich ne!Pak maximálka,...u endura o ní samozřejmě nejde,...ale neznám nikoho, kdo by to občas nesmažil a nespěchal někam na enduru po silnici a nezkoušel, kolik to dá,...a maximálka 119 se mi zdá dost málo na šestikvalt ve dvěpade!To už i ta YUKI TR 250 jede 135 km/H! Osobně bych si na to pojíždění kolem komína, do práce, po lesních a polních cestách (podle testu na nic složitějšího nemá) pořídil řači tři Yuki TR 250 (do foroty) za tu cenu, než jednu Kawu KLX 250.
Cena,souhlas,je to hnus.Ale výkon a váha?Toto není závodní speciál,ale univerzál.Tady se nehraje na koně a kila.Stačilo by dát větší hrnek a je pohoda.
Třeba KLR je v americe furt k mání,je to v podstatě podobná třída se silnějším motorem a vychází dle kurzu na nějaký 106000Kč.
cena, výkon, vzhled některých částí tomu všemu palec dolu. Tahle motorka se prostě nepovedla
přijde mi to jako motorka k ničemu...
Bronek204> stačí hledat, test WR250R i X tu je
Je to asi 14 dni co jsem si kupoval motorku a rozhodoval se mezi Yamahou wr250r a Kawou a vyhralo Wr.Jsem s nim naprosto spokojenej.Tohle mi prislo o dost slabsi.
malo vykonu na tolik váhy. I stará učmouděná 350 Jawa má víc výkonu a kroutaku...
je to takovej prdousek na ryby pro milionáře
Sem ji viděl ve vitkovicích JE Pěkná ,ale asi fakt drahá
Žádná sláva - 3 negativa - cena,výkon,váha! Hodnocení-nic moc!
V testu máte 138kg provozní a v tech.datech 138 kg suchá. Tak jak? Jestli to má 138kg suchý tak ať si to strčí u Kawy za klobouk. Moje obstarožní 650 má suchou 150kg, to bych si moc nepomohl. Ale jinak je to pěkné. Cenovka nic moc.
mne 140 kg u dvestopadesiatky zrovna ako lahké endurko nepride
AHA, TAK UZ SEM TEST YAMAHY NAŠEL...
me se libi. pekna"!